دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی کم هزینه

30 ایده بازاریابی کم هزینه برای کسب و کارها

برای بازاریابی پول نداری؟ مشکلی نیست ما در این مقاله 30 ایده بازاریابی کم هزینه برای کسب و کار شما آماده کرده‌ایم که می‌توانیم با استفاده از آنها به خوبی کسب و کار خود را معرفی کنید. بازاریابی موثر با یک تعریف خوب شروع و به هر کسی که علاقه مند به گوش دادن باشد […]

30 ایده بازاریابی کم هزینه برای کسب و کارها بیشتر بخوانید »

موانع تصميم گیری درست

به گفته مدیران ارشد، اثربخشی فعالیت های تصميم گیری درست به میزان نوآوری، ریسک پذیری، انعطاف پذیری و اعتماد به سیستم اجرایی بستگی دارد. در این مقاله، یافته‌ها را به تفصیل مورد بحث قرار می‌دهم و پیامدهای آن را برای مدیران اجرایی بررسی می‌کنم. نقش مدیران در تصمیم گیری درست رفتار واقعی مدیران ارشد در

موانع تصميم گیری درست بیشتر بخوانید »

5M در تبلیغات

5 عامل کلیدی تبلیغات (5M تبلیغات)

5M تبلیغات عبارتند از: هر سازمان یا شرکت ارتباطات و بازاریابی، تبلیغات خود را به روش های مختلفی انجام می دهد. در شرکت های کوچک، تبلیغات توسط مدیران اجرایی یا مدیران فروش یا بازاریابی انجام می شود که با یک آژانس تبلیغاتی کار می کنند. اما یک شرکت بزرگ اغلب دپارتمان تبلیغاتی خود را دارد

5 عامل کلیدی تبلیغات (5M تبلیغات) بیشتر بخوانید »

OKR مارکتینگ

OKR بازاریابی و 8 مثال کاربردی

به دنبال چند OKR بازاریابی الهام بخش هستید؟ فرآیند بازاریابی پر از ناشناخته ها است. ممکن است شما بدانید که مشتریان ایده آل تان چه کسانی هستند، چه چیزی را دوست دارند و کدام استراتژی ها کارآمد هستند. اما این اطلاعات همیشه می تواند در طول زمان تغییر کند! OKRهای بازاریابی می توانند تیم شما

OKR بازاریابی و 8 مثال کاربردی بیشتر بخوانید »

بازاریابی B2B

آینده بازاریابی B2B

به آینده بازاریابی B2B خوش آمدید. باید بدانیم حدود 90٪ از داده های جهان در دو سال گذشته تولید شده اند و این فرآیند از آنچه كه Deloitte انقلاب چهارم صنعتی نامیده ، شروع شده است. فناوری شیوه تفکر، یادگیری، عمل و خرید را تغییر داده و بخش B2B نیز در آن گنجانده شده است.

آینده بازاریابی B2B بیشتر بخوانید »

تکنیک دیجیتال مارکتینگ برای آژانس مسافرتی و گردشگری

کدام تکنیک دیجیتال مارکتینگ برای آژانس مسافرتی و گردشگری مناسب است؟

کدام تکنیک دیجیتال مارکتینگ برای آژانس مسافرتی و گردشگری مناسب است؟ (بازاریابی محتوایی یا ایمیل مارکتینگ) آیا برای یک آژانس مسافرتی و گردشگری باید روی تولید محتوای وبلاگ و بازاریابی محتوایی کارکرد یا روی ایمیل مارکتینگ سرمایه گذاری کرد؟ ما در این مقاله نگاهی به عوامل و مزایای هر دو نوع محتوا می‌اندازیم تا شما

کدام تکنیک دیجیتال مارکتینگ برای آژانس مسافرتی و گردشگری مناسب است؟ بیشتر بخوانید »

محاسبه ROI

نحوه محاسبه ROI در بازاریابی دیجیتال

در دنیای آنلاین امروزی، مشتریان با کسب‌وکارهای آنلاین آشنا بوده، درگیر هستند و از آنها خرید می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ یک چوب بازاریابی “جادویی” شرکت نیست مگر اینکه به طور منظم نظارت، اندازه گیری و بهینه سازی شود. یکی از بهترین راه‌ها برای اندازه‌گیری اثربخشی این تلاش‌ها از طریق محاسبه بازگشت سرمایه یا بهتر بگوئیم محاسبه

نحوه محاسبه ROI در بازاریابی دیجیتال بیشتر بخوانید »

ژئوفنسینگ مارکتینگ

ژئوفنسینگ مارکتینگ

بازاریابی ژئوفنسینگ (Geofencing) تاکتیک مهمی در جذب کاربران تلفن همراه است. با استفاده از داده های موقعیت مکانی تلفن همراه، بازاریابان می توانند محصولات و خدمات را تبلیغ کنند و مشتریان می توانند محتوای شخصی شده را بر اساس علایق و نیازهای خود دریافت کنند. بازاریابان از طریق کمپین‌های بازاریابی تلفن همراه، برنامه‌های موجود را

ژئوفنسینگ مارکتینگ بیشتر بخوانید »

سئو و تبلیغات کلیکی

چگونه سئو را با تبلیغات کلیکی ترکیب کنیم؟

چگونه سئو و تبلیغات کلیکی را ترکیب کنیم تا به موفقیت بیشتری در بازاریابی دیجیتال دست یابیم؟ آیا بین انتخاب سئو (SEO) و تبلیغات کلیکی (PPC) بعنوان استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود مشکل دارید؟ اغلب صاحبان کسب و کار بر این باورند که باید وب سایت خود را با استفاده از یکی از این تاکتیک های

چگونه سئو را با تبلیغات کلیکی ترکیب کنیم؟ بیشتر بخوانید »

بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی چیست؟

امروزه تمامی مجموعه‌ها (اعم از شرکتها، پزشکان، کلینیک‌ها و…) به دنبال این موضوع هستند که میزان آگاهی مخاطبان را از برند خودشان افزایش بدهند. به همین خاطر لازم است که درباره ابزارهای بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ) که در این زمینه به شما کمک می‌کنند، بیشتر بدانید. ابزارهای بازاریابی اینترنتی، ابزارهایی هستند که شرکت‌ها برای توسعه

بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی چیست؟ بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا