6 مهارت برای یک تولید کننده محتوا

تولید کننده محتوا باید بداند امروزه همه ابتکارات بازاریابی دیجیتال بر اساس تولید محتوا ایجاد می‌شوند.

تولید کننده محتوا

یعنی با عنوان فرایند انجام تحقیقات ، ارائه ایده های استراتژیک ، تبدیل این ایده ها به محتوا با ارزش بالا و سپس تبلیغ آنها برای مخاطبان خاص.

صفحات وب ، وبلاگ ها ، اینفوگرافیک ها ، فیلم ها و پست های شبکه های اجتماعی همگی نمونه هایی از محتوای دیجیتالی هستند که بازاریابی در آنها سه برابر در مقایسه با بازاریابی سنتی مشتری تولید می کند ، در حالی که 62 درصد هزینه کمتری دارد.

تولید محتوا یک هدف دارد:

ایجاد ارتباط با مخاطبان – آوردن سرنخ های جدید و در نتیجه بازگشت مشتریان قبلی

تولید کنندگان مبتدی محتوا ممکن است معتقد باشند که ایجاد محتوا با افکار خود شما و آنچه می خواهید ارتباط برقرار کنید آغاز می شود.

با این حال ، شناخت مخاطب (تصور آنچه برای آنها ارزش است ، چه چیزی برای آنها جذاب است و چه مطالب قبلی برای آنها جذاب بوده است) در واقع اولین گام حیاتی در روند طوفان فکری است.

علیرغم این واقعیت که دنیای دیجیتال همیشه در حال تغییر است ، راهی برای کنترل و برنامه ریزی تولید محتوا وجود دارد.

اگر از اصول زیر پیروی کنید ، به سرعت خود را به عنوان رهبر خلق محتوا معرفی می کنید و از افراد واجد شرایط آماده حل مشکلات خود استفاده می کنید.

بهینه سازی موتور جستجو SEO

شما باید محتوای خود را برای موتورهای جستجو در میدان بازاریابی امروز جذاب کنید.

یعنی علاوه بر اینکه توانایی نوشتن خود را تقویت می کنید ، از ابزارهای سئو برای کمک به حداکثر استفاده از مطالب نیز باید استفاده کنید.

نویسندگان محتوای وب باید اصول سئو را به خوبی بشناسند و آنها را در کار خود به کار گیرند.

این مهارت فقط مختص کپی رایترها نیست. سئو ویدئویی مناسب و بهینه سازی تصاویر به رتبه بندی محتوا در مقایسه با موارد دیگر کمک می کند.

یکی دیگر از رویکردهای عالی برای یادگیری نحوه صحبت کردن مخاطبان در مورد موضوعی ، انجام تحقیقات کلمات کلیدی است.

این کار به شناسایی گزینه های محتوای تازه ای کمک می کند که قبلاً آنها را بررسی نکرده اید.

پژوهش

انتخاب محتوای خوب مستلزم تبدیل حجم زیادی از اطلاعات و داده ها به مفیدترین و مرتبط ترین ارائه برای خواننده است و تحقیقات به شما این امکان را می دهد که در مورد موضوعات به شیوه ای مرتبط و خاص صنعت صحبت کنید.

همچنین با ایجاد اعتماد به نفس و وضوح به شما در تقویت توانایی های نوشتاری قوی تر و روان تر کمک می‌کند.

تغییرات تقریباً در هر شغلی اتفاق می افتد ، بنابراین تحقیق – از جمله خواندن خستگی ناپذیر کارهای دیگران – به شما کمک می کند تا به روز باشید.

بزرگترین توسعه دهندگان و تولیدکنندگان محتوا کنجکاو هستند و با بی قراری به دنبال موضوعاتی می گردند که احتمالاً مخاطبان مورد نظر آنها به آن علاقه مند هستند.

ثبات

هرچه مطالب بیشتری ارائه دهید ، وب سایت شما بازدیدکنندگان بیشتری خواهد داشت.

اگر می خواهید بهترین ناشر در زمینه خود باشید ، باید متعهد شوید مطالبی را که خوانندگان به طور منظم به آن علاقه دارند ، بیرون بیاورید.

این کاری نیست که به سادگی زمانی که وقت آزاد دارید انجام دهید. این کار سرگرمی نیست که با آن به دلخواه رفتار کنید.

به منظور دستیابی به دید درست ، تولید محتوای دیجیتالی به تعهد و ثبات نیاز دارد. به یاد داشته باشید ، “دور از چشم ، خارج از ذهن” ، حالا منتشر کنید.

با مخاطبان خود آشنا شوید

اگر به اندازه کافی به علایق و الگوهای مخاطب بپردازید ، ایده های جدیدی را کشف خواهید کرد که ممکن است تا به حال با آن مواجه نشده باشید.

اطلاعات اساسی جمعیتی مانند سن ، علایق ، تحصیلات ، محل سکونت و الگوهای خرید ممکن است کمک زیادی به انتخاب نوع ایده مورد نیاز شما کند.

درک مصرف کننده اولین وظیفه شما به عنوان خالق محتوا است ، بنابراین ، هنگام طوفان فکری مفاهیم جدید و آنچه را که برای آنها جالب ، جذاب یا مفید است ، در نظر بگیرید ، سپس در نظر بگیرید که چگونه این ایده ها می توانند در استراتژی محتوا جا بیفتند.

تجزیه و تحلیل برند

تولید کننده محتوا هنگام انتخاب محتوا ، شخصیت و صدای برند تجاری ، استراتژی طراحی ، نقاط قوت ، ضعف ها ، تاکتیک های رقبا و استراتژی های محتوای موثر با بالاترین ارزش باید در نظر گرفته شود.

این تنها در صورتی موفقیت آمیز است که با تصویر مارک همگام باشد و پیام را به درستی ارسال کند ، بنابراین تجزیه و تحلیل نام تجاری بسیار مهم است و علاوه بر پیش بینی بازده سرمایه گذاری محتوا نیز کمک می کند.

به بازخورد توجه کنید

برای بازبینی مطالب از شخص ثالثی درخواست کنید محتوای شما را بررسی کند تا بدانید آیا هنوز در مورد مخاطبان اصلی خود درست فکر می کنید و آیا اهداف بازاریابی محتوا را که در شروع پروژه تعیین شده است ، دنبال می کنید یا خیر.

درخواست بازخورد از مخاطبین و سپس بررسی آن می تواند به شناسایی سوالات حل نشده در مورد محصول یا حوزه ای که احتمالاً در نظر نگرفته اید کمک کند.

مطالبی که در پاسخ به این پرسش ها ایجاد می شود ، تأثیر مستقیم و قابل توجهی بر پایگاه مصرف کننده فعلی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

کار کردن به عنوان یک تولید کننده محتوا هم سخت و هم لذت بخش است.

اکثر ما این توانایی را داریم که برخی را سرپرستی کنیم ، اما رسیدن آن به توده ها و سپس دستیابی به موفقیت از طریق استراتژی محتوا ، یک بازی کاملاً متفاوت است.

هنگامی که سعی می کنید در این حوزه تلاش کنید ، موارد ذکر شده را به خاطر بسپارید تا خوب پیش می روید.

منبع: entrepreneur

یک دیدگاه درباره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *