مقالات

روابط عمومی و دیجیتال مارکتینگ

9 روش سازگاری روابط عمومی و دیجیتال مارکتینگ در زمان کرونا

همه گیری کروناویروس زندگی میلیون‌ها نفر از جمله متخصصان روابط عمومی و دیجیتال مارکتینگ را تحت‌الشعاع قرار داده است. با ممنوعیت تجمعات گروهی و دورکاری کارکنان، اکثر مردم وقت بیشتری را فضای اینترنت، رسانه‌های اجتماعی و خواندن اخبار به صورت آنلاین می‌گذرانند. بسیاری از مشاغل به سرعت با بحران کووید19 سازگار شدند. سالن‌های ورزشی که […]

9 روش سازگاری روابط عمومی و دیجیتال مارکتینگ در زمان کرونا بیشتر بخوانید »

استراتژی بازاریابی دیجیتال

استراتژی و ایده بازاریابی دیجیتال در سال 2021

خبر خوب این است که بسیاری از شرکت‌ها به خصوص شرکت‌های نوپا تلاش‌های اولیه را برای مدرن سازی زیرساخت های خود انجام داده‌اند و برای رشد واقعی آماده‌اند. پس اکنون به استراتژی و ایده بازاریابی دیجیتال نیازمندند. سال 2021 به دلیل شرایط موجود، سالی است که شرکت‌ها سرانجام شروع به پذیرش الزام دیجیتالی شدن کردند،

استراتژی و ایده بازاریابی دیجیتال در سال 2021 بیشتر بخوانید »

5 روش بازاریابی محتوا در سال 2021

5 روش بازاریابی محتوا در سال 2021

بازاریابی محتوا تنها چیزی نیست که تغییر می‌کند، مردم نیز همیشه در حال تغییر هستند. نیاز مخاطبان شما به طور مداوم در حال تحول است و شما باید از آنچه می‌خواهند باخبر باشید تا بتوانید همچنان به ایجاد و توزیع محتوای مؤثر و جذاب ادامه دهید. در اینجا 5 روش بازاریابی محتوا در سال 2021

5 روش بازاریابی محتوا در سال 2021 بیشتر بخوانید »

ترس مدیران مارتینگ

نگاه مدیران مارکتینگ به پساکرونا

به گفته گارتنر بیشتر مدیران مارکتینگ و بازاریاب ها نسبت به بودجه بازاریابی خود پس از کرونا نگرش “سازگار با محیط” را اتخاذ خواهند کرد، اما این نگرش در میان آنها مشترک نیست. در نتیجه‌ی آخرین تحقیق گارتنر (Gartner CMO Spend Survey) تقریباً سه چهارم (73٪) مدیران مارکتینگ انتظار دارند که تأثیر منفی این بیماری

نگاه مدیران مارکتینگ به پساکرونا بیشتر بخوانید »

بازاریابی تلفنی

قدرت گیری استراتژی بازاریابی تلفنی

هنگامی که همه گیری کرونا ویروس آغاز شد، شرکت‌های ارتباطی برای تامین اینترنت مازاد سریعاً آماده شدند. در حالی که آنها داشتند خود را آماده می‌کردند، یک اتفاق دیگر برای یک دستگاه پر افتخار افتاد: تلفن کلاسیک. حالا همه به فکر استراتژی بازاریابی تلفنی هستند. در حقیقت، تعداد تماس‌های تلفنی روزانه شرکت‌ها زیاد شد، مثلاً

قدرت گیری استراتژی بازاریابی تلفنی بیشتر بخوانید »

هزینه بازاریابی محتوا

هزینه بازاریابی محتوا چقدر است؟

هزینه بازاریابی محتوا زیاد نیست، اما چون هزینه می‌شود باید محاسبه شود. در این مطلب ، ما در مورد چگونگی تصمیم‌گیری در مورد قیمت و انتظاراتی که از انواع مختلف محتوا داریم، صحبت خواهیم کرد. بسیاری از مشتری ها نزد ما می‌آیند و می‌پرسند ، “بازاریابی محتوا چقدر هزینه دارد؟ من می‌خواهم بازاریابی محتوا انجام

هزینه بازاریابی محتوا چقدر است؟ بیشتر بخوانید »

شوخ طبعی زنان در سخنرانی

شوخ‌طبعی و طنز در سخنرانی به زنان آسیب می‌رساند

اکثر افراد به دنبال روشی هستند که بتوانند ایده‌های خود را به طور مؤثر ارائه دهند تا متقاعدکننده‌تر باشند. یک نکته مهم برای ارائه و بهتر دیده شدن در نگاه مخاطبان این است که ارائه شما خشک نباشد و گاهی با چاشنی خنده همراه باشد. اما شوخ‌طبعی و طنز در سخنرانی و ارائه گزارش کاری

شوخ‌طبعی و طنز در سخنرانی به زنان آسیب می‌رساند بیشتر بخوانید »

ایده های کسب و کار الکترونیکی

برای شما لیستی از ایده های کسب و کار الکترونیکی را تهیه کرده‌ایم که شما را در انتخاب مسیر و یا تغییر و تحول در کسب و کار کمک می‌نماید. ۱- ایده فروش محصولات فیزیکی اگر تولیدکننده و توزیع‌کننده کالا هستید یا فقط واسطه فروش. برای این کار نیاز به ایده عجیب‌وغریبی ندارید. فقط کافیه محصولات

ایده های کسب و کار الکترونیکی بیشتر بخوانید »

نقش روابط عمومی در کسب و کار

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار – بخش سوم

در بخش سوم و پایانی مقاله‌ی نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه روابط عمومی می تواند به تجارت کوچک ما کمک کند؟ این که کسب و کار کوچک ما جدید باشد یا به نوعی تازه تأسیس شود ، پیوند دادن روابط عمومی به عنوان بخشی از

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار – بخش سوم بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا