راهنمای سئوی سایت موسسه حقوقی و وکالت

Home » بلاگ » مقالات » سئو سایت » راهنمای سئوی سایت موسسه حقوقی و وکالت

سئو سایت وکیل

بهینه سازی موتورهای جستجو (سئوی سایت) موسسه حقوقی فرآیند افزایش ترافیک وب سایت یک موسسه حقوقی با کسب موقعیت رتبه‌ی برتر صفحه اول در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ است.

هنگامی که افراد به وکیل یا خدمات حقوقی نیاز دارند، معمولاً از یکی از راه‌های زیر برای یافتن وکیل برای استخدام و پاسخ سوالات حقوقی خود استفاده می‌کنند:

  • موتورهای جستجو
  • تبلیغات دهان به دهان
  • شبکه‌های اجتماعی

از این میان انتخاب‌های بالا، موتورهای جستجو نه تنها محبوب ترین، بلکه ساده ترین روش برای اندازه گیری بازگشت سرمایه (ROI) هستند.

توانایی دسترسی به افراد زیاد به صورت ارگانیک (یعنی بدون تبلیغات) در شبکه‌های اجتماعی به طور قابل توجهی در چندین سال گذشته کاهش یافته است. این باعث شده است که بسیاری از کسب و کارها به جای آن به تبلیغات پولی روی پلتفرم‌ها متوسل شوند. یعنی همان چیزی که می‌خواستند.

در حال حاضر کاملاً واضح است که برای اکثر مردم جستجو برای یافتن خدمات حقوقی یک نیاز است. شبکه‌های ‌اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان مطمئناً نقش دارند، اما جستجوی آنلاین تقریباً همیشه راه نخست بوده است.

اگر کانال‌های بازاریابی دیجیتال eBgroup را برای دریافت ترافیک وب‌سایت بررسی کنیم، می‌بینیم که جستجوی ارگانیک بسیار بهتر از شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات پولی است.

منابع ترافیک ارگانیک سئو سایت وکالت در مقایسه با سایر کانال های بازاریابی

از بین تمام کانال هایی که یک موسسه حقوقی می‌تواند در آنها سرمایه گذاری کند، بهینه سازی موتور جستجو تنها کانالی است که توانایی بازگشت بازده ترکیبی را در طول زمان دارد.

به عنوان مثال، محتوا سه فرصت را برای موسسات حقوقی فراهم می‌کند:

  • پتانسیل رتبه بندی برای کلمات کلیدی مرتبط با وکالت و افزایش ترافیک
  • توانایی محتوای با کیفیت بالا برای ایجاد فرصت‌های طبیعی لینک‌سازی، که شانس شما را برای رتبه‌بندی بالاتر در گوگل بیشتر می‌کند.
  • توانایی تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتریان بالقوه با متقاعد کردن آنها به اعتماد و تماس با شما.

چگونه از سئو سایت وکالت استفاده کنیم؟

قبل از اینکه به اصول سئوی سایت وکالت بپردازیم، ابتدا یک مکث کوتاه کنیم. این راهنما برای دسترسی به طیف گسترده ای از سطوح مهارت در سئو سایت موسسه حقوقی نوشته شده است.

با این حال، اگر شما از فناوری بیزار هستید، یا ترجیح می‌دهید یک آژانس سئو متخصص را در کنار خود داشته باشید که کار سئو سایت وکلا را برای شما انجام دهد، خوشحال می‌شویم در مورد خدمات سئو eBgroup با شما صحبت کنیم.

چرا سئوی سایت موسسات حقوقی مهم است؟

روشی که مشتریان یک موسسه حقوقی یا یک وکیلی را پیدا می‌کنند، در موردش تحقیق و آن را انتخاب می‌کنند، به شدت به سمت موتورهای جستجو گرایش پیدا می‌کند.

  • جستجو 53 درصد از کل ترافیک یک وب سایت است، در حالی که جستجوی پولی تنها 27 درصد را هدایت می‌کند.
  • زمانی که گوگل در سال 1998 تاسیس شد، روزانه حدود 10000 جستجو را ارائه می کرد. الان 3.5 میلیارد
  • تقریباً 93 درصد از کل ترافیک جهانی از جستجوی Google، Google Images و Google Maps سرچشمه می‌گیرد.
  • تقریباً یک سوم مصرف کنندگان روزانه از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند.
  • 49 درصد از بازاریابان معتقدند جستجوی ارگانیک سودآورترین کانالی است که استفاده می‌کنند.
  • جستجوی ارگانیک تا 66 درصد در بخش حقوقی موثر است.

صنعت بازاریابی وکالت بیش از حد رقابتی است. اگر یک موسسه حقوقی اداره می‌کنید و می‌خواهید مشتریان جدیدی را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود ایجاد کنید، بیشتر موفقیت شما به این بستگی دارد که آیا وب سایت شما را می‌توان در جستجوی گوگل یافت یا خیر.

سئو سایت موسسه حقوقی

چرا موسسه حقوقی به یک وب سایت سئو شده نیاز دارد؟

وکلا و موسسات حقوقی به یک وب سایت بهینه سازی شده برای حضور در موتورهای جستجو نیاز دارند. زیرا موتورهای جستجو راه اصلی افراد برای یافتن مشاغل برای استفاده هستند.

کسب و کارها به یک منبع معتبر برای پاسخگویی به سوالات و نشان دادن تخصص کسب و کار نیاز دارند.

یک وب سایت، مهم نیست که در چه کسب و کاری باشد، مرکز اصلی اعمال استراتژی‌های بهینه سازی موتور جستجوی شما است. این پایه و اساس همه کارهایی است که برای قرار دادن خود در مقابل مشتری بالقوه ایده آل و همچنین ایجاد و تبلیغ برند خود انجام می‌دهید.

نوع طراحی سایت موسسه حقوقی نیز مهم است. یک وب سایت با رتبه خوب با طراحی ضعیف، بازدیدکنندگان را به سرنخ تبدیل نمی‌کند. یک وب سایت حقیقی باید طوری طراحی شود که اعتماد ایجاد کند، آگاهی شما را افزایش دهد و مردم را تشویق به اقدام کند.

  • 70٪ از شرکت های حقوقی پرونده های جدید را از طریق وب سایت خود دریافت می‌کنند
  • رتبه اول در نتایج جستجوی گوگل دارای نرخ کلیک 31.7٪ است.
  • در واقع، تنها 0.78 درصد از جستجوگران گوگل روی نتایج صفحه دوم کلیک می‌کنند.

چگونه سئو سایت در مقابل سایر کانال های بازاریابی موسسه حقوقی قرار می گیرد؟

سئوی سایت موسسه حقوقی در مقابل تبلیغات PPC و گوگل ادز

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک و اسپانسرینگ اساساً دید بازاریابی شما را اجاره می‌دهد: به محض اینکه پرداخت برای آن را متوقف کنید، این دید از بین می‌رود. اما سئو سایت موسسه حقوقی یک سرمایه گذاری است. محتوا و بک لینک هایی که به دست می‌آورید تأثیری طولانی مدت و همیشه سبز دارند. در واقع، رتبه‌بندی‌های آن‌ها برای مدت طولانی سود پرداخت می‌کند. در نهایت، سئو دارایی را ایجاد می‌کند که شرکت شما مالک آن است، نه مستاجر.

علاوه بر این، تبلیغات PPC در بخش وکالت و حقوقی می‌تواند فوق العاده گران باشد. به عنوان مثال، اگر برای یک کلمه کلیدی با هدف بالا مانند “وکیل تصادفات رانندگی” آگهی بدهید، ممکن است به طور میانگین به ازای هر کلیک بیش از 3 میلیون برای شما هزینه داشته باشد.

سئو سایت وکالت در مقابل بازاریابی شبکه های اجتماعی

ترافیک جستجوی ارگانیک 10 برابر بیشتر از ترافیک شبکه‌های اجتماعی نرخ تبدیل دارد! موتورهای جستجو (مخصوصاً گوگل) در درک معنای پشت عباراتی که ما آنها را تایپ می‌کنیم بهتر شده‌اند.

با توجه به تعداد زیاد افرادی که از جستجو استفاده می‌کنند، وکلایی که برای خودشان به صورت آنلاین بازاریابی می‌کنند، باید وب سایت آنها درست طراحی و پیکربندی شده باشد تا با استفاده از ابزارها به راحتی نشان داده شوند.

رقابتی ترین شرکت ها به سئو سایت اهمیت می‌دهند

آمارها نشان می دهد که اکثر وب سایت ها در صنعت حقوقی ترافیک خود را از طریق سئو دریافت می‌کنند. تاکید زیاد بر موتورهای جستجو به عنوان یک کانال بازاریابی اولیه نشان می‌دهد که سئو سایت موسسات حقوقی واقعا چقدر مهم است.

در حال حاضر اکثر مردم، برای یافتن خدمات حقوقی جستجو می‌کنند.

با توجه به بررسی‌ها، 96٪ از افرادی که به دنبال مشاوره حقوقی هستند از موتور جستجو در فرآیند تحقیقات خود استفاده می‌کنند و 74٪ از مصرف کنندگان برای اقدام به وب سایت یک شرکت حقوقی مراجعه می‌کنند. پس جای تعجب نیست که علاقه به سئو علاقه به سایر کانال های بازاریابی مانند شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی و گوگل ادز را تحت الشعاع قرار دهد.

می‌توانید مطمئن باشید که رقبای شما در موسسات حقوقی دیگر به سئو و اختصاص بودجه برای آن علاقه مند هستند.

سئو در مقابل کانال های دیگر

به عبارت ساده، مشتریان بالقوه از جستجوی ارگانیک برای یافتن و همکاری با موسسات حقوقی استفاده می‌کنند.

مسلما مهمترین جنبه کمپین سئو در اندازه گیری بازگشت سرمایه شما نهفته است. چه با یک آژانس مستقل همکاری کنید یا خودتان کار را انجام دهید، باید مطمئن باشید که بذرهایی که کاشته اید میوه مناسب را به بار خواهند آورد.

اگر نیاز به ارزیابی بی طرفانه از سلامت سئوی موسسه حقوقی خود دارید، امروز با استراتژیست متخصص سئو ما تماس بگیرید تا در مورد گزینه ها صحبت کنید.

اجزای اصلی سئوی موسسات حقوقی

الگوریتم گوگل دارای صدها فاکتور رتبه بندی است که تعیین می‌کند یک وب سایت در چه رتبه ای قرار گیرد. درک و اجرای همه آنها به عنوان بخشی از استراتژی سئو موسسه حقوقی نیاز به تجربه و تلاش دارد تا بهترین نتیجه را بگیرید.

1- تحقیق کلمات کلیدی

تصور کنید که بدون درک واقعیات پرونده به دادگاه بروید. نتیجه فاجعه بار خواهد بود. همین امر زمانی که صفحات و مقالات جدیدی را در سایت خود منتشر می‌کنید صدق می‌کند. تحقیق کلمات کلیدی پس از سئو فنی پایه و اساس سئوی خوب است.

اگر در ابتدا بدون انجام تحقیق کلمات کلیدی؛ محتوا تولید کنید، در نهایت وقت و بودجه خود را تلف کرده‌اید تا افراد را برای جستجوی عباراتی که هیچ کس به دنبال آنها نیست به سایت خود بیاورید.

راهکار ما در مورد تحقیق کلمات کلیدی برای وکلا شامل موارد زیر است:

  • اهمیت تحقیق کلمات کلیدی
  • نحوه صحیح تحقیق در مورد کلمات کلیدی
  • از کدام ابزار استفاده کنید.
  • نقش مهمی که قصد جستجو در نحوه عملکرد سئو دارد.

2- بازاریابی محتوا

یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای هدایت ترافیک از مخاطبان هدف به وب سایت، بازاریابی محتوا است.

درک تفاوت‌های مهم بین صفحات لندینگ، مقالات وبلاگ و نحوه گروه بندی صحیح آنها در سلسله مراتب سایت می‌تواند در رتبه بندی یا عدم رتبه بندی تفاوت ایجاد کند.

توصیه ما در مورد بازاریابی محتوا برای وکلا شامل موارد زیر است:

  • انواع صفحات مختلف که موسسه حقوقی نیاز دارد.
  • نحوه ایجاد کلاسترهای موضوعی برای سهولت رتبه بندی در گوگل.
  • ارزش اولویت دادن به محتوای طولانی که سرشار از جزئیات است.
  • ملاحظات مهمی که Google در مورد سایت هایی که اطلاعات را در صنعت حقوقی منتشر می کنند اعمال می‌کند.

3- سئو on-page

روشی که معماری وب سایت موسسه حقوقی خود را سازماندهی کرده‌اید، می‌تواند بر رتبه بندی شما در گوگل و نحوه تجزیه و تحلیل داده های عملکرد در ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس تأثیر بگذارد.

بهینه سازی صحیح صفحات سایت حقوقی برای موتورهای جستجو به سادگی ایجاد صفحات نیست. عوامل مختلفی به گوگل کمک می‌کند تا بفهمد محتوای شما در مورد چیست و چگونه جستجوگرانی را که به دنبال پاسخ هستند راضی می‌کند.

توصیه‌های ما در مورد سئو داخلی برای وکلا به شما کمک می‌کند تا تاکتیک‌های سئوی متعددی را که می‌توانید برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده کنید، بشناسید. این تاکتیک‌ها شامل:

  • چگونه سایت خود را ساختاربندی دهید
  • چطور تگ های عنوان، توضیحات متا و عنوان صفحه خود را بهینه کنید.
  • چگونه سرعت صفحه و تجربه کاربری را بهینه کنیم.
  • بهترین روش ها برای لینک سازی داخلی و بهینه سازی تصویر.
  • راه‌هایی برای استفاده از اسکیما برای دریافت کلیک‌های بیشتر با داشتن پرسش‌های متداول و بررسی ها.


خدمات سئو

سرویس خدمات سئو یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای جستجوی کلمات کلیدی، بهینه سازی و استراتژی محتوا، رپورتاژ تنها چند مورد از خدمات سئو ebgroup است.

4- لینک بیلدینگ

که ایجاد بک لینک برای سایت اهمیت دارد. اما ایجاد لینک به سایت موسسه حقوقی در صورت انجام نادرست می‌تواند چالش برانگیز و خطرناک باشد.

توصیه ما در مورد لینک بیلدینگ برای وکلا شامل موارد زیر است:

  • چرا لینک ها مهم هستند
  • روش کسب بهترین نتایج از کمپین های خارج از سایت.

5- سئوی محلی

سئوی محلی برای وکلا فراتر از فهرست کسب و کار من در Google است. صفحات موجود در سایت شما می‌توانند در لیست‌های نقشه برای کلمات کلیدی در نتایج جستجوی ارگانیک نیز رتبه بندی شوند. همچنین چندین کلمه کلیدی وجود دارد که نتایج جستجوی محلی را بدون بسته نقشه راه‌اندازی می‌کند.

توصیه ما در مورد سئوی محلی برای موسسات حقوقی، عبارت است از:

  • بررسی نظرات مثبت در وب سایت های شخص ثالث
  • فهرست کردن شرکت خود در فهرست های مختلف راهنما با نقل قول (و اینکه کدام یک بهتر است روی آنها تمرکز کنید)
  • نحوه مبارزه با هرزنامه هایی که به راحتی می‌توانند ترافیک و سرنخ های شما را بدزدند.
مقالات مرتبط

6- اندازه گیری و ارزیابی عملکرد

شما نمی‌توانید چیزی را که اندازه گیری نمی‌کنید بهبود بخشید. در آخرین توصیه ما، اندازه گیری موفقیت در سئو برای وکلا را توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توان میزان سرمایه گذاری موسسه حقوقی در سئو را ارزیابی کرد.

سخن پایانی

درک چگونگی انجام این کار به تنهایی می تواند به شما کمک کند تا تلاش های سئوی خود را اصلاح کنید، اگر خودتان کارها را انجام می دهید یا ارزیابی کنید که شرکت سئوی شما چقدر خوب انجام می دهد و آنها را مسئول می داند. اگر می‌خواهید کسی به ارزیابی موارد برای شما کمک کند، امروز با استراتژیست سئوی متخصص ما تماس بگیرید تا در مورد گزینه‌های خود صحبت کنید.

5/5 - (40 امتیاز)
اشتراک گذاری:
یک دیدگاه درباره
  1. چقدر خوب میشه وکلای خوب و حرفه ای وب سایت داشته باشند و هر کس بتواند بهترین وکیل نزدیک محل زندگی خود را انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.