دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی عملکردی

پرفورمنس مارکتینگ یا بازاریابی عملکرد

اگر به دنبال یک استراتژی مبتنی بر نتایج برای تبلیغات دیجیتال خود هستید ، پرفورمنس مارکتینگ یا بازاریابی عملکرد می تواند پاسخ شما باشد.

پرفورمنس مارکتینگ یا بازاریابی عملکرد بیشتر بخوانید »

سرور گوگل

اطلاعات جدید گوگل در نحوه ارائه سریع نتایج جستجو

اگر تا به حال برایتان جالب بوده است که بدانید گوگل چگونه قادر است نتایج جستجو را به این سرعت برای کاربران ارائه دهد ، بهتر است این مطلب را بخوانید: اخیراً گوگل اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی کمک به ارائه نتایج جستجوی سریع ارائه داده است. غول جستجوگر گوگل از حافظه RAM و SSD

اطلاعات جدید گوگل در نحوه ارائه سریع نتایج جستجو بیشتر بخوانید »

بازاریابی تعاملی

ارتباط بازاریابی نسل 4 و بازاریابی تعاملی

بازاریابی نسل 4 و بازاریابی تعاملی دارای ارتباط نزدیک هستند. بازاریابی نسل چهارم به نوعی از بازاریابی گفته می‌شود که روز به روز زندگی انسان‌ها را بیشتر تحت تاثیر بازاریابی دیجیتال قرار می‌‌دهد و در واقع چارچوب گسترده‌ای مبتنی بر چشم اندازهای دنیای واقعی از شکلی که مخاطبان در حال حاضر هستند و در آینده

ارتباط بازاریابی نسل 4 و بازاریابی تعاملی بیشتر بخوانید »

روابط عمومی و دیجیتال مارکتینگ

9 روش سازگاری روابط عمومی و دیجیتال مارکتینگ در زمان کرونا

همه گیری کروناویروس زندگی میلیون‌ها نفر از جمله متخصصان روابط عمومی و دیجیتال مارکتینگ را تحت‌الشعاع قرار داده است. با ممنوعیت تجمعات گروهی و دورکاری کارکنان، اکثر مردم وقت بیشتری را فضای اینترنت، رسانه‌های اجتماعی و خواندن اخبار به صورت آنلاین می‌گذرانند. بسیاری از مشاغل به سرعت با بحران کووید19 سازگار شدند. سالن‌های ورزشی که

9 روش سازگاری روابط عمومی و دیجیتال مارکتینگ در زمان کرونا بیشتر بخوانید »

استراتژی بازاریابی دیجیتال

استراتژی و ایده بازاریابی دیجیتال در سال 2021

خبر خوب این است که بسیاری از شرکت‌ها به خصوص شرکت‌های نوپا تلاش‌های اولیه را برای مدرن سازی زیرساخت های خود انجام داده‌اند و برای رشد واقعی آماده‌اند. پس اکنون به استراتژی و ایده بازاریابی دیجیتال نیازمندند. سال 2021 به دلیل شرایط موجود، سالی است که شرکت‌ها سرانجام شروع به پذیرش الزام دیجیتالی شدن کردند،

استراتژی و ایده بازاریابی دیجیتال در سال 2021 بیشتر بخوانید »

ترس مدیران مارتینگ

نگاه مدیران مارکتینگ به پساکرونا

به گفته گارتنر بیشتر مدیران مارکتینگ و بازاریاب ها نسبت به بودجه بازاریابی خود پس از کرونا نگرش “سازگار با محیط” را اتخاذ خواهند کرد، اما این نگرش در میان آنها مشترک نیست. در نتیجه‌ی آخرین تحقیق گارتنر (Gartner CMO Spend Survey) تقریباً سه چهارم (73٪) مدیران مارکتینگ انتظار دارند که تأثیر منفی این بیماری

نگاه مدیران مارکتینگ به پساکرونا بیشتر بخوانید »

بازاریابی تلفنی

قدرت گیری استراتژی بازاریابی تلفنی

هنگامی که همه گیری کرونا ویروس آغاز شد، شرکت‌های ارتباطی برای تامین اینترنت مازاد سریعاً آماده شدند. در حالی که آنها داشتند خود را آماده می‌کردند، یک اتفاق دیگر برای یک دستگاه پر افتخار افتاد: تلفن کلاسیک. حالا همه به فکر استراتژی بازاریابی تلفنی هستند. در حقیقت، تعداد تماس‌های تلفنی روزانه شرکت‌ها زیاد شد، مثلاً

قدرت گیری استراتژی بازاریابی تلفنی بیشتر بخوانید »

شوخ طبعی زنان در سخنرانی

شوخ‌طبعی و طنز در سخنرانی به زنان آسیب می‌رساند

اکثر افراد به دنبال روشی هستند که بتوانند ایده‌های خود را به طور مؤثر ارائه دهند تا متقاعدکننده‌تر باشند. یک نکته مهم برای ارائه و بهتر دیده شدن در نگاه مخاطبان این است که ارائه شما خشک نباشد و گاهی با چاشنی خنده همراه باشد. اما شوخ‌طبعی و طنز در سخنرانی و ارائه گزارش کاری

شوخ‌طبعی و طنز در سخنرانی به زنان آسیب می‌رساند بیشتر بخوانید »

تاکتیک موثر بازاریابی

7 تاکتیک موثر در بازاریابی و افزایش فروش

برای اکثر بازاریابان و سازمان ها، متداول‌ترین هدف برای فعالیت‌های بازاریابی آنها، فروش بیشتر است. به همین دلیل آنها به دنبال تاکتیک موثر در بازاریابی می‌باشند. با این حال، بسیاری از تاکتیک‌ها و استراتژی‌های بازاریابی با هدف آنها مطابقت ندارند. بسیاری از بازاریابان تصور می‌کنند که همه فعالیت‌های بازاریابی “مشترک” ، هنگامی که درست انجام

7 تاکتیک موثر در بازاریابی و افزایش فروش بیشتر بخوانید »

بازاریابی جامعه

تعلق داشتن به یک جامعه بیش از یک ژست است و این یک نیاز اساسی است. با تحول در رسانه های اجتماعی و بازاریابی جامعه، تعلق به یک جامعه آسان تر شده است. مردم معمولاً از خانواده و دوستان خود حمایت واقعی را دریافت می کنند، شرکت ها نیز می توانند با ایجاد اجتماعات برای

بازاریابی جامعه بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا