دیجیتال مارکتینگ

خلاقیت در بازاریابی

چرا خلاقیت در صنعت مارکتینگ کم شده است؟

صنعت مارکتینگ در چند دهه گذشته سرمایه گذاری زیادی در فناوری، داده ها و «بازاریابی عملکردی» داشته است. اما آیا می دانستید تمرکز زیاد بر بازده سرمایه گذاری قابل تعریف (ROI)، از جهش های خلاقانه ای که می تواند یک برند را متمایز کند، جلوگیری می کند؟ ما در eBgroup با نزدیک به یک دهه […]

چرا خلاقیت در صنعت مارکتینگ کم شده است؟ بیشتر بخوانید »

بازاریابی سالن زیبایی

چگونه بازاریابی سالن زیبایی را انجام دهیم؟

سالن‌های زیبایی زیادی در اطراف محل زندگی مان وجود دارد. این امر انتخاب سالن مناسب را برای ما تقریبا دشوار کرده است. با توجه به تعداد زیاد سالن‌ها ، این مهم است که شغل و سالن شما از رقابت خارج نشود. به همین دلیل ما لیستی از هفت نکته در مورد بازاریابی سالن زیبایی و آرایشگاه

چگونه بازاریابی سالن زیبایی را انجام دهیم؟ بیشتر بخوانید »

بازاریابی ورزشی

بازاریابی ورزشی چیست؟

بازاریابان محبوبیت ورزش را درک کرده و آنها را برای دهه ها تبدیل به محور فعالیت‌های بازاریابی کرده اند. با بزرگ شدن وسعت و محبوبیت ورزش های ملی ، زمینه بازاریابی ورزشی نیز با آن افزایش یافته است. طبق گزارش CNBC ، شرکت بودوایزر در طول 10 سال گذشته تقریبا 240 میلیون دلار صرف تبلیغات

بازاریابی ورزشی چیست؟ بیشتر بخوانید »

کمپین سئو در دوران رکود

نحوه مدیریت کمپین های سئو در دوران رکود اقتصادی

روش هایی وجود دارد که متخصصان سئو می توانند کمپین های سئو در دوران رکود را ادامه دهند و ارزش تلاش های خود را با وجود رکود نشان دهند. رکود اقتصادی باعث ایجاد عدم اطمینان و تغییر در رفتار کاربران می شود که بر بازارها و پیش بینی ها تأثیر می گذارد. همچنین روی رویکرد

نحوه مدیریت کمپین های سئو در دوران رکود اقتصادی بیشتر بخوانید »

بازاریابی رویداد (Event Marketing) چیست؟

در این مقاله سعی کرده ایم تا شما را با بازاریابی رویداد آشنا کنیم پس به راهنمای ما برای بازاریابی رویداد ها در سال 2022 به بعد خوش آمدید. بهترین اقدامات را برای افزایش فروش رویداد، کشف نفوذ داده‌های رویداد و هم ترازی آن با بقیه سازمان است. بازاریابی رویداد چیست؟ بازاریابی رویداد ، تبلیغ

بازاریابی رویداد (Event Marketing) چیست؟ بیشتر بخوانید »

چرا وب سایت های تجاری به وبلاگ نیاز دارند؟ (5 دلیل مهم)

همانطور که همه ما می دانیم که شرکت ها برای بازاریابی دیجیتال خود در حال تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، فیس بوک، توییتر و پینترست هستند. اما اگر یک شرکت تمام وقت و پول خود را بر روی شبکه های اجتماعی متمرکز کند، ممکن است به مشکل بخورد. خوشبختانه اکثر کسب

چرا وب سایت های تجاری به وبلاگ نیاز دارند؟ (5 دلیل مهم) بیشتر بخوانید »

بازاریابی ربایشی یا درونگرا

بازاریابی ربایشی یا درونگرا

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی شرکت ها به بازاریابی ربایشی متکی هستند؟ در اینجا 3 دلیل اصلی را برایتان می‌گوئیم: خوب ، بگذارید این نکته را شروع کنم که بازاریابی ربایشی یا درونگرا یک روش بسیار استراتژیک است که برای حرکت و رشد چشم اندازها از طریق سفر فروش طراحی

بازاریابی ربایشی یا درونگرا بیشتر بخوانید »

تحقیقات بازار

راهنمای تحقیقات بازار

آیا می خواهید بدانید که چرا مشتریان محصولات شما را نمی خرند؟ آیا شما علاقه مند به راه اندازی یک محصول، خدمات یا حتی یک کمپین بازاریابی جدید هستید، اما مطمئن نیستید که مصرف کنندگان شما چه می خواهند؟ برای پاسخ به سوالات بالا، به کمک مصرف کنندگان خود نیاز دارید. اما چگونه این داده‌ها

راهنمای تحقیقات بازار بیشتر بخوانید »

بازاریابی میدانی

بازاریابی میدانی یا فیلد مارکتینگ

بازاریابی میدانی شاخه‌ای از بازاریابی است که در آن برندها محصولات خود را در مکان‌های خرده‌فروشی، رویدادها، پردیس‌های دانشگاهی یا در مکان‌های عمومی در معرض دید مشتریان قرار می‌دهند. ابتکارات بازاریابی میدانی شامل تبلیغات، دموها و فروش مستقیم است. اهداف بازاریابی میدانی بسته به شرکت و کمپین متفاوت است. اما برخی از اهداف مشترک شامل

بازاریابی میدانی یا فیلد مارکتینگ بیشتر بخوانید »

بازاریابی تلفنی

نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی دومین شکل رایج بازاریابی مستقیم پس از بازاریابی مستقیم است. حتی در حال حاضر، در عصر دیجیتال مارکتینگ و دستگاه های اینترنت قابل حمل و انتخاب های متعدد در فناوری ارتباطات، شرکت ها هنوز به بازاریابی تلفنی ادامه می دهند، زیرا نتیجه بخش است. بازاریابی تلفنی چیست؟ بازاریابی تلفنی شکلی از بازاریابی مستقیم

نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی تلفنی بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا