5 روش بازاریابی محتوا در سال 2021

5 روش بازاریابی محتوا در سال 2021
5 روش بازاریابی محتوا در سال 2021

بازاریابی محتوا تنها چیزی نیست که تغییر می‌کند، مردم نیز همیشه در حال تغییر هستند. نیاز مخاطبان شما به طور مداوم در حال تحول است و شما باید از آنچه می‌خواهند باخبر باشید تا بتوانید همچنان به ایجاد و توزیع محتوای مؤثر و جذاب ادامه دهید. در اینجا 5 روش بازاریابی محتوا در سال 2021 را برای شما توضیح خواهیم داد.

فیلم و پخش مستقیم

پخش ویدیو و پخش زنده به تازگی به لطف پلتفرم های محبوبی مانند YouTube ، TikTok و Twitch بسیار زیاد شده است و این اتفاق در سال 2020 افتاده است.

در واقع، اخیراً 54 درصد از مصرف کنندگان می‌خواهند که محتوای ویدئویی بیشتری را مشاهده کنند.

بنابراین اگر می‌خواهید بازاریابی محتوای شما در سال 2021 مخاطبان خود را داشته باشد و درگیر کند، باید شروع به ترکیب فیلم‌های بیشتری کنید.

حالا شما فقط به YouTube ، Twitch و TikTok محدود نشوید. ویدئوها را در پلتفرم‌های مختلفی مانند Facebook ، Instagram ، LinkedIn و حتی در وب سایت خود بسیار هم بارگذاری کنید.

یكی از ساده‌ترین راه‌ها برای كنترل روند پخش مستقیم، استفاده از Facebook Live و Instagram Live است، به عنوان مثال شغل شما می‌تواند یک پرسش و پاسخ زنده را برای مخاطبان ایجاد کند تا در در لحظه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

بهینه سازی محتوا برای جستجوی صوتی

با وجود تلفن‌های هوشمند و دستیاران هوش مصنوعی (AI) مانند الکسا و سیری در زندگی ما، استفاده از جستجوی صوتی بسیار زیاد است.

Canalys گزارش داده است که بازار جهانی دستگاه‌های جستجوی صوتی در فصل دوم سال 2018، 187 درصد رشد داشته و ساخت آنها به 16.8 میلیون واحد رسیده‌اند.

این بدان معناست که بیشتر افراد بجای تایپ کردن در یک پرس و جو، با استفاده از صدای خود به جستجوی آنلاین می‌پردازند و متنی که در جستجوی گوگل تایپ می‌کنیم با نحوه صحبت با یک دستیار دیجیتال متفاوت است.

به جای تایپ کردن “آب و هوای لاس وگاس”، می‌پرسیم “امروز آب و هوا در لاس وگاس چطوره؟”

به همین دلیل، باید محتوای خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید. بازاریابان محتوا باید روی پیش بینی سؤالی که مخاطبان از طریق مکالمه می‌پرسند متمرکز شوند و محتوا را بر اساس آن سؤالات مکالمه‌ای و کلمات کلیدی طولانی ایجاد کنند.

استفاده از واقعیت افزوده

کاربران عاشق فیلترها و لنزهای واقعیت افزوده (AR) هستند که توسط اپلیکیشن‌هایی مانند Snapchat ارائه می‌شوند. کاربران می توانند برای خودشان بینی، زبان و گوش سگ بگذارند یا یک تاج گل زیبا را در بالای سر خود قرار دهند.

آیا می دانید Snapchat به شما امکان ایجاد فیلترها و لنزهای خودتان را می‌دهد؟ این بدان معنی است که شما می‌توانید فیلترها و لنزهای لوگو دار را ایجاد کنید تا برندتان خود را در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی ارتقا دهید.

بازاریابی مکالمه ای

بنابراین، اگر می‌خواهید رقابت کنید و سریعتر با مشتریان مورد نظر خود آشنا شوید، باید در سال 2021 بازاریابی مکالمه‌ای خود را بیشتر کنید.

بیشتر مشاغل متوجه شده‌اند که سریعترین راه برای تحرک خریداران از طریق قیف‌های بازاریابی آنها، مکالمات یک به یک است. به همین دلیل بازاریابی مکالمه در سال 2021 روند چشمگیری خواهد داشت.

وقتی می‌توانید مکالمات شخصی یک به یک با مخاطبان خود داشته باشید، نه تنها تجربه خرید انسانی بیشتری ایجاد می‎کنید بلکه می‌توانید چیزهای زیادی در مورد مخاطبان خود بیاموزید، که به شما در ایجاد مطالب بازاریابی مرتبط تر در آینده کمک کند.

بازاریابی مکالمه‌ای به اشکال مختلفی از جمله بازاریابی ایمیلی، پشتیبانی از مشتری، برنامه‌های موفقیت مشتری، بازاریابی Facebook Messenger ،chatbots و موارد دیگر ارائه می‌شود.

تحویل محتوای پویا

تاکنون احتمالاً در مورد اهمیت شخصی سازی چیزهای زیادی شنیده اید. امروزه، مصرف کنندگان انتظار دارند از طریق ایمیل و پیشنهادات شخصی سازی شده، نیازهای خاص خود را دریافت کنند.

در روند بازاریابی محتوا در سال 2021 ، مصرف‌کنندگان خواهان شخصی سازی هستند پس محتوای پویا را وارد کارتان کنید.

محتوای پویا، به عنوان محتوای تطبیقی نیز شناخته و به محتوای وب اطلاق می‌شود که بر اساس جمعیت، رفتارها، تنظیمات برگزیده و علایق کاربر تغییر می‌کند.

با شخصی سازی، شما می‌توانید محتوا را برای کاربران مرتبط و بصورت جالب ارسال کنید. اما با داشتن محتوای پویا، می‌توانید محتوای دقیقی نیز در اختیار آنها قرار دهید که آنها را ترغیب می‌کند تا در مرحله بعدی مراحل خرید را انجام دهند.

برای ایجاد یک محتوای درست، دقیق و مطابق با نیاز مخاطبانتان با کارشناسان ما در ارتباط باشد.

5/5 - (13 امتیاز)

اشتراک گذاری

یک دیدگاه درباره
  1. من هم فکر میکنم بازاریابی مکالمه ای در سال پیش رو بهتر جواب میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

تبلیغات کلیکی یا سئو

چطور باید به جای سئو تبلیغات کلیکی یا پولی انجام بدیم؟

چگونه به یک کسب و کار پیشنهاد کنیم به جای سئو، تبلیغات کلیکی یا پولی انجام دهد؟ آیا واقعاً نیازی به انتخاب یکی از اینها به جای دیگری برای بازگشت سریعتر سرمایه هست؟ ما در این مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد. امروزه سئو خیلی شناخته شده تر است،

طراحی سایت با هوش مصنوعی

نقش هوش مصنوعی در طراحی سایت

طراحی سایت یکی از اصلی‌ترین عناصر حضور آنلاین هر سازمانی است. با توجه به این که وب‌سایت‌ها برای بیان نظر، ارائه خدمات، فروش کالا و خدمات و بسیاری از کاربردهای دیگر در دنیای اینترنت بکار می‌روند، ایجاد یک سایت موفق یکی از اولویت‌های کسب و کارها است. با توسعه فناوری‌های

افزایش مشتری کلینیک زیبایی

راه های جذب مشتری کلینیک زیبایی

کلینیک های زیبایی به عنوان مراکزی که به افراد کمک می کنند تا زیبایی و جذابیت خود را افزایش دهند، برای جذب مشتریان بسیاری از فرصت ها را دارند. با این حال، به دلیل رقابت شدید در این صنعت، کسب و کارهای موفق باید راه هایی را برای جذب مشتری

برنامه ریزی شبکه های اجتماعی

برنامه ریزی شبکه های اجتماعی: چگونه برای یک فصل خود برنامه ریزی کنیم؟

برای محتوای شبکه های اجتماعی خود به کمک نیاز دارید؟ در این مقاله، یک مدل برنامه ریزی شبکه های اجتماعی در Google Sheets، به همراه چند نکته مفید را توضیح می دهیم. به نظر می‌رسد برنامه ریزی محتوای شبکه‌های اجتماعی برای بسیاری از بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار منطقه‌ای چالش برانگیز

بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟