خلاقیت در بازاریابی

چرا خلاقیت در صنعت مارکتینگ کم شده است؟

صنعت مارکتینگ در چند دهه گذشته سرمایه گذاری زیادی در فناوری، داده ها و «بازاریابی عملکردی» داشته است. اما آیا می دانستید تمرکز زیاد بر بازده سرمایه گذاری قابل تعریف (ROI)، از جهش های خلاقانه ای که می تواند یک برند را متمایز کند، جلوگیری می کند؟ ما در eBgroup…

ادامه مطلب
تبادل لینک

آیا تبادل لینک به سئوی سایت کمک می کند یا به آن آسیب می رساند؟

به طور کلی تبادل لینک یا لینک دهی متقابل برای سئو بد نیست، اما به شرطی که آن را درست انجام دهید. پس در ادامه با ما باشید تا راه های درست و غلط ایجاد لینک های متقابل را بیاموزید. در اوایل دهه 2000، تبادل لینک یک روش محبوب برای…

ادامه مطلب
بازاریابی تجارت الکترونیک

بازاریابی تجارت الکترونیکی چیست؟

بازاریابی تجارت الکترونیکی عملی برای آگاهی و اقدام به سمت شغلی است که محصول یا خدمات خود را بصورت الکترونیکی به فروش می رساند. بازاریابان تجارت الکترونیکی می توانند از رسانه های (شبکه های) اجتماعی، محتوای دیجیتال، موتورهای جستجو و کمپین های ایمیل برای جذب بازدید کننده و تسهیل خرید…

ادامه مطلب

چگونه توضیح محصول بنویسیم که بفروشد؟

برای فروش در سایت فروشگاهی شما باید بیشتر از یک توضیح محصول معمولی بنویسید. توضیحات باید هر آنچه را که خریداران برای خرید مطمئن نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهد. تصور کنید یک خریدار وارد فروشگاه تان می شود. آنها یک جاروبرقی می خواهند، بنابراین مدلی را انتخاب می…

ادامه مطلب
طراحی لندینگ پیج

7 نکته در طراحی لندینگ پیج برای نرخ تبدیل بالا

یک لندینگ پیج یا صفحه فرود درست کار مهمی را برای کسب و کار شما انجام می دهد: یعنی بازدیدکنندگان را وادار می کند تا به سرنخ تبدیل شوند. پس طراحی لندینگ پیج نیاز به برنامه ریزی و استراتژی دقیق دارد. در این مقاله می‌خواهیم درباره 7 نکته برتر طراحی…

ادامه مطلب
بازاریابی سالن زیبایی

چگونه بازاریابی سالن زیبایی را انجام دهیم؟

سالن‌های زیبایی زیادی در اطراف محل زندگی مان وجود دارد. این امر انتخاب سالن مناسب را برای ما تقریبا دشوار کرده است. با توجه به تعداد زیاد سالن‌ها ، این مهم است که شغل و سالن شما از رقابت خارج نشود. به همین دلیل ما لیستی از هفت نکته در مورد…

ادامه مطلب

5 مهارت برتر برای موفقیت سئو

وقتی صحبت از سئو، به خصوص سئو فنی می شود، اغلب در مورد اهمیت مهارت های سخت صحبت می کنیم. در حالی که شکی وجود ندارد که vlookup و regex می‌توانند بهترین دوستان یک متخصص سئو باشد. بعضی از مهارت‌های نرم برای یادگیری بسیار ضروری هستند، چرا که به شما…

ادامه مطلب
برندسازی در 10 روز

چگونه در 10 روز برندسازی کنیم: نکات و ترفندهای حرفه ای

در گذشته مفهوم برندسازی یا برندینگ تقریباً همیشه به نام و لوگوی کسب و کار اشاره داشت. اما همانطور که همه ما می دانیم، در عصر دیجیتال، همه چیز تغییر کرده است. امروزه مصرف کنندگان با برند در ارتباط هستند، به این معنی که برندها باید راه های عمیق تری…

ادامه مطلب
بازاریابی ورزشی

بازاریابی ورزشی چیست؟

بازاریابان محبوبیت ورزش را درک کرده و آنها را برای دهه ها تبدیل به محور فعالیت‌های بازاریابی کرده اند. با بزرگ شدن وسعت و محبوبیت ورزش های ملی ، زمینه بازاریابی ورزشی نیز با آن افزایش یافته است. طبق گزارش CNBC ، شرکت بودوایزر در طول 10 سال گذشته تقریبا…

ادامه مطلب
کمپین سئو در دوران رکود

نحوه مدیریت کمپین های سئو در دوران رکود اقتصادی

روش هایی وجود دارد که متخصصان سئو می توانند کمپین های سئو در دوران رکود را ادامه دهند و ارزش تلاش های خود را با وجود رکود نشان دهند. رکود اقتصادی باعث ایجاد عدم اطمینان و تغییر در رفتار کاربران می شود که بر بازارها و پیش بینی ها تأثیر…

ادامه مطلب