21 نکته برای سئو هوشمندانه در سال 2021

متخصصین سئوی ما با بررسی الگوریتم های گوگل و وب سایت هایی مانند MOZ ،  Hubspot ، ahref و … 21 نکته‌ی سئو هوشمندانه در سال 2021 را برای شما آماده کرده اند.

این نکات شامل مواردی است که باید اولویت‌بندی کنید و در سال 2021 به دنبال اصلاح آنها باشید.

امیدواریم با به کارگیری این نکات برتر و تغییرات در استراتژی سئو سایت بتوانید با گرفتن ترافیک زیاد در جستجوگر Google در سال 2021 موفق باشید.

در سئوd سایت ما چهار بخش داریم:

  • افزایش کلیک
  • نکات مربوط به سئوی محتوا / صفحه
  • سئو فنی
  • ایجاد لینک یا لینک سازی

بر همین اساس 21 مورد وجود دارد که باعث خواهد شد تا رشد سایت شما سریع باشد:

بخش اول: افزایش کلیک سایت

بیایید با کلیک شروع کنیم ، به طور خاص سایت ها از Google بیشتر کلیک می‌شوند، حالا بدون اینکه رتبه بالاتری داشته باشیم باید کلیک خود را افزایش دهیم، زیرا این یکی از نکات مهم در مورد سئو است.

اگر بتوانید از مواردی که قبلاً دیده شده‌اید ، کلیک بیشتر بدست آورید لازم نیست رتبه بالاتری بگیرید. بنابراین اکنون در مورد چند استراتژی خاص برای گرفتن کلیک بیشتر بدون افزایش رتبه صحبت می‌کنیم.

  1. بهینه سازی فاویکون

اول ، بهینه سازی favicon.

باعث تعجب است که افراد کمی در سال 2020 به این موضوع توجه کرده‌اند.

گوگل در نتایج جستجوی تلفن همراه موارد دلخواه را نشان می‌دهد و اگر سایت دارای کنتراست بالا و قابل مشاهده باشد ، می‌تواند بر میزان کلیک شما تأثیر بگذارد.

داشتن favicon خوب می‌تواند چند درصدِ بسیار جزئی اختلاف ایجاد کند ، اما اگر بتوانید آن را درست و استاندارد مشخص کنید ، حتماً تفاوت بالاتری ایجاد می‌کند.

  1. بهینه سازی Breadcrumb

در حالی که ما در سئوی سایت فاکتورهای مهم خود را بهینه‌سازی می‌کنیم ، بیایید نگاهی به بهینه سازی Breadcrumb بیندازیم.

Breadcrumb

گوگل Breadcrumb را در نتایج جستجوی دسکتاپ و موبایل حتماً نمایش می‌دهد. حالا Breadcrumb سایت شما می‌تواند غنی از کلمات کلیدی باشد که می تواند بر میزان کلیک شما تأثیر بگذارد.

اکنون گوگل Breadcrumb را از بسیاری قسمت‌ها جستجو می‌کند. این بخش‌ها می‌توانند URL شما ، نشانه گذاری طرحواره ، Breadcrumb واقعی شما در صفحه باشد.

کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید گوگل با استفاده از کلمات کلیدی که انتخاب می‌کنید ، Breadcrumb که موردنظرتان را نمایش دهد.

بهترین راه برای انجام این کار این است که، اطمینان حاصل کنید در صفحه خود دارای Breadcrumb با پیوند یا لینک هستید و از نشانه‌گذاری طرح استفاده می‌کنید.

Breadcrumb در حالت ایده آل ، با ساختار URL شما مطابقت دارد ، اما این همیشه لازم نیست.

  1. توضیحات متا

بیایید توضیحات متا را بهینه سازی کنیم. این یکی از تاکتیک‌های بسیار قدیمی سئو سایت است. اما اخیراً یک مطالعه نشان داده که 30٪ از وب‌سایت‌ها حتی از متاداده یا توضیحات متا استفاده نمی‌کنند.

متا داده

مطالعه دیگری نشان می‌دهد که 70 درصد، گوگل توضیحات متا را معمولاً به این دلیل که از کلمات کلیدی مورد نظر کاربر استفاده نمی کند، دوباره بازنویسی می‌کند.

اما اگر یک توضیح متای خوش ساخت بنویسیم ، می‌تواند کاربران را مجبور به کلیک کند ، و این به معنای استفاده از توضیحات غنی از کلمات کلیدی است که مردم آن کلمات را واقعاً جستجو می‌کنند.

بنابراین وقتی گوگل از توضیحات متای شما استفاده می‌کند ، کلیک‌ها را تشویق می‌کند و به عنوان بازاریابی برای وب سایت شما عمل می‌کند.

  1. اعداد در عناوین

استفاده از اعداد در عناوین همراه با توضیحات متا کاربرد بیشتری دارد. مطالعه ای که اخیراً شده است نشان می‌دهد که تاریخ اضافه شده به عناوین باعث افزایش رتبه برای یک برند خاص می‌شود.

استفاده از اعداد در عناوین

اعداد به طور کلی یکی از مواردی است که ما همیشه در برچسب‌های عنوان آزمایش می‌کنیم و معمولاً نتایج کاملاً مطابقی دارند.

البته مراقب اسپم شدن آن باشید. اگر اعدا در محتوای شما معنی ندارند آن را وارد نکنید و محتوای جعلی نسازید.

اما اگر می‌توانید یک عدد را وارد کنید ، اغلب نرخ کلیک شما را برای هرگونه پرسش خاص افزایش می‌دهد.

  1. تکرار در تیتر

نکته شماره پنج در سئو هوشمندانه در سال 2021 تکرار در تیتر است. تکنیک Boilerplate یا دیگ بخار قسمت‌هایی از برچسب عنوان شما است که بصورت مداوم تکرار می‌شود.

تکرار در تیتر و متن

به عنوان مثال ، شما نام تجاری خود را مدام در انتهای هر برچسب عنوان قرار می‌دهید.

اما ما آزمایش کردیم و فهمیدیم که وقتی یک عنوان تکراری را حذف کنیم ، کلیک‌های بیشتر و رتبه‌های بالاتری را از گوگل دریافت می‌کنیم.

بنابراین در تکنیک boilerplate ، شما باید عناوین خود را منحصر به فرد کنید و یک ارزش منحصر به فرد را ارائه دهید. ما از شما می‌خواهیم که با تیترهای خود این موضوع را آزمایش کنید و ببینید آیا حذف آن باعث افزایش رتبه شما می‌شود یا خیر.

البته بعضی اوقات شما به تکرار نیاز دارید. اما برای فهمیدن این موضوع حتماً تست را انجام دهید.

  1. بخش سوالات متداول و چگونگی طرح سوال

نکته شماره شش برای سئو هوشمندانه در سال 2021: طرح سوال و به طور خاص بخض سوالات متداول و چگونگی طرح آنها است. گوگل وقتی موارد را در نتایج جستجو معرفی می‌کند به شما هدیه‌ای عظیم می‌دهد.

سوالات متداول

طرح سوالات متداول SERP زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد. شما همیشه نمی توانید در آن برنده شوید ، و همیشه هم نمی‌توانید برنامه چگونگی برنده شدن را داشته باشید.

اما هنگامی که این موفقیت را بدست می‌آورید، قطعاً می‌تواند علاقه افراد را برای کلیک بر روی نتیجه جستجوی شما افزایش دهد یا آنها را تحت تأثیر قرار دهید. پس طرح سوالات متداول را گسترش دهید.

البته این موضوع برای تمام صفحات مناسب نیست. ولی مطمئن شوید که بخش سوالات متداول را در صفحات خود دارید.

این یک روش است که در شرایط مناسب می‌توانید کلیک ها را بدون افزایش رتبه واقعی گوگل خود افزایش دهید.

بخش دوم 21 نکته سئو هوشمندانه در سال 2021

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 5]

یک دیدگاه درباره

  1. درست انجام دادن سئو خیلی مهم است و نکاتی رو که مطرح کردید بسیار عالی بودن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *