آینده بازاریابی اینفلوئنسر چگونه خواهد بود؟

آینده اینفلوئنسر مارکتینگ

بازاریابی اینفلوئنسر (اینفلوئنسر مارکتینگ) یک صنعت عظیم است و تقریباً مترادف با سیستم عامل هایی است که در آن ظاهر می شود. با این حال ، با توجه به رشد سریع آن و تغییر چشمگیر اخیر در نگرش مصرف کننده به رسانه های اجتماعی ، بازاریابی اینفلوئنسر چگونه تحول خواهد یافت؟ در اینجا چهار سناریوی ممکن وجود دارد:

اینفلوئنسر فعال

در صنعتی که تأثیر واقعی آنها با استفاده از برنامه های ثالث که آنها شمارش دنبال کننده ها و نرخ تعامل را افزایش می دهند ، شرکت ها نسبت به کسانی که با آنها کار می کنند سختگیرتر می شوند. حتی در مورد ت اینفلوئنسر های معتبر ، رفتار بد باعث شده است آژانس استانداردهای تبلیغات به دنبال تحقیق از سوی سازمان رقابت و بازار در رابطه با اینفلوئنسر بر رسانه های اجتماعی که قانون مصرف کننده را نقض می کند ، راهنمای رسمی ارسال آگهی های آنلاین را ایجاد کند.

این نکته بسیار مهم است که کارشناسان بازاریابی و به خصوص بازاریابی اینفلوئنسر در حال ایجاد فرضیه گرایش به همکاری با فعالان رسانه های اجتماعی هستند.

به گفته جوئل بکالر ، استراتژیست بازاریابی جهانی و نویسنده کتاب دیجیتال اینفلوئنسر:

این نوع اینفلوئنسرها نه تنها از “تعامل واقعی تر” برخوردار هستند، بلکه قدرت بازاریابی آنها را برای حضور در تجارت جهانی وادار نموده تا معیارهای اخلاقی را رعایت کنند و احتمالاً کمتر در جریان رسوایی ها قرار گیرند.

بیشترین فایده برای برندهایی که آنها تبلیغ می کنند ، این است که آنها نماینده یک شرکت اخلاقی برای ترغیب وفاداری به برند هستند که یکی از بزرگترین چالشی هایی است که تبلیغ کنندگان در حال حاضر با آن روبرو هستند.

تحقیقات نشان می دهد که وفاداری به شرکت ها رو به زوال است. مارک شفر ، مشاور تجاری و نویسنده بازاریابی شورش می گوید: “شرکت هایی برنده اند که انسانی تر باشند”. وی می گوید: “مؤثرترین راه برای ایجاد و تداوم وفاداری برندها ، هم ترازی با ارزشهای مشترک مشتریان است.” “به همین دلیل ما می بینیم که نایک قرارداد محکمی با کالین کپرنیک [بازیکن خط حمله آمریکایی و فعال آمریکایی] دارد و این عقاب آمریکایی با حقوق همجنسگرایان و فعالیت های ضد اسلحه همراهی می کند، زیرا این نشان دهنده ارزش های مشتریان اصلی آنها است. فکر می کنم اضافه کاری این امر با بازاریابی اینفلوئنسرهماهنگ باشد. “


خدمات شبکه های اجتماعی

سرویس مدیریت شبکه های اجتماعی یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای بهتر دیده شدن برند، افزایش دسترسی به مشتری، رتبه‌های بالا در جستجوها چند مورد از خدمات شبکه های اجتماعی ebgroup است.

میکرو اینفلوئنسر

دانستن این موضوع که چه کسی با آنها کار می کند نیز به این معنی است که برندها به می توانند تعداد زیادی از اینفلوئنسرهای کلان با میلیون ها دنبال کننده را جایگزین اینفلوئنسرهایی در زمینه ریزگردها که مخاطبان بیشتری دارند و نرخ تعامل بهتری دارند ، اختصاص دهند.

آقای شفر می گوید: “ارتباط با بعضی از اینفلوئنسرهای برتر دشوارتر و گران تر است. بنابراین برندها و مارک ها در حال جستجوی خط میکرو اینفلوئنسرهستند ، افرادی که شاید فقط چند صد دنبال کننده داشته باشند، اما آنها نیز دارای این تاثیر هستند. مطمئناً این روند کاملاً ادامه خواهد یافت. “

به گفته آقای Backaler ، از آنجا که مارک ها شروع به سؤال بیشتر در مورد دستیابی واقعی به اینفلوئنسر می کنند ، باعث می شود اندازه مخاطب تا حد زیادی بی ربط گردد. وی می گوید: “یک اینفلوئنسر ممکن است صدها میلیون دنبال کننده داشته باشد، اما فقط به این دلیل که پیام را دریافت می کنند ، آیا کسی می خواهد به آنها گوش کند؟”

برندها باید از آنها این سؤال را بپرسند: “آیا محتوائی که تولید می کنند با مارک شما ارتباط دارد و آنچه را که می خواهید به دست می آورید؟ یا آیا شما فرصتی برای کار با یک نام بزرگ داشتید؟ لذا مهندسی معکوس را به کار خواهید برد تا بتوانید بودجه بازاریابی خود را بر روی آنها سرمایه گذاری کنید؟ “

آقای Backaler در پاسخ به سؤالاتی از این قبیل می گوید:

برندها می توانند از اعمال بد اجتناب و بیشتر در افراد مناسب سرمایه گذاری کنند. “آنچه واقعاً باید اتفاق بیفتد این است که شرکت ها سرمایه گذاری بیشتری در شناسایی اینفلوئنسرهای خود انجام دهند تا بدون توجه به تعداد مخاطب ، به نوع صحیحی از افرادی که قصد دارند به آنها برسند ، تأثیر بگذارند. بنابراین می توانند با یک اینفلوئنسر که چند صد یا هزار نفر دنبال کننده دارد همکاری کنند ، اما در عوض آنها می دانند که مخاطبان آنها به هر آنچه می گویند گوش می دهند. “

این بدان معناست که اینفلوئنسرهایی که به نمایندگی از شرکت های آنلاین فعالیت می کنند ، فقط سرگرم کننده ها و مدل های جوان یا کسانی که در زمینه مد ، زیبایی و تناسب اندام مشاوره می کنند ، نیستند. بلکه در حال حاضر بیشترین جهت دهی را در صنعت بازاریابی اینفلوئنسرها، دانشگاهیان ، متخصصان پزشکی و روزنامه نگاران ، دارند.

اینفلوئنسر یکپارچه

رشد انتخاب استفاده از انواع اینفلوئنسرها برای آینده بازاریابی اینفلوئنسر ضروری است، زیرا کارشناسان پیش بینی می کنند که اینفلوئنسرها تعداد برندهایی که تبلیغ می کنند را محدود کرده و وارد روابط طولانی تر می شوند.

آقای Backaler می گوید: “یک اینفلوئنسر مگر چند بار می تواند متخصص زیبایی خود را که روال مراقبت از پوست او را بعهده دارد تغییر دهد، چراکه مخاطب از او سؤال می کند که : در مقابل مبلغی که دریافت می کنند واقعاً چقدر آن محصولات را دوست دارد .”

آقای شفر نیز می افزاید: “در تعداد مارک هایی که یک اینفلوئنسر بتواند پهنای باند تبلیغات را داشته باشد ، تعادل وجود دارد.” در حالی که وی خاطرنشان می کند که دنبال کننده های یک اینفلوئنسر تنها از همکاری با چندین مارک راضی هستند. وی همچنین می گوید: “اینفلوئنسرهایی زیادی وجود دارند که فقط می توانند تعداد محدودی از مارک ها را تبلیغ کنند ، بنابراین رقابت افزایش می یابد و قیمت ها برای دسترسی به اینفلوئنسرهای برتر بالا می رود.”

با استناد به مطالعه ای که توسط شبکه جهانی وابستگی جهانی AWIN انجام شده است. تقریباً یک پنجم از افراد 11 تا 16 ساله در انگلستان آرزو می کنند که به عنوان اینفلوئنسر حرفه ای در رسانه های اجتماعی باشند.

اینفلوئنسر خصوصی

افزایش رقابت تنها مانع برای ورود نیست بلکه تهدیدی برای مارک های صنعت نیزمحسوب می شود. برای آقای شفر ، یکی از بزرگترین چالش های بازاریابی اینفلوئنسر که هنوز هیچ کس تصور نکرده است ، افزایش فعالیت در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خصوصی است.
وی می گوید: “در سال 2015 ، برای اولین بار تعداد بیشتری از افراد در کانال های خصوصی نسبت به کانال های عمومی فعال بودند.” “بسیاری از فعالیت های مشتریان در حال انتقال به سیستم عامل های خصوصی مانند مسنجر و واتس اپ است. به این دلیل که آنها نمی خواهند مورد بررسی قرار بگیرند یا مورد آزار و اذیت قرار گیرند ، به طوری که صدا و تأثیر در پشت دیوار حریم شخصی می رود. مارک ها در چنین مواردی چه می کنند؟ چگونه می بینید که در فضای خصوصی آن چه می گذرد؟ “

مزایای بازاریابی اینفلوئنسر

اگر این آمار برای متقاعد کردن شما در مورد اهمیت بازاریابی تأثیرگذار کافی نیست، به برخی از مزایای آن نگاهی بیندازید. در زیر برخی از روش هایی که بازاریابی تأثیرگذار می تواند به کسب و کار شما کمک کند آورده شده است:

دسترسی خود را افزایش دهید

اینفلوئنسر مارکتینگ روشی مؤثر برای دسترسی به پایگاه مخاطبان گسترده‌تر و مرتبط‌تر و به حداکثر رساندن دسترسی به محتوای شما است. با همکاری با اینفلوئنسرهای محبوب در زمینه خود می توانید به دنبال کنندگان آنها دسترسی پیدا کنید. چه از آنها بخواهید محتوای تازه ای برای شما ایجاد کنند یا فقط محتوای موجود خود را تبلیغ کنند، آنها می توانند به شما کمک کنند تا به تعداد بسیار بیشتری از افراد دسترسی پیدا کنید.

ایجاد آگاهی از برند

این به ویژه در مورد مشاغل جدید یا مارک های کوچک که نیاز به کشف دارند مفید است. اینفلوئنسرها می توانند در مورد برند شما و مزایای منحصر به فرد آن به دنبال کنندگان مربوطه خود اطلاع رسانی کنند. اینفلوئنسرها معمولاً مخاطبان بسیار پرشوری دارند که به یک حوزه یا صنعت خاص علاقه دارند. بنابراین، اگر یک اینفلوئنسر برند شما را تبلیغ کند، مردم باید توجه کنند یا حداقل وب سایت شما را بررسی کنند.

بهبود تصویر برند

اینفلوئنسرها معمولاً به عنوان متخصص در صنعت یا جایگاه مربوطه در نظر گرفته می شوند و نظرات آنها توسط پیروان آنها بسیار ارزشمند است. اگر یک اینفلوئنسر نظر مثبتی درباره برند یا محصول بنویسد، مردم بیشتر از هر محتوای برند دیگری به او اعتماد خواهند کرد. همکاری با اینفلوئنسرهای مورد اعتماد در جایگاه شما می تواند تصویر و اعتبار برند شما را در صنعت بهبود بخشد.

ترافیک وب سایت را افزایش دهید/سرنخ دریافت کنید

اینفلوئنسرها می توانند به شما کمک کنند تا سرنخ های بیشتری دریافت کنید. هنگامی که آنها محتوای شما را در کانال های رسانه های اجتماعی یا وب سایت خود تبلیغ می کنند، احتمالاً ترافیک ارجاع دریافت خواهید کرد. بهترین بخش این است که با این استراتژی می توانید سرنخ های واجد شرایط را به دست آورید.

بنابراین می بینید که راه های زیادی وجود دارد که کسب و کار شما می تواند مستقیماً از بازاریابی تأثیرگذاران بهره مند شود. اینها تنها مزایا نیستند، اما زمانی که شروع به استفاده از آن کردید، می توانید همه آنها را به طور مستقیم تجربه کنید.

اینها سؤالاتی است که بسیاری از برندها می پرسند.

چگونه می توانید از اینفلوئنسر در تبلیغات خود پیروی کنید؟ و مهمتر اینکه ، اگر حوزه نفوذ آنها دیگر تنها نیاز به دانش عمومی نداشته باشد ، با چه کسانی همکاری می کنید؟

به گفته آقای شفر ، این نگرانی ها هنوز پاسخ داده نشده است. با این حال ، او معتقد است كه اگر مارك ها یاد بگیرند كه چگونه با اینفلوئنسر در سیستم عامل های خصوصی كار كنند ، برای تأثیر واقعی تبلیغات مهم خواهد بود.
او می گوید: “به طور کلی ، فکر می کنم روند سالم باشد ، زیرا اگر مردم در پشت یک حریم خصوصی قرار گیرند ، با دوستان خود صادق تر خواهند بود.

از آنجا که هدف اصلی بازاریابی اینفلوئنسر این است که تبلیغ از یک منبع قابل اعتماد حاصل شود و چنانچه پشت یک دیوار حریم شخصی به طور خودکار اعتماد بیشتری به محتوا القا کند ، می تواند در افزایش تعامل و در نتیجه بازده بیشتر، سرمایه گذاری بسیار موفق باشد.
با این حال ، این روند نگران کننده است زیرا صنعت در حال حاضر در رمز و راز است. آیا بازاریابی اینفلوئنسر می تواند به سمت سیستم عامل های خصوصی حرکت کند و فقط اعمال مشکوک را ترغیب کند؟ با توجه به شیوه ای که مسئولان و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در هنگام تنظیم صنعت می توانند دست به دست هم دهند ، به نظر می رسد که ممکن است فقط زمانی بفهمیم که دیر است.

4.9/5 - (18 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟