کسب و کار الکترونیک

کدام کسب و کارها نیاز به وب سایت دارند؟

در عصر دیجیتال شما نمی توانید بدون دسترسی به دنیای آنلاین، یک کسب و کار را به طور موثر اداره کنید. حضور آنلاین، مانند داشتن یک وب سایت، به شما نسبت به رقبا برتری می دهد. به لطف فناوری، اکنون می‌توانید نیاز به وب سایت خود را برطرف کنید و از ترندهای همیشه در حال […]

کدام کسب و کارها نیاز به وب سایت دارند؟ بیشتر بخوانید »

بازاریابی عصبی

7 نکته مهم فروش و بازاریابی عصبی

برخی مواقع انسان‌ها چیزهایی را می‌خرند که شاید هرگز از آن استفاده نکنند؛ اما دلیل آن چیست؟ دلیل آن فروشنده است! او با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی روی شما تأثیر می‌گذارد و شما را وادار به خرید می‌کند. بازاریابی و فروش همیشه می تواند چالش برانگیز باشد زیرا همراه با فرآیند پیچیده ای از

7 نکته مهم فروش و بازاریابی عصبی بیشتر بخوانید »

بازاریابی چندکاناله

بازاریابی چند کاناله چیست؟ نکات مثبت، منفی و حرفه ای

جهان در حال تغییر است. اگر کسب و کار شما ایجاب می کند که یک محصول را به درستی تبلیغ کنید، متوجه خواهید شد که چگونه بازاریابی چند کاناله می تواند هر چیزی را تبلیغ کند. امروز ما در مورد بازاریابی چند کاناله صحبت خواهیم کرد. یعنی بازاریابی چند کاناله یا مولتی چنل چیست، چرا

بازاریابی چند کاناله چیست؟ نکات مثبت، منفی و حرفه ای بیشتر بخوانید »

همه چیز در مورد پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن ( Push Notifications ) پیام‌های پاپ‌آپ با قابلیت کلیک هستند که در مرورگرهای کاربران شما صرف نظر از دستگاهی که استفاده می‌کنند یا مرورگری که در آن استفاده می‌کنند ظاهر می‌شوند. آنها به عنوان یک کانال ارتباطی سریع عمل می کنند که شرکت ها را قادر می سازد پیام ها، پیشنهادات یا سایر

همه چیز در مورد پوش نوتیفیکیشن بیشتر بخوانید »

اهمیت مسئولیت اجتماعی در کسب و کارها

اکنون بیش از هر زمان دیگری، برای شرکت ها تمرکز روی مسئولیت اجتماعی (CSR) اهمیت زیادی پیدا کرده است. “مسئولیت اجتماعی” به معنای تعهد یک کسب و کار به دنبال کردن اهداف بلندمدت دست یافتنی و خوب برای مردم و جهان است. امروزه تعدادی از شرکت‌های موفق از مسئولیت اجتماعی به عنوان راهی برای بازپرداخت

اهمیت مسئولیت اجتماعی در کسب و کارها بیشتر بخوانید »

علم داده کاوی چیست

چرا علم داده کاوی مهم است و چگونه متخصص داده کاوی به کسب و کار ارزش می دهد؟

متخصص داده کاوی چه می کند؟ چرا علم داده کاوی مهم است؟ 8 روشی که یک متخصص داده کاوی می تواند به کسب و کارها ارزش بدهد را در این مقاله با هم بررسی خواهیم کرد. سال گذشته، مک‌کینزی تخمین زد که طرح‌های کلان داده در سیستم مراقبت‌های بهداشتی آمریکا «می‌تواند 300 تا 450 میلیارد

چرا علم داده کاوی مهم است و چگونه متخصص داده کاوی به کسب و کار ارزش می دهد؟ بیشتر بخوانید »

مهندسی مجدد کسب و کار

مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار

مفهوم مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار یا BPR یعنی اینکه فرایندهای کسب و کار کنونی را بازنگری و ساختارشکنی کنیم. این روش با استفاده از فرایندهایی کارآمدتر شرکت شما را قادر می‌سازد هزینه‌ها را کاهش و سوددهی را افزایش بدهید. به‌خاطر داشته باشید که مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار اگرچه در مواردی کاملا

مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار بیشتر بخوانید »

بازاریابی اجتماعی

بازاریابی اجتماعی : تعریف، اهداف و مزایا

بازاریابی اجتماعی (Societal Marketing) ، رفاه انسان قبل از سود و خدمت به خواسته ها را در اولویت قرار می دهد. بازاریابی اجتماعی بر مسئولیت های اجتماعی تمرکز دارد و حفظ موفقیت بلندمدت را توصیه می کند. شرکت ها باید یک استراتژی بازاریابی برای ارائه ارزش به مصرف کنندگان در حفظ و ارتقای رفاه مشتریان

بازاریابی اجتماعی : تعریف، اهداف و مزایا بیشتر بخوانید »

فریمیوم و تست رایگان محصول

فریمیوم و تست رایگان محصول، کدام بهتر مشتری را جذب می کند؟

در دنیای رقابتی امروز، شرکت‌ها و استارتاپ‌ها به منظور جذب مشتریان و افزایش فروش، به استراتژی‌های مختلفی روی می‌آورند. دو استراتژی محبوب در این زمینه عبارتند از «فریمیوم» و «تست رایگان». هر یک از این مدل‌ها روش‌های منحصر به فردی برای ارائه خدمات و محصولات به مشتریان دارند، اما در عین حال تفاوت‌های اساسی نیز

فریمیوم و تست رایگان محصول، کدام بهتر مشتری را جذب می کند؟ بیشتر بخوانید »

استراتژی تبلیغاتی کوچک

استراتژی های تبلیغاتی کوچک اما قدرتمند

یک باور غلط و رایج این است که برندهای کوچک قرار است همیشه کوچک بمانند. منابع آنها بسیار محدود هستند و باعث می شود رشد آنها برای فتح قله ها چالش برانگیزتر به نظر برسد. اما همانطور که یک کوه نورد معمولی می تواند با آموزش صحیح از یک کوه بلند بالا برود، برندهای کوچک

استراتژی های تبلیغاتی کوچک اما قدرتمند بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا