4 راه بازاریابی ویدیویی محلی

تولید محتوای ویدیویی
تولید محتوای ویدیویی

حضور آنلاین و محلی خود را با بازاریابی ویدیویی محلی تقویت کنید. بیاموزید که چگونه در پلتفرم شبکه‌های اجتماعی با بین مشتریان اعتماد ایجاد کنید.

از زمان ظهور یوتیوب در سال 2005، شیوع و تاثیر بازاریابی ویدیویی به شدت افزایش یافته است.

یوتیوب با اجازه دادن به کاربران برای آپلود، انتشار و بازاریابی محتوای ویدیویی خود به طور مستقیم در موتور جستجو، زمین بازی را تغییر داد.

امروزه بیش از 2.6 میلیارد نفر از این پلتفرم استفاده می کنند. حالا دیگه یوتیوب تنها پلتفرم ویدیویی نیست.

Vimeo، TikTok، Facebook و Instagram همگی دارای قابلیت‌های بازاریابی ویدیویی قدرتمندی هستند که به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا دیده شوند.

کسب و کارهای محلی می توانند از بازاریابی ویدیویی برای افزایش ترافیک، دستیابی به مشتریان بیشتر و رشد آنلاین استفاده کنند.

در این مقاله چهار راه کار برای ایجاد استراتژی بازاریابی ویدیویی محلی را برای شما آماده کرده‌ایم تا از آن استفاده کنید.

ارزش بازاریابی ویدیویی برای مشاغل محلی

ویدئو یک شبکه قدرتمند برای مشاغل محلی است.

بسیاری ممکن است تصور کنند که بازاریابی ویدیویی بیشتر در حوزه کسب و کارهای آنلاین است. اما مزایای زیادی از بازاریابی ویدیویی برای کسب و کارهای محلی وجود دارد.

مزایای بازاریابی ویدیویی محلی

ترافیک وب سایت: انتشار ویدیوها به صورت آنلاین و بهینه سازی برای دریافت کلیک می تواند کاربران بیشتری را مستقیماً به وب سایت شما هدایت کند.

رشد درآمد: بازاریابی ویدیویی می تواند بر تصمیمات خرید تأثیر بگذارد و درآمد کسب و کار محلی شما را افزایش دهد.

آگاهی از برند: ویدیو کسب و کار شما را در طیف وسیع تری از پلتفرم ها در معرض دید کاربران قرار می دهد و به افزایش دید کسب و کار شما کمک می کند.

اعتماد و اقتدار: پست محتوای ویدیویی ارزشمند می تواند اعتماد مخاطبان شما افزایش و به کسب و کار شما اقتدار بدهد.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO): جاسازی ویدیوها در صفحات وب و مقالات می تواند به ظاهر شدن سایت شما در جستجوی ارگانیک یا تصویر گوگل کمک کند.

لینک‌های برگشتی: ویدیوها می‌توانند به محتوای شما ارزش بیافزایند و سایر وب‌سایت‌ها را تشویق کنند تا به وب‌سایت شما لینک بزنند، که برای سئو و ترافیک بازگشتی مناسب است.

بازاریابی ایمیلی: ویدئوها به کمپین های بازاریابی ایمیلی شما افزوده می شوند و باعث تعامل و کلیک بیشتر می شوند.

تبلیغات: بسیاری از پلتفرم‌های ویدیویی امکان تبلیغاتی پولی هم ارائه می‌کنند تا حتی کلیک‌ها و درآمد بیشتری برای کسب‌وکار شما ایجاد کنند.

حضور محلی: انتشار ویدیوهای مربوط به جامعه یا رویدادهای محلی می تواند به شما کمک کند مشتریان بیشتری را در منطقه خود جذب کنید، حتی اگر به صورت آنلاین تبلیغ کنید.

ارتباط: ایجاد ویدیوهای مرتبط و جذاب می‌تواند از کمپین‌های بازاریابی شما حمایت بیشتری کند، کسب‌وکار شما را به کاربران آموزش دهد و ردپای دیجیتالی شما را بهبود بخشد.

مقالات مرتبطمقالات مرتبطتولید محتوا چیست؟

چگونه با بازاریابی ویدیویی محلی برنده شویم

مطالعات اخیر نشان می دهد که 70 درصد از بینندگان پس از دیدن محتوای ویدیویی در یوتیوب، از یک برند خرید کرده اند.

این فرصت بازاریابی ویدیویی، برای مشاغل محلی هم امکان پذیر است.

در اینجا چند راه برای کارایی بهتر ویدیو در کسب و کار محلی شما نوشته‌ایم:

با فیلم های آموزشی ترافیک جذب کنید

بسیاری از کسب و کارهای کوچک به دلیل داشتن منابع محدود، برای هدایت ترافیک وب سایت ارگانیک تلاش زیادی می کنند. کسب و کار محلی شما به طور بالقوه می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را از طریق سئو با محتوای ویدیویی آموزشی جذب کند.

کاربران به طور فعال در حال جستجوی اطلاعات آنلاین هستند.

اگر بتوانید محتوای آموزشی متناسب با علایق آنها منتشر و بازاریابی هم کنید، می توانید از قدرت موتورهای جستجو مانند گوگل و یوتیوب برای افزایش ترافیک وب سایت خود استفاده کنید.

ابزارهایی مانند Semrush و TubeBuddy به شما این امکان را می دهند تا در مورد کلمات کلیدی جستجوی کاربران در گوگل و یوتیوب تحقیق کنید.

بر اساس حجم شرایط و سطح رقابت، می‌توانید ویدیوهایی با هدف قرار دادن این موضوعات ایجاد کنید.

مثلاً شما یک موسسه حقوقی کوچک هستید.

می توانید فیلم های آموزشی برای موضوعات زیر ایجاد کنید:

“نکاتی برای استخدام وکیل طلاق” (260 جستجو در ماه).

“نکات و ترفندهای طلاق” (170 جستجو در ماه).

“قوانین پذیرش” برای مهاجرت شما (390 جستجو در ماه).

سپس توضیحات و برچسب‌های ویدیوی خود را در YouTube برای کلمات کلیدی هدفی که امیدوارید رتبه‌بندی بگیرید، بهینه کنید.

در ادامه می توانید ویدیوی خود را در یوتیوب منتشر کنید و ویدیو را در وب سایت خود هم قرار دهید.

این کار می تواند به هدایت ترافیک ارگانیک و افزایش اعتبار وب سایت شما در میان رقبا کمک کند.

ایجاد اعتماد با نکات برجسته محصول

مصرف کنندگان امروزی به طور فزاینده ای نسبت به “کلاهبرداری” و ادعاهای تبلیغاتی دروغین تردید دارند.

مصرف کنندگان تحصیل کرده بیشتر روی برندهایی که می شناسند و به آنها اعتماد دارند سرمایه گذاری می کنند.

بازاریابی ویدیویی محلی می تواند راه بسیار خوبی برای ایجاد اعتماد در برند شما باشد.

دموها و آموزش های محصول به شما این امکان را می دهد که مزایا و ویژگی های محصولات خود را نشان دهید.

می‌توانید به مشتریان بالقوه نشان دهید که چگونه از محصول شما لذت ببرند، از ویژگی‌های خاص آن استفاده کنند و آن را در زندگی روزمره خود به کار ببرند. گاهی نشان دادن بهتر از گفتن است!

در جایی که مقالات وبلاگ کافی نباشد، افزودن ویدیوهای برجسته محصول می تواند مشتریان را تشویق کند از شما خرید کنند.

بنابراین، اگر شخصی از فروشگاه شما بازدید کرد و بعداً وب سایت شما را بررسی کرد، ممکن است یک ویدیوی مفید برای ترغیب او به خرید کافی باشد.

علاوه بر این، اگر بتوانید کلمات کلیدی را برای هدف گذاری در ویدیوی خود پیدا کنید، ممکن است بتوانید ویدیوی خود را در گوگل و یوتیوب رتبه بندی کنید.

اگر دارای تجارت الکترونیک (وب سایت فروشگاهی) هستید، این کار می تواند راه خوبی برای افزایش فروش آنلاین باشد.

محتوای ویدیویی را در شبکه های اجتماعی تغییر دهید

کسب‌وکارهای کوچک محلی با چالش‌های خاصی در بازاریابی مواجه هستند. اغلب، بازار کوچکتر است و رقابت محلی می تواند شدید باشد.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک منابع بازاریابی محدود دارند. اینجاست که هدف گذاری مجدد محتوا وارد می شود.

اساساً می‌توانید از محتوای ویدیوی محلی خود در همه پلتفرم‌ها «استفاده مجدد» کنید تا اینکه با استفاده مجدد، دارایی‌های ویدیویی منحصربه‌فرد بسازید.

یک مثال از نحوه کار:

شما از طریق صفحه اینستاگرام کسب و کار محلی خود یک لایو ویدیویی برگزار می کنید.

سپس ویدیوی فایل لایو خود را در رایانه خود دانلود کنید تا بعداً در YouTube آپلود شود. شما ویدیوی خود را ویرایش کرده و در YouTube منتشر می‌کنید و در عین حال کلیپ‌های ویدیویی را در شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند لینکدین، توییتر و فیس بوک دوباره به اشتراک بگذارید.

پس از انتشار، ویدیوی YouTube خود را در آخرین مقاله وبلاگ خود قرار می دهید.

سپس مقاله وبلاگ خود را به کمپین بازاریابی ایمیلی خود لینک می دهید.

در این حالت، شما یک ویدیو را به چند قطعه محتوا تبدیل می‌کنید تا از آن در هفت پلتفرم مختلف (یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر، لینکدین، اینستاگرام، وب‌سایت و ایمیل) استفاده کنید.

می‌توانید ببینید که چگونه این صرفه‌جویی قابل توجه در زمان (و پول) در تلاش‌های بازاریابی ویدیویی شما تاثیر دارد.

افزایش ارتباط با بیوگرافی و توصیفات شرکت

مشتریان اغلب می خواهند با برندی که از آن خرید خواهد کرد، ارتباط نزدیکی احساس کنند. این احساس می‌تواند به طور ویژه برای مشاغل محلی نزدیک به جامعه محلی خود صدق کند.

محتوای ویدیویی می تواند به تقویت این ارتباط کمک کند. به چند نوع ایده ویدیویی برای ایجاد روابط با مشتریان توجه کنید:

بیوگرافی تیم

از اعضای تیم کسب و کار خود بخواهید اطلاعات جالب در مورد علایق، تجربه و سرگرمی های خود به اشتراک بگذارند تا ارتباطی بین کاربران و شرکت شما ایجاد شود.

گواهینامه ها

از مشتریان فعلی بخواهید توصیفات ویدیویی در مورد بررسی محصولات یا خدمات شما ارائه دهند. این می تواند به ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه کمک کند.

مصاحبه ها

یک جلسه «از یک [حرفه ای] بپرسید» برگزار کنید تا مشتریان احتمالی بتوانند درباره صنعت، پیشنهادات و/یا شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

آموزش ها

خدمات یا محصول خود را در عمل با بررسی های تخصصی به رهبری نشان دهید (می تواند به صورت زنده یا از قبل ضبط شود)

خلاصه رویداد

اگر رویداد محبوبی در منطقه شما وجود دارد، تجربه خود را ثبت کنید و نظر خود را برای خلاصه پس از رویداد اضافه کنید. رویداد ممکن است بسته به محبوبیت آن در Google یا YouTube قابل جستجو باشد.

مشارکت جوامع

آیا کسب و کار شما میزبان رویدادهای داوطلبانه، اسپانسرینگ یا در جامعه محلی شما مشارکت می کند؟ با ضبط کار خود و نمایش آن در صفحه وب سایت خود، تیم خود را در عمل نشان دهید.

لایو

پخش زنده یا لایو تعامل بی‌درنگی ارائه می‌کند که نمی‌توانید در بسیاری از پلتفرم‌های دیگر انجام دهید. لایو به کاربران امکان می‌دهد در یک محیط دیجیتالی و زنده نظر بدهند، سؤال بپرسند و با شما درگیر شوند.


خدمات تولید محتوا

سرویس تولید محتوا یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای تحقیق کلمات کلیدی، استراتژی تولید محتوا، سئو محتوا تنها چند مورد از خدمات تولید محتوا ebgroup است.

محتوای ویدیویی یک حس شخصی به بازاریابی شما می‌افزاید.

این ارتباط را با مشتریان احتمالی تقویت کنید چراکه ممکن است الهام بخش بازدید از کسب و کار محلی یا فروشگاه آنلاین شما باشد.

از بازاریابی ویدیویی برای دستیابی به مشتریان محلی بیشتر استفاده کنید. بازاریابی ویدیویی فقط حوزه کسب و کارهای آنلاین نیست.

کسب‌وکارهای محلی نیز می‌توانند از این ویدیو به روش‌های منحصربه‌فردی بهره ببرند.

اگرچه هدف ممکن است فروش شما آنلاین نباشد، اما بازاریابی ویدیویی می تواند ارتباط، اعتماد و تعامل با مشتریان احتمالی را تقویت کند.

راه های خلاقانه زیادی برای استفاده از بازاریابی ویدیویی در کسب و کار محلی شما وجود دارد.

چه از طریق ویدئوهای آموزشی، چه از طریق بیو تیمی، لایو یا شبکه های دیگر، ویدئو راهی عالی برای تقویت حضور آنلاین و محلی شماست.

5/5 - (12 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟