همانطور که همه ما می دانیم که شرکت ها برای بازاریابی دیجیتال خود در حال تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، فیس بوک، توییتر و پینترست هستند. اما اگر یک شرکت تمام وقت و پول خود را بر روی شبکه های اجتماعی متمرکز کند، ممکن است به…
ادامه مطلبدسته: بازاریابی محتوا
آیا می خواهید محتوای شما به افراد بیشتری برسد؟ کلید موفقیت در بازاریابی محتوا، شما مشارکت کارکنان است. استراتژی بازاریابی محتوا 50 درصد محتوا و 50 درصد شکل تحویل است. یعنی که اگر توزیع به درستی مدیریت نشود، محتوای عالی ممکن است از بین برود. اغلب اوقات، ما می بینیم… طراحی استراتژی های بازاریابی محتوایی B2B دشوار است زیرا باید برای مشتریان مختلف جذاب باشد. برخی از برندها ممکن است بخواهند روی مخاطبان هدف خود تمرکز کنند و برخی ممکن است بخواهند از طیف گسترده ای از تاکتیک ها استفاده کنند. این مقاله به این موضوع می پردازد که چگونه… کدام تکنیک دیجیتال مارکتینگ برای آژانس مسافرتی و گردشگری مناسب است؟ (بازاریابی محتوایی یا ایمیل مارکتینگ) آیا برای یک آژانس مسافرتی و گردشگری باید روی تولید محتوای وبلاگ و بازاریابی محتوایی کارکرد یا روی ایمیل مارکتینگ سرمایه گذاری کرد؟ ما در این مقاله نگاهی به عوامل و مزایای هر دو… در تهیه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ نمیتوان اشتباه کرد. از آنجایی که پلتفرمها و ابزارهای زیادی وجود دارد، هر کسبوکاری باید گزینهای را پیدا کند که بیشتر به نیازهایش مرتبط هستند. در همین حال باید از اشتباهات و تجربیات دیگر صاحبان مشاغل کوچک استفاده کرد. ما در… چه به تازگی بازاریابی محتوایی را شروع کرده باشید و چه مدتی است که از همین رویکرد استفاده میکنید، بازنگری برنامه استراتژی بازاریابی محتوایی و اطمینان از به روز بودن، نوآوری و جذاب بودن آن برای مشتریان بالقوه و مشتریانتان ضروری است. مشتریان – مهم نیست که چه زمانی و… اگر از 10 کارشناس و تیم بازاریابی مختلف در مورد انواع بازاریابی محتوا و بهترین نوع آن بپرسید، 10 پاسخ کاملاً متفاوت خواهید شنید. یک بازاریاب ممکن است در مورد بازاریابی محتوای فوق العاده خود در یوتیوب صحبت کند. دیگری ممکن است در مورد استراتژیهای محتوای سئو شده بحث کند.… در این مقاله، میخواهیم تعریفی از بازاریابی محتوا را به شما ارائه دهیم، و دلیل اینکه چرا بسیاری از شرکتهای پیشرو از آن استفاده میکنند تا 6 برابر بیشتر از بازاریابی خود بازدهی سرمایهگذاری کسب کنند. و چرا باید فوراً از آن استفاده کنید! با هم بررسی کنیم. تعریف بازاریابی… هر کسب و کاری باید استراتژی بازاریابی محتوایی مستند خود را داشته باشد. تاکتیک های خود را بداند. کارکرد آن را ببیند. بازاریابی محتوا برای کسب و کار بسیار مفید است. اما پس از انجام بازاریابی محتوایی نباید بنشینید، استراحت کنید و ببینید محتوای استراتژیک شما چه زمانی در رتبه… درباره قدرت بازاریابی محتوای هدفمند برای تولید ترافیک زیاد و تبدیل به مشتری مطالب زیادی گفته شده است. همه ما مقالات سئو شدهی زیادی داریم که بیشترین بازدید را برای سایت به همراه دارند اما هرگز تبدیل به مشتری نمیشوند. متخصصان سئو درباره مقاله های Hubspot زیاد حرف میزنند، مانند… کلید موفقیت در بازاریابی محتوا، مشارکت کارکنان است
راهنمای موفقیت بازاریابی محتوایی B2B
کدام تکنیک دیجیتال مارکتینگ برای آژانس مسافرتی و گردشگری مناسب است؟
10 نکته تخصصی برای تقویت شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا
استراتژی بازاریابی محتوایی: راهنمای جامع استراتژی محتوا
آشنایی با انواع بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوایی (content marketing) چیست؟
مستند سازی گردش کار بازاریابی محتوایی
راهنمای گام به گام در بازاریابی محتوای هدفمند