تولید محتوا

تولید محتوا در اینستاگرام

12 نکته برای تولید محتوا در اینستاگرام

ما می‌دانیم بعید است که شما تک تک کلمات این مقاله را بخوانید. براساس آمار در نگاه کردن به اینستاگرام، ایمیل یا پیام‌های متنی، فقط چند ثانیه برای بررسی محتوا وقت صرف می‌شود. امروزه، میانگین توجه کاربران اینترنت به محتواها 8 ثانیه است. بنابراین، چگونه برای مخاطبان باید تولید محتوا در اینستاگرام تولید کرد؟ بازاریابان […]

12 نکته برای تولید محتوا در اینستاگرام بیشتر بخوانید »

تولید محتوای تصویری

تولید محتوا تصویری چیست؟

تصاویر افراد بیشتری را به سمت محتوا جذب می‌کنند و به افراد کمک می‌کنند مدت طولانی‌تری روی محتوا تمرکز کنند.  به همین دلیل شناخت تولید محتوا تصویری برای موفقیت پست بسیار مهم است، ما هم بیشتر روی این موضوع تمرکز می‌کنم. بطور مثال اگر قصد دارید یک کمپین بازاریابی محتوا اجرا کنید، باید دقیقاً بدانید

تولید محتوا تصویری چیست؟ بیشتر بخوانید »

پیلار کلاستر

پیلار کلاستر چیست؟

همه متخصصان و کارشناسان سئو و تولید محتوای سئو شده می‌دانند که نمی‌توان برای کلمات کلیدی هدف بدون تولید محتوای با کیفیت بالا رتبه کسب کرد. اما، سازماندهی درست محتوا به همان اندازه تولید محتوا مهم است و باید یک ساختار لینک‌سازی داخلی درست ایجاد کنید تا قدرت موضوعی شما را نشان دهد. اینجاست که

پیلار کلاستر چیست؟ بیشتر بخوانید »

تولید محتوا متنی

تولید محتوا متنی چیست و چه انواعی دارد؟

محتوا به هر اطلاعاتی گفته می‌شود که به صورت نوشتاری، صوتی یا تصویری ارائه شود و به هر اقدامی که منجر به ایجاد محتوای نوشتاری شود، تولید محتوا متنی گفته می‌شود. محتوای متنی به آن نوع محتوایی گفته می‌شود که نیازی به محتوای صوتی یا تصویری ندارد. تنها چیزی که لازم است عشق شما به

تولید محتوا متنی چیست و چه انواعی دارد؟ بیشتر بخوانید »

تکنیک آسمان خراش

تکنیک آسمان خراش (Skyscraper) در تولید محتوا چیست؟

ایده پشت تکنیک محتوای آسمان خراش (Skyscraper) بسیار ساده است. هنگامی که روی یک محتوای جدید کار می‌کنید، هدف شما این است که آن را طولانی‌تر و آموزنده‌تر از هر چیز دیگری کنید که به صورت آنلاین در دسترس است. اگر رقبای شما پست‌های شگفت‌انگیزی برای کلمات کلیدی مورد نظر شما دارند، باید مقالات خود

تکنیک آسمان خراش (Skyscraper) در تولید محتوا چیست؟ بیشتر بخوانید »

تولید محتوای اختصاصی

تولید محتوای اختصاصی

مصرف‌کنندگان و مشتریان با برندهایی که با آن‌ها به‌عنوان یک فرد رفتار می‌کنند (نه یک عدد در گزارش فصلی) تعامل بهتری دارند و از آنها حمایت می‌کنند. به همین دلیل است که بسیاری از مخاطبان از شرکت هایی که تبلیغات و ایمیل‌های عمومی ارسال می‌کنند خوششان نمی‌آید. تولید محتوا اختصاصی که برای جذب مصرف کننده

تولید محتوای اختصاصی بیشتر بخوانید »

محاسبه هزینه تولید محتوا در eBgoup

محاسبه هزینه تولید محتوا

تولید محتوای با کیفیت بالا برای موفقیت کسب و کار بسیار مهم است. یكی از مهمترین چالش‌های تولید محتوا، فهم هزینه تولید محتوا و چگونگی ایجاد، بدون خلل در کیفیت آن است. بنابراین کسب و کارها همواره در تلاش هستند تا فرآیندهای کارآمدی پیرامون ایجاد و تولید محتوا داشته باشند. صنعت تولید محتوا و بازاریابی

محاسبه هزینه تولید محتوا بیشتر بخوانید »

وبینار

وبینار چیست و چگونه می‌توان یک وبینار برگزار کرد؟

با شیوع بیماری همه گیر کرونا مردم مجبور به کار از خانه شدند، در این میان پلتفرم‌های برگزاری جلسات آنلاین و وبینارها شاهد افزایش محبوبیت و استفاده در سراسر جهان بوده‌اند. در دهه گذشته (مخصوصاً در چند سال گذشته) وبینار به یک عنصر اصلی برای آموزش دانشجویان و مشتریان بالقوه، تولید سرنخ برای کسب و

وبینار چیست و چگونه می‌توان یک وبینار برگزار کرد؟ بیشتر بخوانید »

نقشه کلمات کلیدی

راهنمای جامع نقشه کلمات کلیدی (keyword mapping)

در این پست، قصد داریم به موضوع تحقیق کلمات کلیدی و برخی از کارها و ابزارهایی که می‌توانید برای انجام تحقیق کلمات کلیدی از آنها بهره ببرید، بپردازیم. در نهایت، ما شما را با مراحل نگاشت کلیدواژه یا نقشه برداری کلمات کلیدی آشنا می‌کنیم تا بتوانید ایده‌های خود را در فرآیند انتخاب درست کلمات کلیدی

راهنمای جامع نقشه کلمات کلیدی (keyword mapping) بیشتر بخوانید »

اینفوگرافیک

اینفوگرافیک چیست و چه کاربردی دارد؟

در چند سال گذشته، صنعت خبر شاهد ظهور روزنامه نگاری داده و داستان سرایی با داده بوده است، در حالی که اینترنت خود را به عنوان بستر مناسبی برای روایت ها و تجسم های مبتنی بر داده های پیچیده تر معرفی کرده است. اصطلاح “اینفوگرافیک” در دهه گذشته به بسیاری از صنایع گسترش یافته است

اینفوگرافیک چیست و چه کاربردی دارد؟ بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا