مقالات

محتوا محصول

چگونه صفحه محصولات و مقالات را با یک کلمه کلیدی رتبه‌دار کنیم؟

سوال اکثر کارشناسان و متخصصان سئو این است وقتی یک صفحه اطلاعات یا مقاله از صفحه محصول در همان وب سایت بالاتر می‌رود، چه کاری باید انجام دهند. یا سوالات مشابهی مطرح می‌شوند اینهاست: اینها سوالات عالی و یک نقطه درد برای بسیاری از متخصصان سئو است. بسیاری از اصول و تکنیک‌های سئو بصورت مشابه […]

چگونه صفحه محصولات و مقالات را با یک کلمه کلیدی رتبه‌دار کنیم؟ بیشتر بخوانید »

نرخ کلیک (CTR) چیست

نرخ کلیک (CTR) چیست؟

اگر قصد دارید که نسبت به رقبا از جایگاه بهتری برخوردار شوید باید در تبلیغات دیجیتال به نرخ کلیک (CTR) توجه ویژه‌ای کنید. در واقع شما باید بتوانید کاربران را متقاعد کنید که بر روی سایت شما کلیک کنند؛ بدین صورت CTR سایت شما افزایش پیدا می‌کند و شما هم به هدف خود که افزایش

نرخ کلیک (CTR) چیست؟ بیشتر بخوانید »

کمپین گوگل ادز

آشنایی با انواع کمپین های گوگل ادز

اکثر مردم انواع تبلیغات گوگل را بدون اینکه متوجه شوند دیده‌اند. شاید هنگام مطالعه در مورد کاهش وزن، تبلیغ یک برنامه رژیم غذایی مشاهده کرده باشند. یا شاید به دنبال خرید کفش‌های کتانی بوده‌اید، و تخفیف موجود در نتایج جستجوی گوگل شما را به خرید یک جفت کفش سوق داده است. اینها تبلیغات گوگل بودند!

آشنایی با انواع کمپین های گوگل ادز بیشتر بخوانید »

اسکیما

اسکیما چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

نشانه‌گذاری اسکیما (Schema Markup)، که به عنوان داده‌های ساخت یافته نیز شناخته می‌شود، زبان موتورهای جستجو است که از واژگان معنایی منحصر به فرد استفاده می‌کند. این یک قطعه کدی است که برای ارائه واضح‌تر اطلاعات به موتورهای جستجو به منظور درک محتوای شما استفاده می‌شود. اسکیما به کاربران کمک می‌کند تا اطلاعات بهتر و

اسکیما چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟ بیشتر بخوانید »

فریلنسینگ

فریلنسینگ و فریلنسری

فریلنسینگ (آزاد کاری) یک شیوه جذاب برای زندگی است. استقلال، انعطاف پذیری و پتانسیل های مالی نامحدود همه به طرز باورنکردنی به کار گرفته شده است ، خصوصاً برای کارمندانی که از محیط کار واقعی خود خسته شده‌اند. اما ، هنوز هم رمز و راز پیرامون انتخاب حرفه ای در آنها وجود دارد. به عنوان

فریلنسینگ و فریلنسری بیشتر بخوانید »

تولید محتوای اختصاصی

تولید محتوای اختصاصی

مصرف‌کنندگان و مشتریان با برندهایی که با آن‌ها به‌عنوان یک فرد رفتار می‌کنند (نه یک عدد در گزارش فصلی) تعامل بهتری دارند و از آنها حمایت می‌کنند. به همین دلیل است که بسیاری از مخاطبان از شرکت هایی که تبلیغات و ایمیل‌های عمومی ارسال می‌کنند خوششان نمی‌آید. تولید محتوا اختصاصی که برای جذب مصرف کننده

تولید محتوای اختصاصی بیشتر بخوانید »

آواتار دنیای متاورس

هر آنچه که درباره آواتار دنیای متاورس باید بدانید

آواتارها در دنیای شبکه‌های اجتماعی موضوع جدیدی نیستند، اما متاورس فیس بوک ابعادی کاملا متفاوت به آن اضافه کرده است. فیس‌بوک در کنار تغییر نام تجاری خود به متا، اعلان‌های زیادی در مورد فناوری  VR، مسیرهای آینده و تحقیقات در این زمینه ارائه کرد. متاورس فیس‌بوک دارای آواتارهای سه بعدی فوق واقعی است که از

هر آنچه که درباره آواتار دنیای متاورس باید بدانید بیشتر بخوانید »

محاسبه هزینه تولید محتوا در eBgoup

محاسبه هزینه تولید محتوا

تولید محتوای با کیفیت بالا برای موفقیت کسب و کار بسیار مهم است. یكی از مهمترین چالش‌های تولید محتوا، فهم هزینه تولید محتوا و چگونگی ایجاد، بدون خلل در کیفیت آن است. بنابراین کسب و کارها همواره در تلاش هستند تا فرآیندهای کارآمدی پیرامون ایجاد و تولید محتوا داشته باشند. صنعت تولید محتوا و بازاریابی

محاسبه هزینه تولید محتوا بیشتر بخوانید »

طراحی سایت چند زبانه

راهنمای طراحی سایت‌ چند زبانه

انگلیسی بیشترین زبان مورد توجه در جهان است. با این وجود، شرکت‌های انگلیسی زبان هم وب سایت‌ های دو زبانه و چند زبانه دارند. چرا؟ دلیل آن جهانی شدن بر اساس داده‌های اخیر. تنها یک پنجم مردم روی زمین انگلیسی صحبت می‌کنند، که برای کسب‌وکارها به این معنی است که بخش عظیمی از بازار هنوز

راهنمای طراحی سایت‌ چند زبانه بیشتر بخوانید »

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

در عصر مدرن تجارت و فناوری، یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ قوی برای موفقیت سازمانی کاملاً حیاتی است. شرکت‌هایی که در دنیای دیجیتال موفق می‌شوند، معمولا منابع قابل توجهی را به توسعه استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ اختصاص می‌دهند. در این فرآیند، سازمان‌ها می‌توانند از طریق پلت‌فرم‌های دیجیتال مختلف به مشتریان دسترسی پیدا کنند، که باعث افزایش درآمد

استراتژی دیجیتال مارکتینگ بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا