چگونه بازاریابی سالن زیبایی را انجام دهیم؟

بازاریابی سالن زیبایی

سالن‌های زیبایی زیادی در اطراف محل زندگی مان وجود دارد. این امر انتخاب سالن مناسب را برای ما تقریبا دشوار کرده است. با توجه به تعداد زیاد سالن‌ها ، این مهم است که شغل و سالن شما از رقابت خارج نشود. به همین دلیل ما لیستی از هفت نکته در مورد بازاریابی سالن زیبایی و آرایشگاه را برای شما آماده نموده‌ایم!

کامنت و نظرات بیشتری از مشتریان دریافت کنید

مشتریان بالقوه شما می‌خواهند بشنوند و ببینند که مشتریان فعلی شما نسبت به تجربیات خود در سالن زیبایی شما چه احساسی دارند.

شهرت و برند آنلاین شما بسیار مهم است و این می‌تواند یک عامل تعیین کننده برای مشتریانی باشد که به دنبال سالن و آرایشگاه جدید هستند.

پیدا کردن یک آرایشگر و سالن زیبایی جدید می‌تواند برای خانم‌ها همراه با شک و تردید باشد، اما دیدن بازخوردها و نظرات مثبت می‌تواند در انتخاب سالن جدید عامل اصلی تصمیم گیری باشد.

بدانید مصرف کنندگان و مشتریان روی کسب و کارهایی که دارای رتبه ستاره با بررسی بالا هستند حتماً کلیک می‌کنند.

یک مطالعه جدید نشان داده که 56 درصد از افراد اگر بررسی نظرات مثبت را دیده باشند، حتی اگر رتبه برتر هم نداشته باشید، روی نتایج کسب و کار محلی کلیک خواهند کرد.

پس مطمئن باشید که یک جریان ثابت از بررسی‌های مثبت برای ایجاد رتبه بندی ستاره برای سالن زیبایی شما به طور مرتب وارد می‌شود.

یعنی مشتری‌های راضی خود را ترغیب کنید تا بازخورد خود را با خدمات دقیقی که در طول حضور دریافت کرده‌اند را ذکر کنند. این مهارت تیم شما را در بررسی ها بزرگ می‌کند و به مشتریان سالن زیبایی شما نشان می‌دهد که شما در کاری که انجام می‌دهید خوب هستید.

و هنگامی که مشتریان یک سرویس خاص را جستجو می‌کنند ، با بررسی خود کلمات کلیدی دیگری اضافه می‌کنند و در انتها به آن قدرت بازاریابی دیجیتال سالن های زیبایی در جستجوی محلی می‌دهند!

حضور قوی در شبکه‌های اجتماعی

مشتریان بالقوه برای دیدن جدیدترین کار شما در سالن زیبایی به شبکه اجتماعی شما به خصوص صفحه اینستاگرام سالن زیبایی خواهند رفت.

عکس ها راهی عالی برای نشان دادن مهارت‌های تیم شما و جذب مشتری‌های جدید هستند. طبق برنامه پست بگذارید و محتوای با کیفیت بالایی تولید کنید که تجربه شما در صنعت زیبایی را تأیید کند.

راه اندازی برنامه کارهای روزانه یا هفتگی در رسانه‌های اجتماعی روشی عالی برای سازماندهی و وظیفه‌ای برای بالابردن تعامل با پست‌ها است.

در اینجا چند ایده برای عکس‌هایی که سالن زیبایی شما می‌تواند در شبکه اجتماعی خود ارسال کند، آورده شده است:

  • قبل و بعد تصاویر مشتریان
  • عکس‌هایی از فضای داخلی سالن زیبایی شما
  • عکس از سبک، تکنسین‌ها، متخصصان زیبایی و غیره (می توانید هر هفته یک کارمند جدیدتان را معرفی کنید)
  • تجهیزات، محصولات یا کالاهای فروشی
  • سبدهای هدیه و تخفیفات
  • فیلم‌های آموزشی سریع (نحوه فر کردن مو با استفاده از وسایل عادی)
  • استفاده از هشتگ‌های محلی


خدمات دیجیتال مارکتینگ

سرویس بازاریابی دیجیتال یکی از خدمات اصلی شرکت ebgroup است. برای بهتر دیده شدن برند، افزایش دسترسی به مشتری، رتبه‌های بالا در جستجوها تنها چند مورد از خدمات دیجیتال مارکتینگ ebgroup است.

بازاریابی آرایشگاه

با برند سالن زیبایی خود هماهنگ باشید

یک برند بزرگ با گذشت زمان ساخته می شود و برندسازی نیاز به عزم جدی دارد.

ثبات در نام کسب و کار، آرم ، نشان تجاری ، محصولات و خدمات بسیار مهم است. در مورد نحوه کسب و کار خود از لحظه ای که مشتریان‌تان سالن زیبایی شما را به صورت آنلاین و در خانه مشاهده می‌کنند تا پایان خدمت به آنان، استراتژیک باشید.

در اینجا چند نکته مهم برای کمک به بازاریابی سالن زیبایی یادآوری می‌کنیم:

به مشتریان اجازه دهید وقت خود را بصورت آنلاین رزرو کنند.

این کار برای مصرف کننده‌ای که مشغول تحقیق و جستجوی شغل شما است، می‌تواند امتیازی در برابر رقبایتان باشد.

لیست قیمت ها و خدمات را در وب سایت قرار دهید.

اگر این موارد را در محتوای سایت خود ذکر کنید، به مشتریان در حال جستجو ایده می‌دهید که چه مبلغی را برای چه خدمتی پرداخت می‌کنند، و این محتوا می‌تواند به رتبه‌بندی جستجوی محلی شما کمک کند!

در بازاریابی محلی جستجوگرها هم سرمایه گذاری کنید.

شغل سالن‌های زیبایی رقابتی است ، بنابراین شما باید طوری عمل کنید که حضور آنلاین شما تمیز و راحت است.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی را از دست ندهید.

تبلیغ در اینستاگرام با هدف قرار دادن مکان یا افراد خاص روشی عالی برای قرار گرفتن سالن شما در مقابل مشتریان محلی است. شاید آنها تا به حال از سالن شما چیزی نشنیده اند یا در تلاش هستند که شما را پیدا کنند.

تبلیغات را با صفحه فرود یا تخفیف پیوند بدهید و شانس خود را برای جذب مشتری بیشتر بهبود ببخشید تا بازاریابی دیجیتال سالن های زیبایی برای شما موفق تر عمل نماید.

5/5 - (58 امتیاز)

اشتراک گذاری

1 دیدگاه دربارهٔ «چگونه بازاریابی سالن زیبایی را انجام دهیم؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟