ترندهای سئو در سال 2023: امسال شاهد چه چیزی خواهیم بود؟

سئو در سال 2023

اگر در حال آماده سازی استراتژی سئوی سال جدید هستید، قبل از اینکه جلوتر بروید، به این ترندها و پیش‌بینی‌های سئو در سال ۲۰۲۳ نگاهی بیندازید! پس به خواندن ادامه دهید تا بدانید که در سال آینده چه انتظاراتی از سئو می رود و چگونه می توانید استراتژی سئوی خود را برای این روندها بهینه کنید!

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو یک استراتژی همیشه در حال تکامل است. گوگل به طور مداوم الگوریتم خود و نحوه پردازش پرس و جوها را به روز می کند، بنابراین استراتژی سئوی شما برای رقابتی ماندن باید تازه بماند.

7 ترند برتر سئو در سال 2023

آیا می خواهید ببینید چه چیزی برای سئو در سال 2023 ترند است؟ در اینجا هفت ترند که بر استراتژی سئو شما تأثیر می گذارد را بررسی می کنیم.

1- خرید اینترنتی

اولین مورد در لیست ما از آنچه که در سال 2023 برای سئو ترند است، خرید آنلاین است. انتظار می رود تا پایان سال 2023 بیش از 2.1 میلیارد نفر در سراسر جهان کالا و خدمات آنلاین بخرند.

با رشد سرسام آور خرید آنلاین، گوگل به سمت ایجاد یک تجربه خرید آنلاین بهتر حرکت می کند.

گوگل تغییرات زیادی ایجاد کرده تا فروش در پلتفرم خود را جذاب‌تر کند، مانند حذف کارمزدهای کمیسیون و رایگان کردن آن برای کسب و کارها برای فروش در گوگل.

برای تکمیل، گوگل نمودار خریدی را اجرا کرد تا به خریداران کمک کند محصولات خود را در مقابل فروشندگان بیشتری قرار دهند تا محصولات مناسب را پیدا کنند. این نمودار یک مدل تقویت‌شده با هوش مصنوعی است که می‌تواند انواع مختلف محصولات و برندها را درک کند.

نمودار خرید گوگل

نمودار خرید گوگل نحوه ارتباط محصولات با یکدیگر را تجزیه و تحلیل می کند تا آنها را در نتایج جستجوی مناسب به مصرف کنندگان نشان دهد. این نمودار گوگل اطلاعاتی مانند:

  • قیمت
  • سایت اینترنتی
  • بررسی ها
  • داده های SKU و موجودی
  • فیلم ها

با استفاده از این اطلاعات، نمودار خرید مرتبط ترین محصولات را در زمان واقعی به کسانی که برای آنها خرید می کنند ارائه می دهد و این فقط نوک کوه یخ است.

با نمودار خرید، گوگل قابلیت جستجو با استفاده از اسکرین شات را پیاده سازی کرد. اگر شخصی یک اسکرین شات را در Google Photos  قرار دهد، می‌تواند عکس را با ویژگی لنز جستجو کند و ببیند از کجا می‌تواند محصولی را در عکس بخرد.

برای مثال، فرض کنید شخصی از عکسی که در آن از کفش‌های دوستش خوشش آمد، اسکرین شات می گیرد.

اسکرین شات گوگل لنز

آن کاربر می‌تواند تصویر را در Google Photos باز کند، جایی که گوگول عکس را با استفاده از لنز اسکن می‌کند تا محصولاتی را که کاربر می‌تواند بخرد پیدا کند. سپس کاربران را به لیست های جستجوی مرتبطی که مطابق یا مرتبط با محصول هستند هدایت می کند.

جستجوی گوگل لنز
نتایج جستجوی لنز گوگل برای چکمه

چگونه برای این ترند سئو در سال 2023 بهینه سازی کنیم

اگر نمودار خرید برای سئو در سال 2023 ترند است، این برای استراتژی شما چه معنایی دارد؟ برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک، این نمودار خرید به این معنی است که شما باید فهرست های کالایی غنی از کلمات کلیدی ایجاد کنید. گوگل از این اطلاعات برای تعیین ارتباط فهرست محصول شما با عبارت جستجوی کاربر استفاده می کند. ناگفته نماند، می تواند به محصولات شما کمک کند تا برای جستجوی لنز نیز ظاهر شوند.

به عنوان مثال، گوگل قبلاً نمی‌توانست دقیقاً مطابقت علامتی را که در این عکس تزئینی کریسمس نشان داده شده است نشان دهد، اما می‌توانست تشخیص دهد که علامت کریسمس است.

تشخیص گوگل لنز
لنز گوگل در حال تجزیه و تحلیل یک عکس کریسمس برای یافتن نتایج برای علامت

منطبق‌های بصری فهرست‌های محصولاتی را نشان می‌دادند که هر دو کلمه «کریسمس» را در تصویر نشان خود و کلمات کلیدی مرتبط در عنوان محصول، مانند «نشانه کریسمس» و «دکور کریسمس» داشتند.

نتایج گوگل لنز
نتایج از Google Lens که علائم کریسمس منطبق را نشان می‌دهد

بنابراین، هنگام بهینه سازی صفحات محصول خود برای سئو، مطمئن شوید که کلمات کلیدی مرتبط را در سراسر صفحه خود یکپارچه کرده اید تا به شما کمک کند در جستجوهای مرتبط ظاهر شوید. همچنین باید کلمات کلیدی را در تگ‌های alt روی عکس‌های خود بگنجانید تا به گوگل کمک کنید آنها را نیز بخواند.

2- پرس و جوهای مکالمه محور

ترند بعدی لیست ما از گرایش های سئو در سال 2023 که باید بدانید پرس و جوهای مکالمه محور هستند. گوگل به طور مداوم بر بهبود تجربه جستجوی کاربر تمرکز می کند تا به آنها کمک کند اطلاعات مرتبط را سریع پیدا کنند. بخش مهمی از این پیشرفت، درک پیچیدگی های زبان است.

گوگل LaMDA را برای درک بهتر زبان طبیعی راه اندازی کرد. با پیاده‌سازی LaMDA، گوگل بر درک بهتر گفتگو تمرکز می‌کند تا نتایج کارآمدتر ارائه شود.

این فرآیند شامل درک زبان بومی و نحوه صحبت کاربران هنگام تلاش برای یافتن آنچه نیاز دارند، می شود.

چگونه برای این ترند سئو در سال 2023 بهینه سازی کنیم؟

با توجه به گرایش جستجوهای محاوره ای برای سئو در سال 2023، باید تاکید زیادی بر بهینه سازی جستجوی صوتی داشته باشید.

جستجوی صوتی بر پردازش زبان طبیعی (NLP) متمرکز است تا بفهمد که کاربران چگونه به صورت شفاهی در مقایسه با تایپ یک عبارت جستجو جستجو می کنند. از آنجایی که گوگل به سمت درک جستجوهای محاوره ای از سوی کاربران حرکت می کند، به نفع شماست که برای جست و جوی صوتی بهینه سازی کنید.

شما می توانید برای جستجوی صوتی موارد زیر را بهینه سازی کنید:

عبارت هدفمند:

روشی که شخص یک پرس و جوی تایپ شده را بیان می کند با یک پرس و جو کلامی متفاوت است. ممکن است شخصی «بهترین برند کفش کوهنوردی» را تایپ کند اما به صورت شفاهی «بهترین برند کفش کوهنوردی کدومه؟» را جستجو کند. بهینه سازی برای این جستجوهای کلامی یک راه عالی برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی محاوره ای است.

کوتاه نگه داشتن پاسخ ها:

اگر برای کلمات کلیدی مکالمه محور بهینه سازی می کنید، برای ارائه سریع اطلاعات مفید، پاسخ های خود را مختصر نگه دارید. برای پاسخ به بهترین درخواست کفش کوهنوردی، ممکن است یک تصویر واضح داشته باشید که برندهای برتر را برجسته کرده و بعداً جزئیات بیشتری را بررسی کنید.

در نظر گرفتن زبان بومی:

مناطق مختلف عبارات خاصی دارند که برای توصیف اشیا یا مکان ها استفاده می کنند. به عنوان مثال، افرادی که در استان های مختلف زندگی می کنند، معمولاً لحجه مختلفی هم دارند. دانستن زبان بومی می تواند به شما کمک کند کلمات کلیدی محاوره ای بیشتری را بهینه کنید.


خدمات سئو

سرویس خدمات سئو یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای جستجوی کلمات کلیدی، بهینه سازی و استراتژی محتوا، رپورتاژ تنها چند مورد از خدمات سئو ebgroup است.

3- بازاریابی ویدئویی

ترند دیگر سئو در سال 2023 که به آن نگاه خواهیم کرد بازاریابی ویدیویی است. بیش از نیمی از مصرف‌کنندگان برای کمک به تصمیم‌گیری در خرید به ویدیوها متکی هستند.

برای تماشای ویدیوهای بیشتر توسط افراد، باید آن را جزئی از استراتژی سئوی خود قرار دهید. علاوه بر این، گوگل ویژگی‌هایی را برای کمک به کاربران در یافتن سریع‌تر اطلاعات از طریق ویدیوها ارائه می‌کند.

به طور خاص، ویژگی های جدید تمرکز عبارتند از:

نشانه‌گذاری کلیپ:

نشانه‌گذاری کلیپ به شما امکان می‌دهد نقاط کلیدی ویدیوی خود را برجسته کنید تا کاربران بتوانند مستقیماً به آن قسمت‌ها بپرند. برای مثال، اگر ویدیویی حاوی نکات داشتید، می‌توانید برای هر نکته یک نشانه‌گذاری ایجاد کنید.

نشانه‌گذاری جستجو:

نشانه‌گذاری جستجو به گوگل می‌گوید ساختار URL شما چگونه کار می‌کند. این اطلاعات بسیار مهم است زیرا به گوگل اجازه می دهد لحظات کلیدی ویدیوی شما را به صورت خودکار نمایش دهد. گوگل را قادر می سازد تا در یک نقطه خاص از ویدیوی شما پیوند برقرار کند.

ویدیویی که لحظات کلیدی محتوا را برجسته می کند
ویدیویی که لحظات کلیدی محتوا را برجسته می کند

با این دو ویژگی جدید، می‌توانید ویدیوهای خود را بهینه کنید تا در نتایج جستجو برای عبارات مرتبط‌تر و رقابتی‌تر ظاهر شوند.

چگونه برای این گرایش سئو برای سال 2023 بهینه سازی کنیم؟

با افزودن ویدیو به صفحات بیشتری شروع کنید. کاربران 88٪ زمان بیشتری را در صفحات دارای ویدیو صرف می کنند، بنابراین گنجاندن آنها در محتوای خود می تواند به افزایش تعامل، رتبه بندی و ترافیک کمک کند. در مورد نشانه گذاری کلیپ و نشانه گذاری جستجو، مطمئن شوید که از نشانه گذاری های دقیق و غنی از کلمات کلیدی استفاده می کنید.

اگر ویدیویی در مورد نکات صرفه جویی در هزینه دارید، به نشانه گذاری های خود برچسب «نکته 1»، «نکته 2» و غیره نزنید. در عوض، از نشانه‌گذاری‌هایی مانند «صرفه‌جویی در پول با کوپن » و «پول بیشتری از حقوق خود را ذخیره کنید» استفاده کنید.

این نشانه‌گذاری‌های خاص فرصت‌های بیشتری را برای رتبه‌بندی در جستجوهای مرتبط و افزایش تعامل با ویدیوهایتان در اختیار شما قرار می‌دهند.

4. تقویت سیگنال های E-A-T

دستورالعمل‌های گوگل بارها اهمیت تقویت سیگنال‌های E-A-T را در وب‌سایت بیان کرده‌اند. با نگاهی به آینده، موتورهای جستجو هنگام رتبه‌بندی محتوا، به تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن وب‌سایت شما ادامه می‌دهند. تجربه کاربری در گوگل نقش محوری دارد و نشان دادن این که سایت شما ارزش وقت بازدیدکنندگانش را دارد در کسب آن نتایج برتر کلیدی باقی خواهد ماند. سیگنال های E-A-T شما می تواند شامل اثبات اجتماعی، گواهی مشتری، لینک به سایت های معتبر، تخصص و نشان ها و موارد دیگر باشد.

نحوه بهینه سازی برای این ترند سئو در سال 2023

همانطور که محتوای وب سایت خود را با دقت می سازید، E-A-T را در نظر داشته باشید. می‌توانید این کار را با پشتیبان‌گیری از داده‌های خود با آمار و حقایق، لینک به وب‌سایت‌های معتبر مانند .edu و .gov، تقویت مدارک اجتماعی ، نشان دادن جوایز و نشان‌ها و نمایش نظرات و نظرات مشتریان انجام دهید. شما همچنین می توانید سیگنال های E-A-T خود را با به دست آوردن لینک هایی از سایر وب سایت های معتبر تقویت کنید.

5. بهینه سازی و دسترسی به تصویر

گوگل همیشه در مورد بهترین شیوه های بهینه سازی تصویر وب سایت شفاف بوده است. اما متأسفانه تعداد کمی این موضوع را آنطور که باید جدی گرفته اند. اکنون زمان آن است که به تصاویر موجود در وب سایت خود نگاه کنید و ببینید که چگونه آنها در معیارهای بهینه سازی امتیاز می گیرند.

ما می‌خواهیم وب برای همه قابل دسترسی باشد و بهینه‌سازی تصویر شما نقشی زیادی در رتبه‌بندی ایفا می‌کند. پس باید مطمئن شوید که تصاویر می‌توانند به‌طور بهینه برای افراد دارای ناتوانی‌های بینایی و آسیب‌پذیری ارائه شوند. این تنها دلیلی نیست که گوگل برای بهینه‌سازی تصویر خوب تلاش می‌کند – در آینده، تصاویر برای خیلی بیشتر از انتقال ساده یک ایده به صورت بصری استفاده می‌شوند. یعنی در جستجو برای خرید، کسب اطلاعات و موارد دیگر استفاده خواهند شد.

نحوه بهینه سازی برای این ترند سئو در سال 2023

اکنون زمان بسیار خوبی برای انجام ممیزی تصاویر سایت است تا مشخص شود کدام یک از موارد زیر را برای بدست آوردن امتیاز بهینه سازی تصویر خود باید پیاده سازی کنید:

  • تصاویر را در قالب های نسل بعدی ارائه دهید
  • مطمئن شوید که تصاویر فشرده شده اند
  • هر فایل تصویری را در صورت امکان با کلمات کلیدی صحیح نامگذاری کنید.
  • به هر تصویر متن جایگزین منحصربفرد بدهید

6. Rise of the featured Snippet

برای ترند بعدی سئو در سال 2023، نمی‌توان افزایش قطعه‌های برجسته در نتایج جستجو را نادیده بگیریم. گزیده‌های ویژه همچنان ارائه می‌شوند و احتمالاً با گذشت زمان برجسته‌تر می‌شوند. اگر هنوز به آن‌ها توجه نکرده‌اید، تکه‌های برجسته جعبه‌هایی از نتایج هستند که اغلب در بالای نتایج جستجوی واقعی می‌بینید.

اینها می‌توانند به شکل نحوه انجام، سؤالات متداول، فهرست‌های گلوله‌دار یا به سادگی یک جمله باشند. اینها میانبرهای کوچک عالی برای بودن در بالای SERP ها بدون نیاز به ایجاد محتوای طولانی هستند. اگر صفحه شما اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد که مردم اغلب آن را جستجو می کنند، احتمالاً واجد شرایط یک قطعه برجسته هستید.

نحوه بهینه سازی برای این ترند سئو در سال 2023

برای اینکه در قالب یک قطعه برجسته به سمت بالای موتور جستجو بروید، به دقت در مورد جستجوگر، هدف او و نحوه جستجوی او فکر کنید و محتوای خود را بر روی اصطلاحات مبتنی بر سؤال متمرکز کنید. استفاده از امکان تکمیل خودکار گوگل یا بخش‌های «مردم نیز می‌پرسند» هر دو ابزار عالی برای یافتن کلمات کلیدی سودآور و موضوعاتی برای نوشتن هستند. در مرحله بعد، باید مطمئن شوید که محتوای شما دارای نشانه‌گذاری طرحواره صحیح برای نمایش در نتایج جستجو است. سپس می توانید نشانه گذاری خود را با استفاده از ابزار تست نشانه گذاری طرحواره گوگل آزمایش کنید.

7. اهمیت کلمات کلیدی مرتبط با معنا یا سئو معنایی

با گذشت زمان، الگوریتم‌های گوگل در نحوه تفسیر جستجوهای ما با کلمات کلیدی مرتبط، هدف جستجو و معنایی که در آنچه در SERP می‌بینیم نقش دارند، پیچیده‌تر شده‌اند. در کنفرانس اخیر I/O، گوگل مدل Multitask Unified یا MUM خود را معرفی کرد که ممکن است نقشی در آینده جستجو ایفا کند زیرا هوش مصنوعی است که می تواند احساسات و هدف را از جستارهای جستجو در بیش از 75 زبان تشخیص دهد.

در گذشته موتورهای جستجو به رشته‌هایی از متن نگاه می‌کردند تا مطابقت داشته باشند و اکنون در روزگاری هستیم که جستجو بیشتر از همیشه شهودی و مرتبط‌تر می‌شود.

مقالات مرتبط

نحوه بهینه سازی برای این ترند سئو در سال 2023

به جای تمرکز ممتد بر روی یک کلمه کلیدی، سعی کنید نوشته خود را بر روی دسته های موضوعی متمرکز کنید. پرسونای مشتری ایده آلی را ایجاد کنید که می خواهید با محتوای خود به آنها دسترسی پیدا کنید. برای آنها پاسخ سؤالاتی که ممکن است داشته باشند را بنویسید و از عبارات و کلمات کلیدی مرتبط معنایی در محتوای خود استفاده کنید.

در سال جاری با قرار دادن خود در جایگاه جستجوگر برای ایجاد ترکیب کلمات کلیدی و فهرست هایی که با مخاطبان شما طنین انداز می شود، رویکرد متفاوتی را برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی امتحان کنید.

پیش بینی های سئو در سال 2023

اکنون که گرایش ها و ترندهای سئو در سال 2023 را بررسی کردیم، وقت آن است که به برخی پیش بینی ها برای آینده سئو نگاه کنیم.

با تغییر مداوم الگوریتم سئو و گوگل، دانستن اینکه سئو در آینده کجا خواهد بود، چالش برانگیز است. در اینجا دو پیش‌بینی سئو برای سال 2023 وجود دارد که باید هنگام توسعه استراتژی خود به آنها فکر کنید:

1. پاسخ به سوالات پیچیده

یکی از پیش‌بینی‌های سئو در 2023 که ما داریم، تمرکز بیشتر بر پاسخگویی به سوالات پیچیده است. هدف گوگل همیشه بر ارائه پاسخ های مورد نیاز کاربران متمرکز بوده است. در نتیجه، شرکت ها بر ایجاد صفحاتی تمرکز می کنند که راه حل های مورد نیاز مردم را ارائه می دهند.

با تغییر مجدد الگوریتم گوگل، تاکید بر ارائه پاسخ‌ها به طور مختصر و در یک مکان بیشتر خواهد شد.

گوگل در حال پیاده‌سازی MUM، یک مدل یکپارچه چند وظیفه‌ای است تا به کاربران کمک کند گام‌های کمتری برای یافتن اطلاعات بردارند. آنها دریافتند که کاربران برای یافتن پاسخ کارهای پیچیده و چند مرحله ای به طور متوسط هشت پرس و جو می گیرند.

به عنوان مثال، اگر شخصی قصد سفر به جای را داشته باشد، ممکن است سوالات جداگانه ای مانند:

  • بهترین هتل های ……
  • ارزان ترین پروازها به ……
  • تخفیف در پارک های ……
  • چه چیزهایی را برای سفر به …… آماده کنیم
  • آب و هوای ……
  • مکان های دیدنی ……

این اطلاعات به کاربر کمک می کند تا برای سفر خود آماده شود، اما نیاز به پرس و جوهای متعدد و جداگانه دارد. برای رفع این مشکل، گوگل از MUM، یک مدل هوش مصنوعی، برای کمک به درک زبان‌ها و اهداف انتزاعی استفاده می‌کند تا به کاربران کمک کند اطلاعات را سریع‌تر پیدا کنند.

بنابراین، با مثال بالا، گوگل می تواند تعداد پرس و جوها را از شش به دو کاهش دهد. MUM یک به روز رسانی الگوریتم است که شروع به در نظر گرفتن زمینه جستجوهای افراد برای کمک به ارائه صفحات و محتوایی می کند که اطلاعات مورد نیاز آنها را ارائه می دهد.

این برای استراتژی سئوی شما چه معنایی دارد؟

با انجام این مراحل توسط گوگل برای دریافت سریعتر پاسخ کاربران، باید روی ایجاد محتوایی تمرکز کنید که به سوالات مخاطبان شما پاسخ دهد.

محتوای شما باید به عنوان یک فروشگاه یک مرحله ای در مورد موضوع عمل کند، بنابراین کاربران می توانند بدون انجام چندین جستجو، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

هنگامی که محتوایی تولید می کنید، مطمئن شوید که تمام جزئیات کلیدی یک موضوع را ذکر کرده اید. به عنوان مثال، اگر یک پست وبلاگی در مورد “وسایلی که باید برای سفر به شهر …… آماده کنید” تولید می کنید، باید همه چیزهایی را که برای بسته بندی نیاز دارید، از لباس گرفته تا ضد آفتاب، مشخص کنید.

همچنین باید موارد خاصی را که باید بر اساس زمان سال به همراه داشته باشند، برجسته کنید. شامل شدن تمام این اطلاعات به شما امکان می دهد یک پست وبلاگ ایجاد کنید که از جستجوی اطلاعات بیشتر توسط کاربران جلوگیری می کند.

وبلاگ شما باید به اندازه کافی جامع خواهد بود که همه اطلاعات مورد نیاز خود را در یک مکان پیدا کنند. ایجاد محتوای جامع‌تر و آموزنده‌تر به شما این امکان را می‌دهد که سؤالات کاربران را بهتر برآورده کنید و با این به‌روزرسانی الگوریتم قریب‌الوقوع، به رتبه بهتر محتوای خود کمک کنید.

2. تمرکز بر Core Web Vitals

یکی دیگر از پیش بینی های سئو ما برای سال 2023 تمرکز بر Core Web Vitals است. گوگل به طور مداوم بر اهمیت تجربه کاربری تاکید می کند.

اگر کاربران نتوانند تجربه مثبتی در وب سایت شما داشته باشند، رتبه سایت شما آسیب خواهد دید. یکی از مؤلفه های کلیدی ارائه یک تجربه کاربری مثبت، سرعت صفحه است. اگر بارگذاری یک صفحه بیش از سه ثانیه طول بکشد، 53 درصد از کاربران آن را رها می کنند.

به همین دلیل است که Core Web Vitals بخشی از پیش بینی های سئو 2023 ما است. Core Web Vitals مجموعه ای از معیارها هستند که سرعت بارگذاری صفحه شما را از دیدگاه کاربر اندازه گیری می کنند. در اینجا چهار عامل Core Web Vital آورده شده است که تمرکز زیادی برای سال 2023 خواهد بود:

First Contentful Paint (FCP): FCP سرعت بارگیری بیت های محتوا در وب سایت شما را اندازه گیری می کند.

نتایج Google PageSpeed برای اولین رنگ پر محتوا
نتایج Google PageSpeed برای اولین رنگ پر محتوا

تأخیر ورودی اول (FID): FID سرعت پردازش یک تعامل را پس از تعامل کاربر با چیزی در وب سایت، اندازه گیری می کند.

Google PageSpeed Insights برای اولین تاخیر ورودی
Google PageSpeed Insights برای اولین تاخیر ورودی

بزرگترین رنگ محتوایی (LCP): LCP نشان می دهد که چقدر طول می کشد تا بزرگترین قطعه محتوا در وب سایت شما بارگذاری شود و برای بازدیدکنندگان ظاهر شود.

نتایج Google PageSpeed برای بزرگترین رنگ پر محتوا
نتایج Google PageSpeed برای بزرگترین رنگ پر محتوا

تغییر چیدمان تجمعی (CLS): CLS تعداد تغییرات طرح‌بندی را که در وب‌سایت شما بدون تعامل کاربر رخ می‌دهد، اندازه‌گیری می‌کند.

نتایج Google PageSpeed برای تغییر چیدمان تجمعی
نتایج Google PageSpeed برای تغییر چیدمان تجمعی

همه این Core Web Vitals بر نحوه تعامل کاربران با وب سایت شما تأثیر می گذارد.

این ها برای استراتژی سئوی شما چه معنایی دارد؟

وقتی به این پیش بینی های سئو در سال 2023 نگاه می کنید، می توانید متوجه شوید که تمرکز بر ارائه یک وب سایت سریع حیاتی است. می‌توانید از Google PageSpeed Insights استفاده کنید تا ببینید وب‌سایت شما برای هر یک از Core Web Vitals چقدر خوب عمل می‌کند. Google PageSpeed Insights به شما پیشنهادهایی در مورد چگونگی بهبود سرعت بارگذاری و عملکرد وب سایت ارائه می دهد.

همچنین می توانید از SERP Racer برای مقایسه سرعت سایت استفاده کنید و ببینید که چگونه در مقابل رقبای خود قرار می گیرید. ردیابی Core Web Vitals به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی سئو شما تبدیل می شود، زیرا به طور مداوم وب سایت خود را تغییر می دهید و بهبود می دهید.

3. اهمیت جستجوی محلی

از زمان شروع همه‌گیری، جستجوهای محلی افزایش یافته است، با جستجوهای «نزدیک من» و «محلی» برای کسب‌وکارها و کسب‌وکارهایی که مستقیماً برای عموم باز نیستند، بلکه دارای آدرس فیزیکی هستند. این روند باقی مانده است و پیش‌بینی می‌شود که برای مدت طولانی‌تری باقی بماند زیرا کاربران بیشتری ارزش جستجوهای محلی را پیدا می‌کنند.

این برای استراتژی سئوی شما چه معنایی دارد؟

با نگاهی به این ترند سئو در سال 2023، یک پروفایل جامع گوگل برای کسب و کار من بهترین مکان برای شروع با سئوی محلی است. علاوه بر این، توصیه می‌کنیم محتوای بومی‌سازی شده ای برای وب‌سایت خود بسازید تا برای جستجوهای محلی رتبه بالاتری کسب کنید و یک پروفایل بک لینک دار از سایر مشاغل معتبر در منطقه خود ایجاد کنید.

در صدر ترندهای سئو در سال 2023 باشید

اگر می خواهید استراتژی سئوی شما به طور مداوم موفقیت کسب و کار شما را افزایش دهد، باید گرایش ها و ترندهای سئو را دنبال کنید.

این لیست از روندهای سئو در سال 2023 به شما کمک می کند تا استراتژی سئو خود را تازه نگه دارید. بنابراین می توانید عملکرد خوبی در نتایج جستجو داشته باشید و ترافیک واجد شرایط بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.

آیا می خواهید ببینید سئوی وب سایت شما در حال حاضر در کجا قرار دارد؟ از مشاوره رایگان سئو ما برای پیدا کردن مکان هایی که می توانید وب سایت خود را بهبود ببخشید، استفاده کنید و با ما تماس بگیرید تا در بهبود سئو شما را کمک کنیم!

5/5 - (20 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟