5 گام برای برندینگ شخصی با لینکدین

برندینگ شخصی در لینکدین

بنیانگذاران و صاحبان کسب و کار نه می توانند پنهان شوند و نه باید بشوند. هرچه برند شخصی شما محبوب تر باشد، بدون پرداخت هزینه تبلیغات، تأثیر بیشتری خواهید داشت. پس باید هر چه بیشتر شرکت خود را با مشتریان مناسب رشد دهید. یکی از قوی‌ترین استراتژی‌های بازاریابی که کسب‌وکار می‌تواند به کار گیرد، برندینگ شخصی با لینکدین برای موسس یا مدیرعامل کسب و کار است.

شما باید این کار را به درستی انجام دهید و هرگز تبلیغ دیگری نخرید، زیرا دسترسی ارگانیک به شما بیشتر کمک خواهد کرد. با وجود اینکه این موضوع ثابت شده است، هنوز بسیاری از کارآفرینان برای تبلیغات خودشان پول پرداخت می کنند.

مقدمه

متخصصان با مطالعه روزانه لینکدین و به اشتراک گذاشتن مطالبی که آموخته اند، در کمتر از یک سال، لینکدین خود را از صفر به 55000 فالوور می رسانند. آنها نه تنها مدافع یادگیری و کاربرد روزانه هستند، بلکه ثابت کرده اند که شما نیازی به متخصص بودن ندارید، بلکه فقط باید یک مشتاق باشید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ eBgroup، با کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای زیادی کار می کند و به آنها کمک می کند تا صدای خود را بیابند، پیام خود را تقویت کنند، و جامعه ای از طرفداران، نه فقط دنبال کنندگان، ایجاد کنند. ما به صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کنیم از روش‌های بازاریابی منسوخ استفاده نکنند و به جای آن از تکنیک‌های بازاریابی نوآورانه‌ی فروش و تولید محتوا استفاده کنند و داستان‌های شخصی خود را به اشتراک بگذارند.

در ادامه ما بهترین استراتژی های برندینگ شخصی در لینکدین را برای شما آماده کرده ایم که هر کسی می تواند آن را انجام دهد.

1. در هنر نوشتن با کیفیت بالا مسلط شوید

فعالیت در لینکدین یک تمرین مهم است : «نوشتن یک مهارت جهانی است که همه باید آن را بیاموزند. به‌ویژه در مقطع کارشناسی ارشد، به ما یاد می‌دهند که از کلمات پیچیده، اصطلاحات تخصصی تجاری و نوشتن به شکل طولانی استفاده کنیم. اما بازاریابی شبکه‌های اجتماعی دقیقاً برعکس آن را می‌طلبد.»

ساده نگه داشتن کلمات، محتوای شما را دسترس‌پذیرتر می‌کند، همچنین بیشتر باید روی روانشناسی و متقاعدسازی تمرکز کنید، تا روی دستور زبان». پس از آن، بیشترین زمان خود را صرف ساختن قلاب‌های ساده کنید که باعث می‌شود افراد مجبور به خواندن بیشتر شوند. “شما 3 ثانیه فرصت دارید تا یک خواننده را بگیرید، بنابراین قلاب شما باید درخشان باشد.” هدف هر یک از مطالب باید این باشد: «مشکل را برای مخاطب ایده‌آل خود حل کنم، مواردی را که قول داده‌ام انجام دهم، قالب‌بندی عالی داشته باشد، و واضح و مختصر باشد». این چک لیست را برای همه مطالب تان اجرا کنید و تا زمانی که همه کادرها را علامت نزدید آن را منتشر نکنید.

2. هر روز حضور داشته باشید

ما که معتقدیم داستان ها خاص یا منحصر به فرد نیستند. “پس ثبات و وسواس هر بار شما را شکست می دهد.” در عوض، تصمیم بگیرید زمان خود را به لینکدین اختصاص دهید. یعنی با احساس الهام گرفتن از خواب بیدار شوید. “شبکه سازی، آموختن، نوشتن” و در نتیجه این فرآیند در سراسر صفحه رشد می کند.

برای تبدیل فالوورهای خود به یک جامعه و رشد آن ، از همان الگوی سازگاری پیروی کنید. یعنی هر زمانی پست می‌کنید، هر بار در همان زمان پست کنید، زمانی را در تقویم خود برای تعامل با شبکه خود برنامه‌ریزی کنید و هرگز یک روز را از دست ندهید». نگذراندن یک روز بخش بزرگی از رشد پلتفرم شما و مشتریانتان است.

3. ستون های محتوای خود را تعریف کنید

برخلاف تصور رایج، “ساخت یک برند شخصی موفق به اشتراک گذاری بیش از حد پست نیست.” نیازی نیست به مخاطبان خود چیزی بگویید که از دانستن آنها راحت نیستید. این یک شو تلویزیونی واقعیت نیست، یک مستند است. ما که هر روز، بدون انحراف، و با مرزهای بسیار واضح، پست‌هایی را بر اساس ستون‌های محتوای خود می‌نویسیم به شما می‌گوئیم: ساخت ستون‌های محتوا روشی است که می‌توانید با آن جلوی هرز رفتن را بگیرید.

پست های خود را بر اساس شش مولفه اصلی بازاریابی محتوا بسازید: الهام بخش، سرگرم کننده، آموزشی، ترویج، توانمندسازی و اعتبار بخشی.

در مورد موضوعاتی که قبلاً در مورد آنها می دانید فکر کنید، سپس آنها را با سه موضوع از شش موضوع بازاریابی محتوا مطابقت دهید که این موضوعات چگونه می توانند به مخاطبان شما احساس کنند. به عنوان مثال، ما ستون های زیر را انتخاب کرده ایم: آموزش، توانمندسازی، الهام بخش.

ما با صحبت در مورد برندسازی شخصی، کپی رایتینگ و استراتژی بازاریابی را آموزش می دهیم. با صحبت در مورد کارآفرینی توانمند می سازیم و با به اشتراک گذاشتن داستان های شخصی و تجربه خود الهام بخش می شویم.

4. کاربران با مخاطبان زیاد را بررسی کنید

افراد زیادی پیش از شما برندینگ شخصی در لینکدین را انجام داده اند و فهمیده‌اند چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست. بنابراین از پروفایل‌های آنها به عنوان مرجع استفاده کنید. یعنی به طور مرتب کاربران مهم را در همه پلتفرم‌ها مطالعه کنید تا ببینید کدام قلاب‌هایشان و چه سبک نوشتاری شان بهتر کار می‌کند، چه موضوعاتی باعث ایجاد تبلیغات می‌شوند، چه نوع ساختار پست شان جذاب است، و غیره.

نکته‌ی مهم این است که «یک فایل سوایپ بسازید، جایی که پست‌هایی را که دوست دارید ذخیره کنید». این می تواند در Notion، در برنامه یادداشت های شما یا در یک فایل word باشد. حتی یک آلبوم در عکس های شما. “هدف دسترسی آسان است، بنابراین می توانید در هنگام تولید محتوای خود الهام بگیرید.” اجازه ندهید صفحه خالی شما را بترساند. در عوض، چند قدم جلوتر رفته و از آن ها تقلید کنید.

5. تعامل و شبکه با کاربران دیگر

جامعه سازی بخش بزرگی از موفق شدن در شبکه های اجتماعی است. یعنی همه چیز به بازاریابی قیفی و تولید سرنخ مربوط نیست. شما باید مخاطبان خود را پرورش دهید. ما معتقدیم که برندینگ شخصی در لینکدین به معنای داشتن جامعه ای از طرفداران و مردم است و برای انجام این کار، باید مرتبا دیده شوید و شناخته شوید. شما باید در حلقه های مناسب آشنایی ایجاد کنید. شما از طریق ارتباط کشف می شوید.

هر روز در مورد پست های دیگران نظر دهید. با افراد شبکه خود تماس بگیرید. پشتیبانی از دیگران را در محتوای خود به اشتراک بگذارید. این کار را ادامه دهید و معیارها را افزایش دهید. چند سال پیش ما هیچ فالووری نداشتیم. تنها کاری که انجام دادیم این بود که به عادت نوشتن متعهد شدیم و یک ساعت در روز در لینکدین شبکه سازی کردیم.

نکته پایانی

قبلاً مجبور بودید خانه خود را ترک کنید تا وارد شبکه شوید، اما اکنون با برندینگ شخصی در لینکدین می توانید این کار را با لباس خواب انجام دهید. نه تنها این، بلکه هر مکالمه‌ای که دارید می‌تواند به طور مؤثری شنود شود و این فرصت را برای افراد جدید به ارمغان می‌آورد تا کار شما را کشف کنند.

برای هر چیز ارزشمندی، نیاز به ثبات و تلاش است. اما تسلط بر هنر نویسندگی، تعریف ستون‌های محتوا، مطالعه حساب‌های مهم و یافتن سازندگان دیگری که می‌توانند سفر را در درون آنها به اشتراک بگذارند، راهی برای تحقق آنهاست.

امتیاز شما post

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟