مقالات

روابط عمومی خوب

واحد روابط عمومی خوب در بحران پادشاه است

نقش روابط عمومی خوب این است که یک برند را به اخبار متصل کند. به همین دلیل است که واحد روابط عمومی یکی از کارکردهای مورد نیاز در سازمان است که باید در آن پیموده شده ، یک موقعیت رهبری را کسب کرده و بیشترین تأثیر را در شهرت شرکت در این دوره دارد. رسانه […]

واحد روابط عمومی خوب در بحران پادشاه است بیشتر بخوانید »

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای برندسازی کلینیک‌ پزشکی پرداخته و راهکارها و چالش‌های ایجاد و تقویت برند در این حوزه را مورد بررسی قرار خواهیم داد. مقدمه برندسازی کلینیک پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی تا حد

برندسازی کلینیک پزشکی بیشتر بخوانید »

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید تا جزئیات بیشتری در مورد محصول بدانید؟ خب، این همان فیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی فیجیتال است. فیجیتال مارکتینگ چیست؟ فیجیتال مارکتینگ یک ترکیب از بازاریابی فیزیکی و دیجیتال است. این

بررسی فیجیتال مارکتینگ بیشتر بخوانید »

سئو سایت طلا و جواهر

چرا سایت طلا و جواهرات به سئو نیاز دارد؟

صنف طلا و جواهر یکی از چالش برانگیزترین بازارها در ایران است که حالا تعداد زیادی از برندها برای کسب سهم بازار آنلاین در آن رقابت می‌کنند. در ایران، رتبه‌ی نتایج جستجوی ارگانیک در صنعت طلا و جواهرات تحت سلطه چند برند خاص است که توانسته‌اند بالاترین دید سئو به خود اختصاص بدهند و رتبه

چرا سایت طلا و جواهرات به سئو نیاز دارد؟ بیشتر بخوانید »

برندینگ در برابر مارکتینگ

 تفاوت بین برندینگ و مارکتینگ

برندینگ و مارکتینگ دو مفهوم مهم در زمینه تبلیغات و استراتژی کسب و کار هستند که هر کدام وظایف و نقش‌های خود را دارند. این دو مفهوم اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند، اما در واقع دارای تفاوت‌های مهمی هستند. در این مقاله، به بررسی تفاوت‌ها و اهمیت هرکدام از این مفاهیم خواهیم پرداخت.  برندینگ:

 تفاوت بین برندینگ و مارکتینگ بیشتر بخوانید »

تقویم محتوایی اینستاگرام

تقویم محتوایی اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام می‌تواند یک ابزار بازاریابی عالی برای کسب و کار باشد و یک تقویم محتوایی اینستاگرام می‌تواند به شما در استفاده درست و موفق از اینستاگرام کمک کند. بوسیله اینستاگرام شما می‌توانید آگاهی از برند ایجاد کنید، فالوورهای خود را افزایش دهید، یک پایگاه هواداران وفادار ایجاد کنید و مردم را در مورد محصول یا

تقویم محتوایی اینستاگرام چیست؟ بیشتر بخوانید »

SERP

SERP چیست؟

صفحات نتایج موتورهای جستجو که به عنوان «SERP» نیز شناخته می‌شوند، پاسخ موتورهای جستجو (گوگل، بینگ و …) به درخواست جستجوی کاربر است. SERPها معمولاً شامل نتایج جستجوی ارگانیک، نتایج تبلیغات پولی، قطعه‌های ویژه، نمودارهای دانش و نتایج ویدیویی هستند. به عبارت دیگر: وقتی شما چیزی در گوگل تایپ می‌کنید (یا می‌گوییدSERP) چیزی است که شما

SERP چیست؟ بیشتر بخوانید »

آگاهی از برند

آگاهی از برند چیست؟ استراتژی و راه‌های افزایش

آگاهی از برند به میزان شناخت و درکی از یک برند توسط مخاطبان و مشتریان اشاره دارد. این مفهوم به نحوه‌ای کلی توسعه یافته است که نشان‌دهنده ارتباطات متقابل بین برند و مشتریان، جامعه، یا بازار است. یعنی بیانگر نظرات، احساسات، و اطلاعاتی است که افراد نسبت به یک برند در ذهن خود حاصل می‌کنند.

آگاهی از برند چیست؟ استراتژی و راه‌های افزایش بیشتر بخوانید »

بهترین شرکت طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

داشتن یک وب سایت عالی صرف نظر از نوع کسب و کار، بسیار مهم است. در واقع، امروزه نه تنها کسب و کارها بلکه حتی افراد کارشناس و حرفه‌ای‌ هم به یک وب سایت خوب برای ساختن برندهای شخصی خود نیاز دارند. و در بیشتر موارد، سازمان‌ها و متخصصان به دنبال بهترین شرکت طراحی وب

بهترین شرکت طراحی سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟ بیشتر بخوانید »

برند شخصی

آشنایی با برند شخصی + چند تکنیک برای ساخت آن

پرسنال برندینگ (برند شخصی) به عنوان یک روند مهم در حوزه مدیریت شخصی و حرفه‌ای، اخیراً به شدت به محور توجه افراد و شرکت‌ها تبدیل شده است. در دنیای پر رقابت امروز، ایجاد یک شخصیت قوی و شناخت فردی موجب موفقیت فرد در حوزه کاری، شخصی و اجتماعی می‌شود. در این مقاله، به تجزیه و

آشنایی با برند شخصی + چند تکنیک برای ساخت آن بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا