10 نکته برای برون سپاری سئو سایت

از کجا بدانیم که باید سئو سایت خود را را برون سپاری کنید و کدام آژانس یا شرکت را انتخاب کنیم؟ قبل از تصمیم گیری در مورد برون سپاری سئو سایت خود این 10 مورد مهم را بخوانید.

برون سپاری سئو

یکی از بزرگترین چالش هایی که متخصصان سئو سایت با آن روبرو هستند نحوه تکمیل وظایف با زمان و منابع محدود است. این امر خصوصاً برای توسعه و تولید محتوا ، به دست آوردن لینک‌ها و پیاده سازی تکنیک‌های SEO صادق است.

بنابراین هنگامی که شما یک تیم سئوی در حال رشد را مدیریت می کنید ، ممکن است زمانی پیش بیاید که برای مدیریت محصولات قابل تحویل و حجم کار ، سئوی سایت را به خارج از مجموعه برون سپاری کنید.

اما از کجا بدانیم کدام آژانس دیجیتال مارکتینگ یا شرکت برای سئوی سایت مناسب است ؟

برای ارزیابی موفق گزینه های خود و لذت بردن از نتیجه بهتر ، از این نکات برتر برای برون سپاری موفقیت آمیز سئوی ساین خود استفاده کنید.

  1. همیشه یک سری نمونه کار مرتبط بخواهید

به عنوان مثال ، اگر شما در حال مدیریت سئو برای یک مشتری دارویی هستید ، باید نمونه هایی از محتوای آنها را که برای یک شرکت دارویی نوشته اند بخواهید ، زیرا این بخش بسیار فنی است.

اگر می توانید ، درخواست کنید نمونه های محتوای زنده (آنلاین) را تحت نام آژانس یا شرکت مشاهده کنید ، که به شما ایده ای از نوع کار با آنها را بدهد.

به عنوان مثال ، اگر به دنبال شخصی برای نوشتن محتوا برای واکسن هستید ، باید نمونه هایی از محتوای شرکت های داروسازی برتر را ببینید.

  1. مطمئن شوید که در قرارداد خود بند 30 روزه دارید

ما در دنیای کاملی زندگی نمی کنیم و گاهی اوقات همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود.

در اوایل کار ، با یک آژانس کار می کردم و ما از یک شرکت برای ترجمه و بهینه سازی برخی از محتوای بین المللی استفاده کردیم ، زیرا مهارت داخلی بهینه سازی را نداشتیم.

با این حال ، هنگامی که ما محتواها را برای مشتری ارسال کردیم ، مشتری به ما درخصوص کیفیت پائین مقالات هشدار داد.

ما با شریک کاری خود تماس گرفتیم و به آنها گفتیم دیگر با آنها کار نمی‌کنیم. اما تازه فهمیدیم که آنها یک بند 60 روزه در قرارداد دارند.

ما مجبور شدیم هزینه خدمات آنها را برای دو ماه بپردازیم. این درس بزرگی بود که آموخته شد.

  1. همیشه با آدرس ایمیل و شماره تلفن شرکت استفاده کنید

این موضوع بسیار مهم است بنابراین می توانید هرکسی را که با او صحبت می کنید تأیید کنید. همچنین ، آن شخص را در شبکه اجتماعی لینکدین هم بررسی کنید و مطمئن شوید که آنها در جایی که می گویند کار می کنند.

من همیشه از مراجعه به آدرس های ایمیل شخصی و شماره تلفن های همراه بیزارم زیرا هیچ راهی برای تأیید اعتبار افراد وجود ندارد.

اما اگر شخصی را در LinkedIn بررسی کنید و عکس و نام او در وب سایت شرکت باشد ، این امر قانونی بودن مرجع را به دنبال دارد.

4- اطمینان حاصل کنید که شرکت بیمه دارد

خدای نکرده شرکتی که در حال واگذاری کار خود به هستید به برخی از روش‌های هک متوصل می شود که مشتری شما تحت تأثیر یک به روزرسانی الگوریتم یا اقدام خرابکارانه قرار می‌دهد.

اگر شرکتی بیمه داشته باشد ، در صورت دعوا می توانند هزینه های تان را تأمین کنید. این امر به ویژه در سطح بنگاه اقتصادی ، که ممکن است سهم بالایی داشته باشد ، بسیار مهم است.

5- توافق نامه عدم رقابت و عدم افشای قرارداد بین شرکت و شریک خود را در زمینه تأمین منابع مالی منعقد کنید.

باز هم ، این به ویژه برای مشتریان سطح سازمانی مهم است.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم اگر شما بعنوان دیجی کالا با آنها کار می کنید. دیگر آنها حق ندارند اطلاعات شما را در اختیار بنگاه‌ها و رقبای دیگر قرار دهند و حتی بگویند با شما قرارداد دارند.

  1. همیشه شفاف باشید

اگر مشغول برون سپاری هستید ، همیشه مشتری خود را در جریان بگذارید.

به عنوان مثال ، اگر آژانس کاری شما در خدمات ترجمه و تولید محتوا مهارت ندارد ، به مشتری خود اطلاع دهید که برای این خدمات با یک شرکت دیگر همکاری دارید . صداقت همیشه بهترین سیاست است.

اگر آنها نامی را از شما خواستند ، آن را به آنها بدهید و همیشه به آنها یادآوری كنید كه در صورت ارتباط مستقیم با آنها ، نرخ بیشتری پرداخت خواهند کرد.

  1. همیشه با آژانس یا شرکت همکار به عنوان عضوی از تیم رفتار کنید

هنگامی که قرارداد برون سپاری سئو را امضا کردید ، اسناد استراتژی را با آنها به اشتراک بگذارید تا اهداف و چالش های بهبود عملکرد شما را درک کنند.

شما و فروشنده باید شرکای استراتژیک باشید و همه یک هدف مشترک در سر داشته باشید: نتیجه گیری.

8- نمونه‌های رایگان بخواهید تا بتوانید قبل از قرارداد اطمینان کنید

اگر این به معنای گرفتن میلیون‌ها تومان و ایجاد یک قرارداد جدید باشد ، اکثر فروشندگان مایلند یک نمونه کار را ببینند.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما بایک مشتری کار می کنید که تجهیزات رایانه ای را می‌فروشد. می توانید از شرکت همکار بخواهید که یک پست 800 کلمه ای در وبلاگ در خصوص 3 راه تشخیص زمان رسیدن هارد دیسک جدید ایجاد کنند.

بسیاری از افراد این کار را برای ایجاد اعتماد و کسب و کار انجام می دهند. البته ، اگر در نهایت از پست وبلاگ استفاده کردید ، می توانید آن را به اولین پرداخت آنها اضافه کنید.

  1. در صورت وجود ، از آنها نمونه و فیلم ویدیویی بخواهید

مطالعات موردی و نمونه کار یک روش عالی برای دیدن عملکرد آژانس سئو است. همچنین یک روش خوب برای دیدن کیفیت کار سئوکار ، نوع کار و نحوه انجام آنها هستند.

اگر آنها کار خوبی برای مشتری مانند شما انجام داده باشند ، احتمال اینکه بتوانند کار خوبی نیز برای شما انجام دهند وجود دارد!

  1. صرفه جویی در وقت و هزینه داشته باشید

هدف اصلی از برون سپاری سئو این است : کارهایی را برون سپاری کنید که وقت و منابع لازم برای انجام آنها را در داخل ندارید.

اگر می توانید برای برون سپاری ROI قرار دهید ، می توانید بفهمید که این راه حل مقرون به صرفه است یا برای انجام کار نیاز به استخدام منابع جدید داخلی دارید.

جمع بندی

برون سپاری سئوی سایت سازمانی می تواند در وقت شما صرفه جویی کند ، هزینه ها را کاهش دهد و به مدیریت کمپین های جستجوگر مشتری شما کمک کند.

به نوبه خود ، شما را آزاد می گذارد تا روی سایر کارها و استراتژی هایی که نتایج کسب و کار را ایجاد می‌کنند ، کار کنید.

رعایت این 10 نکته می تواند به شما در انتخاب شریک مناسب ، آژانس یا مشاوره کمک کند – و از استخدام اشتباه خودداری کنید.

به دقت این کار را انجام دهید و تا بتوانید یک مشارکت استراتژیک موفق ایجاد کنید که برای مشتریان یا سازمان شما برای سال‌های آینده نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *