بازاریابی دیجیتال سالن های زیبایی

سالن‌های زیبایی زیادی در اطراف محل زندگی مان وجود دارد. این امر انتخاب سالن مناسب را برای ما تقریبا دشوار کرده است. با توجه به تعداد زیاد سالن‌ها ، این مهم است که شغل و سالن شما از رقابت خارج نشود. به همین دلیل ما لیستی از هفت نکته در مورد بازاریابی دیجیتال سالن های زیبایی و آرایشگاه را برای شما آماده نموده‌ایم!

بازاریابی آرایشگاه

کامنت و نظرات بیشتری از مشتریان دریافت کنید

مشتریان بالقوه شما می‌خواهند بشنوند و ببینند که مشتریان فعلی شما نسبت به تجربیات خود در سالن زیبایی شما چه احساسی دارند.

شهرت و برند آنلاین شما بسیار مهم است و این می‌تواند یک عامل تعیین کننده برای مشتریانی باشد که به دنبال سالن و آرایشگاه جدید هستند.

پیدا کردن یک آرایشگر و سالن زیبایی جدید می‌تواند برای خانم‌ها همراه با شک و تردید باشد، اما دیدن بازخوردها و نظرات مثبت می‌تواند در انتخاب سالن جدید عامل اصلی تصمیم گیری باشد.

بدانید مصرف کنندگان و مشتریان روی کسب و کارهایی که دارای رتبه ستاره با بررسی بالا هستند حتماً کلیک می‌کنند.

یک مطالعه جدید نشان داده که ۵۶ درصد از افراد اگر بررسی نظرات مثبت را دیده باشند، حتی اگر رتبه برتر هم نداشته باشید، روی نتایج کسب و کار محلی کلیک خواهند کرد.

پس مطمئن باشید که یک جریان ثابت از بررسی‌های مثبت برای ایجاد رتبه بندی ستاره برای سالن زیبایی شما به طور مرتب وارد می‌شود.

یعنی مشتری‌های راضی خود را ترغیب کنید تا بازخورد خود را با خدمات دقیقی که در طول حضور دریافت کرده‌اند را ذکر کنند. این مهارت تیم شما را در بررسی ها بزرگ می‌کند و به مشتریان سالن زیبایی شما نشان می‌دهد که شما در کاری که انجام می‌دهید خوب هستید.

و هنگامی که مشتریان یک سرویس خاص را جستجو می‌کنند ، با بررسی خود کلمات کلیدی دیگری اضافه می‌کنند و در انتها به آن قدرت بازاریابی دیجیتال سالن های زیبایی در جستجوی محلی می‌دهند!


حرکت شبکه‌های اجتماعی خود را کامل کنید.

Social Media - advertising ♢ 2019 beauty salon on Behance

مشتریان بالقوه برای دیدن جدیدترین کار شما در سالن زیبایی به شبکه اجتماعی شما به خصوص صفحه اینستاگرام سالن زیبایی خواهند رفت.

عکس ها راهی عالی برای نشان دادن مهارت‌های تیم شما و جذب مشتری‌های جدید هستند. طبق برنامه پست بگذارید و محتوای با کیفیت بالایی تولید کنید که تجربه شما در صنعت زیبایی را تأیید کند.

راه اندازی برنامه کارهای روزانه یا هفتگی در رسانه‌های اجتماعی روشی عالی برای سازماندهی و وظیفه‌ای برای بالابردن تعامل با پست‌ها است.

در اینجا چند ایده برای عکس‌هایی که سالن زیبایی شما می‌تواند در شبکه اجتماعی خود ارسال کند ، آورده شده است:

  • قبل و بعد تصاویر مشتریان
  • عکس‌هایی از فضای داخلی سالن زیبایی شما
  • عکس از سبک، تکنسین‌ها، متخصصان زیبایی و غیره (می توانید هر هفته یک کارمند جدیدتان را معرفی کنید)
  • تجهیزات، محصولات یا کالاهای فروشی
  • سبدهای هدیه و تخفیفات
  • فیلم‌های آموزشی سریع (نحوه فر کردن مو با استفاده از وسایل عادی)
  • استفاده از هشتگ‌های محلی

با برند سالن زیبایی خود سازگار باشید

یک برند بزرگ با گذشت زمان ساخته می شود اما نیاز به عزم جدی دارد.

ثبات در نام کسب و کار، آرم و نشان تجاری گرفته تا محصولات و خدمات شما، بسیار مهم است. در مورد نحوه کسب و کار خود از لحظه ای که مشتریان‌تان سالن زیبایی شما را به صورت آنلاین و در خانه شما مشاهده می‌کنند تا پایان خدمت به آنان، استراتژیک باشید.

Cheerful hairdresser talking to client | Free Photo

در اینجا چند نکته مهم برای کمک به بازاریابی دیجیتال سالن زیبایی شما آورده شده است:

به مشتریان اجازه دهید وقت خود را بصورت آنلاین رزرو کنند.

این کار برای مصرف کننده‌ای که مشغول تحقیق و جستجوی شغل شما است، می‌تواند امتیازی در برابر رقبایتان باشد.

لیست قیمت ها و خدمات را در وب سایت قرار دهید.

اگر این موارد را در محتوای سایت خود ذکر کنید، به مشتریان در حال جستجو ایده می‌دهید که چه مبلغی را برای چه خدمتی پرداخت می‌کنند، و این محتوا می‌تواند به رتبه‌بندی جستجوی محلی شما کمک کند!

در بازاریابی جستجوی محلی سرمایه گذاری کنید.

شغل سالن‌های زیبایی رقابتی است ، بنابراین شما باید طوری عمل کنید که حضور آنلاین شما تمیز و راحت است.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی را از دست ندهید.

تبلیغات اینستاگرام با هدف قرار دادن مکان خاص (و جمعیتی) روشی عالی برای قرار دادن سالن شما در مقابل مشتریان محلی است که تا به حال از سالن شما چیزی نشنیده اند یا هنوز هم در تلاش هستند که شما را پیدا کنند.

تبلیغات را با صفحه فرود یا تخفیف پیوند بدهید و شانس خود را برای جذب مشتری بیشتر بهبود ببخشید تا بازاریابی دیجیتال سالن های زیبایی برای شما موفق تر عمل نماید.

ما را در گوگل جستجو کنید…

یک دیدگاه درباره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *