سئو سایت

جستجوی سایت فروشگاهی

گوگل روی 6 نکته برای نتایج جستجوی سایت فروشگاهی تاکید دارد.

گوگل جدیداً ویدئویی منتشر کرد که در آن شش نکته برای نحوه تنظیم و جستجوی سایت فروشگاهی و تجارت الکترونیک برای قرار گرفتن در نتایج جستجو ارائه شد. این ویدئو با تاکید بر سه عنصر کلیدی که همان برجسته شدن صفحات محصول فروشگاهی کمک می‌کنند آغاز شد: تصاویر به بازدیدکنندگان سایت کمک می کند تا […]

گوگل روی 6 نکته برای نتایج جستجوی سایت فروشگاهی تاکید دارد. بیشتر بخوانید »

بهبود سئو

چگونه از روابط برای بهبود سئو استفاده کنیم؟

بیاموزید که چگونه از روابط بین کلمات، موضوعات و صفحات بهترین بهره را ببرید تا بهبود سئو و نتایج آن شویم. همانطور که موتورهای جستجو برای درک زبان پیچیده تر تکامل می یابند، روابط در سئو نیز اهمیت بیشتری پیدا کرده است. جستجوی معنایی قدرت گرفته است. بنابراین وقت آن است که به ارتباطات توجه

چگونه از روابط برای بهبود سئو استفاده کنیم؟ بیشتر بخوانید »

LCP سایت

راه‌های بهبود وضعیت LCP سایت

LCP سایت (Largest Contentful Paint) یکی از معیارهای Core Web Vitals است. LCP سایت زمانی را اندازه گیری می کند که بزرگترین عنصر محتوا در viewport قابل مشاهده باشد. بهینه سازی تجربه کاربری (UX) که در وب سایت خود ارائه می دهید برای موفقیت سئوی هر کسب و کار آنلاینی ضروری است. گوگل از معیارهای

راه‌های بهبود وضعیت LCP سایت بیشتر بخوانید »

سئو درون صفحه

سئوی درون صفحه یا لینک سازی کدام یک برای سایت فروشگاهی بهتر است؟

هنگام کار بر روی سئوی سایت فروشگاهی، تولید محتوا و سئوی درون صفحه انجام دهیم یا لینک بیلدینگ باید حرف اول را می‌زند؟ به عنوان مدیر سئو یک سایت فروشگاهی این سوال را از خود بپرسید: برای رتبه گرفتن صفحات دسته بندی محصولات ابتدا باید روی کدام بخش تمرکز کنم؟ آیا باید به دنبال بهینه

سئوی درون صفحه یا لینک سازی کدام یک برای سایت فروشگاهی بهتر است؟ بیشتر بخوانید »

سئو محتوا

7 روش اصلاح محتوا برای سئوی بهتر

از هر دیجیتال مارکتری که بپرسید به شما خواهد گفت تولید محتوای با کیفیت بالا کار ساده ای نیست و دریافت بازدید از صفحه، اشتراک گذاری و بالا بردن نرخ تبدیل کاری سخت تر است. پس با این دیدگاه شما باید سئو محتوا را در اولیت تولید محتوا قرار دهید. اما محتوای مفید، جذاب و

7 روش اصلاح محتوا برای سئوی بهتر بیشتر بخوانید »

سئو و تبلیغات کلیکی

چگونه سئو را با تبلیغات کلیکی ترکیب کنیم؟

چگونه سئو و تبلیغات کلیکی را ترکیب کنیم تا به موفقیت بیشتری در بازاریابی دیجیتال دست یابیم؟ آیا بین انتخاب سئو (SEO) و تبلیغات کلیکی (PPC) بعنوان استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود مشکل دارید؟ اغلب صاحبان کسب و کار بر این باورند که باید وب سایت خود را با استفاده از یکی از این تاکتیک های

چگونه سئو را با تبلیغات کلیکی ترکیب کنیم؟ بیشتر بخوانید »

سئو منفی

سئو منفی و انواع آن

تهدید سئو منفی خیلی زیاد نیست اما دلهره آور است. راحت ترین راه برای یک رقیب خراب کردن رتبه شما در موتورهای جستجو است. حالا ما چگونه باید از سایت خود محافظت می کنیم؟ قبل از شروع، باید مطمئن شویم که می‌دانیم سئو منفی چیست. سئو منفی چیست؟ سئو منفی مجموعه ای از فعالیت ها

سئو منفی و انواع آن بیشتر بخوانید »

تکنیک سئو کلاه سفید

8 تکنیک سئو کلاه سفید برای دو برابر کردن ترافیک سایت

با توجه به عوامل کلیدی گوگل در تعیین نتایج جستجو، چطور از رقبا پیشی بگیریم. در اینجا ما هشت تکنیک سئو کلاه سفید برای دو برابر کردن ترافیک سایت را به شما آموزش خواهیم داد. به این فکر کنید در چرخه ای از سئو گیر کرده اید که رتبه‌های سایت‌تان حرکت نمی کنند. این پست

8 تکنیک سئو کلاه سفید برای دو برابر کردن ترافیک سایت بیشتر بخوانید »

سئو سازمانی

راهنمای جامع سئو سازمانی (Enterprise SEO)

اگرچه بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) نقش فعالی در بسیاری از تلاش‌های بازاریابی دیجیتالی کسب‌وکارهای کوچک ایفا می‌کند، اما همیشه نمی‌توان همین را برای سازمان‌های بزرگ گفت. اما برندهای بزرگ هم به همان اندازه‌ی کسب و کارهای کوچک به بهینه سازی و سئوی سازمانی نیاز دارند، به خصوص اگر بخواهند در فضاهای آنلاین مرتبط بمانند. حتی

راهنمای جامع سئو سازمانی (Enterprise SEO) بیشتر بخوانید »

آپدیت مرغ مگس خوار

آپدیت مرغ مگس خوار چیست؟

مرغ مگس خوار گوگل (Google Hummingbird) یکی از به روزرسانی‌های مهم الگوریتم گوگل بود که به طور آگاهانه نیازهای جستجو در دستگاه‌های تلفن همراه را به ویژه با فعال کردن جستجوی مکالمه پیش بینی می‌کرد. مرغ مگس خوار زمینه را برای پیشرفت‌های چشمگیر در جستجو فراهم کرد. اما گوگل هرگز توضیحی درباره چیستی آپدیت مرغ

آپدیت مرغ مگس خوار چیست؟ بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا