کتاب تجربه مشتری

کتاب تجربه مشتری

کتاب تجربه مشتری

نام کتاب : تجربه مشتری تجربه برند است

موضوع: بازاریابی

نویسنده: فلیکس وان دساند

مجموعه Springer Management for Professionals شامل کتابهای تجاری و مدیریتی سطح بالا برای مدیران است.
نویسندگان، متخصصان کسب و کار با تجربه و اساتید مشهوری هستند که پیشینه علمی، بهترین عملکرد، و دیدگاه کارآفرینی را برای ارائه بینش قدرتمندی در مورد چگونگی دستیابی به برتری کسب و کار ترکیب می‌کنند.

5/5 - (24 امتیاز)

اشتراک گذاری

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟