مقالات

کپی رایتینگ

چگونه به یک کپی رایتر حرفه ای تبدیل شویم؟

یک کپی رایتر با هدف ترغیب و تأثیرگذاری بر مخاطب و مشتری برای خرید کالا یا خدمات می‌نویسد. کپی رایترها درکی ذاتی از انگیزه و دانش انسانی برای تغییر تصمیم گیری با استفاده از کلمات و پیشنهادات دارند. اگر از نوشتن لذت می‌برید، می‌توانید مهارت‌های خود را در این شغل به کار ببندید. در این […]

چگونه به یک کپی رایتر حرفه ای تبدیل شویم؟ بیشتر بخوانید »

سئو کلاه سیاه چیست

سئو کلاه سیاه چیست؟

همانطورکه در تعریف سئو گفته شد سئو سایت از 3 نوع سئو کلاه سیاه، سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری تشکیل شده است که سعی داریم در این بخش سئو کلاه سیاه را برای شما شرح دهیم. بسیار مهم است که بدانیم اجرای تاکتیک‌ها و استراتژی‌های سئو کلاه سیاه می‌تواند سایت شما را از

سئو کلاه سیاه چیست؟ بیشتر بخوانید »

قرارداد طراحی سایت باید چه شرایطی داشته باشد؟

قرارداد طراحی سایت باید چه شرایطی داشته باشد؟

چگونه باید قرارداد طراحی وب سایت بنویسیم و باید شامل چه مواردی باشد؟ اولین روز بازگشت به محل کار بعد از عید، ایمیلی از یک مشتری دریافت کردیم. پروژه او تقریباً تمام شده بود و ما منتظر تایید نهایی برای راه اندازی وب‌سایت بودیم، اما چند ماه بود که از او خبری نشده بود. نامه

قرارداد طراحی سایت باید چه شرایطی داشته باشد؟ بیشتر بخوانید »

منظور از تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا چیست؟

واقعاً تولید محتوا چیست؟ محتوا همان چیزی است که هر شخصی به نوعی تولید می‌کند یعنی وقتی شما از خودتان عکس می‌گیرید یا یک خط نامه می‌نویسید محتوا تولید کرده‌اید. در دنیای مدرن بازاریابی، تولید محتوا پایه و اساس تمام تکنیک‌های بازاریابی است. تولید محتوا را می‌توان بصورت یک فرآیندِ انجام تحقیقات، تولید ایده‌های استراتژیک،

تولید محتوا چیست؟ بیشتر بخوانید »

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید (white hat seo) چیست؟

اصطلاح «سئو کلاه سفید» به تاکتیک‌هایی از سئو اطلاق می‌شود که مطابق با شرایط و ضوابط موتورهای جستجوی اصلی از جمله گوگل است. با توجه به اینکه ۶۷ درصد از بازاریابان دیجیتال بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) را به عنوان کارآمدترین تاکتیک بازاریابی محتوایی که در سال گذشته اجرا کرده‌اند ذکر می‌کنند، داشتن یک استراتژی سئو

سئو کلاه سفید (white hat seo) چیست؟ بیشتر بخوانید »

گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز یا گوگل ادوردز چیست و چگونه کار می‌کند؟

اگر کسب‌ و کاری دارید که می‌خواهید در تعدادِ زیادِ جستجوهای روزانه گوگل سرمایه‌گذاری کنید و به سرعت ترافیک ورودی برای رشد درآمد خود به دست آورید، هیچ راهی بهتر از استفاده گوگل ادز وجود ندارد. در هر ثانیه ۶۳۰۰۰ جستجو در گوگل انجام و در اکثر صفحاتِ نتایج جستجو، تبلیغات گوگل ادز مشاهده می‌شوند.

گوگل ادز یا گوگل ادوردز چیست و چگونه کار می‌کند؟ بیشتر بخوانید »

متخصص سئو

متخصص سئو کیست؟

یک متخصص سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) وب سایت را ،بررسی، تجزیه و تحلیل و تغییر می‌دهد تا برای موتورهای جستجو بهینه شود و متعاقباً وب سایت در نتایج جستجو در موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل و بینگ رتبه بالاتری کسب کند. یک متخصص سئو صفحات سایت را به گونه‌ای بهینه سازی می‌کند که با نتایج

متخصص سئو کیست؟ بیشتر بخوانید »

سئو چیست

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو چیست؟

زمانیکه شما یک محصول یا خدماتی را در موتورهای جستجو (گوگل) جستجو می‌کنید بالاترین رتبه ارگانیک گوگل مربوط به وب‌سایت‌هایی است که سئو (بهینه‌ سازی موتورهای جستجو) شده‌اند. بطور خلاصه سئو سایت مجموعه‌ای از استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی است که باعث می‌شود وب سایت شما در رتبه‌ی بالای موتورهای جستجو قرار بگیرد. در این مقاله قصد

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو چیست؟ بیشتر بخوانید »

آژانس دیجیتال مارکتینگ

6 مزیت همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ

اگر در نقطه‌ای هستید که به تصمیم گیری در مورد تماس و همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) فکر می‌کنید، اما مطمئن نیستید که این هزینه ارزشش را دارد یا خیر، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

6 مزیت همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ بیشتر بخوانید »

بررسی سلامت سایت

بررسی سلامت وب سایت: نکات و ابزارهای فنی سئو

نکات تخصصی در مورد اینکه چگونه می‌توانید سلامت وب سایت را بررسی نموده و آن را فراتر از تاکتیک‌های استاندارد سئو در بالاترین رتبه‌ی موتورهای جستجو قرار دهید. آیا جدیداً سلامت وب سایت خود را بررسی کرده‌اید؟ وب سایت شما ممکن است از بیرون عالی به نظر برسد، اما آیا عمیق تر بررسی کرده‌اید؟ یک

بررسی سلامت وب سایت: نکات و ابزارهای فنی سئو بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا