دلایلی که گوگل ادز (ادوردز) شما کار نمی کند

گوگل ادز
گوگل ادز

اگر تلاش‌تان برای تبلیغات در گوگل ناموفق می‌شود، تسلیم نشوید. دلایل زیادی وجود دارد که باعث دیده نشدن تبلیغات شما در گوگل ادز می‌گردد.

بیائید برخی از علت کار نکردن گوگل ادز را بررسی کنیم.

شرایط خود را باید هنگام استفاده از کلمات کلیدی به خوبی نشان دهید، یعنی تست کلمات و افزایش سرعت بارگذاری باید جزئی از استراتژی شما باشد.

اگر کلمات کلیدی شما بسیار زیاد باشد ، گوگل تبلیغ شما را در معرض دید مخاطبان اشتباه قرار می‌دهد و این یعنی کلیک کمتر و هزینه بیشتر تبلیغات برای شما.

پس ابتدا باید بررسی‌هایی را انجام دهید، مثلاً کدام کلمات کلیدی باعث ایجاد کلیک می‌شوند و سپس آنها را در کمپین خود تنظیم کنید تا به بهترین شکل تبلیغات شما با مخاطبان مورد نظرتان مطابقت داشته باشد.

به احتمال زیاد برای اولین بار این ترکیب را به دست نخواهید آورد، اما باید تا زمان نتیجه‌گیری، کلمات کلیدی مختلفی را آزمایش کنید و کلمات غیرمفید را از بین ببرید و کلمات درست را تکرار کنید.

حالا بیائید نحوه انتخاب و استراتژی کلمه کلیدی را مرور کنید.

تبلیغات بی ربط در گوگل ادز

اگر تبلیغ شما با هدف جستجوگر مطابقت نداشته باشد، وب سایت شما به اندازه کافی کلیک نمی‌خورد و نمی‌توانید هزینه تبلیغ‌تان را جبران کنید.

عنوان و تبلیغ شما باید با کلمات کلیدی مورد نظر مطابقت داشته باشد و راه حلی که تبلیغ شما برای بازاریابی دارد، باید بتواند هر درد دیگری را که جستجوگر می‌خواهد، حل نماید.

این ترکیب تبلیغاتیِ است که نتایج مورد نظر شما را به دست خواهد آورد، و ممکن است فقط چند ترفند دیگر نیاز داشته باشد.

شما می توانید چندین تبلیغات را برای یک کمپین ایجاد کنید – از این ویژگی برای تست تقسیم تبلیغات “کدام بهتر است” استفاده کنید. یا بهتر است از ویژگی تبلیغات پاسخگو گوگل استفاده کنید.

صفحه فرود ضعیف متصل به گوگل ادز

تلاش‌های شما نباید با تبلیغات شما متوقف شود – تجربه کاربر پس از یک کلیک به همان اندازه مهم است که هزینه تبلیغات شما مهم است.

کاربر پس از کلیک روی تبلیغ شما چه می بیند؟

آیا صفحه فرود شما برای تبدیل مخاطب به مشتری بهینه شده است، یعنی از همان کلمات کلیدی استفاده می‌کند؟

آیا صفحه فرود نقطه درد کاربر شما را حل می کند یا به سوال آنها پاسخ می دهد؟

این را بدانید که کاربر شما باید یک انتقال یکپارچه از طریق تبدیل را تجربه کند.

مقالات مرتبط
5/5 - (26 امتیاز)

اشتراک گذاری

2 دیدگاه دربارهٔ «دلایلی که گوگل ادز (ادوردز) شما کار نمی کند»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟