Home » مقالات » برندینگ

برندسازی در 10 روز

چگونه در 10 روز برندسازی کنیم: نکات و ترفندهای حرفه ای

در گذشته مفهوم برندسازی یا برندینگ تقریباً همیشه به نام و لوگوی کسب و کار اشاره داشت. اما همانطور که همه ما می دانیم، در عصر دیجیتال، همه چیز تغییر کرده است. امروزه مصرف کنندگان با برند در ارتباط هستند، به این معنی که برندها باید راه های عمیق تری…

ادامه مطلب
ابزار برندینگ

ابزار برندینگ

اگر کسب و کار دارید، در حال حاضر یک برند دارید. اما ساختن یک برند تجاری فوق العاده نیازمند سازماندهی، برنامه ریزی و فرآیند است. پس نیاز به ابزار برندینگ داریم. برند می تواند یک مفهوم مبهم باشد. اما آیا می توان برندینگ را پیگیری کرد؟ آیا برای آن بازگشت…

ادامه مطلب
برندینگ شخصی

10 نکته برندینگ شخصی برای ارتقای کسب و کار

برندسازی یا برندینگ شخصی در مورد مسئولیت پذیری در مورد نحوه معرفی خود است. اگر تلاش می کنید خود را به عنوان یک متخصص نشان دهید یا به یک اینفلوئنسر در حوزه کاری خود تبدیل شوید، برندینگ شخصی می تواند به شما به عنوان یک رهبر کمک کند. با نشان…

ادامه مطلب
برندسازی طلا و جواهرات

10 تکنیک برندینگ طلا و جواهرات

با وجود هزاران برند جدید جواهرات، جلب توجه افراد به کسب و کار شما و اینکه مردم آن را جدی بگیرند، می تواند دشوار باشد. با این حال، بسیاری از صاحبان طلا و جواهرات فروشی هنوز به همان تکنیک‌های قدیمی برندینگ طلا و جواهرات علاقه دارند. یعنی: تبلیغات شفاهی، تخفیف‌های…

ادامه مطلب
برندینگ شرکتی

مراحل برندینگ شرکتی : تعریف و چگونگی ایجاد آن

یک راه موثر برای متمایز شدن از شرکت‌های دیگر، برندینگ شرکتی یا برندینگ سازمانی است. برندسازی شرکتی شما را به مخاطبانتان بیشتر شناسانده و مرتبط می‌کند. با ایجاد استراتژی برندینگ شرکتی، می توانید با مشتریان بهتر ارتباط برقرار کنید و خود را به عنوان یک سازمان قابل اعتماد در صنعت…

ادامه مطلب
مدیر برند

مدیر برند کیست؟ راهنمای 2022

هر کسب و کاری یک برند است یا حداقل این پتانسیل را دارد که با راهنمایی صحیح یک مدیر برند به یک برند تبدیل شود. کار در سمت مدیر برند به معنای توسعه استراتژی است که یک شرکت را از رقبای خود متمایز می کند و یک رابطه طولانی مدت…

ادامه مطلب
برند پرسونا

شخصیت برند یا برند پرسونا

شخصیت برند ، مجموعه ای از خصوصیات شخصیتی، نگرش ها و ارزش هایی است که برند شما به طور مرتب به نمایش می گذارد تا بتواند با یک بخش از مخاطب خاص ارتباط برقرار کند. برند پرسونا (شخصیت برند) چیست؟ شخصیت برند می تواند یک شخصیت، فکر یا ایده باشد.…

ادامه مطلب
ریبرندینگ

ریبرندینگ (Rebranding) یا بازسازی برند چیست؟

بازسازی برند یا ریبرندینگ زمانی اتفاق می‌افتد که یک شرکت لوگو، شعار، چشم‌انداز، ماموریت، ارزش‌ها، نام، مخاطبان هدف یا بازار خود را تغییر دهد تا هویت برند جدیدی را در ذهن رهبران، مشتریان، رقبا و شرکا ایجاد کند. ریبرندینگ به برندها کمک می‌کند مخاطبان جدیدی را جذب کنند، مرتبط بمانند،…

ادامه مطلب
برند شخصی

آشنایی با برند شخصی + چند تکنیک برای ساخت آن

هر زمان که در مورد بازاریابی اینفلوئنسر بحث می‌کنیم، مرتباً به برندها اشاره می‌کنیم. اما خودتان زیاد به داشتن یک برند فکر نمی‌کنید. ایده «برندسازی شخصی» برای اکثر مردم غیرعادی است. اما در عصر آنلاین، که چیزهای خوب و بد، برای همیشه در اینترنت باقی می‌مانند، برندسازی شخصی را می‌توان…

ادامه مطلب
برندینگ b2b

برندینگ یا برندسازی B2B

در گذشته، موقعیت نام تجاری و برند برای مشاغل B2C بسیار مهم در نظر گرفته می‌شد، اما کسب و کارهای به برندینگ یا برندسازی B2B علاقه‌ای نشان نمی‌دادند. اکثر دیدگاه‌ها این بود که: قیمت، نیروی محرکه‌ی خریدهای تصمیم گیرنده در B2Bاست خریداران B2Bتصمیم گیرندگان منطقی هستند که تحت تأثیر عوامل…

ادامه مطلب