تولید محتوا

پادکست چیست

پادکست (podcast) چیست؟ + بهترین نرم افزارهای تولید پادکست

در این مقاله، ما همه مواردی را که باید در مورد پادکست بدانید را پوشش خواهیم داد. در ابتدا از پادکست (podcast) چیست شروع می‌کنیم و در آخر، به چندین سوال متداول در مورد رسانه‌ صوتی مورد علاقه‌ ما یعنی همان پادکست در سال 2022 پاسخ خواهیم داد. پادکست (Podcast) چیست؟ محتوای پادکست پاسخ عصر […]

پادکست (podcast) چیست؟ + بهترین نرم افزارهای تولید پادکست بیشتر بخوانید »

آشنایی با انواع محتوا

آشنایی با 12 نوع از انواع محتوا

وقتی صحبت از دیجیتال مارکتینگ می‌شود، محتوا همه چیز است. محتوا همان چیزی است که شرکت شما را از رقبا متمایز می‌کند و منجر به تبدیل سرنخ‌ها از طریق ترافیک آنلاین مرتبط می‌شود. پس باید ابتدا انواع محتوا را شناخت تا به درستی از آن‌ها استفاده کرد. ضرورت استفاده از محتوا در بازاریابی بر اساس

آشنایی با 12 نوع از انواع محتوا بیشتر بخوانید »

تولید محتوای سئو شده

تولید محتوای سئو شده چیست؟

حالا دیگه همه می‌دانیم سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) یک صنعت ۸۰ میلیارد دلاری است. آیا شما هم در این میان ارزشی برای خود بدست می‌آورید؟ تولید محتوا سئو شده، به مهارت سئو و نویسندگی نیاز دارد. یعنی همگرایی علم داده و هنر در تولید محتوا. محتوا سئو شده چیست؟ سئونویسی یا محتوا سئو شده، پیاده‌سازی

تولید محتوای سئو شده چیست؟ بیشتر بخوانید »

تقویم محتوایی

تقویم محتوایی (content calender) چیست؟

تقویم تولید محتوا (content calender) ابزار مفیدی است که به شما کمک می‌کند تا یک برنامه زمانبندی انتشار ثابت برای محتوای خود ایجاد کنید. تقویم محتوا نه تنها شما و تیمتان را سازماندهی می‌کند، بلکه تضمین کننده اجرای درست تمام گردش کار محتوا است. برای بهره‌مندی از مزایای یک تقویم محتوای خوب، اجرای استراتژی تقویم

تقویم محتوایی (content calender) چیست؟ بیشتر بخوانید »

کارشناس تولید محتوا

کارشناس تولید محتوا کیست؟

کارشناس تولید محتوا (تولید کننده محتوا) کسی است که مطالب سرگرم کننده یا آموزشی ایجاد و از طریق هر رسانه یا کانالی به کاربران منتقل می‌کند. شغل تولید محتوا بطور ویژه به محتوای دیجیتال مربوط می‌شود، زیرا بیشترین محتوا در فضای دیجیتال مصرف.می‌شود برای درک کامل اینکه یک تولیدکننده محتوا کیست و چه کاری انجام

کارشناس تولید محتوا کیست؟ بیشتر بخوانید »

کپی رایتینگ

چگونه به یک کپی رایتر حرفه ای تبدیل شویم؟

یک کپی رایتر با هدف ترغیب و تأثیرگذاری بر مخاطب و مشتری برای خرید کالا یا خدمات می‌نویسد. کپی رایترها درکی ذاتی از انگیزه و دانش انسانی برای تغییر تصمیم گیری با استفاده از کلمات و پیشنهادات دارند. اگر از نوشتن لذت می‌برید، می‌توانید مهارت‌های خود را در این شغل به کار ببندید. در این

چگونه به یک کپی رایتر حرفه ای تبدیل شویم؟ بیشتر بخوانید »

منظور از تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا چیست؟

واقعاً تولید محتوا چیست؟ محتوا همان چیزی است که هر شخصی به نوعی تولید می‌کند یعنی وقتی شما از خودتان عکس می‌گیرید یا یک خط نامه می‌نویسید محتوا تولید کرده‌اید. در دنیای مدرن بازاریابی، تولید محتوا پایه و اساس تمام تکنیک‌های بازاریابی است. تولید محتوا را می‌توان بصورت یک فرآیندِ انجام تحقیقات، تولید ایده‌های استراتژیک،

تولید محتوا چیست؟ بیشتر بخوانید »

تولید کننده محتوا

6 مهارت برای یک تولید کننده محتوا

تولید کننده محتوا باید بداند امروزه همه ابتکارات بازاریابی دیجیتال بر اساس تولید محتوا ایجاد می‌شوند. به همین علت در این مقاله تصمیم گرفتیم که مهارت‌ هایی که یک تولید کننده محتوا (کارشناس محتوا) به آن نیاز دارد را بیان کنیم. یعنی با عنوان فرایند انجام تحقیقات، ارائه ایده های استراتژیک، تبدیل این ایده‌ها به

6 مهارت برای یک تولید کننده محتوا بیشتر بخوانید »

محتوای یونیکورن

استفاده از گوگل آنالیتیکس برای یافتن محتوای یونیکورن

همه چیز در بازاریابی محتوایی این است : محتوا یا محتوای یونیکورن (اسب تک شاخ) است یا یک خر. “تنها 10٪ محتواهای شما نتایج بالایی دارند، در حالی که 90٪ رتبه پایینی از گوگل می گیرند. ما باید آن محتواهای یونیکورن تک شاخ را پیدا کنیم و سپس برویم تا محتواهای بهتر بسازیم”. چطور؟ در

استفاده از گوگل آنالیتیکس برای یافتن محتوای یونیکورن بیشتر بخوانید »

بهینه سازی محتوا

6 راه بهینه سازی محتوای ناموفق وب سایت

آیا محتوای وب سایت‌‎تان در جذب مخاطب ناموفق است؟ تو تنها نیستی. در مسیر تولید محتوا و انتشار آن در وب‌سایت همه ما چندین مورد اینگونه محتوای ناموفق را دیده‌ایم.

6 راه بهینه سازی محتوای ناموفق وب سایت بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا