دلایلی که گوگل ادز (ادوردز) شما کار نمی کند

گوگل ادز
گوگل ادز

اگر تلاش‌تان برای تبلیغات در گوگل ناموفق می‌شود، تسلیم نشوید. دلایل زیادی وجود دارد که باعث دیده نشدن تبلیغات شما در گوگل ادز می‌گردد.

بیائید برخی از علت کار نکردن گوگل ادز را بررسی کنیم.

شرایط خود را باید هنگام استفاده از کلمات کلیدی به خوبی نشان دهید، یعنی تست کلمات و افزایش سرعت بارگذاری باید جزئی از استراتژی شما باشد.

اگر کلمات کلیدی شما بسیار زیاد باشد ، گوگل تبلیغ شما را در معرض دید مخاطبان اشتباه قرار می‌دهد و این یعنی کلیک کمتر و هزینه بیشتر تبلیغات برای شما.

پس ابتدا باید بررسی‌هایی را انجام دهید، مثلاً کدام کلمات کلیدی باعث ایجاد کلیک می‌شوند و سپس آنها را در کمپین خود تنظیم کنید تا به بهترین شکل تبلیغات شما با مخاطبان مورد نظرتان مطابقت داشته باشد.

به احتمال زیاد برای اولین بار این ترکیب را به دست نخواهید آورد، اما باید تا زمان نتیجه‌گیری، کلمات کلیدی مختلفی را آزمایش کنید و کلمات غیرمفید را از بین ببرید و کلمات درست را تکرار کنید.

حالا بیائید نحوه انتخاب و استراتژی کلمه کلیدی را مرور کنید.

تبلیغات بی ربط در گوگل ادز

اگر تبلیغ شما با هدف جستجوگر مطابقت نداشته باشد، وب سایت شما به اندازه کافی کلیک نمی‌خورد و نمی‌توانید هزینه تبلیغ‌تان را جبران کنید.

عنوان و تبلیغ شما باید با کلمات کلیدی مورد نظر مطابقت داشته باشد و راه حلی که تبلیغ شما برای بازاریابی دارد، باید بتواند هر درد دیگری را که جستجوگر می‌خواهد، حل نماید.

این ترکیب تبلیغاتیِ است که نتایج مورد نظر شما را به دست خواهد آورد، و ممکن است فقط چند ترفند دیگر نیاز داشته باشد.

شما می توانید چندین تبلیغات را برای یک کمپین ایجاد کنید – از این ویژگی برای تست تقسیم تبلیغات “کدام بهتر است” استفاده کنید. یا بهتر است از ویژگی تبلیغات پاسخگو گوگل استفاده کنید.

صفحه فرود ضعیف متصل به گوگل ادز

تلاش‌های شما نباید با تبلیغات شما متوقف شود – تجربه کاربر پس از یک کلیک به همان اندازه مهم است که هزینه تبلیغات شما مهم است.

کاربر پس از کلیک روی تبلیغ شما چه می بیند؟

آیا صفحه فرود شما برای تبدیل مخاطب به مشتری بهینه شده است، یعنی از همان کلمات کلیدی استفاده می‌کند؟

آیا صفحه فرود نقطه درد کاربر شما را حل می کند یا به سوال آنها پاسخ می دهد؟

این را بدانید که کاربر شما باید یک انتقال یکپارچه از طریق تبدیل را تجربه کند.

مقالات مرتبط
5/5 - (26 امتیاز)

اشتراک گذاری

2 Replies to “دلایلی که گوگل ادز (ادوردز) شما کار نمی کند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

خطر کپی کردن سئو رقبا

8 خطر کپی کردن سئو رقبا

وقتی سعی کنید با تکنیک های سئو سایت های رقیب که با آن رتبه گرفته اند حرکت کنید، همیشه خطر کپی کردن سئو رقبا شما را تهدید می کند. یک استراتژی موفق سئو شامل اجزا و بخش‌های مختلفی مانند بهترین شیوه های سئو، تمرکز و ارتباط مناسب با مخاطبان هدف

پرفورمنس مکس گوگل ادز

چگونه با پرفورمنس مکس گوگل ادز بازدهی کمپین را به حداکثر برسانیم؟

بازنگری در تنظیم کمپین تبلیغاتی گوگل به شما امکان می دهد از رقبا متمایز شوید. در این مقاله نکاتی برای استفاده حداکثری از پرفورمنس مکس گوگل ادز در کمپین های فروشگاهی را باهم بررسی خواهیم کرد. مقدمه پرفورمنس مکس (Performance Max) نوعی کمپین است که توسط گوگل جایگزین خرید هوشمند

درآمد آنلاین

چطور درآمد آنلاین داشته باشیم؟

تا چندسال پیش برای بسیاری از افراد ، کسب درآمد آنلاین یک رویای مطلق است. اما اکنون اگر آنها بتوانند راهی برای کسب درآمد با یک وب سایت یا پلتفرم‌های آنلاین پیدا کنند، می‌توانند از شغل خود خارج شوند و روی کارآفرینی متمرکز شوند، تا زمان بیشتری را با خانواده

خدمات سئو

6 روشی که متخصصان سئو می توانند از ChatGPT استفاده کنند

شاید شما هم شنیده باشید که با اومدن ChatGPT، گوگل و سئو از بین می روند. در حالی که این چت بات شرکت OpenAI یک رقیب مستقیم برای گوگل نیست، اما در حال تغییر روش انجام جستجوها است. و این موضوع به طور چشمگیری شکل بهینه سازی موتورهای جستجو را

بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟