کسب و کار الکترونیک

نقش روابط عمومی در کسب و کار

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار – بخش سوم

در بخش سوم و پایانی مقاله‌ی نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه روابط عمومی می تواند به تجارت کوچک ما کمک کند؟ این که کسب و کار کوچک ما جدید باشد یا به نوعی تازه تأسیس شود ، پیوند دادن روابط عمومی به عنوان بخشی از […]

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار – بخش سوم بیشتر بخوانید »

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار چیست یا بهتر بگوئیم روابط عمومی چگونه می تواند کسب و کار شما را توسعه دهد؟ چه اهدافی برای تجارت خود دارید؟ کدام یک از این اهداف رشد کسب و کار را شامل نمی‌شود؟ روابط عمومی در دستیابی به اهداف کلیدی کسب و کار و تجارت نقش

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار بیشتر بخوانید »

راهکارهای مثبت اندیشی و موفقیت در محیط کار

باید بپذیرید در محل کار هم می‌توان مثبت اندیش بود و وضعیت را به‌دلخواه خود تغییر داد تا به موفقیت برسیم. شاید مدیر بدخلقی دارید که همیشه شما را متهم به اشتباه می‌کند یا محیط کارتان متناسب با اخلاق و علایق‌تان نیست. اگر این چنین است، نگران نباشید، شما به‌عنوان یک انسان قادر هستید شرایط

راهکارهای مثبت اندیشی و موفقیت در محیط کار بیشتر بخوانید »

ماتریس ترند طراحی کسب و کار

ماتریس ترند: یک دید کلی برای روندهای مربوط به کسب و کار است. قبل از اینکه ما واقعاً توصیه های خود را با تمرکز بر روی اطلاعات مصرف کننده شروع کنیم، که همیشه در هسته اصلی کار ما است و قبل از آنکه حتی برای این موضوع اقدام به ایجاد سکوهای نوآوری یا اطلاعات کنیم،

ماتریس ترند طراحی کسب و کار بیشتر بخوانید »

موفقیت در تحول دیجیتال

فن آوری های دیجیتال در تغییر شکل چشمگیر صنعت موثر بوده است. بسیاری از شرکت ها برای تغییر در مقیاس بزرگتری تلاش می‌کنند تا با به دست آوردن مزایای این روند به رقابت با رقبا بپردازند. در یک بررسی جهانی جدید در مورد تحول دیجیتال ، بیش از هشتاد درصد پاسخ دهندگان گفته‌اند که سازمان

موفقیت در تحول دیجیتال بیشتر بخوانید »

مدل کسب و کار

یک مدل کسب و کار چیست؟ یک مدل کسب و کار چارچوبی برای چگونگی ایجاد یک شرکت است. درنهایت ، پتانسیل های یک سازمان را تا ذات خود تقلیل می دهد و چارچوبی برای موفقیت و غلبه بر چالش ها را فراهم می کند. یک مدل کسب‌وکار فرضیات اساسی و هرگونه یادگیری اصلی در مورد

مدل کسب و کار بیشتر بخوانید »

استراتژی کسب و کار

در استراتژی کسب و کار برای دستیابی به بازده بالاتر، باید ویژگی های اصلی یک سازمان بر روی برآورده کردن نیازهای مشتری یا ترجیحات او متمرکز باشد. این کار از طریق استراتژی های سطح کسب و کار انجام می شود. استراتژی های سطح کسب و کار عبارت است از: اقدامات انجام شده برای ایجاد و

استراتژی کسب و کار بیشتر بخوانید »

طراحی تجارت الکترونیک

مشاغل سنتی “کف بازار” تجربه‌ی مستقیم ، حضوری فروش محصولات و خدمات را به مشتریان می دهد. درست همانطور که تجربه مشتری نقش اساسی در تبدیل خریداران ویترین به خریداران واقعی دارد ، طراحی تجارت الکترونیک یک نوع تعامل مشتریان با تجارت را تعیین می کند. تدوین یک برنامه طراحی استراتژیک برای تجارت الکترونیکی نیاز

طراحی تجارت الکترونیک بیشتر بخوانید »

کسب و کار الکترونیک

مبانی کسب و کار الکترونیکی

مقدمه استفاده از فناوری رایانه‌ای در جمع‌آوری، پردازش و ارایه اطلاعات به نحوی که منجر به پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت‌های یک سازمان با اهداف تجاری و غیرتجاری باشد، کسب و کار الکترونیکی می‌گویند. گسترش و رشد فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی و ورود آنها به عرصه سیستم های سازمانی آثار و تبعات مثبتی در ساختار سازمان‌های

مبانی کسب و کار الکترونیکی بیشتر بخوانید »

کسب و کار دیجیتال

بدون داشتن تجربه و برنامه ای کامل و جامع در حوزه کسب و کار دیجیتال، هیچ ارتباط موثری بین صاحبان کسب و کار و مشتریان ایجاد نمی شود. برای داشتن یک  کسب و کار دیجیتال قوی باید از متخصصان این حوزه کمک گرفت. گسترش و پیشرفت روز افزون تکنولوژی بخصوص در زمینه دیجیتال و اینترنت،

کسب و کار دیجیتال بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا