اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ در حال حاضر شکل اصلی بازاریابی آنلاین است. مدتی است که این کلمه بسیار رایج شده است و شبکه‌های اصلی مرتباً به آن اشاره می‌کنند. با این حال، هنوز افرادی هستند که نمی‌دانند اینفلوئنسر مارکتینگ چیست.

اینفلوئنسر مارکتینگ ترکیبی از ابزارهای بازاریابی قدیمی و جدید است. ایده‌ی تاییدیه توسط افراد مشهور را می‌گیرد و آن را در یک کمپین بازاریابی محتوا محور مدرن قرار می‌دهد. وجه تمایز اصلی در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ این است که نتایج کمپین، همکاری بین برندها و اینفلوئنسرها است.

در این راهنما، اصول اولیه ایجاد استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ را از انتخاب نوع کمپین گرفته تا یافتن اینفلوئنسرها و ردیابی نتایج استراتژی خواهید آموخت. با تسلط کامل بر کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ، در راه ایجاد یک استراتژی موفق خواهید بود.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ از اینفلوئنسرها برای ارائه پیام‌های برند و اطلاعات محصول به مخاطبان هدف استفاده می‌کند. اینفلوئنسرها که معمولاً در شبکه‌‌های اجتماعی یافت می‌شوند، محتوا تولید می‌کنند تا طرفداران وفادار خود را پیدا کنند. آنها ممکن است درباره موضوعاتی در یک جایگاه خاص مانند زیبایی یا سفر پست کنند و دانش خود را در مورد این موضوعات با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذارند. اینفلوئنسرها با به اشتراک گذاری اطلاعات در سطحی عمیق‌تر و در نهایت تبدیل شدن به منابع مفید برای دنبال کنندگان، خود را به عنوان منابعی در جایگاه های مربوطه خود قرار می‌دهند.

برندها به جای بازاریابی مستقیم برای مصرف کنندگان، از رابطه با اینفلوئنسرها استفاده می‌کنند، زیرا می‌خواهند با اعتبار آنها با مشتریان ارتباط برقرار کنند. از آنجایی که اینفلوئنسرها با به اشتراک گذاشتن تخصص خود با فالوورها اعتماد آنها را جلب کرده‌اند، پس بهتر می‌توانند بر تصمیمات خرید مصرف کننده تأثیر بگذارند. اینفلوئنسر به جای اینکه آشکارا درباره مزایای یک محصول مانند تبلیغات سنتی بحث کند، از محصول استفاده می‌کند و می‌گوید چه چیز محصول را دوست دارد. سپس آنها این ارزیابی را با فالوورها به اشتراک می گذارند.

درک ارزش اینفلوئنسر مارکتینگ

اگر هنوز به این فکر می کنید که آیا با تدوین استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ پیش بروید یا خیر، این موضوع در نظر بگیرید: اینفلوئنسر مارکتینگ به طور کامل نحوه خرید مردم و نحوه هضم تبلیغات را تغییر داده است. از آنجایی که مصرف کنندگان به طور فزاینده‌ای نسبت به قالب‌های تبلیغاتی سنتی مشکوک و بدبین شده‌اند، اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندهایی که می‌خواهند زنده باقی بمانند بسیار مهم است.

اعداد دروغ نمی گویند

رشد اینفلوئنسرمارکتینگ

طبق آمار موسسه دیجیتال مارکتینگ:

کمپین های اینفلوئنسر 650% بازگشت سرمایه (ROI) بیشتری دارند. این رقم بسیار بالاتر از بازگشت سرمایه برای رسانه‌های تبلیغاتی سنتی است.

هشتاد و شش درصد از زنان می‌گویند که برای مشاوره خرید به شبکه‌های اجتماعی مراجعه می‌کنند. بیش از نیمی از زنان بر اساس پست‌های اینفلوئنسر خرید کرده‌اند.

به طور کلی، 49 درصد از مصرف کنندگان تصمیمات خرید را بر اساس پست‌های اینفلوئنسر قرار می‌دهند.

فقط 3 درصد از مصرف کنندگان محصولی را در فروشگاه بر اساس تاییدیه افراد مشهور خریداری می‌کنند. اما زمانی که تبلیغ اینفلوئنسر باشد، این عدد به 60 درصد می‌رسد.

هفتاد و چهار درصد از مصرف کنندگان به نظراتی که در شبکه‌های اجتماعی می‌بینند اعتماد می‌کنند.

مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ

ممکن است در مورد اینکه چرا کار کردن با مزایای اینفلوئنسرها ایده خوبی است، چیزهایی بدانید. مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ بسیار زیاد است و شامل جنبه‌های برجسته زیر است:

کار با آنها باعث ایجاد اعتماد در برند شما می‌شود

شما نام تجاری خود را با فردی مرتبط می‌کنید که مخاطبان از قبل به آنها اعتماد دارند. با گسترش، آن مخاطب بر اساس نظرات تأثیرگذار مورد احترام به برند شما اعتماد خواهند کرد.

مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ باعث افزایش آگاهی از برند می‌شود

مشارکت با اینفلوئنسر به شما کمک می‌کند تا به مخاطبانی که ممکن بود هرگز به آنها دسترسی پیدا نکنید، دسترسی پیدا کنید.

به مخاطبان هدف جدید و تعریف شده دسترسی پیدا کنید

همچنین شانس بیشتری برای دستیابی به مخاطبانی که قبلاً می‌خواستید با آنها ارتباط برقرار کنید، خواهید داشت. این یکی از دلایلی است که چرا یافتن اینفلوئنسرها در جایگاه مناسب مهم است.

روابطی ایجاد می کند که ممکن است در آینده به کمپین های جالب تری منجر شود. ایجاد یک همکاری با یک اینفلوئنسر می تواند دری را به روی فرصت های بالقوه ای باز کند که ممکن است در غیر این صورت از آنها با خبر نمی‌شدید.

در عرصه‌های متعدد اعتبار ایجاد می‌کند

اینفلوئنسر مارکتینگ فقط اعتماد به برند شما را در بین مصرف کنندگان تقویت نمی‌کند. بلکه اعتبار دامنه شما را افزایش می‌دهد، که بر نحوه نمایش سایت شما در نتایج موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارد. اعتبار بهتر دامنه، یافتن برند شما را برای مشتریان جدید آسان‌تر می‌کند.

استراتژی کلی محتوا را بهبود می بخشد

شما انواع محتوایی را که برندتان ایجاد می‌کند متنوع می‌کنید و ایده‌های تازه‌ای دریافت می‌کنید. اینفلوئنسرهای شما همچنین محتوایی را ایجاد می‌کنند که می‌توانید بعداً آن را تغییر دهید.

به برندها کمک می‌کند از نظر درآمد و شهرت به دستاوردهای جدیدی برسند

این سریعترین روش در حال رشد برای جذب مشتری آنلاین است – روشی که برند شما دیگر نمی تواند نادیده بگیرد.

چگونه یک استراتژی بازاریابی اینفلوئنسر ایجاد کنیم؟

استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ شما به نوعی شبیه یک دستور العمل است. شما باید به مراحل آن توجه زیادی داشته باشید. و نتیجه نهایی چیزی چشمگیر خواهد بود و ارزش تلاش را دارد.

از مراحل زیر برای کمک به شکل گیری استراتژی و کمپین آینده خود استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که اهداف شما ممکن است در طول کمپین کمی تغییر کند. بازگشت به عقب و تنظیم مجدد اشکالی ندارد، اما پیروی از این مراحل به عنوان یک نقشه راه به شما کمک می کند.

خدمات شبکه های اجتماعی

سرویس مدیریت شبکه های اجتماعی یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای بهتر دیده شدن برند، افزایش دسترسی به مشتری، رتبه‌های بالا در جستجوها چند مورد از خدمات شبکه های اجتماعی ebgroup است.

اهداف تعیین کنید

مانند بسیاری از برنامه‌های تجاری، ایجاد استراتژی بازاریابی با تعیین اهداف شروع می‌شود. انجام این کار به ساختن یک ساختار کلی کمک می‌کند تا شما تمرکز خود را روی نتیجه حفظ کنید. وقتی می دانید برای چه چیزی کار می‌کنید، تعیین معیارهایی که برای قضاوت در مورد موفقیت کمپین استفاده می‌کنید نیز آسان تر است.

ممکن است قبلاً در مورد تکنیک SMART برای تعیین اهداف شنیده باشید و به راحتی می‌توانید آن را در کمپین خود اعمال کنید.

اهداف شما به اینفلوئنسرها کمک می‌کند تا ایده بهتری در مورد آنچه از آنها نیاز دارید پیدا کنند. انواع مختلف کمپین اینفلوئنسر نتایج متفاوتی را به همراه دارد. فهرستی که در ادامه می‌آید، نتایج مثبت اولیه‌ای را نشان می‌دهد که اینفلوئنسر مارکتینگ می‌تواند برای برند شما ایجاد کند. به خاطر داشته باشید که بسته به طول کمپین خود، ممکن است برخی یا همه اینها را به عنوان اهداف خود انتخاب کنید:

افزایش ترافیک سایت

این تعداد بازدیدکنندگانی است که سایت برند دریافت می‌کند. هر چه سایت شما بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشد، شانس بیشتری برای ارتباط با مشتریان بالقوه خواهید داشت.

ایجاد سرنخ یا ایجاد پایگاه داده

تولید سرنخ به ترافیک مربوط می شود، زیرا به مشتریان بالقوه و آگاه کردن آنها از برند نیز مربوط می‌شود.

افزایش سطح تعامل

تعامل انواع ترکیبی از تعاملاتی است که برندها و اینفلوئنسرها با دنبال کنندگان آنلاین دارند. این می تواند شامل مواردی مانند اشتراک گذاری، لایک، نظرات و گفتگو باشد.

افزایش آگاهی از برند

این دقیقاً همان چیزی است که به نظر می‌خواهید. یک مصرف کننده با آگاهی از برند، شرکت شما را می‌شناسد و زمانی که به خرید فکر می‌کند، آن را به خاطر می‌آورد.

افزایش تبدیل

نرخ تبدیل شما نسبت افرادی است که از سایت شما بازدید کرده‌اند در مقایسه با افرادی که اقدام دلخواه را انجام داده‌اند. این اقدام ممکن است ثبت نام در لیست ایمیل شما باشد یا ممکن است خرید باشد.

بازار هدف خود را مشخص کنید

مخاطب هدف شما صرفاً گروهی است که کمپین شما به سمت آن هدف قرار گرفته است. آنها افرادی هستند که می‌خواهید پیام‌های بازاریابی شما به آنها برسد. مخاطبان هدف اغلب بر اساس عوامل جمعیتی مختلف، مانند سن، جنسیت، درآمد و مکان تقسیم بندی می‌شوند. همچنین می‌توانید آنها را بر اساس علایق یا قصد خریدشان تقسیم کنید.

اگر از قبل شخصیت خریدار یا بازارهای هدف را تعریف نکرده‌اید، اکنون زمان انجام این کار است. به مشتریان فعلی خود نگاهی بیندازید و سعی کنید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • محدوده سنی و جنسیت معمولی آنها چیست؟
  • آنها کجا زندگی می‌کنند؟
  • مشاغل رایج تری که دارند چیست؟
  • متوسط درآمد آنها چقدر است؟ آنها معمولا آن را چگونه خرج می‌کنند؟
  • بالاترین سطح تحصیلات آنها چیست؟
  • متاهل هستند یا مجرد؟
  • بچه دارن؟
  • آنها چه سرگرمی ها و علایقی دارند؟
  • شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه آنها چیست؟
انواع کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ

به اشتراکات بین مشتریان خود نگاه کنید. بسیاری از آنها ممکن است متاهل، زنان شاغل با مدرک لیسانس و بچه یا دارای حیوانات خانگی باشند. یا شاید بیشتر آنها مردان جوانی باشند که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند و در اوقات فراغت خود از ماهیگیری لذت می برند. ویژگی های مشترک اولیه آنها را مشخص کنید، و سپس توجه خود را به روانشناسی آنها معطوف کنید – ویژگی های بسیار شخصی آنها:

  • عناصر شخصیتی
  • نگرش نسبت به مسائل مرتبط
  • ارزش ها

می‌توانید با استفاده از این عناصر، مشتریان خود را گروه‌بندی کنید و سپس تعیین کنید که محصول شما چگونه با سبک زندگی آنها سازگاری دارد.

بودجه خود را تعیین کنید

تعیین بودجه به شما کمک می‌کند تا جهت مدیریت کمپین‌های خود را حفظ کنید و بر تصمیماتی که می‌گیرید تأثیر بگذارد. همچنین به شما کمک می‌کند تا نتایج یک کمپین را با مقایسه آنچه که خرج کرده‌اید و آنچه به دست آورده‌اید، به طور موثرتری تعیین کنید. اما چقدر باید هزینه کرد؟

هیچ رقم یکسانی وجود ندارد که شما آن را هدف قرار دهید، و این بستگی به توانایی شرکت شما دارد. اما چندین موضوع مهم در تعیین اعداد بودجه اینفلوئنسر وجود دارد:

به هزینه بازاریابی فعلی و بودجه کلی خود نگاه کنید. طبق گفته شرکت بازاریابی FrogDog، برای حفظ موقعیت فعلی خود در بازار، باید حدود 5 درصد از کل درآمد خود را به بازاریابی اختصاص دهید. اگر می خواهید سهم بیشتری از بازار را به دست آورید، این عدد را تا 10 درصد افزایش دهید. جایگاه های بسیار رقابتی ممکن است به بودجه های 20 درصدی یا بالاتر نیاز داشته باشند.

بودجه کلی خود را به چهار قسمت تقسیم کنید. شرکت تحلیل و تحقیق بازار Altimeter توصیه می‌کند که 25 درصد از بودجه بازاریابی را به طور خاص به اینفلوئنسر مارکتینگ اختصاص دهید. 25 درصد دیگر می‌توانند به بازاریابی عمومی شبکه‌های اجتماعی بروند.

هزینه ها را با تقریب تبدیل های احتمالی پیش بینی کنید. هنگامی که یک اینفلوئنسر را در ذهن دارید، تخمین بزنید که انتظار دارید چند نفر محتوای آن اینفلوئنسر را مشاهده کنند. سپس تخمین بزنید که پس از دیدن آن محتوا، انتظار دارید چند نفر را تبدیل کنید.

شما اکنون چارچوب اصلی را برای پایه و اساس استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ خود تنظیم کرده‌اید. حالا زمان آن رسیده که تمرکز خود را بر راه اندازی یک کمپین شروع کنید.

استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ

انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب برای برند شما

اینفلوئنسرها اغلب برای بحث در مورد موضوعات خاص تخصص دارند، و ضروری است اینفلوئنسری را انتخاب کنید که نشان دهنده همان جایگاهی باشد که برند شما در آن حضور دارد. این شانس شما را برای ارتباط با مخاطب هدفی که احتمالاً با برند شما شناسایی می‌شود (و از آن خرید می‌کند) افزایش می‌دهد.

دیدن اینفلوئنسرهایی که محصولی را ارائه می‌دهد که با موضوع کلی آنها همخوانی ندارد برای دنبال کنندگان آزاردهنده است. به عنوان مثال، شما نمی‌خواهید یک وبلاگ نویس روابط مادری درباره اسکیت بورد جدید شرکت شما پست بگذارد. این کار بودجه شما را هدر می‌دهد.

بازارهای خاص (نیش) محبوب

لیست زیر تعدادی از محبوب ترین جایگاه‌ها را در فضای بازاریابی امروزی نشان می دهد.

  • زیبایی – آرایش، عطر، هنر حرفه ای، جلوه‌های ویژه، مراقبت از مو، مراقبت از پوست، ظاهر رویداد و غیره.
  • مد – لباس، جواهرات، لوازم جانبی، ظاهر طراحان، ظاهری مقرون به صرفه، حمل و نقل، نکات استایل و غیره.
  • سلامت و تناسب اندام – دستور العمل‌ها، تمرینات، وسایل، ورزش، رژیم‌های غذایی و غیره.
  • والدین – همه چیزهای مربوط به تربیت کودک، از جمله نکات، ایده‌های آموزش خانگی، بررسی اسباب‌بازی و سایر محصولات و غیره.
  • حیوانات خانگی – بررسی غذا، نکات آموزشی، ایده های سفر و غیره.
  • سفر – معاملات، نکات، تجربیات، انواع خاص سفر مانند سفر دریایی و غیره.
  • دکور – ایده های الهام بخش، نکات بودجه، معاملات و غیره.

انواع اینفلوئنسر

مهم است که نه تنها اینفلوئنسرهایی که انتخاب می‌کنید از نظر بودجه در دسترس شما باشند، بلکه در سطوح مختلف برای فالوورهای شما نیز قابل دسترسی باشند. اینفلوئنسرها معمولاً بر اساس تجربه و تعداد فالوورهایشان، نرخ‌ها را دریافت می کنند. چهار نوع اصلی اینفلوئنسر وجود دارد، و نوع مناسب برای کمپین شما به عواملی مانند بودجه، مخاطبان و جایگاه شما بستگی دارد.

مگا اینفلوئنسرها

به طور کلی بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارند. آنها اغلب افراد مشهور یا افرادی هستند که به دلیل حضورشان در شبکه‌های اجتماعی، مشهور شده‌اند. آن‌ها نمی‌توانند به اندازه سایر انواع اینفلوئنسرها با فالوورها درگیر شوند و معمولاً بیشتر به خاطر شهرتشان شناخته می‌شوند تا نفوذشان.

مگا اینفلوئنسر

ماکرو اینفلوئنسرها

بین 100000 تا 1 میلیون دنبال کننده دارند. آن‌ها نسبت به مگا اینفلوئنسرها برای تعامل با فالوورها کمی مجهزتر هستند و همچنان از دسترسی گسترده مخاطبان برخوردارند.

ماکرو اینفلوئنسرها

میکرو اینفلوئنسرها

مخاطبان کمتری در حدود 10000 تا 100000 دنبال کننده دارند که فرصت های بیشتری را برای تعامل با طرفداران فراهم می‌کند. میکرو اینفلوئنسرها معمولاً نسبت به مگا و ماکرو اینفلوئنسرها دارای جایگاه‌های پائین‌تری هستند.

نانو اینفلوئنسرها

کمترین تعداد را در میان این دسته ها دارند. گاهی اوقات کمتر از 1000 دنبال کننده. با این وجود، آنها بسیار معتبر هستند و محتوای آنها معمولاً بیشترین هدف را برای یک جایگاه خاص دارد. نرخ تعامل آنها با فالوورها در بین انواع اینفلوئنسرها بالاتر است.

قیمت گذاری اینفلوئنسرها

عناصر زیادی برای تطبیق پذیری در اینفلوئنسر مارکتینگ وجود دارد. اگرچه برخی از اینفلوئنسرها ممکن است بسته‌های خود را در کیت های رسانه ای خود تنظیم کنند، اما پنج مدل قیمت گذاری وجود دارد که معمولاً مشاهده خواهید کرد. شما می‌توانید بر اساس اینفلوئنسر و اهداف کمپین خود، در مورد شرایط و ضوابطی که می خواهید استفاده کنید، با آنها مذاکره کنید.

هزینه هر تعامل

برای هر نوع تعاملی که اینفلوئنسر ایجاد می‌کند، مانند لایک، اشتراک گذاری یا بازنشر، هزینه ثابتی را به اینفلوئنسر پرداخت می‌کنید. اگر یکی از اهداف شما ایجاد تعامل باشد، این یک انتخاب مفید است زیرا راهی موثر برای پیگیری نتایج و تعیین پرداخت است.

هزینه به ازای هر کلیک

هر بار که مصرف کننده روی یک لینک کلیک می‌کند، یک هزینه ثابت به اینفلوئنسر پرداخت می‌کنید. این تقریباً همیشه یک لینک به وب سایت شما است. اگر یکی از اهداف اصلی شما افزایش ترافیک سایت است، انتخاب این مدل پرداخت ایده عاقلانه‌ای است.

هزینه هر خرید

شما به اینفلوئنسر بر اساس تعداد فروش‌هایی که ایجاد می‌کند، معمولاً از طریق آدرس اینترنتی که به آنها ارائه می‌دهید، پرداخت می‌کنید. ایمیل یا ثبت نام اشتراک نیز ممکن است به منزله خرید باشد. این یک انتخاب ایده آل برای زمانی است که قصد دارید تبدیل‌ها را افزایش دهید.

جبران محصول

به جای (یا علاوه بر) پرداخت نقدی به اینفلوئنسر، محصول یا خدمات خود را به عنوان پرداخت ارائه می‌کنید. اگر هدف شما افزایش آگاهی از برند باشد، این می‌تواند گزینه خوبی باشد. نانو اینفلوئنسرها، که معمولاً به اندازه انواع دیگر دستمزد دریافت نمی‌کنند، اغلب این نوع پرداخت را می‌پذیرند.

پرداخت به ازای هر پست

شما به اینفلوئنسر برای هر محتوایی که با ذکر نام تجاری شما ارسال می‌کند، هزینه ثابتی را پرداخت می‌کنید. این محتوا معمولاً شامل عکس‌ها، توییت‌ها، ویدیوها و پست‌های وبلاگ است. اگر به دنبال ایجاد سرنخ و افزایش آگاهی از برند هستید، این گزینه خوب دیگری است.

نحوه یافتن و انتخاب اینفلوئنسرها

با داشتن یک استراتژی کلی، زمان آن رسیده است که جستجوی یک قطعه کلیدی از پازل خود را آغاز کنید: اینفلوئنسرها. چندین راه مختلف برای کشف و ارتباط با آنها وجود دارد. موردی که برای برند شما مناسب است هم به بودجه شما و هم به مدت زمانی که برای اختصاص دادن به جستجو دارید بستگی دارد.

فالوورها

با نگاه کردن به فالوورهای فعلی در پلت فرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی مورد نظر خود شروع کنید – این کار به ویژه در اینستاگرام و فیس بوک مفید است. فالوورها از قبل به پیشنهادات برند شما علاقه‌مند هستند. پست های خود را بررسی کنید آیا برخی از نام‌های کاربری وجود دارند که بارها و بارها دیده‌اید و به طور منظم نظرات و لایک‌های خود را به جا می‌گذارند؟

به پروفایل این فالوورها نگاهی بیندازید. بررسی کنید که آنها در مورد چه چیزی پست می‌کنند، تعداد فالوورهای آنها چقدر است و آیا آنها اغلب در نظرات خود با دنبال کنندگان صحبت می‌کنند یا خیر. می‌خواهید ببینید آیا کسی محتوای منسجمی را پست می‌کند که متناسب با موقعیت شما باشد و گفتگو با افراد دیگر را تسهیل کند. در حالت ایده‌آل، آنها نسبت به افرادی که دنبال می‌کنند فالوورهای بیشتری خواهند داشت و هیچ چیز توهین‌آمیزی پست نمی‌کنند.

شما مجبور نیستید به دنبال کنندگان حساب برند خود بچسبید. به پروفایل شبکه‌های اجتماعی رقبای خود نگاهی بیندازید تا ببینید چه کسانی آنها را دنبال می‌کنند و از همین روند برای هدایت تحقیقات خود استفاده کنید.

هشتگ ها

بررسی هشتگ های مرتبط نیز مفید است. شاید برند شما قبلاً هشتگ خاص خود را داشته باشد یا یک هشتگ خاص برای محصول ایجاد کرده باشید. بررسی کنید چه کسی با استفاده از این برچسب ها پست می‌گذارد. اگر هیچ چیز امیدوار کننده ای پیدا نکردید، به سراغ هشتگ های خاص، مکان یا صنعت بروید.

پیگیری فالوور

در این مرحله، فهرستی از افراد بالقوه برای تماس خواهید داشت. زمان آن رسیده است که قبل از تصمیم گیری در مورد برخی از انتخاب ها، در مورد دنبال کنندگان آنها تحقیق بیشتری کنید.

فالوورهای جعلی یک مشکل هستند زیرا می‌توانند سطح واقعی تعامل یک کاربر را پنهان کنند. آنها ممکن است باعث شوند که فکر کنید اینفلوئنسرتان برندتان را برای مخاطبان زیادی بازاریابی می‌کند.

ابزارهای اینفلوئنسر مارکتینگ

یک جستجوی ساده می‌تواند سرنخ های عالی برای شما پیدا کند. اما زمانی که می‌خواهید عمیق‌تر کاوش کنید و اینفلوئنسرهایی را پیدا کنید که برای برند شما مناسب هستند، باید از یک پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید.

بهترین ابزارهای اینفلوئنسر مارکتینگ عبارتند از:

اگر به راهنمایی بیشتر در مورد تدوین استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ علاقه دارید، خدمات مدیریت شبکه‌های اجتماعی ما را مشاهده کنید. به عنوان یک آژانس دیجیتتال مارکتینگ، eBgroup می‌تواند برخی یا همه جنبه‌های کمپین شما را با پیشنهاداتی که به طور خاص با اهداف و بودجه برند شما طراحی شده است، مدیریت کند.

5/5 - (81 امتیاز)

اشتراک گذاری

2 دیدگاه دربارهٔ «اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چیست؟»

  1. سلام به نظر من انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب خودش کار سختی هست باید حتما مشاوره گرفته بشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟