مقالات

تحلیل اینستاگرام

6 ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام

تحلیلگرها، اطلاعات مورد نیاز شما را برای تعیین اهداف رسانه های اجتماعی فعال ارائه می دهند. در همین حال، اندازه گیری تنها راه اثبات بازگشت سرمایه در اینستاگرام شما است. آیا از ابزارهای مناسب تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده می کنید؟ اگر پاسخ شما “ام ، شاید؟” باشد، شما تنها نیستید. ابزارهای تحلیلی باید با […]

6 ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام بیشتر بخوانید »

ویکتوریا سکرت

برند ویکتوریاسکرت از تاسیس تا پیشرفت

برند ویکتوریاسکرت یک برند نام آشنا در صنعت لباس زیرزنانه می‌باشد، صرف نظر از مشکلات این شرکت بخش های جذابی در راه‌اندازی کسب‌وکار این برند به چشم می‌خورد که بررسی آن می‌تواند درس‌های زیادی را به ما بدهد. روی رایموند ایده تاسیس برند ویکتوریاسکرت را در سال 1977 پس از اینکه به دلیل خرید لباس

برند ویکتوریاسکرت از تاسیس تا پیشرفت بیشتر بخوانید »

روابط عمومی دیجیتال

روابط عمومی دیجیتال یک ستون اصلی برای روابط تجاری است . محققان تکنیک‌های روابط عمومی را در دوران باستان نیز ردیابی کرده اند. در قرن بیستم برندهای بزرگ برای پیشی گرفتن از رقبا از استراتژی روابط عمومی دیجیتال قوی برخوردار بودند همان‌طور که می‌دانیم این روزها دنیای دیجیتال در نحوه کار و زندگی ما از

روابط عمومی دیجیتال بیشتر بخوانید »

بازاریابی جامعه

تعلق داشتن به یک جامعه بیش از یک ژست است و این یک نیاز اساسی است. با تحول در رسانه های اجتماعی و بازاریابی جامعه، تعلق به یک جامعه آسان تر شده است. مردم معمولاً از خانواده و دوستان خود حمایت واقعی را دریافت می کنند، شرکت ها نیز می توانند با ایجاد اجتماعات برای

بازاریابی جامعه بیشتر بخوانید »

مارکتینگ نسل 4

بازاریابی نسل 4 چیست؟

بازاریابی نسل 4 یک استراتژی بازاریابی است که مبتنی بر تحقیقات استاد فیلیپ کاتلر است و مطابق با اصول بازاریابی، به تعامل آنلاین بین فروشندگان و خریداران نیاز دارد. روابط دیجیتالی به عنوان بخشی از رشد اقتصادی قسمتی از مدلی است که بازاریابی دیجیتال را مؤثر می کند. قسمت دیگر هم از بازاریابی سنتی تشکیل

بازاریابی نسل 4 چیست؟ بیشتر بخوانید »

بازاریابی نسل سوم

کسب و کارها مفهوم بازاریابی نسل سوم را برمی‌گزیندند چرا که در آن تمرکز بر مشتری و جامعه است. چگونه شرکت ها می توانند با این چشم انداز جدید سازگار شوند؟ بازاریابی نسل اول تولید انبوه محصولات را با قیمت ارزان به بازار عرضه می‌کرد. در بازاریابی نسل دوم محاسبات و اینترنت در مراحل اولیه

بازاریابی نسل سوم بیشتر بخوانید »

ماتریس ترند طراحی کسب و کار

ماتریس ترند: یک دید کلی برای روندهای مربوط به کسب و کار است. قبل از اینکه ما واقعاً توصیه های خود را با تمرکز بر روی اطلاعات مصرف کننده شروع کنیم، که همیشه در هسته اصلی کار ما است و قبل از آنکه حتی برای این موضوع اقدام به ایجاد سکوهای نوآوری یا اطلاعات کنیم،

ماتریس ترند طراحی کسب و کار بیشتر بخوانید »

موفقیت در تحول دیجیتال

فن آوری های دیجیتال در تغییر شکل چشمگیر صنعت موثر بوده است. بسیاری از شرکت ها برای تغییر در مقیاس بزرگتری تلاش می‌کنند تا با به دست آوردن مزایای این روند به رقابت با رقبا بپردازند. در یک بررسی جهانی جدید در مورد تحول دیجیتال ، بیش از هشتاد درصد پاسخ دهندگان گفته‌اند که سازمان

موفقیت در تحول دیجیتال بیشتر بخوانید »

مدل کسب و کار

یک مدل کسب و کار چیست؟ یک مدل کسب و کار چارچوبی برای چگونگی ایجاد یک شرکت است. درنهایت ، پتانسیل های یک سازمان را تا ذات خود تقلیل می دهد و چارچوبی برای موفقیت و غلبه بر چالش ها را فراهم می کند. یک مدل کسب‌وکار فرضیات اساسی و هرگونه یادگیری اصلی در مورد

مدل کسب و کار بیشتر بخوانید »

پایش رسانه ای روابط عمومی

آیا می دانید در مورد برند شما چه گفته شده است؟ اگر به طور مرتب پایش رسانه ای را انجام ندهید، فرصت مدیریت نحوه شناخت برند شما از دست می‌رود. پایش رسانه ای (فرایند خواندن، تماشا و گوش دادن به اخبار، سپس شناسایی و تجزیه و تحلیل محتوای حاوی کلمات کلیدی خاص یا موضوعات مرتبط

پایش رسانه ای روابط عمومی بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا