مقالات

آینده دیجیتال مارکتینگ

آینده دیجیتال مارکتینگ متفاوت تر از آن است که فکر می کنید

همه گیری کووید -19 نظم اقتصادی جهانی را متوقف کرد، اما توانست آینده دیجیتال مارکتینگ را روشن‌تر کند. در حقیقت، در طول همه گیری کرونا، بسیاری از مشاغل موفق به کار از راه دور شدند و اهمیت دیجیتال مارکتینگ را درک کردند. برای بسیاری از کارآفرینان و مشاغل کوچک، دیجیتال مارکتینگ به فرصتی برای کسب […]

آینده دیجیتال مارکتینگ متفاوت تر از آن است که فکر می کنید بیشتر بخوانید »

سئو ویدئو

10 مرحله سئو ویدئو یا فیلم در یوتیوب

تکنیک‌های سئو ویدئو و فیلم به طور مداوم در حال پیشرفت است و دانستن بهترین شیوه‌های بهینه‌سازی و سئوی فیلم برای متخصصین سئو ضروری است. در این مقاله 10 مرحله برای بهینه سازی و سئو ویدئو را باهم می‌آموزیم.

10 مرحله سئو ویدئو یا فیلم در یوتیوب بیشتر بخوانید »

بازاریابی نسل Z

بازاریابی نسل Z

برای انجام یک برنامه بازاریابی درست باید ابتدا بازار هدف را شناخت در این مقاله می‌خواهیم با بازار هدف نسل Z و خصوصیات آنها آشنا شویم. مردم از دهه 50 در مورد شکاف بین نسل صحبت می‌کنند و بر این باور هستند که : نسل‌های قدیمی به سادگی نسل‌های جوان را درک نمی کنند و

بازاریابی نسل Z بیشتر بخوانید »

بازاریابی محتوایی

مستند سازی گردش کار بازاریابی محتوایی

هر کسب و کاری باید استراتژی بازاریابی محتوایی مستند خود را داشته باشد. تاکتیک های خود را بداند. کارکرد آن را ببیند. بازاریابی محتوا برای کسب و کار بسیار مفید است. اما پس از انجام بازاریابی محتوایی نباید بنشینید، استراحت کنید و ببینید محتوای استراتژیک شما چه زمانی در رتبه اول جستجوها قرار می گیرد؟

مستند سازی گردش کار بازاریابی محتوایی بیشتر بخوانید »

سئوی نقطه درد

چگونگی استفاده از سئو Pain Point برای یافتن مشتریان جدید

تکنیک سئو Pain-Point یا نقطه درد ( SEO Pain-Point ) یک استراتژی برای ایجاد ترافیک در وب سایت با شناسایی مشکلاتی است که مشتریان بالقوه شما با آن روبرو هستند و سپس ایجاد محتوایی که این مشکلات را حل می کند.

چگونگی استفاده از سئو Pain Point برای یافتن مشتریان جدید بیشتر بخوانید »

سئوی بین المللی

4 دلیل شکست سئوی بین المللی (نحوه رفع آن)

مدیریت و بهینه سازی وب سایت های جهانی با چالش هایی منحصر به فردی در سئوی بین المللی همراه است. با 4 مورد از آنها و نحوه انجام بهتر سئوی خارجی آشنا شوید.

4 دلیل شکست سئوی بین المللی (نحوه رفع آن) بیشتر بخوانید »

تولید کننده محتوا

6 مهارت برای یک تولید کننده محتوا

تولید کننده محتوا باید بداند امروزه همه ابتکارات بازاریابی دیجیتال بر اساس تولید محتوا ایجاد می‌شوند. به همین علت در این مقاله تصمیم گرفتیم که مهارت‌ هایی که یک تولید کننده محتوا (کارشناس محتوا) به آن نیاز دارد را بیان کنیم. یعنی با عنوان فرایند انجام تحقیقات، ارائه ایده های استراتژیک، تبدیل این ایده‌ها به

6 مهارت برای یک تولید کننده محتوا بیشتر بخوانید »

semrush-vs-ahrefs-vs-moz

Semrush – Ahrefs – Moz کدام بهتر است؟ (مزایا و معایب)

Semrush – Ahrefs – Moz سه ابزار برتر سئو سایت در بازار هستند. آنها به شما امکان می دهند کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقبا ، ردیابی رتبه بندی SEO ، نظارت بر بک لینک ها و موارد دیگر را به راحتی انجام دهید.

Semrush – Ahrefs – Moz کدام بهتر است؟ (مزایا و معایب) بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا