بهترین نوع طراحی سایت املاک و مستغلات

Home » بلاگ » مقالات » طراحی سایت » بهترین نوع طراحی سایت املاک و مستغلات

طراحی سایت املاک و مستغلات

این مقاله را ما برای کمک به شما در شناخت و پذیرش آخرین ترندهای طراحی سایت املاک و مستغلات اختصاص داده‌ایم.

به خاطر دارید که برای فروش یک خانه چه کارهایی می‌کردید؟ از چاپ و آگهی فروش خانه در روزنامه گرفته تا استخدام چندین مشاور املاک برای یافتن مشتری همه تکنیک‌های فعالان صنعت ملک بود. آن روزها گذشته، اکنون صاحبان خانه و املاک و مستغلات و مشاوران املاک برای فروش و بازاریابی بهتر به پلتفرم‌های دیجیتال متکی هستند.

طبق آخرین آمار انجمن ملی مشاوران املاک؛ 70 درصد کارگزاران یا مشاورین املاک معتبر، وب سایت خود را دارند. همچنین 69 درصد از افراد که دفتر فیزیکی املاک ندارند هم وب سایت دارند.

یک وب سایت با طراحی خوب و امکانات مفید، نه تنها هزینه‌های شما را در چاپ و توزیع آگهی و استخدام نیروی انسانی کم می‌کند بلکه می‌تواند خدماتی را در آن قرار دهید که باعث مزیت رقابتی شما شود و مشتریان بیشتر علاقه‌مند باشند از طریق سایت شما ملک خود را پیدا کنند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک وب سایت مدرن طراحی و لیست و عکس اختصاصی املاک را در وب سایت خود اضافه کنید. مشتریان با دیدن این خدمات مستقیماً با دفتر شما تماس خواهند گرفت.

7 عنصر اصلی برای طراحی وب سایت املاک و مستغلات

طبق گزارش اخیر، بیش از 2 میلیون دفتر مشاور املاک در سال گذشته شناخته شده است. این آمار برای شناخت سطح رقابت در مورد در صنعت املاک کافی است.

یک وب‌سایت برای هر شرکت، کسب‌وکار یا هر صنعتی با ترکیب عناصری ساخته می‌شود که بر حسب مخاطب، رقبا یا مشتریان مورد نیاز است. این عناصر ظاهر و احساس وب سایت شما و میزان موفقیت در تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت شما به مشتریان را مشخص می‌کند.

علاوه بر این؛ تیم ما از تحلیلگران کسب و کار و کارشناسان بازاریابی این لیست را با ترکیب عناصر برای ساخت وب سایت و کسب درآمد از آن ایجاد کرده‌اند. به طور خلاصه؛ این لیست حاوی تمام اطلاعاتی است که برای موفقیت در این رقابت فزاینده در صنعت املاک و مستغلات به آن نیاز دارید.

تحقیقات بازار برای تایید شناخت رقبا

تحقیقات بازار یکی از مهمترین فرآیندهای هر کسب و کاری است، به خصوص زمانی که قصد داریم پولی را که به سختی به دست آورده‌ایم، سرمایه گذاری کنید. این به شما کمک می‌کند تا نیازهای خود را در بازار در میان مخاطبان هدف و رقبای خود تحلیل و درک کنید.

وب سایت های موجود رقبای خود که می‌خواهید روزی به آنها دسترسی پیدا کنید را بررسی کنید. سعی کنید ویژگی‌های وب سایت آنها را درک کنید.

قبل از اینکه وارد بخش طراحی وب سایت خود شوید، باید یک استراتژی برای محتوای وب سایت داشته باشید. برای اینکه چه اطلاعاتی را می‌خواهید در صفحه اصلی نشان دهید و به چه نوع صفحات خدماتی نیاز دارید، یک طرح کلی لازم دارید.

بر اساس این طرح می توانید یک استراتژی محتوایی ایجاد کنید که تجارت و برند شما را به وضوح در هر بازدید از وب سایت به تصویر بکشد. این از شکاف های ارتباطی جلوگیری می کند و تیم طراحی وب می تواند هدف شما را به وضوح درک کند.

مقالات مرتبط

چه چیزی در طراحی وب سایت املاک و مستغلات مورد نیاز است؟

طراحی وب سایت مهمترین نقش را در حفظ مشتریان یا مراجعین دارد. افراد ممکن است از طریق تبلیغات از وب سایت شما بازدید کنند، اما اگر با وب سایت ارتباط برقرار نکنند، فوراً برگه را می‌بندند. این نرخ پرش شما را افزایش می‌دهد.

از این رو؛ مهم است که طراحی وب سایت را به روز و شهودی نگه دارید تا ارتباطی بین شما و مخاطبان ایجاد کنید. شما به یک شرکت طراحی وب با تجربه نیاز دارید که بتواند یک طراحی بصری برای کسب و کار شما ایجاد کند.

مواردی وجود دارد که باید برای ایجاد بهترین نوع طراحی های وب سایت املاک و مستغلات در نظر داشته باشید:

جستجوی ملک

همه ما در دنیای سریع امروزی مشغول هستیم و سعی می‌کنیم تا حد امکان در زمان خود صرفه جویی کنیم. از این رو افزودن ویژگی‌هایی که بتواند در وقت بازدیدکنندگان وب سایت ما صرفه جویی کند و آنچه را که دقیقاً نیاز دارند به آنها ارائه دهد ضروری است.

لیست جزئیات املاک

مشتریان شما برای خرید یا اجاره‌ی خانه یا دفتر مورد نظر خود از وب سایت شما بازدید می‌کنند و علاقه‌مند به دانستن همه چیز مربوط به آن ملک خواهند بود. می‌توانید چندین تصویر، ویدیو، توضیحات و اطلاعات اضافی مانند قیمت و امکانات اضافه کنید.

تصاویر و افکت ها

یک وب سایت ساده با محتوا و تصاویر اولیه به شما برای ماندن در رقابت کمک نمی‌کند. وب سایت شما اولین برداشت از کسب و کار شما است، یک وب سایت با عملکرد روان با افکت ها و تصاویر دلپذیرتر خواهد بود.

ورود آسان به شبکه‌های اجتماعی

هر شخصی یک حساب اینستاگرام یا جیمیل در تلفن یا رایانه خود دارد. یک گزینه ورود به شبکه‌های اجتماعی تمام اطلاعات لازم را مستقیماً از وب سایت به شبکه اجتماعی ارسال می‌کند. این کار باعث صرفه جویی در زمان و تلاش برای مشتریان بالقوه شما می‌شود.

گزینه های ارتباط سریع

یک گزینه چت در وب سایت به کاربران کمک می‌کند تا مستقیماً بدون مشکل با شما در تماس باشند. این کار باعث ایجاد اعتماد می‌شود و هنگامی که مشتری از ملک مطمئن شد، می‌توانید اطلاعات تماس آن را بخواهید.

سایت املاک و مستغلات
طراحی سایت املاک و مستغلات

2 نکته مهم که در طول طراحی وب سایت املاک و مستغلات باید در نظر داشته باشید:

در طول فرآیند توسعه، موارد خاصی وجود دارد که می‌توانیم آنها را در نظر داشته باشیم تا مطمئن شویم که وب‌سایت ما به‌طور مؤثر و دقیق کسب‌وکار ما را نشان می‌دهد.

  • نوع فناوری به کار گرفته شده در طراحی وب سایت، ریشه هر وب سایتی است و می‌تواند نوع پلتفرم آن تا حد زیادی متفاوت باشد.
  • هر کسب و کاری به یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) نیاز دارد تا هرچه نیاز دارید را بتوانید پیاده سازی کنید.

برای ساختن وب سایت املاک و مستغلات خود می توانید با یک شرکت طراحی و توسعه وب سایت قابل اعتماد و با تجربه تماس بگیرید. اطمینان حاصل کنید که توسعه دهندگان ماهری را که تجربه در صنعت املاک و مستغلات دارند، استفاده می‌کنید.

انواع وب سایت املاک و مستغلات

بله درست خواندید انواع مختلفی از وب سایت های املاک و مستغلات بر اساس نیاز و مخاطب آنان وجود دارد. می توانید از لیست زیر الهام بگیرید و نیازها و ایده های وب سایت خود را بر این اساس گسترش دهید:

وب سایت برای معرفی شرکت های املاک و مستغلات

مشاوران املاک می توانند پروفایل خود را ایجاد کرده و لیست املاک برتر را به آنها اضافه کنند.

فهرست املاک برای مناطق و محلات مختلف

دفاتر به چندین فروشنده املاک اجازه می‌دهند پروفایل‌های خود را ایجاد و املاک موجود را اضافه کنند. این وب‌سایت‌ها از خدمات فهرست‌بندی متعددی برای بررسی بهترین املاک و مستغلات در بازار استفاده می‌کنند. مشتریان می توانند جزئیات زیر را بررسی کرده و تصمیم بگیرند که کدام ملک را بخرند:

  1. عکس ها و فیلم های ملک را قرار می‌دهند
  2. منطقه اطراف ملک
  3. پلان طبقات خانه یا ساختمان
  4. درخواست یک بازدید

بازارهای املاک و مستغلات

این نوع وب سایت ها اساسا پل ارتباطی بین مشاورین املاک و خریداران هستند. در اینجا چندین شرکت املاک و مستغلات، نمایندگان آزاد، و حتی صاحبان املاک مستقل می توانند پروفایل های خود را ایجاد و پست کنند. این کار به صاحبان ملک اجازه می‌دهد:

  1. املاک مشتریان را لیست کنید
  2. مقدار تقریبی خانه را تعیین کنید
  3. مشتریان مناسب پیدا کنید

وب سایت های مدیریت املاک

این وب سایت ها عمدتا برای صاحبان دفاتر املاک و مستغلات یا نمایندگان هستند. این وب سایت ها به کاربران این امکان را می‌دهند که موارد زیر را پیگیری کنند:

  • نگهداری اموال
  • حساب مستاجرین
  • شکایات و گزارش
  • گردش کار تمدید اجاره نامه
  • نظارت بر پرداخت اجاره
  • سیستم پیگیری بیمه نامه

طراحی وب سایت اختصاصی املاک و مستغلات با امکلات فوق العاده

انواع وب سایت‌های فعال در زمینه املاک و مستغلات را شناختیم. اما پیشنهاد ما به کسانی که می‌خواهند در بازار و صنعت ملک پیشرو باشند، طراحی یک وب سایت مدرن و فوق العاده کاربردی است که اخیراً در دنیا ترند شده است.

در اینجا لیستی از تمام عناصر اصلی که ما در وب‌سایت‌های مدرن املاک و مستغلات علاوه بر ویژگی‌های اصلی قرار می‌دهیم را به شما می‌گوئیم:

جستجوی پیشرفته ملک

قراردادن گزینه جستجوی پیشرفته به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که نوع خاصی از ملک را در یک منطقه خاص جستجو کنند.


خدمات طراحی سایت

سرویس طراحی سایت یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی تنها چند مورد از خدمات طراحی سایت ebgroup است که با وردپرس یا اختصاصی؛ سایت طراحی می‌شود.

فیلتر ملک

گزینه‌های فیلتر مانند محل، امکانات رفاهی، تعداد اتاق‌خواب‌ها و مساحت خانه لایه دیگری از ویژگی را اضافه می‌کنند. این به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاهی دقیقاً آنچه را که نیاز دارند به دست آورند و از این رو زمان بیشتری را صرف بررسی ملکی که بیشتر دوست دارند می‌کنند.

امکان پاسخگویی از طریق پیامرسان‌ها

امروزه اکثر ما از دستگاه های تلفن همراه برای جستجوی سوالات خود به صورت آنلاین استفاده می کنیم. همین امر در مورد جستجوی ملک نیز صدق می‌کند. اگر وب سایت شما روی دسکتاپ فوق العاده به نظر ب رسد باید روی انواع دستگاه ها و در همه انواع پلت فرم ها به راحتی کار کند.

سرعت بارگذاری بالا

به تمام مواقعی فکر کنید که وب سایت یا اپلیکیشنی را به دلیل کندی آن بسته اید. سرعت وب سایت نیز بر برندسازی شرکت شما تأثیر می گذارد. مطمئن شوید که زمان بارگذاری وب سایت در چند میکروثانیه باشد.

امکانات مازاد

می‌توانید با دریافت هزینه اشتراک، برخی امکانات دیگر مانند ارسال پیش نویس قرارداد، مشاوره حقوقی، تعیین وقت محضر و سایر موارد را از طریق وب سایت دراختیار خریدار و فروشنده ملک قرار دهید.

امنیت

مسئولیت امنیت داده های مشتریان شمائید. در نتیجه؛ اطمینان حاصل کنید که وب سایتی که در حال توسعه آن هستید با گواهینامه SSL و سیستم امنیتی پیشرفته ایمن است. خبر نشت داده ها می تواند برند شما را به طور کامل از بین ببرد و از این رو می تواند ضرر بزرگی برای کسب و کار شما باشد.

بازدید ملک مجازی 360

بررسی کل ملک در داخل و خارج از هر نقطه می‌تواند یک بخش اصلی در موفقیت کسب و کار املاک باشد. یک نمای سه بعدی از داخل و خارج ملک به مشتریان کمک می‌کند تا از خانه، محل کار یا هر جایی از ملک بازدید کنند.

یکپارچه سازی GPS

یک راه حل جستجوی ملک مبتنی بر مکان، علاقه‌ی بیشتری را به وب سایت شما جلب می‌کند. مشتریان احتمالی شما یک ویژگی ناوبری و نقشه برداری پیشرفته برای بررسی منطقه ملک خواهند داشت.

محاسبه هوشمند نرخ اجاره و قیمت ملک

مشتریان شما دوست دارند مواردی مانند ضریب اجاره ناخالص، درآمد بالقوه ناخالص، جریان نقدی قبل و بعد از معامله، درآمد عملیاتی ناخالص و خالص و سایر اطلاعات مرتبط را بررسی کنند.

تعمیر و نگهداری به موقع و ارتقاء وب سایت

توسعه وب سایت املاک و مستغلات تنها بخشی از آنلاین کردن تجارت شما است. درست مانند دفتر آفلاین. وب سایت شما نیز به نگهداری و ارتقاء به موقع نیاز دارد.

نکته پایانی

هر ساله شاهد برخی از ویژگی های فناوری پیشرفته ای خواهید بود که رقبای شما برای جذب مشتریان جدید به وب سایت خود اضافه می کنند. این باعث افزایش رقابت می شود و از این رو شما هم باید ویژگی های جدیدی را به وب سایت اضافه کنید.

در کنار آن؛ بازدیدکنندگان وب سایت شما نیز با گذشت زمان افزایش خواهند یافت. بنابراین باید وب سایت را بر این اساس ارتقا دهید.

5/5 - (20 امتیاز)
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.