بازاریابی درونگرا (ربایشی)

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی شرکت ها به بازاریابی درونگرا (ربایشی) متکی هستند؟ در اینجا ۳ دلیل اصلی را برایتان می‌گوئیم:

  • آنها واقعاً نمی دانند چه چیزی است و از این واقعیت خجالت می کشند
  • آنها فروش می خواهند! و آنها درک نمی کنند که چگونه محتوا می تواند درآمد واقعی ایجاد کند
  • آنها وقت و پول ندارند برای استخدام شخصی برای نظارت بر آن در خانه

خوب ، بگذارید این نکته را شروع کنم که بازاریابی درونگرا یا ربایشی یک روش بسیار استراتژیک است که برای حرکت و رشد چشم اندازها از طریق سفر فروش طراحی شده است. همچنین، این روش چشم اندازی برای چیزهای با ارزش است.

بازاریابی درونگرا ارائه اطلاعات مناسب در زمان مناسب و در مکان مناسب است.

مزایای اصلی بازاریابی درونگرا یا ربایشی:

مزیت ۱ – فروش و بازاریابی را ساده می کند

با ورود به این سیستم، تیم های فروش و بازاریابی شما برای ایجاد محتوای قدرتمند درمسیر چشم انداز حرکت می‌کنند. افراد فروش منبعی برای بینش های کلیدی در مورد آنچه مشتریان در مراحل مختلف سفر خرید خود می خواهند و می خواهند هستند هستند.

بازاریاب با داشتن این اطلاعات ، می تواند محتوای بسیار هدفمند ایجاد کند که خریدار را آموزش دهد ، به سوالات آنها پاسخ دهد و مشکلات آنها را برطرف کند. در کنار اینها، فروش و بازاریابی می توانند از این اطلاعات برای هدایت ، افزایش نرخ تبدیل و رشد مشتریان موجود استفاده کنند.

مزیت ۲ – باعث افزایش دید و آگاهی از برند می شود.

دنیای دیجیتال باعث شده است که حتی کوچکترین برندها بتوانند شناخت بزرگی را کسب کنند. با تولید محتوا مطابق با سفر خریدار ، مخاطبان هدف شما می تواند اطلاعات موردنیاز را هنگام انجام تحقیقات خود پیدا کنند.

اگر آنجا نباشید، آنها شما را پیدا نخواهند کرد. ساده است. اگر آنچه را که شما نوشتید را دوست داشته باشند، آنها مطالب تان را با شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند و به میزان چشمگیری یازدید شما را افزایش می‌دهند و اعتبار شما را به عنوان یک منبع معتبر تقویت می کنند.

مزیت ۳ – چشم اندازهایی را برای دنیای دیجیتالی که در آن حضور دارند، آموزش می دهد.

چشم اندازهای تحقیقاتی بصورت آنلاین انجام می‌شود. آخرین آماری که توسط CEB انجام شده است می گوید که اکثر خریداران B2B قبل از تماس با فروشنده، ۵۷٪ -۷۰٪ از طریق تحقیقات خرید خود را انجام می دهند. با کمی تحقیق و بررسی مشخص در مورد خریداران، خواهید فهمید که این چشم اندازهای کلیدی در جستجوی اطلاعات هستند و می توانید اطلاعات خود را به صورت استراتژیک توزیع کنید تا حتماً آن را ببینید.

مزیت ۴ – اعتماد و اعتبار را افزایش می دهد

بسیاری از خریداران از بازاریابی برونگرا جلوگیری نمی‌کنند. آنها نمی خواهند تماس تلفنی شان با شما قطع شود. همیشه به یاد داشته باشید: بازاریابی درونگرا به از شروط خریدار است.

مزایای ۵ – به ایجاد ترافیک با کیفیت منجر می شود

سرانجام ، بخشی که منتظر آن هستید: چطور فروش درونگرا باعث فروش می شود؟ خوب ، ما نمی گوییم این باعث فروش می شود. ما می گوییم این روابط باعث ایجاد روابط می شود. محتوای مورد نظر در مخاطبان اصلی شما ترافیک با کیفیت را هدایت می کند و به وب سایت شما منتهی می شود.

هرچه بیشتر به تولید محتوا بپردازید، بیشتر این احتمال وجود دارد که از سایت شما بازدید کنند و هنگامی که این کار را انجام دهند ، با تماس با شما، صفحات فرود سطح بالا و پیشنهادات محتوا برای کمک به آنها آماده خواهید شد.

این نکته مهم است که بازاریابی دردونگرا از موثرترین استراتژی های دنیای دیجیتال امروز است و اگر از آن استفاده نمی کنید، فرصتی مهم برای دستیابی به روابط با چشم انداز خود را از دست داده‌اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *