دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

در عصر مدرن تجارت و فناوری، یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ قوی برای موفقیت سازمانی کاملاً حیاتی است. شرکت‌هایی که در دنیای دیجیتال موفق می‌شوند، معمولا منابع قابل توجهی را به توسعه استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ اختصاص می‌دهند. در این فرآیند، سازمان‌ها می‌توانند از طریق پلت‌فرم‌های دیجیتال مختلف به مشتریان دسترسی پیدا کنند، که باعث افزایش درآمد […]

استراتژی دیجیتال مارکتینگ بیشتر بخوانید »

دیجیتال مارکتینگ

همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی همیشه در مورد برقراری ارتباط با مخاطبان در مکان و زمان مناسب بوده است. امروز، این بدان معناست که شما باید آن‌ها را در جایی که قبلاً وقت خود را سپری می‌کنند ملاقات کنید: در اینترنت. پس به بیان ساده دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال)، هر شکلی از بازاریابی است که به صورت آنلاین انجام می‌شود.

همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ بیشتر بخوانید »

ابزار دیجیتال مارکتینگ برای مشاوران املاک

4 ابزار دیجیتال مارکتینگ برای مشاوران املاک

در این مقاله چندین نکته و استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای مشاوران املاک را خواهیم گفت که به شما کمک می‌کند، سرنخ‌های بهتری ایجاد کنید و دفتر مشاور املاک خود را به سطح بعدی رشد دیجیتال ببرید. در عصر دیجیتال امروزی، ما تقریباً برای همه جنبه‌های زندگی‌مان به «اینترنت» تکیه می‌کنیم، از بررسی آب و هوا

4 ابزار دیجیتال مارکتینگ برای مشاوران املاک بیشتر بخوانید »

قیف دیجیتال مارکتینگ

همه چیز در مورد قیف دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ مزایای بی‌شماری در تأثیرگذاری بر مصرف کننده برای شرکت‌ها دارد، پس لازم است در مورد مفاهیم و استراتژی‌های اصلی که بخشی از این اقدامات ارتباطی در کانال‌های آنلاین هستند، مطلع باشیم. نمونه‌ای از این مفاهیم قیف دیجیتال مارکتینگ است که در ابتدا به عنوان ابزاری برای تیم‌های فروش شناخته شد و کم کم

همه چیز در مورد قیف دیجیتال مارکتینگ بیشتر بخوانید »

وب 3 چیست

وب ۳ چیست؟ عصر جدید مالکیت داده‌های دیجیتال

همانطور که می‌دانید شبکه جهانی وب همواره در حال تغییر است. وب ۳ (web 3.0) افق جدیدی است که هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد. به عصر جدید مالکیت داده‌های دیجیتال خوش آمدید. وب ۳ (web 3) چیست؟ تعریف وب ۳ بسته به اینکه از چه کسی بپرسید متفاوت است، اما به طور کلی،

وب ۳ چیست؟ عصر جدید مالکیت داده‌های دیجیتال بیشتر بخوانید »

ترندهای دیجیتال مارکتینگ

5 ترند برتر دیجیتال مارکتینگ در سال 2022

هر سال ترندهای جدیدی در کانون توجه قرار می‌گیرند که می‌توانند آینده دیجیتال مارکتینگ را تغییر دهند. حتی در زمان همه گیری کرونا و رکود اقتصادی سال 2021، دنیای بازاریابی ازکار نیفتاد. به همین دلیل ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2022 از پرچم‌داران صنایع خواهند بود. بیایید به نو رسیده پلتفرم شبکه‌های اجتماعی یعنی TikTok

5 ترند برتر دیجیتال مارکتینگ در سال 2022 بیشتر بخوانید »

آژانس دیجیتال مارکتینگ

6 مزیت همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ

اگر در نقطه‌ای هستید که به تصمیم گیری در مورد تماس و همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) فکر می‌کنید، اما مطمئن نیستید که این هزینه ارزشش را دارد یا خیر، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

6 مزیت همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ بیشتر بخوانید »

آینده دیجیتال مارکتینگ

آینده دیجیتال مارکتینگ متفاوت تر از آن است که فکر می کنید

همه گیری کووید -19 نظم اقتصادی جهانی را متوقف کرد، اما توانست آینده دیجیتال مارکتینگ را روشن‌تر کند. در حقیقت، در طول همه گیری کرونا، بسیاری از مشاغل موفق به کار از راه دور شدند و اهمیت دیجیتال مارکتینگ را درک کردند. برای بسیاری از کارآفرینان و مشاغل کوچک، دیجیتال مارکتینگ به فرصتی برای کسب

آینده دیجیتال مارکتینگ متفاوت تر از آن است که فکر می کنید بیشتر بخوانید »

بازاریابی نسل Z

بازاریابی نسل Z

برای انجام یک برنامه بازاریابی درست باید ابتدا بازار هدف را شناخت در این مقاله می‌خواهیم با بازار هدف نسل Z و خصوصیات آنها آشنا شویم. مردم از دهه 50 در مورد شکاف بین نسل صحبت می‌کنند و بر این باور هستند که : نسل‌های قدیمی به سادگی نسل‌های جوان را درک نمی کنند و

بازاریابی نسل Z بیشتر بخوانید »

بازاریابی با قیف کامل

هر کسب و کاری به یک استراتژی بازاریابی با قیف کامل نیاز دارد

استراتژی بازاریابی با قیف کامل مشتری فقط یک استراتژی تبلیغاتی نیست. این استراتژی یک تغییر کلی در نحوه عملکرد بازاریابی است.

هر کسب و کاری به یک استراتژی بازاریابی با قیف کامل نیاز دارد بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا