راهنمای جامع تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

ایجاد تبلیغات در اینستاگرام خیلی سخت نیست، زیرا کاربران از قبل آماده‌ی خرید از این پلتفرم هستند.

اگر بودجه‌ای برای شبکه‌های اجتماعی پولی اختصاص داده اید، باید حتماً به اجرای تبلیغات اینستاگرام فکر کنید. چرا؟

۲۷ درصد از کاربران می‌گویند که محصولات و برند‌های جدید را از طریق تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی پیدا می‌کنند و تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند به بیش از ۱.۲ میلیارد نفر یا ۲۰ درصد از جمعیت بالای ۱۳ سال جهان برسد.

البته در ایران تبلیغات در اینستاگرام به دلیل محدودیت‌های موجود داخل و خارج از کشور آن چنان مورد استفاده قرار می‌گیرد و فقط بصورت اینفلوئنسر مارکتینگ و تعامل با اینفلوئنسرها انجام می‌شود. اما به دلیل اهمیت آشنایی با تبلیغات اینستاگرام و برخی نکات مهم در تبلیغ سازی در این مقاله، مروری جامع در مورد نحوه تبلیغات در اینستاگرام به شما ارائه می‌دهیم، که شامل راهنمای ۵ مرحله‌ای آسان برای ایجاد تبلیغ تنها با چند کلیک است.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرام پست‌هایی هستند که کسب و کارها می‌توانند برای ارائه به کاربران اینستاگرام با پرداخت هزینه نشان دهند.

نمونه تبلیغات اینستاگرام برای لوازم اداری و افکت‌های حرکتی

مانند فیس بوک، تبلیغات اینستاگرام هم در سراسر برنامه ظاهر می‌شود، از جمله در فیدهای کاربران، استوری ها، اکسپلورر و موارد دیگر. آن‌ها شبیه به پست‌های معمولی هستند اما همیشه دارای یک برچسب «حامی مالی» می‌شوند تا نشان دهند که یک تبلیغ هستند. همچنین اغلب ویژگی‌های بیشتری نسبت به یک پست معمولی دارند، مانند لینک‌ها، دکمه‌های CTA و کاتالوگ محصولات.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد – هیچ قیمت متوسط یا معیاری وجود ندارد. اما برخی از عوامل تعیین کننده هزینه تبلیغات در اینستاگرام عبارتند از:

  • هدف شما
  • میزان رقابت صنعت شما
  • زمان سال (بعنوان مثال هزینه‌ها اغلب در دوره‌های خرید تعطیلات در سه ماهه چهارم سال میلادی مانند جمعه سیاه افزایش می‌یابد)
  • موقعیت آگهی (هزینه‌ها می‌تواند بین تبلیغات نشان داده شده در فیس بوک و اینستاگرام متفاوت باشد)
تعریف مخاطب و برآورد نتایج روزانه

بهترین راه برای ارزیابی بودجه، راه‌اندازی یک کمپین بصورت پیش‌نویس در Ads Manager و جستجوی ماژول‌های Audience Definition و Estimated Daily Results است که به شما می‌گوید آیا تنظیمات بودجه شما برای دستیابی به مخاطبان مورد نظر در مدت زمان مورد نظر شما کافی است یا خیر.

توجه داشته باشید که «بهترین روش» برای محاسبه میزان هزینه تبلیغات در اینستاگرام وجود ندارد. شما می‌توانید با صرف چند دلار در روز شروع کنید و از آنجا بر اساس موفقیت کمپین خود را افزایش دهید.

به منظور کنترل هزینه‌های تبلیغات اینستاگرام خود، می‌توانید بودجه روزانه یا محدودیت‌های هزینه ای تعیین کنید. در راهنمای ۵ مرحله‌ای خود در زیر این موضوع را با جزئیات بیشتری توضیح خواهیم داد.

انواع تبلیغات اینستاگرام

انواع مختلفی از فرمت‌های تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد، از جمله:

  • تصویری
  • داستانی
  • ویدیویی
  • کاروسل یا چرخشی
  • مجموعه
  • اکسپلور
  • IGTV
  • خرید
  • ریلز

دامنه وسیع به این معنی است که شما می‌توانید بهترین نوع تبلیغ را انتخاب کنید که با هدف تجاری خاص شما مطابقت دارد. هر قالب تبلیغاتی دارای انتخاب خاص خود از گزینه‌های فراخوان است که در زیر لیست شده است.

تبلیغات تصویری در اینستاگرام

مدل تبلیغ تصویری به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که از تصاویر یکسان برای تبلیغ برند، محصولات و خدمات خود استفاده کنند.

تبلیغ دوچرخه توسط Veloretti

تبلیغات تصویری برای کمپین‌هایی با محتوای بصری جذاب که می‌تواند توسط یک تصویر منتقل شود، مناسب است. این تصاویر را می‌توان از عکاسی با کیفیت بالا یا طراحی و تصویرسازی ایجاد کرد.

همچنین امکان افزودن متن به تصاویر وجود دارد. با این حال، اینستاگرام توصیه می‌کند برای بهترین نتیجه، متن روی هم‌پوشانی را تا حد امکان محدود کنید.

تبلیغات استوری اینستاگرام، نوعی تبلیغات تصویری یا ویدیویی تمام صفحه هستند که بین استوری‌های کاربران ظاهر می‌شوند.

استوری اینستاگرام بخشی از برنامه است که به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام هر روز استوری را مشاهده می‌کنند. تعامل اغلب با تبلیغات استوری بیشتر است، زیرا فرمت آن کل صفحه موبایل را پوشش می‌دهد و بسیار فراگیرتر از تبلیغات درون فید است.

بهترین تبلیغات استوری اینستاگرام آن‌هایی هستند که شبیه استوری‌های معمولی به نظر می‌رسند و به عنوان تبلیغات متمایز نمی‌شوند. هنگام طراحی تبلیغات استوری، کسب‌وکارها می‌توانند از همه ویژگی‌های ارگانیک استوری اینستاگرام مانند فیلترها، متن، GIF و استیکرهای تعاملی استفاده کنند.

آگهی‌های استوری می‌توانند از عکس‌ها، ویدیوها و کاروسل استفاده کنند. فراخوان برای اقدام (CTA) به عنوان یک لینک کشیدن به بالا در پایین استوری ارائه شده است.

آگهی استوری

تبلیغات ویدیویی

مشابه تبلیغات تصویری، تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام هم به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا نگاه دقیق‌تری به برند، محصولات و خدمات خود در اختیار کاربران قرار دهند.

تبلیغات ویدیویی درون فید می‌تواند تا ۶۰ دقیقه باشد، اما ویدیوهای کوتاه‌تر معمولاً مؤثرتر هستند.

تبلیغات کاروسل

مدل تبلیغات کاروسل دارای مجموعه‌ای از تصاویر یا ویدیوها هستند که کاربران می‌توانند با کشیدن انگشت روی آن‌ها به داخل آن بروند. آن‌ها می‌توانند هم در فید و هم در استوری‌های اینستاگرام ظاهر شوند، با یک دکمه تماس برای اقدام یا با کشیدن لینک به سمت بالا که کاربران را مستقیماً به وب سایت شما هدایت می‌کند.

می‌توانید از تبلیغات کاروسل برای موارد زیر استفاده کنید:

  • مجموعه‌ای از محصولات مرتبط را به نمایش بگذارید
  • یک استوری چند قسمتی بگویید
  • حداکثر ۱۰ تصویر یا ویدیو را باهم به اشتراک بگذارید

تبلیغات مجموعه

مدل تبلیغات مجموعه ترکیبی از تبلیغات کاروسل و تبلیغات خرید است. یعنی تبلیغ مجموعه‌ای، محصولات را مستقیماً از کاتالوگ محصولات شما به نمایش می‌گذارد.

تبلیغات مجموعه برای برندهای فروشگاه آنلاین مناسب‌تر است، زیرا به کاربران اجازه می‌دهد محصولات را مستقیماً از طریق آگهی خریداری کنند. وقتی کاربر روی تبلیغ کلیک می‌کند، به یک فروشگاه هدایت می‌شود، جایی که می‌تواند درباره محصول اطلاعات بیشتری کسب کند و اقدام به خرید کند.

آگهی کلکسیون کفش پاشنه بلند چاپلوس

تبلیغات در اکسپلور اینستاگرام

این تبلیغات اینستاگرام در تب Explore ظاهر می‌شود، ناحیه‌ای از پلتفرم که در آن کاربران محتوا و حساب‌های جدیدی را پیدا می‌کنند که بر اساس عادات استفاده از اینستاگرام آن‌ها طراحی شده است. بیش از ۵۰ درصد از کاربران اینستاگرام به اکسپلور سر می‌زنند، بنابراین مکان بسیار خوبی برای قرار گرفتن در معرض آنها است.

تبلیغات اکسپلورر اینستاگرام در شبکه اکسپلورر یا کانال‌های موضوعی ظاهر نمی‌شوند، بلکه پس از کلیک روی یک عکس یا ویدیو از اکسپلور نشان داده می‌شوند. از آنجایی که محتوای برگه‌های اکسپلور کاربران دائماً در حال تغییر است، تبلیغات اکسپلور به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد در کنار محتوای فرهنگی مرتبط و پرطرفدار نشان داده شوند.

تبلیغات اکسپلور می‌تواند هم تصویر و هم ویدیو باشد.

نکته حرفه ای: نیازی به طراحی پست کاملاً جدید برای تبلیغات اکسپلور نیست. شما به سادگی می‌توانید از پست‌های موجود مجددا استفاده کنید.

تبلیغات IGTV

تبلیغات IGTV نوعی تبلیغ ویدیویی هستند که پس از کلیک کاربر برای تماشای ویدیوی IGTV از فید خود پخش می‌شوند. ویدئوها می‌توانند تا ۱۵ ثانیه طول بکشند و باید برای مشاهده تمام صفحه عمودی طراحی شوند (مشخصات بیشتر تبلیغ در IGTV).

آن‌ها در وسط فیلم (در وسط ویدیو) نشان داده می‌شوند، همراه با گزینه رد شدن.

تبلیغات IGTV در حال حاضر برای کاربرانی که دارای حساب‌های اینستاگرام در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا هستند در دسترس است و برای کشورهای بیشتری به زودی منتشر می‌شوند. سازندگان می‌توانند نمایش تبلیغات را در ویدیوهای IGTV خود انتخاب کنند و ۵۵٪ از درآمد تبلیغاتی ایجاد شده از هر بازدید را دریافت کنند.

تبلیغات خرید در اینستاگرام

با توجه به ۱۳۰ میلیون کاربر که هر ماه روی پست‌های خرید کلیک می‌کنند، جای تعجب نیست که اینستاگرام در ۱ تا ۲ سال گذشته به شدت ویژگی‌های تجارت الکترونیک خود را بهبود بخشیده است. با جدیدترین ویژگی‌های خرید اینستاگرام، کاربران اکنون می‌توانند بدون خروج از برنامه، محصولات را مشاهده و خریداری کنند.

تبلیغ خرید اینستاگرام کاربران را مستقیماً به صفحه توضیحات محصول در برنامه اینستاگرام می‌برد. سپس آن‌ها می‌توانند از طریق وب سایت شما خرید کنند.

برای اجرای تبلیغات خرید، باید کاتالوگ خرید اینستاگرام خود را راه اندازی کنید.

تبلیغ پست درون برنامه‌ای

تبلیغات ریلز Reels

با راه‌اندازی موفقیت‌آمیز Reels، اینستاگرام اخیراً از قابلیت تبلیغات درون Reels خبر داد.

تبلیغات در بین حلقه‌ها، با مشخصاتی مشابه تبلیغات استوری (ویدیوهای تمام صفحه عمودی) نشان داده می‌شوند و می‌توانند تا ۳۰ ثانیه طول بکشند. آن‌ها باید شامل صدا یا موسیقی باشند تا به خوبی با قرقره‌های ارگانیک ادغام شوند.

نحوه انتخاب بهترین نوع تبلیغات اینستاگرام

تا اینجا با انواع مختلف تبلیغات در اینستاگرام آشنا شدید. اما انتخاب یکی از آنها برای استفاده برای کمپین بسیار دشوار است.

Ads Manager یک ویژگی عالی برای برای تنظیم تبلیغات بصورت آزمایشی است، به این معنی که می‌توانید چندین قالب را آزمایش کنید و قبل از اجرای یک کمپین کامل ببینید کدام یک بهترین عملکرد را دارد.

برای محدود کردن قالب ها، از این سوالات برای راهنمایی خود استفاده کنید.

1. هدف من چیست؟

با در نظر گرفتن استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی خود، مهم‌ترین نتیجه را برای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام شناسایی کنید. آیا می‌خواهید:

  • ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید؟
  • بازدیدهای ویدیویی را برای یک محصول جدید زیاد کنید؟
  • افزایش آگاهی از برند برای یک کسب و کار جدید داشته باشید؟
  • فروش آنلاین، نصب برنامه یا ثبت نام ایمیل را افزایش دهید؟

پس از مشخص کردن هدف خود، می‌توانید برخی از قالب‌های تبلیغاتی بالقوه را بر اساس اهداف پشتیبانی شده و گزینه‌های فراخوان برای هر نوع تبلیغ انتخاب کنید. به عنوان مثال، تبلیغات استوری، IGTV و Reels برای افزایش بازدیدهای ویدیویی بهتر هستند، در حالی که تبلیغات خرید و مجموعه برای افزایش فروش آنلاین بهترین هستند.

2. مخاطبان هدف من چه کسانی هستند؟

بسته به اینکه می‌خواهید چه کسی را با تبلیغات اینستاگرام خود هدف قرار دهید، برخی از انواع تبلیغات ممکن است بهتر از سایرین باشند.

به عادات و رفتار مخاطبان خود فکر کنید. آیا آن‌ها تماشای ویدیوهای زیاد را دوست دارند؟ آن‌ها خریداران آنلاین مشتاق هستند؟ آیا آن‌ها به جای پیمایش در فید خود، زمان بیشتری را صرف تماشای استوری و Reels می‌کنند؟

انواع تبلیغات را با اهداف و فراخوانی انتخاب کنید که با ترجیحات طبیعی مخاطب شما مطابقت داشته باشد.

3. چه چیزی در حالت ارگانیک بهترین عملکرد را داشته است؟

این احتمال وجود دارد که فالوورهای ارگانیک شما شباهت‌های زیادی با مخاطبانی داشته باشند که با تبلیغات اینستاگرام هدف قرار می‌گیرید. بنابراین، به فید ارگانیک خود نگاه کنید تا ببینید چه نوع محتوایی عملکرد خوبی داشته است، و این می‌تواند به شما نشان دهد که چه قالب‌های پولی ممکن است با مخاطبان شما طنین‌انداز شود.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

دو مسیر برای ایجاد کمپین تبلیغاتی اینستاگرام وجود دارد: تبلیغ یک پست و مدیریت تبلیغات. تبلیغ یک پست فقط چند کلیک طول می‌کشد و می‌تواند مستقیماً از برنامه اینستاگرام انجام شود، اما فاقد گزینه‌های سفارشی‌سازی موجود در Ads Manager است.

تبلیغات اینستاگرام را با Promote به پست تبدیل کنید

در زیر، شما را از طریق هر دو روش راهنمایی می‌کنیم.

روش ۱. تبلیغ پست درون برنامه‌ای

ساده‌ترین راه برای شروع تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغ یکی از پست‌های موجود در اینستاگرام است. این مشابه گزینه Boost Post فیس بوک است.

اگر پستی دارید که از نظر تعامل عملکرد خوبی دارد، تبلیغ آن در برنامه یک روش سریع و آسان برای افزایش موفقیت پست و نشان دادن آن به افراد جدیدی است که هنوز شما را دنبال نمی‌کنند.

برای انجام این کار باید یک حساب تجاری یا سازنده (creator) در اینستاگرام داشته باشید. همچنین باید یک صفحه کسب و کار فیس بوک به حساب اینستاگرام خود متصل باشد.

سپس، به همین سادگی روی پستی که می‌خواهید به تبلیغ تبدیل شود، کلیک کنید.

از شما خواسته می‌شود که مخاطب، مقصد، بودجه و مدت زمان نمایش آگهی خود را انتخاب کنید.

تبلیغ پست برج ایفل در برنامه

در نهایت روی Create Promotion کلیک کنید.

خودشه! تبلیغ شما توسط فیس بوک بررسی و تایید می‌شود. پس از پخش، نتایج تبلیغات خود را در تب تبلیغات پروفایل اینستاگرام خود بررسی کنید.

روش ۲. ایجاد تبلیغات اینستاگرام با استفاده از Facebook Ads Manager (راهنمای ۵ مرحله ای)

برای اینکه از توانایی‌های هدف‌گذاری، خلاقانه و گزارش‌دهی گسترده اینستاگرام بیشترین بهره را ببرید، می‌توانید از مدیریت تبلیغات فیسبوک برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کنید (به یاد داشته باشید که فیس‌بوک مالک اینستاگرام است).

اگرچه این کار کمی بیشتر نیاز به زمان دارد، اما راهنمای ۵ مرحله‌ای ما شما را در این فرآیند راهنمایی می‌کند.

مرحله ۱: هدف خود را انتخاب کنید

برای شروع، به Ads Manager بروید و روی +Create کلیک کنید.

دکمه ایجاد در Ads Manager

ابتدا، باید هدف کمپین خود را از لیست زیر انتخاب کنید.

انتخاب هدف کمپین

در اینجا یک لیست از اهداف برای دستیابی وجود دارد.

  • آگاهی از برند: آگاهی از کسب و کار یا محصولات خود را در میان کاربرانی که هنوز نام شما را نشنیده‌اند افزایش دهید.
  • دسترسی: تبلیغ خود را تا حد امکان به افراد بیشتری در مخاطبان هدف خود نشان دهید.
  • ترافیک: کلیک‌ها را به وب سایت، برنامه یا هر URL دیگری هدایت کنید.
  • نصب برنامه: کاربران را وادار کنید برنامه شما را دانلود کنند.
  • تعامل: نظرات، لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها، پاسخ‌های رویداد و ادعاهای پیشنهادی در مورد آگهی خود را افزایش دهید.
  • بازدیدهای ویدیو: بازدیدهای ویدیویی را از کاربرانی که به احتمال زیاد آن را تماشا می‌کنند، دریافت کنید.
  • تولید سرنخ: اطلاعات شخصی را از کاربران علاقه‌مند جمع آوری کنید (به عنوان مثال ثبت نام‌های ایمیل).
  • پیام ها: کاربران را وادار کنید تا پیامی به حساب برند شما ارسال کنند.
  • تبدیل: باعث افزایش فروش یا تبدیل ثبت نام در وب سایت یا برنامه خود شوید.
  • فروش کاتالوگ: فروش را از کاتالوگ فروشگاه آنلاین خود ارتقا دهید.
  • ترافیک فروشگاه: کاربران را به مکان آجر و ملات خود هدایت کنید.

پس از انتخاب هدف، از شما خواسته می‌شود تا کمپین خود را نام گذاری کنید. نکته: بر اساس هدف کمپین، نام خاصی به آن بدهید تا به شما در پیگیری کمپین‌هایتان کمک کند.

در نهایت، این گزینه را خواهید داشت که بهینه‌سازی بودجه کمپین را فعال کنید. این گزینه به الگوریتم فیس بوک امکان می‌دهد تعیین کند که چگونه بودجه شما را در مجموعه‌های تبلیغاتی خرج کند. AdEpresso

مرحله ۲: بودجه و برنامه خود را انتخاب کنید

در این مرحله، میزان هزینه و مدت زمان اجرای کمپین خود را انتخاب می‌کنید.

برای بودجه خود، دو گزینه خواهید داشت:

بودجه و زمان بندی
  • بودجه روزانه: حداکثر هزینه روزانه را تنظیم کنید که برای تبلیغات همیشه روشن مفید است
  • بودجه همیشگی: حداکثر هزینه را برای کل کمپین خود تعیین کنید که برای تبلیغات با تاریخ پایان مشخص مفید است

در بخش زمان‌بندی تبلیغات، می‌توانید انتخاب کنید که تبلیغات به‌طور مداوم (متداول‌ترین) یا فقط در زمان‌های خاصی از روز اجرا شود (به عنوان مثال، اگر یک شرکت تحویل غذا هستید و فقط می‌خواهید تبلیغات را در عصر اجرا کنید، زمانی که مخاطبان شما به احتمال زیاد ثبت سفارشات تحویل).

همانطور که این گزینه‌ها را تنظیم می‌کنید، ماژول‌های تعریف مخاطب و نتایج تخمینی روزانه را در ستون سمت راست خواهید دید که به شما ایده‌ای از میزان دسترسی مورد انتظار برای بودجه انتخابی شما می‌دهد. سعی کنید تنظیمات را طوری انتخاب کنید که مجموعه تبلیغاتی شما در وسط محدوده سبز قرار بگیرد.

مرحله ۳: مخاطبان خود را شناسایی کنید

مرحله بعدی این است که هدف مخاطب خود را مشخص کنید. در این مرحله می‌توانید یک مخاطب جدید ایجاد کنید یا از یک مخاطب ذخیره شده استفاده کنید.

قرار دادن دستی برای تبلیغات

شاید داده‌های مخاطبان سفارشی خود را داشته باشید (یعنی بازدیدکنندگان قبلی وب‌سایت) یا مخاطبان قبلی کمپین‌های قبلی که عملکرد خوبی داشتند، مخاطبان ذخیره‌شده مفید هستند. اگر ندارید، می‌توانید بر اساس جمعیت‌شناسی، علایق و هدف‌گیری رفتاری مخاطب جدیدی ایجاد کنید.

در این مرحله می‌توانید Dynamic Creative را نیز انتخاب کنید. اگر این گزینه را انتخاب کنید، می‌توانید دارایی‌های بصری و سرفصل‌های جداگانه را آپلود کنید و فیس‌بوک به‌طور خودکار ترکیب‌هایی ایجاد می‌کند که برای مخاطبان هدف شما بهینه شده‌اند.

مرحله ۴: مکان‌های تبلیغاتی خود را انتخاب کنید

در قسمت Placements می‌توانید تصمیم بگیرید که تبلیغات شما در کجا نمایش داده شود.

دو گزینه وجود دارد:

  • مکان‌های خودکار: تبلیغات در هر جایی که احتمال دارد بهترین عملکرد را داشته باشند به مخاطبان شما نشان داده می‌شود.
  • مکان‌های دستی: می‌توانید به‌طور خاص انتخاب کنید که آگهی‌تان کجا نمایش داده شود. اگر می‌خواهید تبلیغات خود را محدود کنید تا فقط در اینستاگرام (نه فیس بوک) نمایش داده شود، می‌توانید این مورد را با استفاده از قرار دادن دستی انتخاب کنید.
انتخاب نوع هدف کمپین

در اینجا می‌توانید مکان‌های دستی خود را انتخاب کنید:

هنگام پیش‌نمایش مکان‌ها، مدیر تبلیغات الزامات فنی هر یک را نشان می‌دهد. برای اطمینان از اینکه دارایی‌های بصری شما برای هر قالب بهینه شده است، راهنمای ما در مورد اندازه تصویر رسانه‌های اجتماعی را ببینید.

مرحله ۵: تبلیغات خود را ایجاد کنید

اکنون زمان ایجاد تبلیغ واقعی است. با انتخاب صفحه فیس بوک و حساب اینستاگرام مربوطه شروع کنید. سپس می‌توانید قالب تبلیغاتی دلخواه خود را انتخاب کنید.

تنظیم هویت و تبلیغات

سپس، بقیه جزئیات را در قسمت Ad Creative تکمیل کنید:

  • تصاویر یا ویدیوهای خود را انتخاب کنید (مگر اینکه از یک پست موجود استفاده کنید)
  • متن آگهی خود را وارد کنید
  • یک گزینه پرداخت را انتخاب کنید
  • تبلیغ خود را مرور کنید
  • روی تایید کلیک کنید

در این مرحله همچنین دکمه فراخوان را انتخاب کرده و آدرسی را که می‌خواهید افرادی را که روی تبلیغ شما کلیک می‌کنند، ارسال کنید را وارد کنید.

توضیحات لینک سرفصل و فراخوان برای اقدام

اگر می‌خواهید نرخ تبدیل تبلیغاتی خود را ردیابی کنید، باید Facebook Pixel را در بخش Tracking انتخاب کنید. پس از اتصال به وب سایت یا برنامه خود، پیکسل فیس بوک به شما این امکان را می‌دهد که پس از کلیک بر روی تبلیغ خود، اطلاعاتی در مورد نحوه تعامل مخاطبان با تجارت شما مشاهده کنید.

ردیابی نرخ تبدیل در تبلیغات اینستاگرام

وقتی آماده شدید، روی Confirm کلیک کنید تا تبلیغ اینستاگرام شما راه اندازی شود.

بهترین روش‌ها برای تبلیغات اینستاگرام

اکنون همه چیزهایی را که باید در مورد ایجاد و راه اندازی تبلیغات اینستاگرام بدانید، گفته شد. گام بعدی طراحی تصاویر موثر برای تبلیغات شما است.

در اینجا چند نکته در مورد نحوه طراحی خلاقانه و جلب توجه برای تبلیغات اینستاگرام خواهیم گفت.

تبلیغات را برای موبایل طراحی کنید

۹۸.۸ درصد از کاربران به شبکه‌های اجتماعی از طریق دستگاه تلفن همراه دسترسی دارند، بنابراین طراحی خلاقانه برای مشاهده در موبایل مهم است.

چند نکته برای طراحی تبلیغات تلفن همراه

  • هنگام ضبط محتوای ویدیویی، مطمئن شوید که به صورت عمودی (۹×۱۶) فیلم می‌گیرید زیرا برش به ۴×۵ آسان‌تر است.
  • مقدار متن در تبلیغات خود را به حداقل برسانید
  • اگر متن اضافه می‌کنید، اندازه فونت‌های بزرگی را انتخاب کنید که به راحتی در صفحه نمایش تلفن همراه خوانده شود
  • برای جذب سریع بینندگان، انیمیشن‌ها و تصاویر متحرک را به ویدیوها اضافه کنید
  • ویدیوها را کوتاه نگه دارید (۱۵ ثانیه یا کمتر)
  • برندسازی و پیام‌رسانی را از قبل ادامه دهید

چند ثانیه اول تبلیغ شما تعیین می‌کند که آیا بیننده ادامه دیدن را متوقف می‌کند یا آن را تا انتها تماشا می‌کند. به همین دلیل مهم است که تبلیغ خود را با پیام کلیدی شروع کنید و برند خود را در ۳ ثانیه اول به نمایش بگذارید.


خدمات شبکه های اجتماعی

سرویس مدیریت شبکه های اجتماعی یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای بهتر دیده شدن برند، افزایش دسترسی به مشتری، رتبه‌های بالا در جستجوها چند مورد از خدمات شبکه های اجتماعی ebgroup است.

از صدا برای لذت بردن استفاده کنید

۴۰ درصد از کاربران، شبکه‌های اجتماعی را با صدای خاموش استفاده می‌کنند. به این ترتیب، طراحی تبلیغات خود برای بازدید بدون صدا و یا استفاده از صدا برای خوشحال کردن کاربرانی که صدا را باز می‌کنند، بسیار مهم است. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  • از عناصر بصری برای بیان داستان خود استفاده کنید و پیام کلیدی خود را بدون صدا ارائه دهید
  • برای هر صدای صوتی یا متنی زیرنویس اضافه کنید
  • از پوشش متنی برای ارائه پیام کلید خود بدون صدا استفاده کنید
5/5 - (16 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟