دیجیتال مارکتینگ

سه ترند برتر در کمپین بازاریابی چند کاناله سال 2023

با گسترش کانال های بازاریابی، یک کمپین بازاریابی چند کاناله برای افزایش آگاهی و حرکت در سراسر قیف فروش بسیار مهم است. تبلیغات درون برنامه ای در حال افزایش است. طبق آمار Statista، پیش‌بینی می‌شود که بازار تبلیغات دیجیتال اروپا تا سال 2027 از 152 میلیارد دلار (123 میلیارد پوند) فراتر رود و 82 درصد […]

سه ترند برتر در کمپین بازاریابی چند کاناله سال 2023 بیشتر بخوانید »

فروش شخصی شده

فروش شخصی: راهنمای انسانی کردن تکنیک های فروش

فرآیند فروش شخصی (Personal Selling) و اینکه چگونه می تواند برای سازمان و مشتریان شما مفید باشد را با ما دنبال کنید. می دانیم کسب و کار برای موفقیت به فروش نیاز دارد. با این حال، به یاد داشته باشید که فروش به تنهایی کافی نیست. حالا ما می گوئیم فروش شخصی نتایج بهتری نسبت

فروش شخصی: راهنمای انسانی کردن تکنیک های فروش بیشتر بخوانید »

تحقیق درست کلمات کلیدی

چگونه با یک مقاله در 1830 کلمه کلیدی رتبه بگیریم؟

برای کسب رتبه متعدد SERP همیشه نیاز به تولید محتوای منحصر به فرد زیاد ندارید. گاهی اوقات، شما فقط به یک مقاله با کلمه کلیدی درست نیاز دارید. در اینجا با هم بررسی می کنیم که چگونه می شود. چند ماه پس از انتشار، مقاله “الگوهای نامه استعفا” یکی از مشتریان ما به رتبه یک

چگونه با یک مقاله در 1830 کلمه کلیدی رتبه بگیریم؟ بیشتر بخوانید »

افلییت مارکتینگ

کاربرد افلییت مارکتینگ در فروشگاه های آنلاین

افلییت مارکتینگ یا بازاریابی وابسته (affiliate marketing) به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی در زمینه فروش آنلاین به شدت در حال رواج است. با استفاده از این روش، فروشندگان آنلاین می‌توانند با همکاری با بازاریابان و وب سایت‌های دیگر، فروش خود را افزایش دهند. در این مقاله به بررسی کاربرد افلییت مارکتینگ در فروشگاه های

کاربرد افلییت مارکتینگ در فروشگاه های آنلاین بیشتر بخوانید »

تبلیغات کلیکی یا سئو

چطور باید به جای سئو تبلیغات کلیکی یا پولی انجام بدیم؟

چگونه به یک کسب و کار پیشنهاد کنیم به جای سئو، تبلیغات کلیکی یا پولی انجام دهد؟ آیا واقعاً نیازی به انتخاب یکی از اینها به جای دیگری برای بازگشت سریعتر سرمایه هست؟ ما در این مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد. امروزه سئو خیلی شناخته شده تر است، اما بسیاری از کسب و

چطور باید به جای سئو تبلیغات کلیکی یا پولی انجام بدیم؟ بیشتر بخوانید »

تبلیغات کلیکی یا PPC

3 راه حفظ موفقیت تبلیغات کلیکی یا  PPC

کلید موفقیت تبلیغات کلیکی (Pay Per Click) یا همان تبلیغات پولی داشتن یک برنامه نظارت جامع است. پس باید با استفاده از گزارش های خودکار، داشبوردهای سفارشی و هشدارهای عملکرد پیش بروید. همه می دانیم تبلیغات دیجیتال بسیار پویا است. ما را ملزم می کند که حساب کاربری را در زمان مناسب به بهترین نحو

3 راه حفظ موفقیت تبلیغات کلیکی یا  PPC بیشتر بخوانید »

دیجیتال مارکتینگ کلینیک زیبایی

نقش دیجیتال مارکتینگ در کلینیک های زیبایی

با توجه به رشد روزافزون صنعت زیبایی در دنیا، بسیاری از کلینیک‌های زیبایی برای رسیدن به سهم بیشتر بیماران و جذب بیشترین میزان فروش، به روش‌های دیجیتال مارکتینگ روی آورده‌اند. در این مقاله، به بررسی روش‌های دیجیتال مارکتینگ در کلینیک های زیبایی پرداخته و نحوه استفاده از آنها برای جذب بیماران و افزایش فروش را

نقش دیجیتال مارکتینگ در کلینیک های زیبایی بیشتر بخوانید »

درآمد آنلاین

چطور درآمد آنلاین داشته باشیم؟

تا چندسال پیش برای بسیاری از افراد ، کسب درآمد آنلاین یک رویای مطلق است. اما اکنون اگر آنها بتوانند راهی برای کسب درآمد با یک وب سایت یا پلتفرم‌های آنلاین پیدا کنند، می‌توانند از شغل خود خارج شوند و روی کارآفرینی متمرکز شوند، تا زمان بیشتری را با خانواده خود بگذرانند و در نهایت

چطور درآمد آنلاین داشته باشیم؟ بیشتر بخوانید »

قیف بازاریابی محتوا

قیف بازاریابی محتوا چیست؟

با بهینه سازی محتوا در هر مرحله از سفر خریدار، مشتری را به آرامی در قیف بازاریابی محتوای خود حرکت دهید. در اینجا چیزی است که باید بدانید. مقدمه وقتی شما مشتریان هدف خود را درست شناسایی کرده اید، محتوای سازگار با آنها تولید می کنید و از انواع محتوا برای تبلیغ محصول یا خدمات

قیف بازاریابی محتوا چیست؟ بیشتر بخوانید »

آنالیز رقبا

روش‌های آنالیز رقبا

آنالیز رقبا به شما کمک می‌کند که تغییرات در بازار را پیش‌بینی کنید، ترندها و تاکتیک‌های موفق جدید را شناسایی کنید و همیشه در بازار خود، آپدیت بمانید. اما تنها سرک کشیدن به شبکه‌های اجتماعی و عضو شدن در لیست گیرندگان ایمیل ‌رقبا کافی نیست. شما نیاز به یک استراتژی در پشت همه تلاش هایتان دارید

روش‌های آنالیز رقبا بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا