برندینگ

برند شخصی

آشنایی با برند شخصی + چند تکنیک برای ساخت آن

پرسنال برندینگ (برند شخصی) به عنوان یک روند مهم در حوزه مدیریت شخصی و حرفه‌ای، اخیراً به شدت به محور توجه افراد و شرکت‌ها تبدیل شده است. در دنیای پر رقابت امروز، ایجاد یک شخصیت قوی و شناخت فردی موجب موفقیت فرد در حوزه کاری، شخصی و اجتماعی می‌شود. در این مقاله، به تجزیه و …

آشنایی با برند شخصی + چند تکنیک برای ساخت آن ادامه »

برندینگ محصول با eBgroup

برندینگ محصول: اصول، استراتژی‌ و اهمیت

برندینگ محصول به یکی از مراحل حیات یک محصول تجاری اشاره دارد که در آن، تلاش می‌شود تا به محصول یک هویت منحصر به فرد و شناخته شدن در بازار بدهیم. این عملیات اساسی برای جذب مشتریان، افزایش فروش، و تقویت موقعیت رقابتی شرکت‌ها در بازار است. در این مقاله، به اصول برندینگ محصول، استراتژی‌های …

برندینگ محصول: اصول، استراتژی‌ و اهمیت ادامه »

شکست و موفقیت برند

بزرگترین نقاط قوت و ضعف برند

برند‌ینگ در دنیای امروزه نقش بسیار مهمی در توسعه کسب‌وکارها و تعامل با مشتریان دارند. برند‌های موفق اغلب ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که آنها را از رقبا متمایز می‌کند. همچنین هرگونه خطا در این فرآیند می‌توانند منجر به شکست برند شوند. در این مقاله، به بررسی بزرگترین نقاط قوت و ضعف برند پرداخته و نشان داده …

بزرگترین نقاط قوت و ضعف برند ادامه »

برندسازی در مدلینگ

الزامات برندسازی در مد و مدلینگ

صنعت مد و مدلینگ از جوانترین و دینامیک‌ترین صنایع جهان به شمار می‌آید. این صنعت نه‌تنها نمایانگر طراحی و تولید مد، بلکه به‌عنوان یک ابزار برای ارتقاء سبک‌زندگی و انتقال پیام‌های اجتماعی نیز شناخته می‌شود. به عبارت دیگر، مد و مدلینگ به‌عنوان یک ابزار برای بیان هویت و ارتقاء برند در این صنعت اساسی است. …

الزامات برندسازی در مد و مدلینگ ادامه »

ریسک های برندینگ

ریسک‌های برندینگ برای کسب و کار: چالش‌ها و راهکارها

برندینگ به عنوان یکی از عناصر کلیدی موفقیت کسب و کارها به شمار می‌آید. برندینگ نه تنها به ایجاد تشخیص برای کسب و کار کمک می‌کند بلکه ارتباط عمیقتری را با مشتریان ایجاد می‌کند و به افزایش اعتبار و اعتماد عمومی به کسب و کار کمک می‌کند. با این حال، در تلاش برای ایجاد و …

ریسک‌های برندینگ برای کسب و کار: چالش‌ها و راهکارها ادامه »

serp برند با ebgroup

10 مرحله تجزیه و تحلیل SERP برند و ایجاد یک استراتژی دیجیتال موثر

با ما باشید تا بخش‌های کلیدی SERP برند و راه‌های راهنمایی گوگل برای نشان دادن اطلاعاتی که می‌خواهید مخاطبانتان ببینند را بیاموزید. SERP یا (Search Engine Result Page) نام صفحه نتایجی است که گوگل هنگام جستجوی نام برند ارائه می دهد. استراتژی دیجیتال به این معناست که چگونه نام تجاری خود را در اکوسیستم آنلاین …

10 مرحله تجزیه و تحلیل SERP برند و ایجاد یک استراتژی دیجیتال موثر ادامه »

برندینگ شخصی در لینکدین

5 گام برای برندینگ شخصی با لینکدین

بنیانگذاران و صاحبان کسب و کار نه می توانند پنهان شوند و نه باید بشوند. هرچه برند شخصی شما محبوب تر باشد، بدون پرداخت هزینه تبلیغات، تأثیر بیشتری خواهید داشت. پس باید هر چه بیشتر شرکت خود را با مشتریان مناسب رشد دهید. یکی از قوی‌ترین استراتژی‌های بازاریابی که کسب‌وکار می‌تواند به کار گیرد، برندینگ …

5 گام برای برندینگ شخصی با لینکدین ادامه »

مدیریت برند

مدیریت برند

مدیریت برند فرآیند مدیریت شهرت برند و بهبود درک مخاطبان از برند شما به روشی است که آگاهی، بی‌طرفی و وفاداری به برند را ایجاد می کند. اگر کسب و کار شما شخصی باشد، برند شما شخصیت آن می‌شود. اینگونه خواهد بود که چطور خود را با دوستان جدید (مخاطب، مشتری) معرفی می کنید و …

مدیریت برند ادامه »

استراتژی تبلیغاتی کوچک

استراتژی های تبلیغاتی کوچک اما قدرتمند

یک باور غلط و رایج این است که برندهای کوچک قرار است همیشه کوچک بمانند. منابع آنها بسیار محدود هستند و باعث می شود رشد آنها برای فتح قله ها چالش برانگیزتر به نظر برسد. اما همانطور که یک کوه نورد معمولی می تواند با آموزش صحیح از یک کوه بلند بالا برود، برندهای کوچک …

استراتژی های تبلیغاتی کوچک اما قدرتمند ادامه »

مرچندایزینگ

مرچندایزینگ چیست و چگونه در بازاریابی به کار می رود؟

مرچندایزینگ (Merchandising) عمل و فرآیند نمایش و فروش محصولات به مشتریان است. حال این فروش چه دیجیتال و چه در فروشگاه باشد، خرده فروشان برای تأثیرگذاری بر قصد مشتری و رسیدن به اهداف فروش خود از مرچندایزینگ استفاده می کنند. مرچندایزینگ چیست؟ مرچندایزینگ هر کاری است که شما برای تبلیغ و فروش محصولات خود پس …

مرچندایزینگ چیست و چگونه در بازاریابی به کار می رود؟ ادامه »

پیمایش به بالا