مدیریت برند فرآیند مدیریت شهرت برند و بهبود درک مخاطبان از برند شما به روشی است که آگاهی، بیطرفی و وفاداری به برند را ایجاد می کند. اگر کسب و کار شما شخصی باشد، برند شما شخصیت آن میشود. اینگونه خواهد بود که چطور خود را با دوستان جدید (مخاطب،…
ادامه مطلبدسته: برندینگ
یک باور غلط و رایج این است که برندهای کوچک قرار است همیشه کوچک بمانند. منابع آنها بسیار محدود هستند و باعث می شود رشد آنها برای فتح قله ها چالش برانگیزتر به نظر برسد. اما همانطور که یک کوه نورد معمولی می تواند با آموزش صحیح از یک کوه… مرچندایزینگ (Merchandising) عمل و فرآیند نمایش و فروش محصولات به مشتریان است. حال این فروش چه دیجیتال و چه در فروشگاه باشد، خرده فروشان برای تأثیرگذاری بر قصد مشتری و رسیدن به اهداف فروش خود از مرچندایزینگ استفاده می کنند. مرچندایزینگ چیست؟ مرچندایزینگ هر کاری است که شما برای تبلیغ… نقاط تماس برند هرگونه تعامل یا ارتباطی است که بین یک برند و مشتریان آن برقرار می شود. این نقاط تماس معمولاً برای جذب مشتری توسط برند طراحی و ساخته می شوند و بهترین تجربه تجاری را که می توانند داشته باشند به آنها می دهد. نقاط تماس برند چیست؟… در گذشته مفهوم برندسازی یا برندینگ تقریباً همیشه به نام و لوگوی کسب و کار اشاره داشت. اما همانطور که همه ما می دانیم، در عصر دیجیتال، همه چیز تغییر کرده است. امروزه مصرف کنندگان با برند در ارتباط هستند، به این معنی که برندها باید راه های عمیق تری… اگر کسب و کار دارید، در حال حاضر یک برند دارید. اما ساختن یک برند تجاری فوق العاده نیازمند سازماندهی، برنامه ریزی و فرآیند است. پس نیاز به ابزار برندینگ داریم. برند می تواند یک مفهوم مبهم باشد. اما آیا می توان برندینگ را پیگیری کرد؟ آیا برای آن بازگشت… برندسازی یا برندینگ شخصی در مورد مسئولیت پذیری در مورد نحوه معرفی خود است. اگر تلاش می کنید خود را به عنوان یک متخصص نشان دهید یا به یک اینفلوئنسر در حوزه کاری خود تبدیل شوید، برندینگ شخصی می تواند به شما به عنوان یک رهبر کمک کند. با نشان… با وجود هزاران برند جدید جواهرات، جلب توجه افراد به کسب و کار شما و اینکه مردم آن را جدی بگیرند، می تواند دشوار باشد. با این حال، بسیاری از صاحبان طلا و جواهرات فروشی هنوز به همان تکنیکهای قدیمی برندینگ طلا و جواهرات علاقه دارند. یعنی: تبلیغات شفاهی، تخفیفهای… یک راه موثر برای متمایز شدن از شرکتهای دیگر، برندینگ شرکتی یا برندینگ سازمانی است. برندسازی شرکتی شما را به مخاطبانتان بیشتر شناسانده و مرتبط میکند. با ایجاد استراتژی برندینگ شرکتی، می توانید با مشتریان بهتر ارتباط برقرار کنید و خود را به عنوان یک سازمان قابل اعتماد در صنعت… هر کسب و کاری یک برند است یا حداقل این پتانسیل را دارد که با راهنمایی صحیح یک مدیر برند به یک برند تبدیل شود. کار در سمت مدیر برند به معنای توسعه استراتژی است که یک شرکت را از رقبای خود متمایز می کند و یک رابطه طولانی مدت… استراتژی های تبلیغاتی کوچک اما قدرتمند
مرچندایزینگ چیست و چگونه در بازاریابی به کار می رود؟
نقاط تماس برند
چگونه در 10 روز برندسازی کنیم: نکات و ترفندهای حرفه ای
ابزار برندینگ
10 نکته برندینگ شخصی برای ارتقای کسب و کار
10 تکنیک برندینگ طلا و جواهرات
مراحل برندینگ شرکتی : تعریف و چگونگی ایجاد آن
مدیر برند کیست؟ راهنمای جدید