اگر تلاشتان برای تبلیغ در گوگل ناموفق میشود، تسلیم نشوید. دلایل زیادی وجود دارد که باعث دیده نشدن تبلیغات شما در گوگل ادز میگردد.
بیائید برخی از مشکلات متداول را بررسی کنیم.
شرایط خود را باید هنگام استفاده از کلمات کلیدی به خوبی نشان دهید، یعنی تست کلمات و افزایش سرعت بارگذاری باید جزئی از استراتژی شما باشد.
اگر کلمات کلیدی شما بسیار زیاد باشد ، گوگل تبلیغ شما را در معرض دید مخاطبان اشتباه قرار میدهد و این یعنی کلیک کمتر و هزینه بیشتر تبلیغات برای شما.
پس ابتدا باید بررسیهایی را انجام دهید، مثلاً کدام کلمات کلیدی باعث ایجاد کلیک میشوند و سپس آنها را در کمپین خود تنظیم کنید تا به بهترین شکل تبلیغات شما با مخاطبان مورد نظرتان مطابقت داشته باشد.
به احتمال زیاد برای اولین بار این ترکیب را به دست نخواهید آورد، اما باید تا زمان نتیجهگیری، کلمات کلیدی مختلفی را آزمایش کنید و کلمات غیرمفید را از بین ببرید و کلمات درست را تکرار کنید.
این مطلب را هم بخوانید: آموزش گوگل ادز
حالا بیائید نحوه انتخاب و استراتژی کلمه کلیدی را مرور کنید.
تبلیغات بی ربط در گوگل ادز
اگر تبلیغ شما با هدف جستجوگر مطابقت نداشته باشد، وب سایت شما به اندازه کافی کلیک نمیخورد و نمیتوانید هزینه تبلیغتان را جبران کنید.
عنوان و تبلیغ شما باید با کلمات کلیدی مورد نظر مطابقت داشته باشد و راه حلی که تبلیغ شما برای بازاریابی دارد، باید بتواند هر درد دیگری را که جستجوگر میخواهد، حل نماید.
این ترکیب تبلیغاتیِ است که نتایج مورد نظر شما را به دست خواهد آورد، و ممکن است فقط چند ترفند دیگر نیاز داشته باشد.
شما می توانید چندین تبلیغات را برای یک کمپین ایجاد کنید – از این ویژگی برای تست تقسیم تبلیغات “کدام بهتر است” استفاده کنید. یا بهتر است از ویژگی تبلیغات پاسخگو گوگل استفاده کنید.
امتیاز کم برای کیفیت پائین تبلیغات گوگل ادز
امتیاز کیفیت شما (QS) نحوه تعیین رتبه تبلیغات شما در گوگل ادز است. هرچه رتبه شما بالاتر باشد، مکانهای قرارگیری شما بهتر میشود.
اگر نمره كیفیت شما پائین باشد، در تبلیغات کمتر جلوی چشم مخاطب خواهید بود و در نتیجه احتمال تبدیل آنها به مشتری كمتر است.
گوگل امتیاز کیفیت را به شما میگوید، اما بهبود آن به شما بستگی دارد.
صفحه فرود ضعیف متصل به گوگل ادز
تلاشهای شما نباید با تبلیغات شما متوقف شود – تجربه کاربر پس از یک کلیک به همان اندازه مهم است که هزینه تبلیغات شما مهم است.
کاربر پس از کلیک روی تبلیغ شما چه می بیند؟
آیا صفحه فرود شما برای تبدیل مخاطب به مشتری بهینه شده است، یعنی از همان کلمات کلیدی استفاده میکند؟
آیا صفحه فرود نقطه درد کاربر شما را حل می کند یا به سوال آنها پاسخ می دهد؟
این را بدانید که کاربر شما باید یک انتقال یکپارچه از طریق تبدیل را تجربه کند.
ولی باز هم نمیشه
با ما تماس بگیرید