سئو سایت ارز دیجیتال: 12 استراتژی برای بهینه سازی وب سایت ارزهای دیجیتال

سئو سایت ارزهای دیجیتال

آیا می‌خواهید وب سایت ارز دیجیتال شما باعث افزایش ترافیک و فروش شود؟

در سال 2020، انستیتو کسب و کار کمبریج گزارش کرد که حدود 101 میلیون کاربر ارزهای دیجیتال با هویت تأیید شده در سراسر جهان وجود دارند که این کاربران به شکل قابل توجهی در حال افزایش هستند.

ارزهای دیجیتال پاسخی به نیاز اقتصاد دیجیتال و حفظ حریم خصوصی هستند. می‌توانید بدون اینکه بانک یا مرجع مرکزی دیگری بر این فرآیند نظارت داشته باشد، ارز دیجیتال کسب کرده و خریداری کنید.

از آنجایی که این ارزِ منبع باز به سرعت در حال رشد و کسب ارزش، محبوبیت و تقاضا است، استفاده از سئو یا بهینه سازی موتور جستجو برای وب سایت ارز دیجیتال یا اصطلاحاً وب سایت کریپتو به طور موثری ضروری شده است.

قبل از اینکه به سئوی ارز دیجیتال یا کریپتو بپردازیم، اجازه دهید یک طرح کلی به شما ارائه کنیم.

سئو چیست؟

سئو که مخفف عبارت Search Engine Optimization است، شامل دریافت ترافیک از نتایج جستجو می‌شود. این نتایج می‌تواند رایگان، ارگانیک یا سرمقاله باشد. هدف از سئو بهبود موقعیت سایت شما در SERP یا نتایج موتورهای جستجو است.

ممکن است به یک استراتژیست سئو نیاز داشته باشید تا به شما در اجرای یک کمپین بازاریابی ارز دیجیتال و سئو کریپتوی موثر کمک کند.

هدف یک متخصص سئو چیست؟

هدف یک متخصص سئو این است که وب سایت شما در نتایج جستجو صفحه نخست باشد تا بتوانید به مخاطبان مناسب دست پیدا کنید و فروش داشته باشید.

اجزای اصلی سئو برای وب سایت های ارز دیجیتال

اصول اساسی سئو علیرغم ماهیت در حال تحول برخی از اجزای آن، همواره ثابت می‌ماند. مولفه ها یا ستون‌های اصلی سئو که باید در وب سایت کریپتو خود اعمال کنید عبارتند از:

سئو فنی برای سایت ارز دیجیتال

تمرکز اصلی سئو فنی (سئو تکنیکال) این است که گوگل چگونه صفحات را می‌خزد. در پشت صحنه کار می‌کند و عناصر حیاتی را در محل مناسب قرار می دهد تا مطمئن شود که سایت شما عملکرد بهینه‌ای دارد و موتورهای جستجو می‌توانند به راحتی صفحات شما را بخزند.

موارد حیاتی برای سئو فنی سایت ارز دیجیتال عبارتند از:

  • سن دامنه
  • قدرت دامنه
  • بدون کپی محتوا
  • ساختار URL
  • بدون دامنه خط تیره دار
  • تغییر مسیر 301
  • متعارف سازی
  • سرعت وب سایت
  • سازگاری با موبایل
  • ناوبری سایت

سئو داخلی برای وب سایت های ارز دیجیتال

سئوی داخلی یا درون صفحه بر محتوای صفحه شما و تاثیر آن بر رتبه شما در موتورهای جستجو متمرکز است.

حوزه های تمرکز سئو داخلی عبارتند از:

  • تحقیق کلمات کلیدی
  • سایت مپ صفحه
  • توضیحات متا
  • عنوان صفحات
  • متن ALT تصویر
  • URL های سئو دوستانه
  • بهینه سازی محتوا
  • فراخوان برای اقدام (CTA)
  • رابط کاربری
  • تصاویر
  • تخصص، اقتدار و اعتماد (E.A.T.)

سئوی خارج از صفحه برای وب سایت ارز دیجیتال

سئو خارجی یا خارج از صفحه عمدتاً با استراتژی لینک و سایر عوامل خارجی نه در وب سایت شما، بلکه بر رتبه‌ی شما تأثیر می‌گذارد. این موارد را به عنوان رای اعتماد از سایر مناطق آنلاین برای ایجاد موقعیت‌های جستجوی مثبت در نظر بگیرید.

موارد مهم سئوی خارج از صفحه:

  • لینک های ورودی
  • مشارکت در رسانه های اجتماعی

سئو سایت ارز دیجیتال چیست؟

درک ماهیت سئوی سایت ارز دیجیتال و اینکه چگونه دید وب سایت‌های ارزهای دیجیتال را بهبود می‌بخشد، بسیار مهم است.

سئو ارزهای دیجیتال کمک می‌کند تا ترافیک بیشتری را از افراد در داشبورد رمزنگاری دریافت کنید تا رشد مشتری، آگاهی و فروش پلت فرم شما را بهبود بخشد. یک استراتژی موثر سئو برای کسب و کار رمز ارز شما به بازاریابی محصولات و خدمات شرکت شما برای مخاطبان هدف شما و هدایت ترافیک با کیفیت بالا به سایت شما کمک می‌کند.

  • چرا برای وب سایت ارزهای دیجیتال خود به سئو نیاز دارید؟
  • آیا وب سایت رمزنگاری شما در صفحه اول نتایج جستجو قرار دارد؟

اگر اینطور نیست، پس راه طولانی در پیش دارید.

ارزش سایت ارز دیجیتال شما با هجوم کاربران به وب سایت شما و آگاهی افرادی که از طریق جستجوهای آنلاین به وب سایت شما هدایت می‌شوند، افزایش می‌یابد.

تبلیغات کریپتوکارنسی فرصت‌های زیادی را به شما می‌دهد و در نتیجه نیاز به گنجاندن استراتژی‌های سئو سایت ارز دیجیتال در کمپین‌هایتان همیشه وجود دارد. سئو کریپتو، محرک اصلی ترافیک ارگانیک مرتبط با ارزهای دیجیتال است که به افزایش رشد مشتری، افزایش فروش و ارجاع بیشتر به وب سایت تجاری شما کمک می‌کند.

برای بهبود رتبه شما در SERP و قرار دادن شما در مکانی بالاتر از رقبا، به شخصی نیاز دارید که بداند چگونه از تاکتیک‌های سئو استفاده کند.


خدمات سئو

سرویس خدمات سئو یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای جستجوی کلمات کلیدی، بهینه سازی و استراتژی محتوا، رپورتاژ تنها چند مورد از خدمات سئو ebgroup است.

چگونه وب سایت ارز دیجیتال خود را سئو کنیم؟

هدف شما از راه‌اندازی وب سایت ارز دیجیتال چیست؟

اگر هدف شما افزایش ترافیک، فروش و بازگشت سرمایه (ROI) است، برای رسیدن به آن به یک فرآیند سئوی کاملاً تعریف شده نیاز دارید.

12 استراتژی برای بهینه سازی وب سایت ارزهای دیجیتال:

1. تحقیقات کلمات کلیدی ارز دیجیتال و رمز ارزها

هنگام بهینه سازی سئو برای سایت ارز دیجیتال، اولین قدم شما این است که کلمات کلیدی خاص مخاطبان هدف خود را بشناسید تا خدمات خود را در موتورهای جستجو مانند گوگل جستجو کنند.

تحقیقات کلمات کلیدی خوب برای شرکت‌های ارز دیجیتال و رمزارز شامل عبارات مرتبط مانند بیت کوین، کریپتو، خرید ارز دیجیتال و غیره است.

بهترین راه برای اجرای تحقیقات کلمات کلیدی استفاده از ابزاری مانند Ahrefs Keyword Explorer است.

2. محتوای خود را بهینه کنید

نوشتن محتوای سئو شده بهترین راه برای تطبیق محتوای شما با کیفیتی است که برای مخاطبان هدف و موتورهای جستجو جذاب باشد. استراتژی بازاریابی محتوای سئوی وب‌سایت ارز دیجیتال شما باید بر نوشتن و انتشار محتوای وب‌سایت ارزهای دیجیتال مرتبط و با کیفیت با کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه شما متمرکز باشد.

محتوای شما باید منحصر به فرد، عمیق، مرتبط، با قالب بندی مناسب و بدون اشتباهات گرامری باشد.

جست‌وجوی شکاف‌های محتوا در وب‌سایت‌های رقیب نیز به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی را بشناسید که باید روی آنها تمرکز کنید تا محتوای شما از رقبای شما پیشی بگیرد.

3. صفحات فرود اختصاصی ایجاد کنید

وب سایت شما باید صفحات فرود اختصاصی برای هر عنصر از تجارت ارز دیجتال شما داشته باشد. اغلب اوقات ما وب‌سایت‌های رمزنگاری را می‌بینیم که تنها یک صفحه هستند و این به طور چشمگیری فرصت‌های شما را برای قرار گرفتن در معرض دید آنلاین کاهش می‌دهد. زیرا اطلاعات خود را ضعیف می‌کنید. با داشتن صفحات فرود اختصاصی در مورد موضوعات خاص، محتوای بسیار معتبرتری ایجاد می‌کنید که احتمال افزایش ترافیک به سایت شما را دارد.

صفحات فرود شما باید برای همه بازدیدکنندگان بدون نیاز به ورود به سایت قابل دسترسی باشد زیرا موتورهای جستجو نمی‌توانند صفحاتی را که به جزئیات ورود نیاز دارند بخزند.

همچنین، مطمئن شوید که هر صفحه دارای متن توصیفی است تا دانش کاربران را در مورد خدمات شما فراهم کند. کلمات کلیدی هدف خود را در صفحات فرود خود رها نکنید.

4. بک لینک بگیرید

چگونه می‌توانید اعتبار وب سایت رمزنگاری خود را افزایش دهید؟

لینک بیلدینگ یا لینک سازی یک راه حل کارآمد برای به دست آوردن قدرت برای وب سایت ارز دیجیتال شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید بک لینک درست بگیرید تا دید وب سایت خود را افزایش دهید و رتبه بهتری در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) کسب کنید. با انجام این کار، رتبه سئو شما نیز افزایش می‌یابد و در نتیجه ترافیک و فروش شما افزایش می‌یابد.

رتبه بالای گوگل برای کلمات کلیدی جستجوی ارز دیجیتال به محتوای با کیفیت بالا با بک لینک از وب سایت های معتبر نیاز دارد (بک لینک‌ها را به عنوان رای اعتماد در نظر بگیرید که به گوگل شاخص‌های بهتری برای بازگرداندن وب سایت شما به عنوان نتیجه جستجو می‌دهد).

برای دریافت بک لینک می‌توانید موارد زیر را انجام دهید:

  • در وبلاگ نویسی منظم شرکت کنید.
  • محتوای مرتبط و با کیفیت بالا را در وبلاگ یا صفحات وب خود ایجاد و منتشر کنید.
  • روی ایجاد محتوایی تمرکز کنید که برای مخاطبان ارز دیجیتال جذاب باشد تا بتوانید بک لینک کسب کنید. به عنوان مثال، از میکروسایت ها، راهنماها و سایر منابع مرتبط با ارزهای دیجیتال استفاده کنید.
  • اینفلوئنسرها را در ارزهای دیجیتال شناسایی کنید و برای کمک به اشتراک گذاری محتوای خود با آنها تماس بگیرید. این رویکرد نه تنها برای شما لینک ایجاد می کند، بلکه به شما در ایجاد پیوند کمک می کند.
  • ببینید رقبای شما بک لینک‌های برتر خود را از کجا می‌گیرند، سپس همان لینک ها را تکرار کنید.

5. قطعه محتواهای ویژه را بهینه کنید

هنگامی که کلمات کلیدی بسیار رقابتی را در استراتژی سئو ارز دیجیتال خود بگنجانید، می‌توانید محتواهای برجسته خود را به دست آورید. این استراتژی نه تنها به شما کمک می‌کند تا از رقبای خود برتری کسب کنید، بلکه نرخ کلیک (CTR) و برداشت‌های شما را نیز افزایش می‌دهد.

6. ساختار سایت ارز دیجیتال

یک وب سایت ارز دیجیتال باید بسیار متفاوت‌تر از وب سایت‌های دیگر باشد. علاوه بر این، اگر وب سایت شما با اطلاعات فنی ارزهای دیجیتال سازماندهی شده و ساختار یافته باشد، بازدیدکنندگان در شناسایی وب سایت شما به عنوان یک صفحه رمزنگاری شده مشکل کمی خواهند داشت.

بنابراین، در نظر گرفتن ساختار وب سایت ارز دیجیتال خود هنگام بهینه سازی صفحات خود برای سئو، سایت را فقط برای مخاطبان هدف خود جذاب می‌کند.

7. سرعت صفحه وب سایت ارز دیجیتال خود را بهینه کنید

نمی توان بر اهمیت سرعت صفحه در رتبه بندی سایت خود تأکید نکرد. آمار نشان می‌دهد که 53 درصد از بازدیدکنندگان وب‌سایت تلفن همراه، هر صفحه‌ای را که بارگذاری آن بیش از سه ثانیه طول می‌کشد را ترک می‌کنند.

صفحه سایتی که به آرامی بارگذاری می‌شود، علاوه بر خسته کننده و دلسردکننده بودن، نرخ پرش را افزایش می‌دهد، که مورد توجه گوگل قرار نمی‌گیرد. افزایش نرخ پرش باعث می‌شود گوگل رتبه شما را در SERP کاهش دهد.

8. کلمات کلیدی مرتبط را در متادیتا و متادسکریپشن خود قرار دهید

توضیحات متا و عناوین صفحه شما باید شامل اصطلاحات و کلمه کلیدی مانند خرید، فروش و رمزارز باشد. پیشنهادات و هزینه های کمیسیون نیز می‌تواند بخشی از عنوان متای صفحه شما باشد.

وقتی این کار را انجام می‌دهید، باعث می‌شود گوگل رتبه بالاتری را برای عبارت جستجوی کلمات کلیدی به سایت شما بدهد. همچنین نرخ کلیک شما (CTR) را افزایش می‌دهد.

9. به طور مرتب موقعیت خود را در SERP ها نظارت کنید

اگر این راهنما را تا اینجا مطالعه کرده باشید، واضح است که می‌خواهید وب‌سایت ارز دیجیتال شما در SERP ها اولین باشد.

چگونه متوجه می شوید که در صفحه نتیجه کجا هستید؟

با ردیابی SERP ها شروع کنید.

برخی از جستجوها را با کلمات کلیدی اصلی مرتبط با رمز ارز انجام دهید. اگر صفحه شما در صفحه اول ظاهر نمی‌شود یا اولین صفحه در لیست نیست، باید تحلیل سئو را در وب سایت خود شروع کنید.

اگر از خود می پرسید، “چگونه می توانم SERP های خود را ردیابی کنم؟”

ساده است.

از ابزار بررسی موتورهای جستجو کمک بگیرید. ابزار Ahrefs SERP Checker یا SpySERP نمونه‌های عالی از نرم افزارهایی هستند که می‌توانید برای ردیابی SERP ها به آنها دسترسی داشته باشید.

10. صفحات اختصاصی پرسش و پاسخ یا سوالات متداول ایجاد کنید تا به پرسش‌های ارز دیجیتال کاربران پاسخ دهید

افرادی که هنوز روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکرده‌اند، اغلب در مورد آن سوال می‌پرسند. هنگام استفاده از ابزارهای کلیدواژه مانند Ahrefs Keyword Explorer، Google Keyword Planner، و Moz Keyword Explorer، پیدا کردن این سوالات مربوط به رمزنگاری آسان‌تر است.

اطلاعات کلمه کلیدی که از هر یک از این ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی به دست می آورید به شما اطلاعاتی در مورد آنچه که مخاطبان هدف شما می‌خواهند در مورد ارز دیجیتال بدانند می‌دهد تا بتوانید یک صفحه پرسش و پاسخ ایجاد کنید که به سوالات آنها پاسخ دهد.

اگر این کار را انجام دهید، ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب خواهید کرد و شهرت خود را به عنوان یک مرجع در ارزهای دیجیتال افزایش خواهید داد. همانطور که افراد بیشتری به برند شما اعتماد می‌کنند و برای کسب اطلاعات به شما اعتماد می‌کنند، نرخ تبدیل شما نیز افزایش می‌یابد.

11. عکس های خود را شرح دهید

یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت سریع اطلاعات به مخاطبان هدف، استفاده از تصاویر بصری مانند عکس، نمودار، اینفوگرافیک و غیره است.

اما این کافی نیست.

خزنده‌های موتورهای جستجو باید متنی را در سایت شما بخوانند و قبل از تطبیق آن با کلمات کلیدی در جستجوی کاربران، آن را تجزیه و تحلیل کنند. این فرآیند کمک می‌کند تا رقابت خود را فقط به وب سایت‌های موجود در بازار محدود کنید.

متأسفانه، این ربات‌ها تصاویر را نمی‌خزند.

راه حل چیست؟

به عکس‌های خود زیرنویس بدهید و مطمئن شوید که کلمات کلیدی خود را در هر عنوان درج می‌کنید.

12. صفحات محلی سازی شده را برای مخاطبان بین المللی خود ایجاد کنید.

آیا شرکت یا پلتفرم ارز دیجیتال شما کشورهای مختلف را هدف قرار می‌دهد؟

اگر بله، باید برای هر کشور محتوای بومی سازی شده ایجاد کنید تا نرخ تبدیل خود را بهبود ببخشید. علاوه بر این، ایجاد محتوای خاص برای مناطق خاص برای جستجوهای محلی عالی خواهد بود و دید شما را در سطح بین المللی افزایش می‌دهد.

اشتباهاتی که باید از آنها اجتناب کنید

  • استفاده از پلتفرم های CMS (وردپرس) را دست کم نگیرید.
  • عناوین صفحه را بدون ترکیب کلمات کلیدی اصلی خود ننویسید.
  • وب سایت را تنها با یک صفحه وب ایجاد نکنید.
  • فقط از یک زیر دامنه استفاده نکنید.
  • محتوای خود را در پلتفرم‌های انتشار آنلاین که مالک محتوای شما می‌شوند، آپلود نکنید.
مقالات مرتبط

آیا می‌توانید رتبه وب سایت ارز دیجیتال خود را بهبود ببخشید؟

تاکتیک های سئو ارز دیجیتال برای رشد شرکت یا پلتفرم ارز دیجیتال شما بسیار ارزشمند است. با این حال، ایجاد آن برای شما کار سخت و زمان‌بر است.

در eBgroup، ما این محدودیت‌ها را درک می‌کنیم. بنابراین بیایید برای بهبود رتبه سایت ارز دیجیتال، دستیابی به مخاطبان گسترده تر و افزایش تبدیل با شما شریک شویم. با ما تماس بگیرید.

5/5 - (20 امتیاز)

اشتراک گذاری

2 دیدگاه دربارهٔ «سئو سایت ارز دیجیتال: 12 استراتژی برای بهینه سازی وب سایت ارزهای دیجیتال»

  1. علیرضا شریفی

    I’m gone to say to my little brother, that he should also visit this weblog on regular basis to take updated from latest information.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟