Home » مقالات » برندینگ

برند پرسونا

شخصیت برند یا برند پرسونا

شخصیت برند ، مجموعه ای از خصوصیات شخصیتی، نگرش ها و ارزش هایی است که برند شما به طور مرتب به نمایش می گذارد تا بتواند با یک بخش از مخاطب خاص ارتباط برقرار کند. برند پرسونا (شخصیت برند) چیست؟ شخصیت برند می تواند یک شخصیت، فکر یا ایده باشد.…

ادامه مطلب
ریبرندینگ

ریبرندینگ (Rebranding) یا بازسازی برند چیست؟

بازسازی برند یا ریبرندینگ زمانی اتفاق می‌افتد که یک شرکت لوگو، شعار، چشم‌انداز، ماموریت، ارزش‌ها، نام، مخاطبان هدف یا بازار خود را تغییر دهد تا هویت برند جدیدی را در ذهن رهبران، مشتریان، رقبا و شرکا ایجاد کند. ریبرندینگ به برندها کمک می‌کند مخاطبان جدیدی را جذب کنند، مرتبط بمانند،…

ادامه مطلب
برند شخصی

آشنایی با برند شخصی + چند تکنیک برای ساخت آن

هر زمان که در مورد بازاریابی اینفلوئنسر بحث می‌کنیم، مرتباً به برندها اشاره می‌کنیم. اما خودتان زیاد به داشتن یک برند فکر نمی‌کنید. ایده «برندسازی شخصی» برای اکثر مردم غیرعادی است. اما در عصر آنلاین، که چیزهای خوب و بد، برای همیشه در اینترنت باقی می‌مانند، برندسازی شخصی را می‌توان…

ادامه مطلب
برندینگ b2b

برندینگ یا برندسازی B2B

در گذشته، موقعیت نام تجاری و برند برای مشاغل B2C بسیار مهم در نظر گرفته می‌شد، اما کسب و کارهای به برندینگ یا برندسازی B2B علاقه‌ای نشان نمی‌دادند. اکثر دیدگاه‌ها این بود که: قیمت، نیروی محرکه‌ی خریدهای تصمیم گیرنده در B2Bاست خریداران B2Bتصمیم گیرندگان منطقی هستند که تحت تأثیر عوامل…

ادامه مطلب
برند بریف

چطور برند بریف بنویسیم؟

برند بریف (Brand Brief) یا خلاصه برند، چراغ راه برند است و یکی از مهم‌ترین اسنادی است که در مورد ارزش‌ها، اهداف، اخلاق، چشم‌انداز، مأموریت و عوامل متمایزکننده کلیدی برند صحبت می‌کند تا آن را از سایر رقبای موجود در بازار متمایز کند. هویت منحصر به فرد در ذهن مصرف…

ادامه مطلب
برندینگ یا برندسازی

برندینگ (Branding) یا برندسازی چیست؟

از برندهای شخصی گرفته تا ضد برندها، ما وارد عصر آگاهی بی وقفه از برند شده‌ایم. برندسازی همه جا هست، پس به عصر فراگیر شدن برند خوش آمدید، عصری که همه مشتاق قصه گفتن هستند. در مورد چی؟ مهم نیست. بنابراین، برندسازی دقیقاً چیست؟ چگونه باید آن را تعریف کنیم؟…

ادامه مطلب
برندینگ پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی تا حد زیادیی یک مفهوم نسبتاً جدید است. در گذشته، صنعت بهداشت و درمان واقعاً نیازی به برندسازی نداشت، اما در حال حاضر به یک سطح از رقابت روبرو شده است. افزایش قابل توجه در میزان حق انتخاب برای مصرف کننده در بازار و…

ادامه مطلب
برندینگ زنان

چگونه زنان می توانند برند شخصی خود را توسعه دهند؟

همه ما می دانیم که ایجاد یک برند شخصی بسیار با ارزش است ، چراکه یک برند قوی می تواند فرصت‌های کاری مهیجی را پیش روی شما قرار دهد. اما توسعه برند شخصی زنان دارای چالش‌های زیادی می‌باشد. هنگامی که استعدادهای واقعی‌تان دیده می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهد…

ادامه مطلب
ویکتوریا سکرت

برند ویکتوریاسکرت از تاسیس تا پیشرفت

برند ویکتوریاسکرت یک برند نام آشنا در صنعت لباس زیرزنانه می‌باشد، صرف نظر از مشکلات این شرکت بخش های جذابی در راه‌اندازی کسب‌وکار این برند به چشم می‌خورد که بررسی آن می‌تواند درس‌های زیادی را به ما بدهد. روی رایموند ایده تاسیس برند ویکتوریاسکرت را در سال 1977 پس از…

ادامه مطلب