گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز یا گوگل ادوردز چیست و چگونه کار می‌کند؟

اگر کسب‌ و کاری دارید که می‌خواهید در تعدادِ زیادِ جستجوهای روزانه گوگل سرمایه‌گذاری کنید و به سرعت ترافیک ورودی برای رشد درآمد خود به دست آورید، هیچ راهی بهتر از استفاده گوگل ادز وجود ندارد. در هر ثانیه ۶۳۰۰۰ جستجو در گوگل انجام و در اکثر صفحاتِ نتایج جستجو، تبلیغات گوگل ادز مشاهده می‌شوند. […]

گوگل ادز یا گوگل ادوردز چیست و چگونه کار می‌کند؟ بیشتر بخوانید »

متخصص سئو

متخصص سئو کیست؟

یک متخصص سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) وب سایت را ،بررسی، تجزیه و تحلیل و تغییر می‌دهد تا برای موتورهای جستجو بهینه شود و متعاقباً وب سایت در نتایج جستجو در موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل و بینگ رتبه بالاتری کسب کند. یک متخصص سئو صفحات سایت را به گونه‌ای بهینه سازی می‌کند که با نتایج

متخصص سئو کیست؟ بیشتر بخوانید »

سئو چیست

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو چیست؟

زمانیکه شما یک محصول یا خدماتی را در موتورهای جستجو (گوگل) جستجو می‌کنید بالاترین رتبه ارگانیک گوگل مربوط به وب‌سایت‌هایی است که سئو (بهینه‌ سازی موتورهای جستجو) شده‌اند. بطور خلاصه سئو سایت مجموعه‌ای از استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی است که باعث می‌شود وب سایت شما در رتبه‌ی بالای موتورهای جستجو قرار بگیرد. در این مقاله قصد

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو چیست؟ بیشتر بخوانید »

آژانس دیجیتال مارکتینگ

6 مزیت همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ

اگر در نقطه‌ای هستید که به تصمیم گیری در مورد تماس و همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) فکر می‌کنید، اما مطمئن نیستید که این هزینه ارزشش را دارد یا خیر، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

6 مزیت همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ بیشتر بخوانید »

بررسی سلامت سایت

بررسی سلامت وب سایت: نکات و ابزارهای فنی سئو

نکات تخصصی در مورد اینکه چگونه می‌توانید سلامت وب سایت را بررسی نموده و آن را فراتر از تاکتیک‌های استاندارد سئو در بالاترین رتبه‌ی موتورهای جستجو قرار دهید. آیا جدیداً سلامت وب سایت خود را بررسی کرده‌اید؟ وب سایت شما ممکن است از بیرون عالی به نظر برسد، اما آیا عمیق تر بررسی کرده‌اید؟ یک

بررسی سلامت وب سایت: نکات و ابزارهای فنی سئو بیشتر بخوانید »

آینده دیجیتال مارکتینگ

آینده دیجیتال مارکتینگ متفاوت تر از آن است که فکر می کنید

همه گیری کووید -19 نظم اقتصادی جهانی را متوقف کرد، اما توانست آینده دیجیتال مارکتینگ را روشن‌تر کند. در حقیقت، در طول همه گیری کرونا، بسیاری از مشاغل موفق به کار از راه دور شدند و اهمیت دیجیتال مارکتینگ را درک کردند. برای بسیاری از کارآفرینان و مشاغل کوچک، دیجیتال مارکتینگ به فرصتی برای کسب

آینده دیجیتال مارکتینگ متفاوت تر از آن است که فکر می کنید بیشتر بخوانید »

سئو ویدئو

10 مرحله سئو ویدئو یا فیلم در یوتیوب

تکنیک‌های سئو ویدئو و فیلم به طور مداوم در حال پیشرفت است و دانستن بهترین شیوه‌های بهینه‌سازی و سئوی فیلم برای متخصصین سئو ضروری است. در این مقاله 10 مرحله برای بهینه سازی و سئو ویدئو را باهم می‌آموزیم.

10 مرحله سئو ویدئو یا فیلم در یوتیوب بیشتر بخوانید »

بازاریابی نسل Z

بازاریابی نسل Z

برای انجام یک برنامه بازاریابی درست باید ابتدا بازار هدف را شناخت در این مقاله می‌خواهیم با بازار هدف نسل Z و خصوصیات آنها آشنا شویم. مردم از دهه 50 در مورد شکاف بین نسل صحبت می‌کنند و بر این باور هستند که : نسل‌های قدیمی به سادگی نسل‌های جوان را درک نمی کنند و

بازاریابی نسل Z بیشتر بخوانید »

بازاریابی محتوایی

مستند سازی گردش کار بازاریابی محتوایی

هر کسب و کاری باید استراتژی بازاریابی محتوایی مستند خود را داشته باشد. تاکتیک های خود را بداند. کارکرد آن را ببیند. بازاریابی محتوا برای کسب و کار بسیار مفید است. اما پس از انجام بازاریابی محتوایی نباید بنشینید، استراحت کنید و ببینید محتوای استراتژیک شما چه زمانی در رتبه اول جستجوها قرار می گیرد؟

مستند سازی گردش کار بازاریابی محتوایی بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا