طراحی سایت موسسه حقوقی و وکالت

طراحی سایت موسسه حقوقی

طراحی یک وب سایت حقوقی و وکالت به یک وکیل و یا موسسه حقوقی کمک می‌کند تا متمایز شود، برند تجاری خود را رشد دهد، مشتری ایده آل را جذب کند، و برای مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه ارزش قائل شود.

این مقاله به شما کمک می‌کند تا هدفی را برای وب‌سایت موسسه حقوقی تعریف کنید، ارزش پیشنهادی خود را در نظر بگیرید و اصول اولیه عملکرد، دسترسی و ساختار طراحی سایت حقوقی را بیاموزید. همچنین نکاتی را در مورد نحوه استفاده از بازاریابی محتوا برای افزایش آگاهی و قدرت کلید فراخوان برای اقدام (CTA) و آهنرباهای جذب مشتری را به شما ارائه خواهیم داد. شما نیز اهمیت اصول طراحی سایت حقوقی را خواهید آموخت.

چرا داشتن وب سایت برای یک وکیل یا موسسه حقوقی مهم است؟

مشتریان بالقوه هر روز به دنبال خدمات حقوقی آنلاین هستند. برای اینکه موسسه حقوقی شما مشتریان جدیدی جذب کند و موفق بماند، حضور قوی در فضای وب ضروری است. سنگ بنای حضور شما هم وب سایت شما است. یعنی مکانی برای نشان دادن قدرت و تخصص، و همچنین هدایت ترافیک و درخواست برای خدمات حقوقی.

اکثر مشتریان ابتدا با انجام جستجوی آنلاین، فرآیند خرید را آغاز می‌کنند. این فرآیند در مورد تجارت الکترونیک و ارائه دهندگان خدمات آنلاین هم صدق می‌کند. مشتریان بالقوه شما نیز می‌خواهند هنگام انتخاب وکیل، تصمیم آگاهانه بگیرند. وب‌سایت شما یکی از اولین مکان‌هایی است که آن‌ها از آن بازدید می‌کنند تا ببینند آیا شما انتخاب درستی هستید یا خیر.

با درک اهمیت طراحی سایت موسسه حقوقی با کیفیت بالا، حالا نحوه ساخت یک وب سایت قابل دسترس و مفید، به علاوه عناصر اساسی که برای موفقیت نیاز دارید و می‌توانید بازدیدکنندگان خود را به سرنخ برای موسسه خود تبدیل کنید. را با هم بررسی می‌کنیم.

هدف از طراحی وب سایت موسسه حقوقی

وب سایت‌های موسسات حقوقی اهداف بسیاری را دنبال می‌کنند. آن‌ها اطلاعاتی را در مورد اینکه شما چه کسی هستید به اشتراک می‌گذارند، مناطق خدماتی شما را به نمایش می‌گذارند و به مشتریان بالقوه راهی برای دستیابی به آن خدمات می‌دهند. فراتر از آن، وب سایت شما باید آنچه را که شما را منحصر به فرد می‌کند – ارزش پیشنهادی شما – را به مشتری هدف خود منتقل کند.

پیشنهاد ارزش منحصر به فرد یک وکیل

ارزش پیشنهادی، ارزش منحصربه‌فردی را که شما به مشتریان خود ارائه می‌دهید، تعریف می‌کند که سایر وکلا نمی‌کنند. دلایلی را بیان می‌کند که چرا مشتری باید شما را انتخاب کند. این بخش را باید در طراحی وب سایت موسسه حقوقی خود به درستی برجسته کنید. اگر ارزش پیشنهادی منحصر به فرد خود را نمی‌دانید، این مراحل را دنبال کنید.

نگرانی‌های اصلی مشتری هدف خود را شناسایی کنید. برای تعریف نگرانی‌های اصلی مشتری خود کمی زمان بگذارید. این نگرانی‌ها به حوزه خدمات اصلی شما و همچنین مشتری مورد نظر شما بستگی دارد.

با فهرست کردن مزایا مشخص کنید که چگونه خدمات شما این نگرانی‌ها را برطرف می‌کند. اکنون، تعریف کنید که چگونه خدمات شما این نگرانی‌ها را برطرف می‌کند. مزایای خدمات خود را به جای ویژگی‌ها فهرست کنید.

خود را به عنوان ارائه دهنده ارزش نشان دهید. با استفاده از وب سایت وکالت‌تان، خود را به عنوان ارائه دهنده این ارزش منحصر به فرد در صفحه اصلی و در سراسر وب سایت خود نشان دهید.


خدمات طراحی سایت

سرویس طراحی سایت یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی تنها چند مورد از خدمات طراحی سایت ebgroup است که با وردپرس یا اختصاصی؛ سایت طراحی می‌شود.

عملکرد و دسترسی سایت موسسه حقوقی

یک وب سایت باید دو چیز باشد: هم کاربردی و هم قابل دسترسی برای همه. وب‌سایت‌های حقوقی که درست کار نمی‌کنند، بازدیدکنندگان را می‌ترسانند و تعداد سرنخ‌های دریافتی را کاهش می‌دهند.

چگونه عملکرد وب سایت حقوقی خود را افزایش دهیم؟

عملکرد به بخش‌های تعاملی وب سایت اشاره دارد و فرآیندی که مشتری باید طی کند تا اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کند. حدود ۷۵ درصد از مصرف کنندگان می‌گویند که اعتبار یک موسسه حقوقی را بر اساس طراحی وب سایت آن قضاوت می‌کنند. برای جلوگیری از هر گونه نظر منفی که از وب سایت شما ناشی شود، با عملکرد ساده شروع کنید.

در اینجا برخی از مهمترین عناصری که طراحی وب سایت موسسه حقوقی شما برای عملکرد صحیح نیاز دارد آورده شده است:

ناوبری (نویگیشن) آسان

ناوبری وب سایت باید به راحتی قابل درک و پیگیری باشد. به عنوان مثال، هر عنوان صفحه باید دقیقاً آنچه را که بازدیدکنندگان شما از صفحه انتظار دارند بیان کند. ناوبری خود را در بالای وب سایت خود قرار دهید. برای صفحاتی که صفحات فرعی دارند، آن‌ها را در منوهای کشویی مرتبط با پیمایش اصلی خود قرار دهید.

ناوبری آسان

نقشه سایت

یک نقشه سایت که یک مسیر بصری از صفحات وب سایت شما می‌باشد. این نقشه به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می‌کند تا وب سایت شما را راحت تر کرال کنند.

اسکرول کم

بازدیدکنندگان وب‌سایت نمی‌خواهند خیلی روی صفحه پائین بروند. در عوض می‌خواهند جستجو کنند. مراقب طول صفحات وب سایت خود باشید و اسکرول را به حداقل برسانید.

نوار جستجو

اگر بازدیدکنندگان به دنبال چیزی خاص در وب سایت شما باشند، اغلب به دنبال نوار جستجو می‌گردند. یک نوار جستجوی ساده به سایت اضافه کنید تا به مخاطبان خود کمک کنید اطلاعات مورد نیاز خود را سریع پیدا کنند.

طراحی سازگار با موبایل

حدود ۸۵ درصد از مصرف‌کنندگان فکر می‌کنند که بخش موبایلی وب‌سایت یک موسسه حقوقی باید به خوبی یا بهتر از دسکتاپ باشد. مطمئن شوید که طراحی وب سایت موسسه حقوقی شما واکنش گرا باشد، به این معنی که به طور خودکار با اندازه صفحه نمایش دستگاه‌های مختلف مطابقت دارد.

طراحی سازگار با موبایل

چرا باید یک وب سایت حقوقی با قابلیت دسترسی طراحی کنید؟

هنگام طراحی سایت موسسه حقوقی خود، تمام موانعی که ممکن است کاربران را از داشتن یک تجربه کاربری عالی (UX) باز دارد، حذف کنید. این به معنای تأکید بر قابلیت دسترسی است، روشی که تضمین می‌کند کاربران دارای معلولیت و بدون معلولیت می‌توانند به طور یکپارچه با محتوای شما درگیر شوند.

از متن جایگزین برای تصاویر خود استفاده کنید. همه تصاویر باید دارای متن جایگزین باشند تا خوانندگان صفحه بتوانند پیام تصویر را دریافت کنند. اگر تصویر فقط برای اهداف تزئینی است، متن جایگزین را خالی بگذارید.

از هدرها استفاده کنید. هدرها که توسط صفحه‌خوان‌ها برای اسکن استفاده می‌شوند، محتوای شما را تجزیه می‌کنند.

برای تمام محتواهای ویدیویی از زیرنویس استفاده کنید. ویدیوها باید زیرنویس یا اسکریپت متنی روی صفحه داشته باشند.

یک ویژگی ناوبری اضافه کنید. یک ویژگی ناوبری رد شدن را اضافه کنید که به خوانندگان صفحه امکان می‌دهد از موارد گاهی دست و پا گیر یک وب سایت صرف نظر کنند.

مطمئن شوید که لینک‌ها دارای نام‌های توصیفی هستند. لینک‌های درون متنی باید توصیفی باشند و دقیقاً مشخص کنند که کاربر پس از کلیک کردن روی لینک، از صفحه بعدی چه انتظاری دارد.

این نکات تنها آغاز راه است. دسترسی واقعی مستلزم بررسی عمیق وب سایت از درون به بیرون است.

صفحات اصلی که وب سایت‌های موسسه حقوقی شما نیاز دارند

برای تحقق هدف از برقراری ارتباط پیشنهاد ارزش منحصر به فرد خود و همچنین اطلاعات مربوط به موسسه و خدمات شما، چند صفحه اصلی وجود دارد که باید در وب سایت خود داشته باشید. این صفحات عبارتند از:

صفحه اصلی: این صفحه اولین جایی است که بازدیدکنندگان شما وارد می‌شوند. این بهترین مکان برای جلب توجه مخاطبان و ایجاد تاثیر اولیه عالی است.

صفحه درباره ما: صفحه درباره ما باید ماموریت، چشم انداز، و ارزش‌های شما و همچنین آنچه شما را از سایر موسسات حقوقی در حوزه کاری خود منحصر به فرد می‌کند، به شما نشان دهد.

صفحه بیوگرافی: بیوگرافی در مورد شما است. چرا کاری را که انجام می‌دهید، برای چه کسی انجام می‌دهید و چگونه به طور خاص به مشتریان خود کمک می‌کنید.

صفحه خدمات: صفحه خدمات همه چیز در مورد خدماتی است که شما ارائه می‌دهید و چگونه خدمات شما به مشتریان سود می‌رساند.

صفحه تماس با ما: یکی از مهمترین صفحات در وب سایت، صفحه تماس است که به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد تا برای اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرند.

بخش‌های مهم دیگر برای طراحی سایت وکالت

توصیفات و بررسی‌های آنلاین

بازدیدکنندگان وب سایت به بررسی‌های آنلاین به اندازه یک توصیه شخصی اعتماد دارند. به همین دلیل باید گواهینامه‌ها را در وب سایت قرار دهید. برای به دست آوردن کامنت مشتری، آن را بخشی از روند خود قرار دهید. سپس می‌توانید یک صفحه اختصاصی را برای توصیفات به وب سایت خود اضافه کنید، آن‌ها را در صفحات دیگر یا هر دو نمایش دهید.

پست‌های وبلاگ، پادکست و بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی است که شامل تولید محتوای باکیفیت و مفید برای تحریک علاقه به خدمات شما است. وب سایت شما تنها یک تکه از پازل بازاریابی محتوا است. اما مرکز محتوا است، جایی که همه مطالب دیگر مانند پست‌های وبلاگ و پادکست‌ها به آن منتهی می‌شوند.

اهمیت داشتن یک وبلاگ در طراحی سایت موسسات حقوقی

وبلاگ‌نویسی بخش مهمی از تلاش‌های بازاریابی محتوای شما حتی به عنوان یک موسسه حقوقی است. وبلاگ‌ها به عنوان پنجمین منبع معتبر برای اطلاعات دقیق رتبه‌بندی شده‌اند که برای مشتریان شما بسیار مهم است. کسب‌وکارهایی که روزانه پست می‌کنند ۵ برابر بیشتر از کسانی که پست نمی‌کنند ترافیک دریافت می‌کنند.

شاید سر وکلا خیلی شلوغ باشد. با این حال، مقدار زمانی که برای وبلاگ‌نویسی صرف می‌کنید با بازدهی حتی بیشتر باز می‌گردد. پس این کار را در اولویت قرار دهید.

زمانی را برای تولید محتوا برنامه ریزی کنید. با برنامه ریزی زمانی در تقویم محتوایی خود برای ایجاد پست‌های وبلاگ جدید وقت بگذارید. هر هفته چند ساعت برای برنامه ریزی پست‌های خود اختصاص دهید، آن‌ها را بنویسید و برای انتشار آن‌ها برنامه ریزی کنید. با چند پست در هفته شروع کنید و سپس آن را افزایش دهید.

محتوای قبلی را بازنویسی کنید. از محتوای قبلی برای تولید محتوای جدید استفاده کنید. به عنوان مثال، یک مطلب قبلی را انتخاب کنید و اطلاعات بیشتری اضافه کنید تا آن را عمیق‌تر کنید. یا در یک پست وبلاگ موضوعی را از وب سایت خود گسترش دهید.

برون سپاری تولید محتوا موسسات حقوقی

اگر متوجه شدید که به تنهایی نمی‌توانید آن را انجام دهید، کمک بخواهید. تلاش‌های تولید محتوا خود را به یک آژانس بازاریابی محتوا یا کپی رایتر حرفه‌ای بسپارید.

وبلاگ‌نویسی تنها یک شکل از بازاریابی محتوا هستند که می‌توانید در استراتژی بازاریابی خود از آن‌ها استفاده کنید. همانطور که یاد می‌گیرید و رشد می‌کنید، به اشکال جدید زیر هم فکر کنید:

قدرت فراخوان برای اقدام در وب سایت های موسسات حقوقی

بازدیدکنندگان وب سایت موسسه حقوقی شما که آماده برداشتن گام بعدی با شما هستند، باید بدانند مرحله بعدی چیست. اینجاست که CTAهای شما وارد می‌شوند. فراخوان برای اقدام (CTA) ابزاری است که برای الهام بخشیدن به اقدام از بازدیدکنندگان وب سایت استفاده می‌شود.

وب سایت باید یک صفحه تماس و همچنین یک CTA در هر صفحه داشته باشد. CTA ممکن است بسته به اهداف شما متفاوت باشد. آیا می‌خواهید به سادگی از مشتریانی که به دنبال خدمات حقوقی شما هستند، سرنخ ایجاد کنید؟ قرار دادن دکمه تماس یا فرم تماس در صفحات وب سایت شما ممکن است کافی باشد. یا اگر می‌خواهید آدرس‌های ایمیل را برای لیست ایمیل خود ایجاد کنید، یک CTA برای ثبت‌نام در خبرنامه‌تان بهترین انتخاب است.

برای ایجاد CTAهای درست اقدامات زیر را انجام دهید:

آن‌ها را کوتاه و ساده نگه دارید. CTAها باید مختصر باشند و به بازدیدکننده بگویند که در صورت پیگیری دقیقاً چه چیزی به دست خواهند آورد.

آن‌ها را برجسته کنید. از کادرهای فراخوان، پنجره‌های بازشو، سرفصل‌ها و موارد دیگر استفاده کنید تا CTA خود را از بقیه محتوای صفحه وب خود متمایز کنید.

از کلمات قدرتمند استفاده کنید این کلمات یک واکنش احساسی ایجاد می‌کند که خواننده را وادار به برداشتن گام بعدی می‌کند. به عنوان مثال، از کلماتی مانند الهام بخش، رایگان، تاثیرگذار، جدید و غیره استفاده کنید.

اصول طراحی سایت موسسه حقوقی

طراحی وب سایت موسسه حقوقی به زیبایی‌شناسی یک وب سایت یا جنبه‌های بصری مرتبط با ایجاد وب سایت اشاره دارد. این شامل ایجاد طرح کلی از تصاویر به متن است. باور کنید یا نه، عدم طراحی وب سایت موسسه حقوقی به شکل درست می‌تواند حضور آنلاین شما را با شکست همراه کند. اولین برداشت‌های وب سایت بیشتر مربوط به طراحی آن است و اولین برداشت فقط ۰.۰۵ ثانیه طول می‌کشد.

برای ایجاد اولین تاثیر با استفاده از طراحی وب سایت خود، رعایت چند اصل اولیه در طراحی وب سایت موسسه حقوقی بسیار مهم است.

آن را ساده نگه دارید.

تمام ویژگی‌های طراحی در وب سایت شما باید یک هدف را دنبال کند. طراحی نامرتب استفاده از محتوای شما را دشوار می‌کند. مخاطبان خود را در میان انبوهی از عناصر گرافیکی و بصری رها نکنید. طراحی خود را ساده نگه دارید.

ایجاد ناوبری (منو) راحت برای دنبال کردن.

قبلاً گفته‌ایم، و باز هم می‌گوییم: منوی آسان را در سایت قرار دهید و آن را بالای وب‌سایت خود قرار دهید. این کار به مخاطبان شما کمک می‌کند تا به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

از الگوی «F» در طراحی سایت خود پیروی کنید.

اکثر کاربران هنگام خواندن مطالب آنلاین از الگوی F پیروی می‌کنند. این بدان معنی است که آن‌ها ابتدا بالای صفحه، سمت چپ پایین و سپس دوباره سراسر صفحه را می‌خوانند. هر چیزی که می‌خواهید مخاطبان شما ابتدا متوجه شوند باید در سمت راست بالای صفحه شما باشد (مانند لوگو). بقیه عناصر شما باید از الگو پیروی کنند.

بر خوانایی بیشتر تاکید کنید از فضای خالی زیادی استفاده کنید و عناصر بصری را در سراسر صفحه پخش کنید. از عناوین در متن خود و همچنین خواندن آسان استفاده کنید. مطمئن شوید که از اندازه فونت خوب استفاده کنید. فونت ۱۶ پیکسل برای متن اصلی خوب است.

روی برند بمانید.

طراحی وب سایت شما باید با برند شما ارتباط برقرار کند. از رنگ‌های برند و لوگوی خود استفاده کنید. تصاویر و عناصری را ایجاد کنید که با پیام شما سازگار باشد.

اکثر مشتریان قبل از تماس با یک موسسه به وب سایت موسسه حقوقی شما مراجعه می‌کنند. اگر ندارید، سرنخ‌هایی را از دست می‌دهید که می‌تواند به معنای تفاوت بین موفقیت یا شکست باشد.

5/5 - (61 امتیاز)

اشتراک گذاری

1 دیدگاه دربارهٔ «طراحی سایت موسسه حقوقی و وکالت»

  1. وکلا خیلی کم سایت دارن و زیاد هم به فکر طراحی سایت نیستن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟