فریلنسینگ و فریلنسری

Home » بلاگ » مقالات » دیجیتال مارکتینگ » فریلنسینگ و فریلنسری

فریلنسینگ

فریلنسینگ (آزاد کاری) یک شیوه جذاب برای زندگی است. استقلال، انعطاف پذیری و پتانسیل های مالی نامحدود همه به طرز باورنکردنی به کار گرفته شده است ، خصوصاً برای کارمندانی که از محیط کار واقعی خود خسته شده‌اند. اما ، هنوز هم رمز و راز پیرامون انتخاب حرفه ای در آنها وجود دارد.

به عنوان یک فریلنسر، چگونه می‌توانید درآمد کسب کنید؟ کار یا شغل را در کجا می‌یابید؟ چگونه می‌فهمید که چه کاری باید انجام شود؟ در مورد بیمه و مزایا چطور؟

این سؤالات همان چیزی است که به طور معمول افراد را از ادامه کار آزاد تمام وقت بازمی‌دارد. این که آیا آزاد سازی رویای مادام‌العمر شماست یا ابزاری برای پایان دادن به آن است؟

انواع فریلنسرینگ

امروزه اقتصاد مستقل به خوبی گسترش یافته است تا میلیون ها نفر از افراد با استعداد توانایی ایجاد کسب و کار خود و آزادی بیشتری را در مشاغل روزانه خود را فراهم کند.

حالا بیائید انواع مختلف فریلنسرینگ و نقش هایی که در بازار امروز وجود دارد را مرور کنیم:

اداری

مشاغل کوچک – و حتی سایر کارگران آزاد – همیشه در انجام کارهای اداری به کمک نیاز دارند. این سازمان ها غالباً با همه این خدمات اداری فریلنسنرها را استخدام می کنند.

  • دستیار مجازی
  • معاون اداری
  • حسابدار

توسعه دهنده برنامه

امروزه، برنامه های تلفن همراه تقریباً به اندازه وب سایت‌ها مهم هستند. به همین دلیل، فریلنسینگ چندین فرصت شغلی توسعه نرم افزار رایگان ایجاد شده و رونق گرفته است.

  • توسعه دهنده برنامه بومی
  • برنامه‌نویس تحت وب
  • توسعه دهنده بازی موبایل
  • طراح / طراح Chatbot

مشاوره

برخی از مشاغل به استراتژی و برنامه ریزی نیاز دارند (به جای ایجاد تحویل) اینجاست که این نقش‌های مشاوره مستقل به مرحله اجرا در می آیند.

  • مشاور استراتژی تجارت
  • مشاوره برنامه ریزی تجارت
  • مشاور عملیات
  • مشاوره قیمت گذاری
  • مشاور منابع انسانی
  • مشاور فناوری اطلاعات

آموزش الکترونیکی

یادگیری الکترونیکی به سرعت در محبوبیت و تأثیر تجارت به سرعت رشد کرده است. شرکت هایی هستند که می خواهند آموزش الکترونیکی ارائه دهند اما توانایی تهیه یا علاقه ای به ایجاد یک تیم ویژه e-learning را ندارند ، ممکن است از فریلنسینگ مترجمان آزاد الکترونیکی بهره مند شوند.

  • مشاور آموزش الکترونیکی
  • طراح آموزش

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک یک قطعه مهم در برندینگ هر سازمان است. بسیاری از شرکت ها برای کمک به توسعه نام تجاری یا دارایی‌های بازاریابی خود، برخی از این خدمات طراحی گرافیکی مستقل را استخدام می کنند.

  • طراح هویت برند
  • تصویرگر دیجیتال
  • طراح آرم
  • طراحی و چاپ
  • طراح بسته بندی


خدمات طراحی گرافیک

سرویس طراحی گرافیک یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای طراحی اینفوگرافیک، طراحی رابط کاربری وب، طراحی بازاریابی و تبلیغات چند مورد از خدمات طراحی گرافیک ebgroup است.

فریلنسیگ های متفرقه

فرصت‌های جدید مستقل تقریباً روزانه ظاهر می‌شود. این نوع بورس‌های مالی کاملاً جزء هیچ یک از دسته‌های دیگر این لیست نیستند.

  • مترجم
  • مربی زندگی
  • مربی شغلی

عکاسی

برای کسب و کار، روزنامه یا عروسی، عکاسی همیشه لازم است. فریلنسرهای عکاسی به طور معمول در یکی از مدل عکاسی زیر تخصص دارند.

  • عکس محصول
  • عکاسی تبلیغاتی
  • عکاس خبرنگار
  • عکاسی املاک و مستغلات
  • عکاس عروسی / پرتره
  • عکاس مد

فیلمبرداری

در کنار عکاسی ، فیلمبرداری نیز هنگام گرفتن و ارائه تجربه ای بسیار دیدنی برای مخاطب، به همان اندازه مهم است. از آنجا که فیلمبرداری چنین زمینه تخصصی است ، بسیاری از شرکت ها و سازمان ها تصمیم به برون سپاری خدمات زیر را دارند که از خدمات ویدئویی مستقل استفاده کنند.

  • فیلمبردار تجاری
  • کارگردان
  • تهيه كننده
  • ویرایشگر فیلم
  • طراح تنظیم
  • دستیار تولید

طراحی وب سایت

طراحان وب در بخش هایی از طراحی وب سایت شما که مخاطبان شما آن را می بینند و در تعامل هستند، تخصص دارند. در اینجا برخی از نقش‌های فریلنسینگ معمول طراحی وب اعلام شده است.

توسعه وب

از طرف دیگر، توسعه دهندگان وب با برنامه نویسی پشت پرده و ساختاری که از طراحی وب پشتیبانی می‌کند، کار می‌کنند. در اینجا چند نقش توسعه وب مستقل ذکر شده است.

  • توسعه دهنده جلویی
  • پشتیبان توسعه دهنده
  • توسعه دهنده کامل
  • توسعه دهنده وب موبایل

نوشتن

نویسندگی آزاد در چند سال گذشته به طرز چشمگیری رشد کرده است. امروزه ، برخی سازمان ها از کلیه نقش های محتوا خود ، از جمله برخی از این نقش های نویسندگی آزاد ، برون سپاری می کنند.

  • کپی رایتر
  • نویسنده محتوا
  • کاغذ سفید / نویسنده کتاب
  • نویسنده فنی
  • سردبیر
  • اثبات کننده
  • مترجم

بازاریابی

با داشتن بسیاری از مؤلفه ها و تخصص های تحت عنوان “چتر” بازاریابی ، جای تعجب ندارد که بازاریابی آزاد نیز یک حرکت رایج است. در اینجا برخی از نقشهای متداول بازاریابی آزاد مطرح شده است.

  • متخصص سئو
  • تبلیغاتی
  • بازاریاب ایمیل
  • بازاریاب رسانه های اجتماعی
  • مدیر تجارت الکترونیک
  • بازاریاب / مدیر محصول
  • بازاریاب محتوا / استراتژیست / مدیر

دیجیتال مارکتینگ فریلنسری چیست؟

با دیجیتال مارکتینگ فریلنسری، شما اساسا به شرکت‌ها کمک می‌کنید تا محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنند. وظیفه شما این است که با مخاطبان هدف مشتری خود ارتباط برقرار کنید، آن‌ها را به وب سایت مشتری خود هدایت کنید و آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید. خیلی ساده است، درست است؟

انواع مختلف بازاریابی دیجیتال فریلنسینگ چیست؟

انواع مختلفی از بازاریابی دیجیتال وجود دارد و برخی از آن‌ها فنی‌تر از سایرین هستند. در این بخش، دسته‌بندی‌های مختلف بازاریابی دیجیتال مناسب برای فریلنسرها را برای شما شرح می‌دهیم…

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا را می‌توان بیشتر به استراتژی محتوا، نوشتن و توزیع طبقه‌بندی کرد.

توزیع استراتژی محتوای بازاریابی محتوا

با استراتژی محتوا، برنامه محتوای مشتری خود را ترسیم می‌کنید. هدف این است که بفهمید چه نوع محتوایی بیشتر برای مخاطبان هدف مشتری شما جذاب است و آن‌ها را به انجام یک اقدام خاص سوق می‌دهد. (برای یک خبرنامه ثبت نام کنید؟ مشتری خود را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید؟ محصول بخرید؟)

سپس نوشتن محتوا وجود دارد، که خب، نوشتن است! اکثر فریلنسرها انتخاب می‌کنند که در یک یا چند نوع محتوا تخصص داشته باشند – موارد زیادی برای انتخاب وجود دارد، از جمله مقالات وبلاگ، کاغذهای سفید، کتاب‌های الکترونیکی، کپی وب سایت، صفحات فرود و موارد دیگر.

آخرین، توزیع محتوا وجود دارد که مستلزم ارتقای محتوای مشتری شما و بازگرداندن بازدیدکنندگان به سایت آن‌ها است. تکنیک‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید در اینجا از آن‌ها استفاده کنید، از جمله پخش محتوا، ارسال در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، اطلاع‌رسانی وبلاگ‌نویسان و موارد دیگر.

شبکه‌های اجتماعی

با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، شما اساساً محتوا را در کانال‌های اجتماعی مشتری خود ارسال می‌کنید تا برند آن‌ها را تبلیغ کنید. شبکه‌های اجتماعی ممکن است آسان به نظر برسند، اما یک علم در آن وجود دارد – در میان چیزهای دیگر، شما باید در نحوه بهینه‌سازی پست‌های خود برای حداکثر دسترسی و تعامل به خوبی آگاه باشید.


خدمات شبکه های اجتماعی

سرویس مدیریت شبکه های اجتماعی یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای بهتر دیده شدن برند، افزایش دسترسی به مشتری، رتبه‌های بالا در جستجوها چند مورد از خدمات شبکه های اجتماعی ebgroup است.

بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)

سئو با رتبه‌بندی وب سایت مشتری شما در گوگل (ترجیحا در صفحه اول) سروکار دارد. در این شاخه خاص از بازاریابی دیجیتال چیزهای زیادی برای وجود دارد؛ تحقیقات کلمات کلیدی، سئو داخلی، سئو خارجی و موارد دیگر وجود دارد. با توجه به اینکه مصرف کنندگان به طور فزاینده‌ای در حال تحقیق درباره محصولات و خدمات آنلاین قبل از خرید هستند، شرکت‌ها اکنون زمان و پول بیشتری را بر روی سئو سرمایه‌گذاری می‌کنند.


خدمات سئو

سرویس خدمات سئو یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای جستجوی کلمات کلیدی، بهینه سازی و استراتژی محتوا، رپورتاژ تنها چند مورد از خدمات سئو ebgroup است.

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

SEM را با SEO اشتباه نگیرید. سئو با رتبه‌بندی ارگانیک وب سایت مشتری سروکار دارد، اما SEM شامل افزایش دید مشتری در موتورهای جستجو با استفاده از روش‌های پولی مانند تبلیغات PPC است. تبلیغات PPC بخش مهمی از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال اکثر شرکت‌ها هستند و به ویژه برای افرادی که به دنبال افزایش فروش و درآمد خود در مدت زمان کوتاه هستند مفید هستند.

مزایا و معایب دیجیتال مارکتینگ فریلنسری

اکنون که انواع مختلف بازاریابی دیجیتال شناختید، اجازه دهید در مورد مزایا و معایب فریلنسینگ در این صنعت صحبت کنیم.

مزایا

ابتدا نکات مثبت:

  • شما رئیس ندارید
  • می‌توانید تصمیم بگیرید که چه زمانی می‌خواهید کار کنید
  • شما می‌توانید تصمیم بگیرید که کجا می‌خواهید کار کنید
  • هر پروژه متفاوت است. شما هرگز خسته نخواهید شد
  • شما باید تصمیم بگیرید که چقدر درآمد دارید – حقوق شما توسط یک قانون ضعیف که می‌گوید افزایش حقوق حداکثر تا ۵٪ در سال محدود می‌شود، محدود نمی‌شود.

به طور خلاصه، زیبایی دیجیتال مارکتینگ فریلنسرینگ در این واقعیت نهفته است که شما می‌توانید آن را با شرایط خود و به روش خود انجام دهید.

معایب

با این حال، چندین مشکل نیز دیجیتال مارکتینگ فریلنسرینگ نیز وجود دارد. این شامل:

  • رقابت سخت است با فرض اینکه می‌خواهید با مشتریان در پلتفرم‌های فریلنسر ارتباط برقرار کنید، باید در میان تمام فریلنسرهای دیگر از سراسر ایران متمایز شوید.
  • درآمد ثابتی ندارید ممکن است یک ماه 10 میلیون و در ماه دیگر 1 میلیون درآمد داشته باشید. همانطور که پایگاه مشتری خود را ایجاد می‌کنید و مشاغل نگهدارنده بیشتری به دست می‌آورید، وضعیت باید بهبود یابد، اما همچنان به اندازه یک شغل معمولی ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر به ثبات نخواهید رسید.
  • هیچ کس قرار نیست از شما حمایت مالی کند تا مهارت‌های خود را ارتقا دهید. چیزها در دنیای دیجیتال خیلی سریع تغییر می‌کنند و نمی‌توانید به شرکت خود اعتماد کنید تا شما را برای دوره‌ها یا کارگاه‌هایی بفرستد که به شما در ارتقای مهارت‌هایتان کمک کند. خوشبختانه، تعداد زیادی منابع آنلاین رایگان وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اقتباس از هاب اسپات

5/5 - (16 امتیاز)
یک دیدگاه درباره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *