گوگل ادز

9 نکته برای موفقیت کمپین B2B گوگل ادز

9 نکته برای موفقیت کمپین B2B گوگل ادز

اگر در انجام کمپین B2B گوگل ادز موفق نمی‌شوید، از نکات زیر استفاده کنید تا در مقابل مخاطبان مناسب قرار بگیرید و به نتایج دلخواه خود برسید. براساس آمار 87 درصد از شرکت های B2B برای پیدا کردن محصولات و محتوای جدید به موتورهای جستجو مراجعه می کنند. اگر مخاطب هدف شما یک خریدار معمولی […]

9 نکته برای موفقیت کمپین B2B گوگل ادز بیشتر بخوانید »

قیمت هر کلیک در گوگل ادز

قیمت هر کلیک در نتایج گوگل چگونه محاسبه می‌شود؟

در مقاله‌های قبلی با گوگل ادز و نحوه راه‌اندازی حساب کاربری در آن آشنا شدیم. در این مقاله می‌خواهیم شما را با هزینه کمپین و بطور کلی قیمت هر کلیک در گوگل ادز آشنا کنیم. واژه‌های به کار گرفته در این مقاله: هزینه به ازای کلیک (CPC) پرداخت به ازای کلیک (PPC) هزینه به ازای

قیمت هر کلیک در نتایج گوگل چگونه محاسبه می‌شود؟ بیشتر بخوانید »

پرداخت هزینه گوگل ادوردز

آشنایی با تنظیمات و روش های پرداخت هزینه گوگل ادوردز

همانطوری که در مقاله گوگل ادز چیست گفته شد، یکی از روش‌هایی که برای رقابت و دیده شدن سایت در صفحه اول گوگل بالاتر از رقبا انجام می‌شود، انجام تبلیغ در گوگل ادز است. همه می‌دانند گوگل به عنوان بهترین موتور جستجو در سطح جهان شناخته می‌شود و اکنون تبلیغ در این پلتفرم یکی از

آشنایی با تنظیمات و روش های پرداخت هزینه گوگل ادوردز بیشتر بخوانید »

ساخت اکانت گوگل ادز

راهنمای ساخت اکانت گوگل ادز

با ثبت نام در گوگل ادز می‌توانید تبلیغات آنلاین متناسب با اهداف و بودجه کسب‌وکارتان را راه اندازی و به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید. در مقالات قبلی تا حدود زیادی با گوگل ادز و خدمات تبلیغات در گوگل آشنا شدیم؛ حالا می‌خواهیم نحوه ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در گوگل را با هم

راهنمای ساخت اکانت گوگل ادز بیشتر بخوانید »

گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز یا گوگل ادوردز چیست و چگونه کار می‌کند؟

اگر کسب‌ و کاری دارید که می‌خواهید در تعدادِ زیادِ جستجوهای روزانه گوگل سرمایه‌گذاری کنید و به سرعت ترافیک ورودی برای رشد درآمد خود به دست آورید، هیچ راهی بهتر از استفاده گوگل ادز وجود ندارد. در هر ثانیه ۶۳۰۰۰ جستجو در گوگل انجام و در اکثر صفحاتِ نتایج جستجو، تبلیغات گوگل ادز مشاهده می‌شوند.

گوگل ادز یا گوگل ادوردز چیست و چگونه کار می‌کند؟ بیشتر بخوانید »

آموزش تبلیغات در گوگل – قسمت ششم

استراتژی پیشنهاد قیمت خودکار در گوگل ادز استراتژی پیشنهاد قیمت خودکار در گوگل ادز : تبلیغات Google چندین استراتژی پیشنهاد می دهد که برای انواع مختلف کمپین ها و اهداف کسب و کار طراحی شده اند. معامله خودکار می تواند عملکرد کمپین تان را افزایش دهد. در این دوره، ما به شما در تصمیم گیری

آموزش تبلیغات در گوگل – قسمت ششم بیشتر بخوانید »

آموزش تبلیغات در گوگل – قسمت پنجم

در این بخش اهمیت تیتر در تبلیغات گوگل را یاد می گیریم و از خطاهای تیتر در آگهی اجتناب کنیم. معرفی اشتباهات کوچک، بعضی از رایج ترین دلایل عدم نمایش تبلیغات بعد از راه اندازی در گوگل است. این ها فوق العاده ساده هستند تا زمانی که شما فلسفه گوگل را درک کنید از این

آموزش تبلیغات در گوگل – قسمت پنجم بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا