اگر در نقطهای هستید که به تصمیم گیری در مورد تماس و همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) فکر میکنید، اما مطمئن نیستید که این هزینه ارزشش را دارد یا خیر، این مقاله میتواند به شما کمک کند.
- مزایای همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ
- شما همیشه در صدر استفاده از آخرین فناوریها و ترندها هستید
- قابلیت اطمینان و مسئولیتپذیری را همراه دارید
- تیم بازاریابی شما گسترش یافته است
- تمرکز شما روی رشد باقی میماند
- شما اطلاعات تازهای را از ابزارهای پیشرفته دریافت میکنید
- نگاه عینی به کسب و کار خود پیدا میکنید
- جمعبندی
به هر حال تصمیم آسانی نیست که بخشی از بودجه خود را در یک آژانس خرج کنید – ما متوجه هستیم!
اما چنانچه به مزایای همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در مقابل هزینه آن نگاه کنید حتماً به شما در تصمیم گیری کمک کند.
در اینجا ۶ مورد از مزیتهای همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ برایتان ذکر میشود:
مزایای همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ
در مورد کار با آژانس دیجیتال مارکتینگ؟ در اینجا برخی از مزایای درست برای انتخاب برای حرکت به جلو آورده شده است.
-
شما همیشه در صدر استفاده از آخرین فناوریها و ترندها هستید
اگر پیش از این سعی کرده باشید از ترندها، به روزرسانیهای الگوریتم جستجو، و تاکتیکها استفاده کرده و استراتژیهای جدید در بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید، میدانید که چگونه دائماً تغییر میکند.
پس اگر تخصص شما در بازاریابی دیجیتال نباشد، نمیتوانید در جریان همه آن باشید. چرا؟ به دلیل اینکه زمان میبرد که شما ندارید!
بعلاوه، جنبههای مختلفی از بازاریابی دیجیتال وجود دارد. رسانههای اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، سئو، ویدئو، محتوا، تبلیغات پولی… همه و همه یک فهرست استراتژیها طولانی دارند و نمیتوانید آنچه را که در همه آنها ترند است دنبال کنید.
آژانس دیجیتال مارکتینگ
این وظیفه و منبع حیات یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است که در راس همه ترندها بماند.
آنها اگر در مورد همه کانالهای دیجیتال مارکتینگ ندانند و آخرین و بهترینها را انجام ندهند، در شغل خود بهترین نخواهند بود یا مشتریان خود را حفظ نمیکنند. بنابراین، بخشی از زمان آژانس دیجیتال مارکتینگ در کنار صنعت صرف یادگیری و رشد میشود.
بنابراین، کار با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ (خوب) به این معنی است که شما کسی را دارید که شما را در مورد جدیدترین و بهترینها مطلع میکند و آن را در استراتژی منحصر به فرد شما به کار میگیرد.
-
قابلیت اطمینان و مسئولیتپذیری را همراه دارید
یک آژانس دیجیتال مارکتینگ عالی هم قابل مورد اعتماد است و هم پاسخگو خواهد بود.
قابلیت اطمینان به این معنی است که میتوانید با استراتژیست خود تماس بگیرید و در مورد آنچه که با شمارههایتان میگذرد گپ بزنید یا درباره بهروزرسانی استراتژی فعلیتان سؤال کنید.
این بدان معناست که شما به سرعت از آژانس خود پاسخ میگیرید، به آنها اعتماد میکنید تا بهترین استراتژیها را بدانید و از آنها استفاده کنید، و احساس میکنید که آنها در کنار شما هستند.
در بخش مسئولیت پذیری، شما فردی را دارید که در قبال استراتژی بازاریابی دیجیتال شما و اعداد پشت آن پاسخگو است. به عنوان مثال، اگر در جستجوی ارگانیک قدرت خود را از دست میدهید، این آژانس شماست که پاسخی به این دارد که چرا این اتفاق میافتد.
اگر یک تبلیغ پولی نتوانست مشتریانی را که فکر میکردید جذب کند، آژانس شما پاسخگو است.
-
تیم بازاریابی شما گسترش یافته است
شما تیم بازاریابی داخلی خود را دارید، اما افزودن یک آژانس بازاریابی دیجیتال مانند افزایش نیرو به آن است. به خصوص اگر شما یک کسب و کار کوچک یا متوسط باشید، احتمالاً متخصص شبکههای اجتماعی، تبلیغات پولی و متخصص سئوی را نمیتوانید جداگانه استخدام کنید. در عوض، استخدام یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، همه آن افراد را در تیم شما قرار میدهد.
-
تمرکز شما روی رشد باقی میماند
داشتن یک آژانس دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک شریک به این معنی است که میتوانید روی تمام جنبههای مهم رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.
مطمئناً، این جنبهها شامل بازاریابی دیجیتالی فوقالعاده هم میشود، اما زمانی که تیمی از متخصصان قابل اعتماد و پاسخگو وجود دارد که کارهایی را که باید انجام شود، انجام میدهند، میتوانید مقدار زیادی از آن را از روی دوش خود بردارید.
روی رشد تمرکز کنید، نه بر بازاریابی دیجیتالی روزانه.
-
شما اطلاعات تازهای را از ابزارهای پیشرفته دریافت میکنید
ابزارهای بسیار شگفتانگیزی وجود دارد که به بازاریابان دیجیتال کمک میکند تا آگاهی و اطلاعات بسیار مهمی در مورد مشتریان، دیده شدن جستجوی و عملکرد کلی شما در فضای وب به دست آورند.
خبر بد برای شما این است که این اطلاعات معمولاً بسیار گران هستند.
زمانی که ابزاری را برای نظارت بر دیده شدن در موتورهای جستجو انتخاب میکنید، بیش از حد به ابزارها میپردازید و به ابزار دیگری برای برنامهریزی پستهای رسانههای اجتماعی و ابزاری دیگر برای نظارت بر برند آنلاین خود نیاز دارید.
آژانسهای دیجیتال مارکتینگ اغلب بودجه خود را برای این ابزارهای مهم در نظر گرفتهاند و میتوانند بدون نیاز به خرید استفاده از آنها، اطلاعاتی را از آنها به شما ارائه دهند. این ابزارها واقعاً میتوانند توانایی شما را برای بازاریابی مؤثرتر ایجاد کنند.
-
نگاه عینی به کسب و کار خود پیدا میکنید
کسب و کار شما کودک شماست. فرقی نمیکند همه آن را از یک ایده ساخته باشید، آن را از پدرتان گرفته، یا به طور تصادفی وارد آن شده باشید، شما…خوب…به آن نزدیک هستید.
شما تمام تصمیمات بزرگ را میگیرید، مراقب همه اتفاقات هستید و به طور کلی کسب و کار را به آرامی اداره میکنید.
این شرایط میتواند عقب نشینی و نگاهی تازه به بازاریابی را واقعاً سخت کند.
با این حال، یک آژانس دیجیتال مارکتینگ فقط در مورد کسب و کار شما میآموزد و از دیدگاه یک نیروی خارج به آن نگاه میکند: یک دیدگاه عینی.
گاهی اوقات ممکن است سخت باشد که افسار را رها کنید و به یک آژانس اجازه دهید آنچه را که برای کسب و کار شما بهتر است انجام دهد، اما واقعاً به نفع شماست که اجازه دهید یک متخصص از دیدگاهی جدید و کاملاً عینی به بازاریابی شما نگاه کند.
جمعبندی
مزایای بالقوه کار با آژانس دیجیتال مارکتینگ بسیار زیاد است. به طور خلاصه، ۶ مزیت برتر آن عبارتند از:
- شما همیشه در صدر آخرین ترندهای بازاریابی دیجیتال هستید.
- شما در بازاریابی خود قابلیت اطمینان و مسئولیتپذیری را دریافت میکنید.
- تیم بازاریابی داخلی شما، بدون انجام استخدام، گسترش یافته است.
- تمرکز شما میتواند روی رشد کسب و کارتان باقی بماند.
- شما اطلاعات پیشرفتهای را از ابزارهای پیشرفته به دست میآورید (بدون نیاز به پرداخت هزینه برای همه آنها).
- شما یک چشمانداز عینی در مورد کسب و کار و استراتژیهای بازاریابی خود به دست میآورید.
برای تصمیم گیری در مورد همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، باید جلساتی را با آنها ترتیب دهید و آژانسی را پیدا کنید که با فرهنگ کسب و کار شما مطابقت داشته باشد.
اقتباس از: Thrive Agency
2 دیدگاه دربارهٔ «6 مزیت همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ»
برونسپاری اگر یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر پیدا کنیم بهترین راهه.
سلام
ممنون از نظر شما
بله حتماً جستجو و سوابق آژانس دیجیتال مارکتینگ بسیار مهمه