مقالات

استراتژی کسب و کار

در استراتژی کسب و کار برای دستیابی به بازده بالاتر، باید ویژگی های اصلی یک سازمان بر روی برآورده کردن نیازهای مشتری یا ترجیحات او متمرکز باشد. این کار از طریق استراتژی های سطح کسب و کار انجام می شود. استراتژی های سطح کسب و کار عبارت است از: اقدامات انجام شده برای ایجاد و […]

استراتژی کسب و کار بیشتر بخوانید »

طراحی تجارت الکترونیک

مشاغل سنتی “کف بازار” تجربه‌ی مستقیم ، حضوری فروش محصولات و خدمات را به مشتریان می دهد. درست همانطور که تجربه مشتری نقش اساسی در تبدیل خریداران ویترین به خریداران واقعی دارد ، طراحی تجارت الکترونیک یک نوع تعامل مشتریان با تجارت را تعیین می کند. تدوین یک برنامه طراحی استراتژیک برای تجارت الکترونیکی نیاز

طراحی تجارت الکترونیک بیشتر بخوانید »

گوگل برت

آپدیت گوگل برت

گوگل مهمترین آپدیت خود در پنج سال اخیر را اعلام کرد. آپدیت گوگل برت ۱۰ درصد جستجوها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این مقاله به بررسی آپدیت گوگل برت چیست و چگونه می تواند سئو را تحت تأثیر قرار دهد؟ خواهیم پرداخت. آپدیت برت (BERT) آپدیت برت (BERT) یک بروزرسانی مهم توسط گوگل است.

آپدیت گوگل برت بیشتر بخوانید »

آموزش تبلیغات در گوگل – قسمت ششم

استراتژی پیشنهاد قیمت خودکار در گوگل ادز استراتژی پیشنهاد قیمت خودکار در گوگل ادز : تبلیغات Google چندین استراتژی پیشنهاد می دهد که برای انواع مختلف کمپین ها و اهداف کسب و کار طراحی شده اند. معامله خودکار می تواند عملکرد کمپین تان را افزایش دهد. در این دوره، ما به شما در تصمیم گیری

آموزش تبلیغات در گوگل – قسمت ششم بیشتر بخوانید »

آموزش تبلیغات در گوگل – قسمت پنجم

در این بخش اهمیت تیتر در تبلیغات گوگل را یاد می گیریم و از خطاهای تیتر در آگهی اجتناب کنیم. معرفی اشتباهات کوچک، بعضی از رایج ترین دلایل عدم نمایش تبلیغات بعد از راه اندازی در گوگل است. این ها فوق العاده ساده هستند تا زمانی که شما فلسفه گوگل را درک کنید از این

آموزش تبلیغات در گوگل – قسمت پنجم بیشتر بخوانید »

آموزش تبلیغات در گوگل – قسمت چهارم

در این قسمت از آموزش تبلیغت در گوگل خواهیم گفت که چطور انتخاب کنید کجا مشتریان تبلیغات گوگل شما را ببینند مشتریان ممکن است تبلیغات گوگل خود را با نتایج جستجو ، در وب سایت های گوگل یا وب سایت های دیگر و یا در برنامه های تلفن همراه مشاهده کنند – این ها همه

آموزش تبلیغات در گوگل – قسمت چهارم بیشتر بخوانید »

آموزش تبلیغات در گوگل قسمت سوم

آموزش تبلیغات در گوگل قسمت سوم سازماندهی حساب کاربری خود برای موفقیت بیشتر معرفی شما می توانید حساب Google Ads و کمپین های خود را برای اجرای یکنواخت و دستیابی به بهترین نتایج سازماندهی کنید. این دوره به شما چگونپی نگاهی دقیق تر به ساختار حساب Google Ads را نشان خواهیم داد. چه چیزی یاد

آموزش تبلیغات در گوگل قسمت سوم بیشتر بخوانید »

آموزش تبلیغات در گوگل قسمت دوم

معرفی تبلیغات گوگل چندین استراتژی که برای انواع مختلف کمپین ها و اهداف کسب و کار طراحی شده اند را به شما پیشنهاد می دهد . با انجام معامله خودکار می توانید عملکرد کمپین خود را افزایش دهید، در این دوره، ما به شما در انتخاب یک استراتژی پیشنهاد شده که برای شما نیز مناسب

آموزش تبلیغات در گوگل قسمت دوم بیشتر بخوانید »

کسب و کار الکترونیک

مبانی کسب و کار الکترونیکی

مقدمه استفاده از فناوری رایانه‌ای در جمع‌آوری، پردازش و ارایه اطلاعات به نحوی که منجر به پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت‌های یک سازمان با اهداف تجاری و غیرتجاری باشد، کسب و کار الکترونیکی می‌گویند. گسترش و رشد فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی و ورود آنها به عرصه سیستم های سازمانی آثار و تبعات مثبتی در ساختار سازمان‌های

مبانی کسب و کار الکترونیکی بیشتر بخوانید »

آموزش تبلیغات در گوگل

قسمت اول تبلیغات گوگل اصول اولیه تبلیغات Google را یاد بگیرید در این دوره، ما به آنچه تبلیغات گوگل می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد ورود می کنیم آنچه را یاد می گیرید: چگونه تبلیغات گوگل می تواند به شما در برقراری ارتباط با مشتریان کمک کند شما چکار انجام خواهید داد؟

آموزش تبلیغات در گوگل بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا