آیا می دانستید لینکدین بیش از 774 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد؟ این معیار به تنهایی پلتفرم را به یکی از برترین شبکههای اجتماعی امروز تبدیل میکند.
آیا کسبوکار شما از لینکدین برای بهبود آگاهی از برند، ایجاد شبکه، افزایش سرنخها و تبدیلها و افزایش درآمد استفاده میکند؟ با رشد مداوم شبکههای اجتماعی جدید، لینکدین پلتفرمی است که اغلب کمتر از آن استفاده میشود. حقیقت این است که لینکدین میتواند افزودنی قدرتمند به استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی شما باشد.
این راهنما مملو از نکات لینکدینی است که میتوانید بلافاصله اجرا کنید تا به شما کمک کند چگونه از این پلتفرم برای بهبود آگاهی از برند، به اشتراک گذاری محتوای بازاریابی و رشد کسب و کار خود استفاده کنید.
- بازاریابی در لینکدین چیست؟
- چرا بازاریابی در لینکدین مهم است؟
- مزایای بازاریابی در لینکدین برای کسب و کارها
- درباره لینکدین
- بهترین روش های بازاریابی در لینکدین
- آموزش لینکدین مارکتینگ و چند راهکار قدرتمند برای بازاریابی در لینکدین
- نمونههای از روشهای بازاریابی در لینکدین
- انواع تبلیغات پولی در لینکدین مارکتینگ
- آیا برای شروع بازاریابی کسب و کار خود در لینکدین آماده اید؟
بازاریابی در لینکدین چیست؟
بازاریابی در لینکدین فرآیند استفاده از لینکدین برای ایجاد ارتباط، تولید سرنخ، بهبود آگاهی از برند، تقویت روابط تجاری و مشارکت، به اشتراک گذاری محتوا و هدایت ترافیک به وب سایت شما است. لینکدین امروزه بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری از استراتژی های بازاریابی موفق است زیرا در گسترش شبکه های حرفه ای موثر است.
هنگامی که از LinkedIn برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده میکنید، به ویژگی های مفید مرتبط با تجزیه و تحلیل، ارتباطات، و ساخت برند دسترسی پیدا می کنید. (نگران نباشید، ما تمام این موارد را به صورت دقیق بررسی خواهیم کرد.)
چرا بازاریابی در لینکدین مهم است؟
وقتی صحبت از بازاریابی شبکه های اجتماعی به میان میآید، ممکن است وسوسه شوید که تمام منابع خود را در سه پلتفرم بزرگ قرار دهید: فیس بوک، اینستاگرام و توییتر. اینها پلتفرم های عالی برای دستیابی به مخاطبان هدف هستند، اما حذف لینکدین به کسب و کار شما آسیب بزرگی وارد میکند. به عنوان بزرگترین شبکه حرفه ای جهان، لینکدین 227 درصد مؤثرتر از فیس بوک و توییتر سرنخ ایجاد میکند، بنابراین یک پلت فرم ضروری برای تجارت شما در زمینه بازاریابی است.
مزایای بازاریابی در لینکدین برای کسب و کارها
- ایجاد آگاهی و بهبود شهرت.
- رهبری فکری و بازاریابی تأثیرگذار.
- فروش و تولید سرنخ.
- CRM شبکه اجتماعی.
- جذب ترافیک.
- ردیابی و به دست آوردن دادهها.
اما ابتدا، در اینجا یک مرور سریع برای کسانی که ممکن است در لینکدین تازه کار باشند، آوردهایم.
درباره لینکدین
لینکدین در سال 2003 با تمرکز بر شبکه سازی، ایجاد شغل و به اشتراک گذاری ایدهها راه اندازی شد. این پلتفرم اعضای خود را قادر میسازد تا با سایر متخصصان از جمله همکاران، کارفرمایان بالقوه، شرکای تجاری، رقبا، کارمندان جدید و مشتریان، ارتباط برقرار کرده و محتوا به اشتراک بگذارند.
به همین دلیل است که حضور تجارت شما در لینکدین بسیار مهم است – این پلتفرم یک ابزار بازاریابی فوق العاده است.
اکنون، بیایید روش هایی را که میتوانید از لینکدین برای بازاریابی و رشد کسب و کار خود استفاده کنید، مرور کنیم.
بهترین روش های بازاریابی در لینکدین
- از هشتگ ها استفاده کنید.
- بدانید چه زمانی از پروفایل لینکدین در برابر صفحه لینکدین استفاده کنید.
- پست هایی با اندازههای مختلف ایجاد کنید.
- مقالات خارج از لینکدین را در پلتفرم به اشتراک بگذارید.
- برنامه انتشار محتوای خود را ثابت نگه دارید.
لینکدین به شما این امکان را میدهد که ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید، سرنخ های با کیفیت را شناسایی کنید، تخصص خود را از طریق محتوای رهبری فکری به اشتراک بگذارید و شبکه خود را توسعه دهید. این موارد یک راه عالی برای بازاریابی فرصت های شغلی و جذب استعدادهای جدید به شرکت شما است. اینها تنها برخی از دلایلی است که چرا لینکدین یک پلتفرم ایده آل برای همه مشاغل و بازاریابی است. در اینجا چند روش تاکتیکی گفته شده که میتوانید لینکدین را در استراتژی محتوای شبکه های اجتماعی خود بگنجانید.
1- از هشتگ ها استفاده کنید.
هشتگ ها اغلب برای تاکید بر پست لینکدین شما استفاده میشوند، اما در واقع هدفی را دنبال میکنند که میتواند استراتژی بازاریابی شما را به سمت بهتر شدن تغییر دهد. این عبارات ساده که قبل از آن یک نماد هشتگ وجود دارد، معادن طلا برای استفاده از مخاطبان، صنایع و جایگاههای جدید هستند. اما استفاده بیش از حد، یا بد از آن، میتواند مانع دسترسی شما شود.
این بدان معناست که شما باید با انجام تحقیقات هشتگ در لینکدین بین هشتگ های مرتبط و محبوب تعادل برقرار کنید. ابتدا از نوار جستجو برای درخواست یک هشتگ گسترده استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر در بازاریابی رشد کار میکنید، با جستجوی #growthmarketing شروع کنید تا ببینید چه تعداد از افراد هشتگ را دنبال میکنند و چند بار از آن استفاده میشود.
سپس، با سه تا پنج هشتگ شروع کنید که به مخاطبانی که میخواهید با آنها صحبت کنید می رسد. این هشتگها باید از نظر تعداد افرادی که آنها را دنبال میکنند متفاوت باشد، بنابراین زیاد روی اعداد زیاد متمرکز نشوید. هشتگهای مرتبط اما کمتر شناخته شده میتوانند دسترسی شما را به مخاطبانی محدود کنند.
نمونه ای از یک پست لینکدین با استفاده از چندین هشتگ بازاریابی مرتبط
2- بدانید چه زمانی از پروفایل لینکدین در برابر صفحه لینکدین استفاده کنید
صفحات لینکدین را میتوان بدون درخواست ارتباط و دریافت تاییدیه، فالوو کرد. این بدان معناست که وقتی یک کاربر لینکدین صفحه شما را با ارتباطات خود به اشتراک میگذارد، آن افراد میتوانند صفحه شما را دنبال کنند و محتوای کسب و کار شما را فورا مشاهده کنند که پتانسیل تعامل بالایی را دارد.
صفحات لینکدین و پروفایلهای لینکدین اهداف مختلفی را در بازاریابی در لینکدین دنبال میکنند. صفحات کاملاً عمومی هستند و عمدتاً توسط کسب و کارها مورد استفاده قرار میگیرند. پروفایل ها خصوصی هستند و توسط افراد استفاده میشود. هر کدام از آنها با الگوریتم LinkedIn کار میکنند، اما شما ابزارهای مختلفی خواهید داشت که میتوانید از آنها برای افزایش مخاطبان خود استفاده کنید.
پروفایلهای لینکدین را نیز میتوان دنبال کرد، اما چیزی که آنها را منحصربهفرد میکند، امکان برقراری مکالمات خصوصی و فردی با ارتباطاتی است که درخواست پیوستن به شبکه شما را میدهد. اگر مشاور هستید، در فروش مستقیم کار میکنید، یا ترجیح میدهید رویکردی فردی برای کسبوکار خود داشته باشید، باید یک پروفایل لینکدین برای استفاده از این ویژگی داشته باشید.
هر دوی این نهادهای لینکدین میتوانند در کنار هم کار کنند تا گردش کار بازاریابی نهایی را ایجاد کنند. برای مثال، میتوانید با فهرست کردن صفحه لینکدین کسبوکارتان بهعنوان کارفرما در پروفایل شخصیتان، خود را بهعنوان کارمند کسبوکارتان معرفی کنید. به این ترتیب، هنگامی که یک بازدیدکننده در پروفایل شما قرار میگیرد، صفحه شما را نیز میبیند.
3- پست هایی با طولهای مختلف ایجاد کنید.
پست های سریع و جسورانه لینکدین را تحت تاثیر قرار میدهد. داستان های طولانی توجه خوانندگان را به خود جلب میکند و منجر به ماندگاری طولانی تری در پلتفرم میشود. هر دوی این نوع پستها باید در برنامه محتوای لینکدین شما گنجانده شوند.
شما نمی خواهید به عنوان فردی که فقط مونولوگ به اشتراک میگذارد شناخته شوید زیرا شبکه شما همیشه برای خواندن آنها وقت نخواهد داشت. در همین راستا، بسیاری از پستهای کوتاه میتوانند به عنوان محتوایی بینقص به نظر برسند که میتواند شما را بهعنوان یک رهبر فکری کمتر معتبر نشان دهد.
تغییر طول پستها (و همچنین افزودن تصاویر و ویدیوها) میتواند محتوای شما را تازه و مرتبط با شبکه شما نگه دارد. محتوایی خواهید داشت که مردم را هیجان زده میکند تا ببینند در مرحله بعد چه جواهری را به اشتراک میگذارید.
4- مقالات خارج از لینکدین را در پلتفرم به اشتراک بگذارید.
برخلاف پلتفرمهای دیگر مانند اینستاگرام، الگوریتم لینکدین از لینکهای خارجی به وبلاگها و وب سایت ها پشتیبانی میکند. تا زمانی که محتوایی که پست میکنید ارزش داشته باشد و به مخاطبان شما مرتبط باشد، در پست کردن محتوای دیگران در پلتفرم موفق خواهید بود.
نمونه ای از اشتراک گذاری مقالات خارجی در لینکدین
5. برنامه انتشار محتوای خود را ثابت نگه دارید.
لینکدین به عنوان پلتفرمی شناخته میشود که محتوا را برای زمان طولانی در خود نگه میدارد. شما نیازی به برنامه انتشار شبانه روزی ندارید. چیزی که به آن نیاز دارید یک تقویم محتوای سازگار است.
چه هر روز، یا یک روز در میان یا حتی یک بار در هفته پست کنید، شبکه شما به طور منظم انتظار محتوای شما را خواهد داشت که باعث ایجاد اعتماد میشود. برنامهای را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما منطقی باشد و به مدت یک ماه به آن پایبند باشید. ببینید چه روزها و زمانهایی بهترین تعامل را دارند و آن را بخشی از تقویم محتوای خود قرار دهید.
در زیر، چند روش موثر برای استفاده از پلتفرم لینکدین را پوشش خواهیم داد. این نکات را میتوان بر اساس نیازهای شما تنظیم کرد. با این حال، متوجه خواهید شد که برخی از نکاتی که میخواهیم به آنها بپردازیم برای مشاغلی که به دنبال افزایش آگاهی از برند یا اشتراک گذاری محتوا هستند مناسب تر است، در حالی که برخی دیگر بیشتر برای افرادی که به دنبال جذب و استخدام استعدادهای جدید هستند، مناسب است.
آموزش لینکدین مارکتینگ و چند راهکار قدرتمند برای بازاریابی در لینکدین
1. URL پروفایل عمومی خود را سفارشی کنید.
با سفارشی کردن URL پروفایل عمومی لینکدین، پروفایل خود را حرفهای تر و اشتراک گذاری آسان تر کنید. مانند این:
https://www.linkedin.com/company/ebgroup-ir
میتوانید این کار را با کلیک روی View Profile و سپس روی Edit Public Profile and URL انجام دهید. در اینجا میتوانید URL خود را به هر چیزی که میخواهید تغییر دهید – مانند نام و نام خانوادگی یا نام تجاری.
2. یک عکس پس زمینه LinkedIn به پروفایل خود اضافه کنید.
با افزودن یک عکس پس زمینه با نام تجاری، به پروفایل لینکدین خود کمی شخصیت بیشتری بدهید. اگرچه تصویری به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد، اما میتوانید آن را به روز کنید تا برند شخصی و علایق خاص خود را به نمایش بگذارید، یا چشم مدیران و استخدام کنندگان را جلب کنید.
لینکدین اندازه عکس پس زمینه 1584 در 396 پیکسل را توصیه می کند و باید یک فایل JPG، PNG یا GIF کمتر از 8 مگابایت باشد.
یک عکس روی جلد به صفحه لینکدین خود اضافه کنید
3. بخشهایی از پروفایل خود را اضافه، حذف و مجدداً تنظیم کنید.
میتوانید بخشهایی از پروفایل لینکدین خود را ویرایش و مرتب کنید تا بخشهای خاصی از اطلاعات را به هر شکلی که مناسب میدانید برجسته کنید. هنگامی که در حالت ویرایش هستید، به سادگی ماوس خود را روی فلش دو طرفه در هر بخش قرار دهید. ماوس شما به یک نماد چهار جهت تبدیل میشود، در این مرحله میتوانید کلیک کنید، بکشید و به موقعیت دیگری در پروفایل خود رها کنید.
4. پروفایل لینکدین خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.
بهینهسازی موتور جستجو (SEO) به وبلاگنویسی محدود نمیشود – میتوانید پروفایل خود را بهینه کنید تا توسط افرادی که در لینکدین برای عبارات کلیدی که میخواهید، ظاهر شود. می توانید این کلمات کلیدی را به بخش های مختلف پروفایل خود اضافه کنید، مانند عنوان، خلاصه یا تجربه کاری خود.
برای یادگیری هر آنچه که در مورد بهینه سازی محتوای کسب و کار خود نیاز دارید، بخش سئو ما را مطالعه کنید.
5. یک نشان ProFinder به پروفایل خود اضافه کنید.
می توانید یک نشان ProFinder، که برای شناسایی فریلنسرها در لینکدین استفاده میشود، به پروفایل خود اضافه کنید. این سرویس پیمانکاران را با مدیران پروژه مرتبط میکند. فریلنسرها میتوانند نشان ProFinder را در پروفایلهای خود قرار دهند تا مهارتها، تخصص و توصیههای خود را به مشتریان بالقوه نشان دهند.
6. از لینکهای وبلاگ و وب سایت در پروفایل لینکدین خود استفاده کنید.
میتوانید لینکهای نمونه کارها و شبکههای اجتماعی را به صفحه لینکدین خود اضافه کنید. برای افزایش کلیک، لینکهایی به محتوا و اطلاعات کسب و کار می تواند به پروفایل شما اضافه شود. این ویژگی به شما این امکان را میدهد که توجه بیشتری را به مناطق خاصی از صفحه خود جلب کنید تا ترافیک را به جای دیگری هدایت کنید.
برای مثال، اگر پادکست تولید کردهاید، میتوانید لینکهای قسمتهای خود را در لینکدین (مثلاً آهنگهای SoundCloud) برای تبلیغ کار خود به اشتراک بگذارید.
7. به روز رسانیهای شبکه خود را بررسی کنید
بهروزرسانیهای شبکه که در صفحه اصلی لینکدین یافت میشوند، اساساً نسخه LinkedIn از فید خبری فیسبوک هستند. این فید را به صورت دورهای بررسی کنید تا یک عکس فوری از آنچه که ارتباطات، مشتریان، رقبا و دیگران انجام میدهند و به اشتراک میگذارند، باشد. همچنین میتوانید بهروزرسانیهای خود را به اشتراک بگذارید، مانند جزئیات مربوط به محصولات یا خدمات خود و محتوای قابل توجهی که کسبوکارتان ایجاد و منتشر کرده است.
میتوانید انتخاب کنید که برای اعلانهای ایمیل ثبتنام کنید یا بر اساس «بهروزرسانیهای برتر» و «بهروزرسانیهای اخیر» مرتب کنید تا فید خود را به هر شکلی که میخواهید فیلتر شود.
8. قابل شناسایی باشید.
افراد مرتبط در لینکدین باید پروفایل شما را از لحظه ای که به آن نگاه میکنند تشخیص دهند. یک راه عالی برای اینکه پروفایل خود را به راحتی قابل شناسایی کنید این است که مطمئن شوید نام، عنوان و سایر شناسههای ساده پروفایل شما به راحتی قابل مشاهده است.
توجه: شما باید همیشه تنظیمات پروفایل عمومی خود را نیز فعال کنید تا برای مخاطبان قابل مشاهده و شناسایی باشد.
9. بررسی کنید چه کسی پروفایل لینکدین شما را مشاهده کرده است.
کمی در مورد اعضای مخاطب، مشتریان بالقوه و مشتریانی که پروفایل شما را مشاهده میکنند و محتوای بازاریابی در لینکدین که به اشتراک می گذارید، اطلاعات کسب کنید.
چگونه؟ با ویژگی چه کسی پروفایل شما را مشاهده کرد.
این ابزار که در پیمایش اصلی از طریق کشویی پروفایل قابل دسترسی است، شما را قادر میسازد دقیقا افرادی را که از صفحه شما بازدید کرده اند شناسایی کنید. میتوانید ببینید که چگونه در برابر نماهای پروفایل برای کانکشن خود، کسبوکارهای دیگر مانند شما و غیره قرار میگیرید.
خدمات شبکه های اجتماعی
سرویس مدیریت شبکه های اجتماعی یکی از سرویسهای شرکت ebgroup است. برای بهتر دیده شدن برند، افزایش دسترسی به مشتری، رتبههای بالا در جستجوها چند مورد از خدمات شبکه های اجتماعی ebgroup است.
10. تمام جنبه های صفحه لینکدین خود را بررسی کنید.
طراحی صفحات لینکدین در طول سالها تغییرات زیادی کرده است. مطمئن شوید که طرح شما به درستی تنظیم شده و برای جدیدترین چیدمان بهینه شده است، که دارای یک تصویر بنر جذاب و با کیفیت است.
نمونههای از روشهای بازاریابی در لینکدین
1. از جستجوهای ذخیره شده و هشدارهای جستجو در LinkedIn Recruiter استفاده کنید.
اگر از LinkedIn Recruiter استفاده میکنید، میتوانید از Saved Searches برای ذخیره معیارهای جستجوی خود استفاده کنید – اگر فرصتهای شغلی را از طریق LinkedIn دنبال میکنید، این یک ابزار عالی برای شما است.
با این ویژگی، میتوانید هر تعداد جستجو را که میخواهید ذخیره کنید و زمانی که افراد جدید با اصلاحات فیلتر و معیارهای شما مطابقت دارند، هشدار دریافت کنید. می توانید انتخاب کنید که هشدارهای جستجوی روزانه یا هفتگی را از سیستم در مورد نتایج مرتبط از طریق صفحه اصلی Recruiter دریافت کنید.
2. فهرست فرصت های شغلی و استخدام استعدادهای جدید با آگهی های شغلی لینکدین.
و در مورد فرصتهای شغلی باز کسبوکارتان، فراموش نکنید که موقعیتهای جدید خود را در صفحه مشاغل لینکدین اضافه و بازاریابی کنید.
در اینجا، کاندیداها میتوانند با جستجوی کلمات کلیدی خاص مانند عنوان شغل، صنعت، مکان، حقوق، سطح تجربه و موارد دیگر، درباره کسب و کار و فرصتهای شغلی شما اطلاعات کسب کنند.
3. از تأییدیه های لینکدین استفاده کنید.
لینکدین قابلیتی به نام تاییدیه ها ارائه میدهد – این به شما امکان میدهد با تایید مهارت های افرادی که با آنها کار میکنید، آنها را بشناسید.
4. از Open Profile برای ارسال پیام به افرادی که به آنها متصل نیستید استفاده کنید.
برای ایجاد ارتباطات جدید با شرکای بالقوه، مشتریان و سایر رهبران صنعت، ممکن است بخواهید پیامی شخصی برای آنها ارسال کنید.
به استثنای سایر اعضای گروه LinkedIn، این پلتفرم به شما امکان میدهد برای افرادی که با آنها ارتباط درجه یک مشترک دارید پیام ارسال کنید. اما آیا میدانستید که برخی افراد به شما اجازه میدهند برای آنها پیام ارسال کنید، حتی اگر کانکت نباشید؟
این کار به این صورت است: امکان عضویت در شبکه Open Profile فقط برای دارندگان حساب Premium در دسترس است، اما این امکان را به این کاربران میدهد که بدون در نظر گرفتن نوع عضویت، برای هر عضو دیگر لینکدین پیام ارسال کنند.
همچنین، گزینههایی برای ارسال پیام به کسانی که هنوز با آنها ارتباط ندارید وجود دارد، مانند ارسال درخواست برای اتصال با یک یادداشت (اگرچه استفاده بیش از حد از این تکنیک را توصیه نمیکنیم). علاوه بر این، اگر یک حساب پریمیوم دارید، می توانید از InMail استفاده کنید.
5. خروجی کانکشنها
همه میدانند که میتوانید از ارتباطاتی که در لینکدین ایجاد میکنید، برای هدایت ترافیک به سایت خود استفاده کنید و پایگاه مشتریان خود را افزایش دهید. خروجی گرفتن از کانکشنها – برای مثال به یک سیستم مدیریت تماس – یک امکان عالی برای شروع است.
تحت تنظیمات پیشرفته خود، می توانید خروجی کانکشنها ی لینکدین خود را انجام دهید.
6. کانکشنهای خود را برای رشد شبکه حرفه ای سفارشی کنید.
لینکدین ویژگی هایی را ارائه میدهد که به شما کمک میکند شبکه حرفه ای خود را توسعه دهید و ارتباطات ارزشمندی ایجاد کنید. بسته به آنچه که به دنبال انجام آن هستید، راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد.
در اینجا چند نمونه آورده شده است:
- بسته به سطح ارزش آنها برای کسب و کارتان، کانکشن را اضافه، مشاهده و حذف کنید.
- کنترل کنید چه کسی میتواند ارتباطات شما را ببیند – شاید شما نمیخواهید رقبای شما آن لیست افراد را ببینند.
- از ارتباطات درجه دوم و سوم خود برای رشد شبکه و ایجاد روابط جدید استفاده کنید.
- مخاطبین خود را از ایمیل و سایر منابع وارد کرده و همگام سازی کنید تا با همکاران، شرکا، سرنخ ها و مشتریان در سراسر صفحه در ارتباط باشید. این ارتباطات محتوای شما را در مکانهای مختلف میبینند، بنابراین اطلاعات بیشتری در مورد شخصیت شما به عنوان یک کسبوکار کسب میکنند و رابطهشان را با برند شما عمیقتر میکنند.
7. به گروه های لینکدین بپیوندید.
گروه های لینکدین یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با افرادی است که در صنعت شما کار میکنند یا به آن علاقه مند هستند. آنها به عنوان مرکزی برای شما و سایر اعضا برای به اشتراک گذاشتن محتوا، رشد لیست مخاطبین، تثبیت به عنوان یک متخصص در این زمینه و افزایش آگاهی از برند عمل میکنند.
چندین مزیت دیگر از پیوستن به گروه های لینکدین به دست خواهید آورد. برای مثال، با پیوستن به گروههای مرتبط با صنعت خود و شرکت در بحثهای درون آن گروهها، رهبری فکری را در صنعت خود الهام میدهید.
علاوه بر این، با پیوستن به گروه ها، می توانید پروفایل های کامل سایر اعضای همان گروه را بدون اتصال مشاهده کنید. همچنین، اگر عضوی از همان گروه با کاربر دیگری هستید، لینکدین به شما اجازه میدهد تا حداکثر 15 پیام 1:1 رایگان در هر ماه برای سایر اعضای گروه ارسال کنید.
8. گروه لینکدین خود را ایجاد کنید.
ایجاد یک گروه لینکدین را در نظر بگیرید، مانند کاری که HubSpot با گروه محبوب بازاریابان ورودی انجام داد.
نمونهای از گروه بازاریابی ورودی گروه لینکدین شما میتوانید از گروه خود برای تثبیت خود به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود، رشد جامعه ای از طرفداران، ایجاد ایده های محتوای بازاریابی جدید، ارتقاء آگاهی از برند و ایجاد سرنخ های جدید استفاده کنید.
9. با گروه لینکدین خود ارتباط برقرار کنید.
دلایل بیشتری برای ایجاد گروه خود در لینکدین وجود دارد. در واقع، یکی از مزایای مدیریت یک گروه لینکدین این است که لینکدین تعامل و برقراری ارتباط با اعضای گروهی را که شما مسئول آن هستید، ساده میکند.
میتوانید برای اعضای گروه پیام ارسال کنید یا یک پست گروهی ایجاد کنید. ارسال پیام به شما این امکان را میدهد که مستقیماً یکی از اعضای گروه خود را بنویسید یا محتوا را از صفحه گروه خود با آنها به اشتراک بگذارید. اگر چیزی برای به اشتراک گذاشتن با یک فرد خاص در گروه خود دارید، عالی است. ایجاد یک پست گروهی به شما امکان میدهد هر محتوایی را که میخواهید در صفحه گروه خود به اشتراک بگذارید که برای شروع بحث ایده آل است.
10. به روز رسانی های وضعیت لینکدین خود را در توییتر به اشتراک بگذارید.
حساب توییتر خود را به پروفایل LinkedIn اضافه کنید تا بتوانید بهروزرسانیهای وضعیت را در پلتفرمها به اشتراک بگذارید. این یک راه عالی برای تقویت فالوورهای توییتر و ارتباطات لینکدین شما است.
به عنوان مثال، اگر پستی را در لینکدین قرار میدهید که دوست دارید دنبالکنندگان توییترتان نیز آن را ببینند، میتوانید به راحتی آن بهروزرسانی را با انتخاب گزینه Public + Twitter در منوی کشویی در سازنده بهروزرسانی لینکدین به توییتر منتقل کنید.
11. در بهروزرسانیهای وضعیت خود از ذکر @ استفاده کنید.
آیا میخواهید کاربر یا شرکت دیگری از لینکدین به روز رسانی وضعیت شما را ببیند؟ در لینکدین، میتوانید کاربران و سایر شرکتها را در بهروزرسانیهای استاتوس خود برچسبگذاری کنید – یا با علامت @ منشن کنید – مانند روشی که در فیسبوک، توییتر یا اینستاگرام کار میکند.
نماد @ را بلافاصله به دنبال نام کاربر/شرکت در بهروزرسانی وضعیت یا پست خود وارد کنید. در نتیجه، به آن کاربر/شرکت هشدار داده میشود که شما به آنها اشاره کردهاید، و نام آنها نیز به پروفایل و صفحهاش در خود بهروزرسانی وضعیت پیوند داده میشود. این یک راه عالی برای افزایش تعامل و تعامل در محتوای شما و همچنین بهبود آگاهی از برند است.
12. صفحه ویترین لینکدین ایجاد کنید.
صفحات نمایشگاهی لینکدین صفحات ویژه ای هستند که از صفحه کسب و کار شما منشعب میشوند تا ابتکارات و کمپینهای خاصی را برجسته کنند یا محتوای خاصی را که روی آن کار میکنید را نشان دهند.
صفحه ویترینی را به عنوان پسوند صفحه اصلی خود در نظر بگیرید که به شما امکان میدهد محصولات خاصی را تبلیغ کنید یا به شخصیت های بازاریابی خود پاسخ دهید – این کار یک تجربه شخصی سازی شده و هدفمند برای بازدیدکنندگان صفحه شما فراهم میکند. صفحات ویترین لینکدین یک راه عالی برای گسترش شبکه شما در لینکدین است. زیرا سایر کاربران میتوانند صفحه(های) ویترین شما را دنبال کنند حتی اگر صفحه اصلی شما را دنبال نکرده باشند.
13. به روز رسانی وضعیت شرکت را برای همه ارسال کنید و آنها را هدف قرار دهید.
بهروزرسانیهای وضعیت کسبوکارتان را در صفحه لینکدین خود منتشر کنید تا دنبالکنندگانتان ببینند. این باعث میشود که کانکشن لینکدین شما در ارتباط با آخرین پیشرفتها، کار، محتوا و بهروزرسانیهای کسبوکار شما در جریان باشند. در به روز رسانی وضعیت خود، میتوانید اطلاعات مکتوب، تصاویر، فیلم ها، اسناد و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید.
همچنین میتوانید بهروزرسانیهای وضعیت لینکدین را برای افراد و گروههای خاص در بین مخاطبان خود ارسال کنید. برای انجام این کار، از معیارهایی مانند اندازه شرکت، صنعت، عملکرد شغلی، سابقه کار، جغرافیا، زبان یا با درج/ حذف کارکنان شرکت استفاده کنید.
این بهروزرسانیهای هدفمند در صفحه شما – یا صفحه نمایشی – و همچنین در لینکدین برای کاربران هدف ظاهر میشوند (مخصوصاً در فید بهروزرسانیهای شبکه آنها).
14. امتیاز بازاریابی محتوا و منابع محتوای پرطرفدار لینکدین را بررسی کنید.
میتوانید با استفاده از امتیاز بازاریابی محتوا و منابع محتوای پرطرفدار این پلتفرم متوجه شوید که محتوای بازاریابی ارگانیک و پولی لینکدین شما چقدر تأثیرگذار است.
امتیاز بازاریابی محتوایی شما با اندازه گیری میزان درگیری کلی مخاطب با محتوای شما، تأثیر شما را بر لینکدین میگوید. محتوای پرطرفدار به شما میگوید که چه موضوعاتی را پست کنید و محتوایی را در مورد آن به اشتراک بگذارید که با گروههای مخاطب خاصی در پلتفرم طنین انداز شده است و به شما امکان میدهد محتوای خود را برای تأثیر بیشتر بهینه کنید.
15. محتوای حمایت شده لینکدین و تبلیغات بومی را آزمایش کنید.
اگر به دنبال تکمیل تلاش های لینکدین مارکتینگ ارگانیک خود با برخی تبلیغات پولی هستید، تبلیغات لینکدین انتخاب هوشمندانهای است. یکی از بزرگترین مزایای تبلیغات لینکدین: گزینه های هدف گذاری.
تبلیغات PPC لینکدین به شما این امکان را میدهد که عناوین شغلی خاص، عملکردهای شغلی، صنایع یا اندازه شرکت را هدف قرار دهید.
16. محتوا را از طریق پلت فرم انتشار لینکدین به اشتراک بگذارید.
خبر خوب! دیگر لازم نیست برای انتشار مقالات جدید در لینکدین یک اینفلوئنسر لینکدین باشید. انتشار برای همه کاربران در پلتفرم در دسترس است. آزمایش کنید که چگونه این ویژگی میتواند از اهداف بازاریابی شما با ایجاد محتوا و تبلیغ آن در صفحه لینکدین کسب و کار شما پشتیبانی کند.
به عنوان مثال، ممکن است با انتقال محتوا از وبلاگ خود به لینکدین شروع کنید – به این ترتیب، میتوانید تعداد اشتراک های وبلاگ خود را از طریق لینکدین ارتقا دهید.
17. دکمه Page Follow را به وب سایت خود اضافه کنید.
برای تبلیغ حضور لینکدین شرکت خود و محتوایی که در پلتفرم به اشتراک میگذارید، دکمه Follow Company LinkedIn را به وب سایت خود اضافه کنید. هنگامی که بازدیدکنندگان وب سایت شما صفحه لینکدین شما را از طریق سایت شما دنبال میکنند، به طور خودکار به شما متصل میشوند و میتوانند آخرین به روز رسانی های شرکت شما را در پلتفرم مشاهده کنند.
با استفاده از این روش، می توانید تعامل و تعداد کانکشن خود را در لینکدین با هدایت ترافیک به پلتفرم به طور مستقیم از وب سایت خود افزایش دهید.
18. عملکرد بازاریابی در لینکدین خود را تجزیه و تحلیل کنید.
برنامههای لینکدین مارکتینگ شما چگونه پیش میرود؟ تجزیه و تحلیل تلاشهای شما و انجام تنظیمات لازم برای موفقیت در پلت فرم لینکدین بسیار مهم است.
لینکدین دارای تجزیه و تحلیل عمیق صفحه و همچنین ابزارهای گزارش دهی برای مشاغل برای ارزیابی عملکرد کلی است. دادههای خاصی درباره میزان تأثیرگذاری بهروزرسانیهای وضعیت، محتوا، و دسترسی شما و همچنین جزئیات مربوط به تعامل و دنبالکنندگان صفحه شما (مانند جمعیتشناسی اعضای مخاطب) وجود دارد.
انواع تبلیغات پولی در لینکدین مارکتینگ
لینکدین به شما این امکان را میدهد که ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید، سرنخ های با کیفیت را شناسایی کنید، تخصص خود را از طریق محتوای رهبری فکری به اشتراک بگذارید و شبکه خود را توسعه دهید. این کار یک راه عالی برای بازاریابی فرصتهای شغلی و جذب استعدادهای جدید به شرکت شما است. استفاده از تبلیغات همه این مزایا را تقویت میکند تا برای تجارت شما مفیدتر شود. چهار نوع تبلیغات مختلف وجود دارد که میتوانید در لینکدین استفاده کنید، که هر کدام برای کمک به شما در دستیابی به اهداف مختلف برای کسب و کارتان ساخته شدهاند.
1. محتوای حمایت شده
صفحه اصلی لینکدین برای کاربران دارای یک فید خبری است که برای شبکه هر پروفایل سفارشی است. محتوای حمایتشده در فید خبری لینکدین نمایش داده میشود و به مخاطبان بسیار درگیر میرسد. این محتوا به عنوان “تبلیغ شده” برچسب گذاری شده است، بنابراین از فید خبری معمولی جدا است. محتوای حمایتشده میتواند شامل تبلیغات تک تصویری، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات چرخ و فلک یا تبلیغات رویداد باشد.
2. پیام های حمایت شده
هر کاربر در لینکدین یک صندوق ورودی برای ارتباط با سایر کاربران دارد. تنها 48 درصد از کسب و کارها از پیامرسانی برای تعامل با مشتریان بالقوه استفاده میکنند، بنابراین فرصتی عالی برای شما وجود دارد که با آن پیشرو باشید. تبلیغات مکالمهای هستند که به سبک “مسیر خود را انتخاب کنید” و تبلیغات پیامی هستند که پیام های مستقیم به سرنخ های بالقوه هستند.
3. فرم های کلی جذب
تبدیل سرنخ ها هدف تبلیغات شما است و جمع آوری آسان اطلاعات آنها باعث میشود روند برای آنها و کسب و کار شما ساده شود. اینها فرمهای از پیش پر شدهای هستند که به شما کمک میکنند تا سرنخ ها را در لینکدین جمع آوری و ثبت کنید.
4. تبلیغات متنی
پلت فرم لینکدین دارای ریل مناسبی است که می تواند تبلیغات را نیز نمایش دهد. اینها میتوانند متن، نورافکن یا دنبال کننده باشند. اینها تبلیغات کوچکتر و فشرده تر در مقایسه با محتوای حمایت شده هستند.
آیا برای شروع بازاریابی کسب و کار خود در لینکدین آماده اید؟
با تعداد زیادی به روز رسانی و اضافه شدن امکانات در لینکدین، ما نمیتوانیم منتظر بمانیم تا ببینیم چگونه این شبکه خود را به یک منبع و پلتفرم یکپارچه برای بازاریابان، جویندگان کار، و دیگر متخصصان تبدیل میکند. بازاریابی در لینکدین را با ما شروع کنید.
2 دیدگاه دربارهٔ «بازاریابی در لینکدین چیست + چند راهکار قدرتمند برای بازاریابی در لینکدین»
از مقاله بازاریابی در لینکدین بسیار بسیار سپاسگزارم.
بعد از سالها داشتن اکانت لینکدین چند آیتم جدید و جذاب یاد گرفتم.
خوشحالیم از اینکه این مقاله برای شما مفید بود