7 نکته در طراحی لندینگ پیج برای نرخ تبدیل بالا

طراحی لندینگ پیج

یک لندینگ پیج یا صفحه فرود درست کار مهمی را برای کسب و کار شما انجام می دهد: یعنی بازدیدکنندگان را وادار می کند تا به سرنخ تبدیل شوند. پس طراحی لندینگ پیج نیاز به برنامه ریزی و استراتژی دقیق دارد.

در این مقاله می‌خواهیم درباره 7 نکته برتر طراحی لندینگ پیج یا صفحات فرود با کارایی بالا برای کسب و کارها صحبت کنیم .

مقدمه

فرقی ندارد چه یک وبلاگ نویس، صاحب فروشگاه آنلاین باشید یا رئیس دپارتمان بازاریابی در یک شرکت، هدف وب سایت شما تقریباً یکسان است: یعنی تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتری.

اما چگونه این کار را باید انجام دهید؟ پاسخ در لندینگ پیج‌ها است. صفحات فرود هر صفحه ای در سایت شما هستند که در آن بازدیدکنندگان می توانند اقدام خاصی انجام دهند، خواه ثبت نام در خبرنامه ایمیلی، خرید یک محصول جدید و یا شروع شناخت و ارتباط گیری با نام تجاری شما باشد.

طراحی لندینگ پیج یک راه عالی برای تولید سرنخ و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری است. همینطور بدون بهینه سازی صفحات فرود خود برای تبدیل (CRO)، با مشکل تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ مواجه خواهید شد.

اما با به کارگیری این هفت نکته برتر در طراحی صفحات فرود خود، کسب و کار شما به راندمان بالاتری خواهد رسید.

1. بر تجربه بهینه مشتری تمرکز کنید

هرگز تنها صفحات فرود خود را برای بهینه سازی موتور جستجو (سئو) طراحی نکنید. به خاطر داشته باشید که مشتریان انسان هستند. تمرکز شما باید روی ایجاد بهترین تجربه ممکن برای آنهایی باشد که به صفحه شما می آیند و در آن حرکت می کنند.

از خود بپرسید که برای خرید چه چیزهایی باید بخوانند و ببینند. همه متن ها و تصاویر باید بر اساس آنچه در مورد رفتار و علایق مشتریان خود می دانید قرار داده شوند.

2. یک تیتر واضح و قانع کننده ایجاد کنید و از سرفصل های فرعی استفاده کنید

عنوان اولین چیزی است که بازدیدکنندگان هنگام ورود به صفحه شما می بینند. تیتر شما باید به اندازه کافی واضح، جالب و متقاعد کننده باشد تا آنها را وادار به درگیری بیشتر کند. در مرحله بعد، چند عنوان فرعی مختلف برای هر بخش از صفحه خود بنویسید. یعنی برای هر پاراگراف یا تصویر که به خوانندگان کمک کند بدون اینکه خیلی لفظی یا تکراری باشند بفهمند در آن منطقه چه خبر است.

3. با یک تصویر یا فیلم با کیفیت بالا، جلب توجه کنید

اولین برداشت خیلی مهم است به همین دلیل است که تصویر اصلی شما – با گرافیک بالا و برجسته در بالای لندینگ پیج – بسیار مهم است. این اولین چیزی است که بازدیدکنندگان شما می بینند و بین ماندن یا ترک فوری سایت شما را بررسی می کنند.

تصویر اصلی شما باید دارای رنگ ها، فونت ها و عناصر طراحی باشد که هویت بصری برند شما را تکمیل کند. اما به یاد داشته باشید که مهم ترین بخش جلب توجه و نظر آنها است. اگر بتوانید به جای یک تصویر ثابت از یک ویدیو استفاده کنید، بهتر است.


خدمات طراحی سایت

سرویس طراحی سایت یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی تنها چند مورد از خدمات طراحی سایت ebgroup است که با وردپرس یا اختصاصی؛ سایت طراحی می‌شود.

4. از اثبات اجتماعی مثبت خود نهایت استفاده را ببرید

اثبات اجتماعی (دیدگاه مردم) پدیده‌ای روان‌شناختی است که در آن افراد تصور می‌کنند رفتار دیگران نشان‌دهنده نحوه رفتار آنها در یک موقعیت خاص است. این کار می تواند اشکال مختلفی داشته باشد: توصیفات مشتریان در یک سایت فروشگاهی، تاییدیه افراد مشهور (اینفلوئنسرها) برای محصولات و خدمات، و رتبه بندی و بررسی سایر مصرف کنندگان.

این کار می‌تواند یکی از قوی‌ترین نیروها باشد که منجر به تبدیل‌ها می‌شود، به‌ویژه در قالب توصیفات مشتریانی که با محصول یا خدمات شما موفق شده‌اند. اگر بتوانید یک عکس در کنار تائیدیه‌ها قرار دهید، بهتر است!

5. از مکانیسم های چندگانه تبدیل در صفحه خود استفاده کنید

داشتن راه های مختلفی برای تبدیل کاربران در لندینگ پیج ضروری است. به عنوان مثال، به آنها اجازه دهید به راحتی از طریق کلیک روی یک دکمه تماس اقدام کنند. همچنین یک گزینه جداگانه برای کاربرانی که ترجیح می دهند فرم پر کنند یا با تلفن تماس برقرار کنند، ارائه دهید. در مورد انواع تبدیل هایی که می خواهید فکر کنید و ببینید چگونه می توانید دسترسی و انجام آنها را تا حد ممکن آسان کنید.

6. طراحی لندینگ پیج خود را با چت بات یا چت زنده همراه کنید

افزودن ویژگی‌های چت زنده به لندینگ پیج به کاربران این امکان را می‌دهد تا قبل از خرید، به سؤالاتی که ممکن است در مورد محصول یا خدمات شما داشته باشند، پاسخ دهند. برون سپاری برای پایخدهی چت ها هم روش خوبی است تا عملکرد صفحات فرود شما را بهبود بخشند و به شما کمک کنند تا سرنخ های بیشتری کسب کنید.

7. تست A/B کلید موفقیت لندینگ پیج است

تست A/B یا تست تقسیم شامل ایجاد دو نسخه از یک صفحه وب و مقایسه نرخ تبدیل آنها در طول زمان است تا ببینید کدامیک بهتر عمل می کند. وقتی می‌خواهید تبدیل‌های خود را بهینه کنید، این کار می‌تواند بسیار مفید باشد. با استفاده از این روش می توانید بارها و بارها با ایجاد تغییرات جزئی و مشاهده تاثیر آنها بر رفتار کاربران در وب سایت خود، عملکرد سایت خود را بهبود ببخشید.

نتیجه نهایی

صفحات فرود دروازه اصلی مشتریان بالقوه برای دسترسی به محصول یا خدمات شما هستند. در صفحات فرود، محصولات یا خدمات خاصی را تبلیغ و بازدیدکنندگان را دعوت می کنید تا اقدامات فوری انجام دهند. با این حال، ایجاد صفحات فرود که به فروش تبدیل می‌شوند، به چیزی بیش از متن و تصاویر در یک صفحه و امید به تبدیل نیاز دارد.

اگر لندینگ پیج برای تبدیل نداشته باشید، فروش را از دست می دهید. این لیست از نکات کاربردی به شما کمک می کند صفحات فرود با تبدیل بالا ایجاد کنید که نتایج خوبی را ارائه می دهند.

5/5 - (17 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟