5 مزیت روابط عمومی
بلاگ, روابط عمومی, وبلاگ

۵ مزیت روابط عمومی برای کسب و کار

Advertisements

در سالهای اخیر ، ما شاهد تغییر چشمگیر از بازاریابی سنتی به رویکرد یکپارچه بازاریابی هستیم. به عنوان یک جنبه مهم ارتباطات یکپارچه ، روابط عمومی با عنوان معروف روابط عمومی (PR) به مشاغل این امکان را می دهد تا پیام تبلیغاتی خود را بطور مؤثر و با روشی معتبر تقویت کنند.

روابط عمومی ابزاری مدیریتی قدرتمند برای شرکت‌ها است تا بتوانند به اهداف تجاری خود برسند و چهره و حضور خود را درست بسازند. با این حال ، روابط عمومی و تبلیغات معمولاً مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و مورد غفلت واقع می‌شود زیرا مدیران شرکت‌ها نسبت به روابط عمومی و آنچه می‌توانند انجام دهند مطلع نیستند.

در اینجا ۵ مزیت روابط عمومی را برای توجه شما ذکر می‌کنیم:

روابط عمومی اعتبار برند را افزایش می‌دهد

تبلیغات از طریق روابط عمومی به کسب‌و‌کار و برند شما اعتبار می‌دهد زیرا محتوای معتبرتر و آموزنده‌تر به کار گرفته می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد که روابط عمومی ، اعتبار بیشتری را در بین بازار مصرف ایجاد می‌کند تا تبلیغات موثرتر تلقی گردد.

روابط عمومی موجب جذب بازار هدف می‌شود

روابط عمومی این امکان را می‌دهد تا یک روش بسیار ساده تر برای حفظ و جذب بازار هدف به‌کار گرفته شود. بعنوان مثال یک مقاله خوب در مورد محصول / خدمات شما در مجله می‌تواند بسیار جذاب‌تر و تاثیر گذارتر از تبلیغ در همان مجله باشد.

علاوه بر این ، با استفاده از منابع رسانه‌ای متعدد یک آژانس روابط عمومی، می‌توانید پیام‌های کلیدی خود را بطور موثری ارسال و در رسیدن به اهداف شرکت‌تان از آن کمک بگیرید.

ارزش افزوده ارائه می‌دهد

روابط عمومی می‌تواند یک نقطه منحصر به فرد تماس را فراهم کند و ارزش افزوده‌ای را به کالای شما ببخشد، که این می‌تواند به شما در تمایز بین رقبا کمک کند و شما را در صدر صنعت خاص خود قرار دهد.

علاوه بر این، روابط عمومی می‌تواند از طریق افزایش دید محصولات و خدمات خود، شخصی سازی برند شما، بالا بردن پروفایل شما، ایجاد روابط محکم، مدیریت شهرت خود، مدیریت روند فروش، ارزش افزوده به مشتریان را از طریق مطالعات موردی افزایش دهد. به طور کلی ، این یک سناریو برد-برد است.

ایجاد مخاطبان بالقوه کوتاه مدت و بلند مدت

ارتباط با رسانه‌ها از طریق روابط عمومی نوعی قرار دادن طولانی مدت است زیرا در ابتدا به احتمال زیاد در معرض مقادیر زیادی از دید مخاطبان قرار خواهید گرفت. اما با گذشت زمان ، متوجه خواهید شد که تنها یک منبع رسانه‌ای هم منجر به این امر می‌شود. هنگامی که مشاغل و مشتریان با روابط عمومی ارتباط برقرار می‌کنند، تولید مشتریان دوچندان می‌شود.

تصویر برندتان را می‌سازد

مدیران غالباً فرض می‌کنند که روابط عمومی همه چیز در مورد تبلیغ یک محصول یا گزارش و پیشنهادات ویژه است. این یک تصور غلط است زیرا روابط عمومی کل کسب‌وکار شما را به سمت رشد و موفقیت بیشتر سوق می‌دهد.

هنگامی که به درستی روابط عمومی انجام بگیرد، می‌تواند تصویری از برند مثبت را در ذهن مصرف‌کنندگان شما ایجاد کند و این راهی را برای تعامل بهتر شرکت شما فراهم می‌کند. یک تصویر عالی از برند، یک سرمایه گذاری تجاری است که نمی‌تواند خریداری شود.

گروه کسب و کار الکترونیک (eBgroup) یک مرجع بازاریابی یکپارچه موفق است. ما با تجربه گسترده و روابط محکم خوبمان با رسانه‌ها و با ارائه راهکارهای ارتباطی هوشمند که باعث ایجاد حرکت و ابتکار عمل در جذب و حفظ مشتری برای کمک به کسب‌وکار شما و رسیدن به موفقیت خواهیم گشت.

One thought on “۵ مزیت روابط عمومی برای کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *