کدام کسب و کارها نیاز به وب سایت دارند؟

در عصر دیجیتال شما نمی توانید بدون دسترسی به دنیای آنلاین، یک کسب و کار را به طور موثر اداره کنید. حضور آنلاین، مانند داشتن یک وب سایت، به شما نسبت به رقبا برتری می دهد. به لطف فناوری، اکنون می‌توانید نیاز به وب سایت خود را برطرف کنید و از ترندهای همیشه در حال تغییر بازار و دنیای آنلاین پرشتاب جلوتر باشید.

ماهیت کسب و کار یا صنعت شما هرچه که باشد، حفظ حضور آنلاین می تواند به شما در جذب مشتری، ایجاد سرنخ و افزایش فروش کمک کند.

اما بدون حضور در اینترنت و یا حتی حضور کم رنگ، انگار کسب و کار شما در دنیا وجود ندارد. شاید فکر کنید به دلیل ماهیت یا اندازه کسب و کارتان به وب سایت نیاز نداشته باشید. این نوع تفکر یک باور رایج در بین کسب و کارهایی است که محصولات و خدمات دیجیتالی ارائه نمی دهند. آنها اغلب در مورد طراحی وب سایت مردد هستند زیرا احساس می کنند به آن نیاز ندارند. اما، یک قانون نانوشته در مورد اداره یک کسب و کار در عصر دیجیتال وجود دارد:

هر کسب و کاری، هرچند کوچک، باید یک وب سایت داشته باشد.

چرا؟ دلایل زیادی وجود دارد که در این مقاله با شما بررسی خواهیم کرد!

مزایای داشتن یک وب سایت برای کسب و کار

یک وب سایت به برند شما اعتبار می بخشد

یک وب سایت خوب می تواند تاثیر قابل توجهی بر کسب و کار شما داشته باشد. اگر می خواهید نام تجاری خود را معتبر جلوه دهید، حتماً برای خودتان یک وب سایت تهیه کنید. بسیاری از مشتریان قبل از اینکه تصمیم بگیرند از شما خرید کنند، دوست دارند وب سایت شما را بررسی کنند. با افزایش جرایم سایبری و کلاهبرداری های اینترنتی، مشتریان بالقوه به کسب و کاری که آدرس فیزیکی یا وب سایتی نداشته باشند اعتماد نمی کنند.

یک وب سایت خوب طراحی شده با چشم انداز برند، ماموریت، ارزش های اصلی، تاریخچه، بررسی نمونه کارها و تصاویر محصولات شما می تواند تاثیر خوبی بر مشتریان بالقوه بگذارد. نمایش چنین جزئیاتی دلیلی بر قانونی بودن کسب و کار شما است. این یک تصویر حرفه ای در مورد کسب و کار شما ایجاد می کند و به آن احساس اعتبار می دهد. بنابراین، شما را به عنوان یک متخصص در صنعت قرار می دهد و اعتماد و اطمینان را در کسب و کار شما القا می کند.

با وب سایت حضور آنلاین داشته باشید

یک راه خوب برای ایجاد یک حضور قوی در اینترنت، طراحی یک وب سایت خوب است. این می تواند به عنوان آدرس کسب و کار آنلاین باشد که در آن مشتریان بالقوه می توانند یک نمای کلی از پیشنهاد برند شما دریافت کنند. شاید بازاریابی شبکه های اجتماعی یک استراتژی تبلیغاتی خوب باشد، اما فقط داشتن یک صفحه فیس بوک، توییتر یا اینستاگرام کافی نیست. باید مکانی مرکزی وجود داشته باشد که مشتریان شما بتوانند برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدماتی که ارائه می‌دهید به آنجا بروند.

یک وب سایت می تواند به مشتریان شما کمک کند تا ایده روشنی از آنچه چیستی برند شما است و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید را پیدا کنند. این پنجره برند شما به جهان است. با آن، مشتریان شما همیشه می توانند در هر زمان و در هر مکان به شما دسترسی داشته باشند. حتی در خارج از ساعات کاری، مشتریان می‌توانند وارد وب‌سایت شما شوند تا سبد خرید خود را پر کنند و پرداخت‌ها را از خانه خود انجام دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرآیند را خودکار کنید و سپس می توانید هر روز با پیامک واریز بانک بیدار شوید.

وب سایت آگاهی و دیده شدن برند شما را افزایش می دهد

یک وب سایت به عنوان یک ابزار بازاریابی کم هزینه عمل می کند که می تواند به شما در بازاریابی برند و جذب مخاطبان هدف کمک کند. بازگشت سرمایه (ROI) داشتن یک وب سایت بالاتر از سایر اشکال تبلیغات است. برخلاف شبکه‌های اجتماعی، شما مجبور نیستید برای تبلیغ محصولات خود در وب‌سایت تان هزینه‌های زیادی را خرج کنید. همچنین در هزینه چاپ کاتالوگ های کاغذی، بروشورها، بنرها و آگهی ها صرفه جویی می شود. بهترین بخش این است که شما همچنین می توانید اطلاعات موجود در وب سایت خود را ویرایش و به روز کنید تا پیشنهادات برند خود را منعکس کنید.

می‌توانید از ابزارهایی مانند گوگل ادز (Google Ads) و بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) برای عبور از موانع جغرافیایی و دستیابی به مشتریان احتمالی در تمام نقاط جهان استفاده کنید. با سئو سایت، می توانید اولین برندی باشید که یک مشتری بالقوه هنگام جستجوی یک محصول یا خدمات خاص در اینترنت می بیند. همچنین می‌توانید یک فرم ساده در وب‌سایت خود ایجاد کنید تا افراد بیشتری در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند. بنابراین، پایگاه داده مشتریان بالقوه و موجود که می توانید از طریق ایمیل مارکتینگ برای آنها تبلیغ کنید، افزایش می یابند.

وب سایت به شما کمک می کند تا سرنخ های با کیفیت ایجاد کنید

یک وب سایت بهینه شده با صفحات وب تعاملی ابزاری موثر برای خودکارسازی فرآیند کسب و کار شما، تولید سرنخ و ایجاد فهرست مشتریان بالقوه شما است. این به شما کمک می کند تا سرنخ های بالقوه ای را دریافت کنید که با نام تجاری شما تماس بگیرند، ثبت نام کنند یا محصولی را خریداری کنند. شما می توانید با استفاده از گوگل آنالیتیکس، سئو، بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)، محتوای ارزشمند و تجربه کاربری عالی، وب سایت خود را برای تولید سرنخ بهینه کنید.

با وب سایت ارائه خدمات و پشتیبانی به مشتریان را بهبود می دهید

یک وب سایت به دسترسی به خدمات مشتری را سریع و راحت تر می کند. این یک راه خوب برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتری است. مشتریان شما می توانند پاسخ های فوری به سؤالات، (سوالات متداول) و اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شما را به صورت آنلاین دریافت کنند. هم به شما و هم به مشتریانتان کمک می کند در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید که در درازمدت روابط خوب با مشتری را ایجاد می کند.

این همش نیست. مشتریان شما می توانند از طریق چت ربات های نیمه خودکار که در سایت نمایش داده می شوند، صحبت کنند. آنها می توانند یک جلسه مشاوره رزرو کنند و پیشرفت سفارشات خود را از راحتی در خانه پیگیری کنند. همچنین می‌توانید نظرسنجی‌های آنلاین ایجاد کنید تا بازخورد آن‌ها را در مورد ارائه محصولات و خدمات خود دریافت کنید. یا حتی یک سیستم بازاریابی وابسته تا مشتریان شما از طریق ارجاعات خود کوپن های تخفیف کسب کنند.


خدمات طراحی سایت

سرویس طراحی سایت یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی تنها چند مورد از خدمات طراحی سایت ebgroup است که با وردپرس یا اختصاصی؛ سایت طراحی می‌شود.

با وب سایت همیشه در دسترس هستید

برندهایی که وب سایت دارند، شرکت هایی هستند که به در دسترس بودن اهمیت می دهند. یک وب سایت برای کسب و کارهایی مفید است که می خواهند همیشه در دسترس مشتریان خود باشند، اما نمی توانند دفتر فیزیکی خود را به صورت شبانه روزی باز کنند. وب سایت شما می تواند 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته برای خرید و فروش در دسترس باشد. حتی زمانی که نمی توانید بعد از ساعات کاری تماس بگیرید، وب سایت شما همچنان می تواند به تمام سوالات مشتریان شما پاسخ دهد. مشتریان شما می توانند در هر زمانی از روز بدون ترس از از دست دادن پول خود خرید کنند. بنابراین، خدمات مشتری و درآمد خود را بهبود می بخشد.

وب سایت کمک می کند فروش بیشتری داشته باشید

این یکی از دلایل اصلی قرار گرفتن برند شما در لیست کسب و کارهایی است که به وب سایت نیاز دارند. با وب سایت خود، می توانید بدون توجه به اندازه یا مکان کسب و کار خود، به مشتریان بالقوه جدید، ایجاد سرنخ و تبدیل فروش ادامه دهید. به یاد داشته باشید که مشتریان بالقوه شما در اینترنت فقط به دنبال محصول بعدی هستند تا پول خود را خرج آن کنند. هنگامی که نمونه کارها و بررسی های خود را در وب سایت به نمایش می گذارید، احتمالاً فروش بیشتری خواهید داشت.

هزینه اجاره، حقوق کارکنان و سایر خدمات مرتبط با داشتن دفتر فیزیکی را کاهش می دهد. همه چیزهایی که مشتریان شما برای انجام تجارت با شما نیاز دارند در یک مکان است و همیشه در دسترس است. حذف این هزینه ها باعث افزایش سود و درآمد کسب و کار شما می شود.

لیست کسب و کارهایی که به وب سایت نیاز دارند

تجارت الکترونیکی:

در بالای این لیست از کسب و کارهایی که به وب سایت نیاز دارند، برندهای تجارت الکترونیک هستند. این فهرست گسترده است، زیرا شامل هر کسب و کاری است که محصولات فیزیکی و غیر فیزیکی را به مردم در اینترنت می فروشد. مشاغل خرده فروشی می توانند پوشاک، محصولات کشاورزی، لوازم خانگی، ظروف آشپزخانه، لوازم الکترونیکی، اقلام غذایی، جواهرات و غیره را آنلاین بفروشند. تا زمانی که محصولی را می فروشید که بتوانیم آن را ببینیم، حس کنیم و لمس کنیم، در این دسته قرار می گیرید.

آموزش:

اگر صاحب یک مدرسه، مؤسسه آموزشی یا مرکز آموزشی هستید، به یک وب سایت برای دانش آموزانی نیاز دارید که آموزش آنلاین را ترجیح می دهند. یک پلت فرم آموزش الکترونیکی، انتشار و به اشتراک گذاری اطلاعات بین معلمان و دانش آموزان را تسهیل می کند. همچنین مکان خوبی برای والدینی است که به دنبال تغییر مدرسه فرزند خود هستند، می توانند تحقیق کنند و پرس و جو کنند. صنعت آموزش فقط به مدارس سنتی محدود نمی شود.

غذا و خدمات پذیرایی:

رستوران و صنایع غذایی سریع‌ترین رشد را در طراحی سایت دارد. جای تعجب نیست که در لیست کسب و کارهایی است که به وب سایت نیاز دارند. همه عاشق غذا هستند. به همین دلیل است که یکی از پرفروش ترین کالاهای آنلاین است. اکثر مردم هنگام جستجوی مکانی برای غذا خوردن، بهترین رستوران‌های مورد بررسی را در اینترنت جستجو می‌کنند. به همین دلیل است که فروشندگان مواد غذایی و رستوران ها منوهای غذایی و خدمات خود را در وب سایت قرار می دهند. با گزینه «برای تماس کلیک کنید»، مشتریان می توانند سفارشات را ثبت کنند و غذای خود را در منزل یا محل کار تحویل گیرند.

صنعت هتلداری:

هنگامی که مردم برای کار یا تعطیلات به یک شهر جدید سفر می‌کنند، محل اقامت خود را به شانس نمی‌سپارند. آنها همیشه قبل از سفر خود هتلی را که در آن اقامت خواهند داشت به صورت آنلاین جستجو می کنند. اگر آنچه را که می بینند دوست داشته باشند، شاید قبل از شروع سفر، اتاقی آن را رزرو کنند. اگر وب سایت نداشته باشید، چگونه انتظار دارید این مشتریان هتل شما را به صورت آنلاین پیدا کنند؟ درست مانند مسافران، شما نباید چیزی را به شانس بسپارید. یک وب سایت طراحی کنید که در آن افراد بتوانند تمام اطلاعات هتل خود را پیدا کنند و به راحتی رزرو کنند.

ساخت و ساز و املاک:

به عنوان یک شرکت ساختمانی می توانید پروژه های فعلی، دستاوردهای قبلی و کارهای آینده خود را در وب سایت به نمایش بگذارید. چه راه بهتری برای نشان دادن جایگاه خود به عنوان یک متخصص صنعت وجود دارد. نوع خدمات ساختمانی که ارائه می کنید مهم نیست. می تواند ساخت، راه سازی، نصب، نگهداری، انجام حفاری های، لوله کشی، روشنایی، ساخت سیستم های آبرسانی، و انجام خدمات چرخشی در خطوط لوله، ساختمان ها، کارخانه ها و تاسیسات از همه نوع باشد. کسی که در جستجوی یک پیمانکار خوب است ممکن است به وب سایت شما بیاید و این می تواند روز خوش شانس شما باشد.

آژانس های مسافرتی و گردشگری:

آیا تا به حال برای خرید بلیط به فرودگاه رفته اید و بعد متوجه شوید که همه پروازها رزرو شده اند؟ همه آنچه اکنون در گذشته است، زیرا سفر برای همه آسان شده است. با یک وب سایت ساده، مسافران می توانند آژانس مسافرتی را جستجو کنند و بلیط هواپیما یا اتوبوس خود را از قبل رزرو کنند. اگر یکی از این وب سایت ها را داشته باشید، برند شما را به عنوان یک تجارت حمل و نقل قابل اعتماد معرفی می کند.

صنعت بهداشت و درمان:

حتی بیمارستان ها و ارائه دهندگان خدمات پزشکی نیز از لیست کسب و کارهایی که به وب سایت نیاز دارند مستثنی نیستند. قبل از استفاده یا توصیه از هر بیمارستانی، اکثر مردم به صورت آنلاین جستجو می کنند تا امکانات پزشکی و سیستم های مراقبت های بهداشتی خود را بررسی کنند. این دلیلی است که شما باید به عنوان یک پزشک یک وب سایت پزشکی قابل اعتماد داشته باشید. تصور کنید اگر وب سایتی داشته باشید که به خدمات پزشکی 24 ساعته دسترسی داشته باشد چقدر درآمد خواهید داشت.

وکلا و کارشناسان حقوقی:

میدونم به چی فکر میکنی بله، وکلا نیز به وب سایت نیاز دارند. به ما اعتماد کنید، اگر هیچ سابقه ای از پرونده های موفق در کارنامه شما وجود نداشته باشد، هیچ کس شما را به عنوان وکیل استخدام نمی کند. همچنین برای مشتریان شما راحت تر است که خدمات شما را بررسی کرده و با شما در وب سایت خود قرار ملاقات رزرو کنند. به این ترتیب شما برنامه کاری منظم تری خواهید داشت.

سرگرمی:

در کنار غذا و خدمات پذیرایی، سرگرمی یکی دیگر از صنایع با رشد سریع است. مردم دوست دارند کمی بخندند و کمی تفریح کنند. اگر بتوانید چنین خدماتی را برای آنها به عنوان MC رویداد، دیسک جوکی (Dj)، کمدین یا نوازنده ارائه دهید، آنها بیش از حد مایل خواهند بود که پول خرج کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغ کسب‌وکار سرگرمی‌تان، ایجاد یک وب‌سایت است که در آن بتوانید کلیپ‌های ویدیویی کوتاه، سوابق آهنگ و تصاویر رویداد را بارگذاری کنید.

پشتیبانی فناوری اطلاعات و خدمات فنی:

شما فکر می کنید که مشاغل در این دسته بندی ها باید اولین کسانی باشند که یک وب سایت طراحی می کنند، اما این کار را نمی کنند. برای برخی، این یک غفلت یا سهل انگاری است. اما، خبر بد این است که هیچ کس با متخصصی که از فناوری در تجارت خود استفاده نمی کند، همکاری نخواهد کرد. بنابراین، اگر خدمات فناوری اطلاعات یا فناوری مانند طراحی محصول، طراحی UI/UX، طراحی وب، محاسبات ابری، هوش مصنوعی، دیجیتال مارکتینگ، توسعه اپلیکیشن، برنامه‌نویسی و کدنویسی را ارائه می‌دهید، قطعاً در لیست کسب و کارهایی هستید که به وب‌سایت نیاز دارند. سایت راه نجات اصلی شما برای جذب مشتری است.

اجاره خودرو، فروش، تعمیرات و سفارشی سازی:

اکثر صاحبان شرکت‌های کرایه خودرو و نمایندگی‌ها نقش یک وب‌سایت در جذب و نگه داشتن خریداران را درک می‌کنند. تجربه ای که مشتریان در وب سایت به دست می آورند بر درک آنها از برند شما تأثیر می گذارد. اگر آنها از آنچه می بینند تحت تأثیر قرار بگیرند، به احتمال زیاد یک قرار ملاقات برای بررسی اتومبیل های موجود در نمایشگاه شما رزرو می کنند. حتی یک مکانیک کنار جاده می تواند مزیت رقابتی خود را با ایجاد یک وب سایت برای برند خود بهبود بخشد.


خدمات سئو

سرویس خدمات سئو یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای جستجوی کلمات کلیدی، بهینه سازی و استراتژی محتوا، رپورتاژ تنها چند مورد از خدمات سئو ebgroup است.

ارائه دهندگان خدمات:

ارائه دهندگان خدمات افرادی هستند که هر نوع خدمات آزاد یا خلاقانه مانند نوشتن، طراحی گرافیک، مدیریت شبکه های اجتماعی، دستیار مجازی، تولید محتوا، وبلاگ نویسی، کپی رایتینگ، آرایشگران، محاسبات داده، مدیریت پروژه، تجزیه و تحلیل داده ها و غیره را ارائه می دهند. چه در یک جایگاه تخصصی باشید و چه نباشید، به وب سایتی نیاز دارید که بتواند افرادی را که به خدماتی که ارائه می دهید جذب کند.

نتیجه

در این مقاله فهرستی جامع از کسب و کارهایی که نیاز به وب سایت دارند، نوشتیم. مطمئنیم که کسب و کار شما هم در یکی از این دسته بندی ها قرار می گیرد. اگر می خواهید با شما به عنوان یک تجارت موفق رفتار شود، پس مانند آن رفتار کنید. بخشی از جامعه تجاری جهانی شوید و با ایجاد یک وب سایت برند، شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

یک طراح وب سایت خوب باید تمام کادرها را از نظر ساختار و چیدمان درست علامت بزند. اگر به دنبال دیده شدن برند و بهینه سازی فروش خود هستید، باید به دنبال طراحی یک وب سایت با کیفیت باشید که کاربر پسند باشد و اعتبار برند شما را افزایش دهد.

5/5 - (10 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟