متخصصین سئوی ما با بررسی الگوریتم های گوگل و وب سایت هایی مانند MOZ ، Hubspot ، ahref و … 21 نکتهی سئو هوشمندانه در سال 2021 را برای شما آماده کرده اند.
این نکات شامل مواردی است که باید اولویتبندی کنید و در سال 2021 به دنبال اصلاح آنها باشید.
امیدواریم با به کارگیری این نکات برتر و تغییرات در استراتژی سئو سایت بتوانید با گرفتن ترافیک زیاد در جستجوگر Google در سال 2021 موفق باشید.
در سئوی سایت ما چهار بخش داریم:
- افزایش کلیک
- نکات مربوط به سئوی محتوا / صفحه
- سئو فنی
- ایجاد لینک یا لینک سازی
بخش دوم: نکات مربوط به سئوی محتوا / صفحه
7. محتوای برتر را دوباره بروزرسانی کنید
سال 2021 همان سالی است که میخواهیم شما به دنبال بروزرسانی مجدد محتوای برتر خود باشید.
بعد از چند سال محتوا میتواند کهنه شود. بنابراین ما محتوا را بروزرسانی میکنیم.
شما یک وبلاگ دارید ، آن را راه اندازی میکنید و آن را در شبکههای اجتماعی به اشتراک میگذارید. بیشتر مردم بعد از مدتی آن را فراموش میکنند.
بنابراین ، اگر میخواهید به همان اندازه پیش بروید ، به مطالب برتر خود در دو تا پنج سال یا حتی 10 سال گذشته نگاهی بیندازید و ببینید که چه چیزی را میتوانید با به روزرسانی مجدد در همان URL نگه دارید.
در برخی موارد ، فقط با بروزرسانی مجدد برخی از مطالب قدیمی خود ، میتوانید سودهای 500 تا 1000٪ را مشاهده کنید.
بنابراین در سال 2021 روی محتوای خود ممیزی مجدد انجام دهید.
8- پیوندهای داخلی را افزایش دهید
در حال حاضر بسیاری از آژانس های برتر جستجوگرها ، هنگامی که نیاز به افزایش سریع رتبهبندی برای مشتریان دارند ، به طور کلی دو چیز وجود دارد که آنها میدانند سادهترین اهرم برای رشد هستند.
اول ، برچسبهای عنوان و توضیحات متا ، دوم افزایش پیوند داخلی.
شما میتوانید پیوندهای داخلی سایت خود را افزایش دهید ، و احتمالاً فرصت هایی در آنجا وجود دارد که شما فقط آنها را جستجو نکرده اید.
-
محتوای قدیمی را با پیوندهای جدید به روز کنید
محتوای قدیمی باید با پیوندهای جدید بروزرسانی شود. این مرحلهای است که میبینیم سئوکاران بارها و بارها از آن چشم پوشی میکنند.
هنگامی که یک پست وبلاگ جدید منتشر میکنید ، محتوای جدیدی منتشر شده، حالا دوباره برگردید و محتوای قدیمی خود را با آن پیوندهای جدید به روز میکنید.
شما در جستجوی کلمه کلیدی برتر هستید که میخواهید برای آن رتبه بندی گرفته و در کنسول جستجوی Google بالا بیائید.
همچنین با ابزارهایی مانند Keyword Explorer بررسی میکنید تا ببینید صفحات دیگر سایت شما برای آن کلمه کلیدی چه رتبه ای دارند و سپس پیوندهایی به محتوای جدید اضافه میکنید، وقتی این کار را انجام میشود، بارها و بارها ، نرخ پرش را کاهش میدهد.
بنابراین شما نه تنها صفحه قدیمی خود را با محتوای تازه و پیوندهای تازه به روز میکنید بلکه ارتباط با آن را اضافه میکنید.
پس حتماً مطمئن شوید که هنگام انتشار مطالب جدید ، محتوای قدیمی خود را با آن پیوندهای جدید به روز میکنید.
-
پیوندهای غیر ضروری را حذف کنید
پیوندهای غیر ضروری را از مطالب خود حذف کنید. اکنون این نوعی پیکر تراشی PageRank است.
اصلاحات PageRank یک کلمه کثیف در SEO است ، اما در واقع تا حدی کار میکند. این پیکرتراشی ها پیوند nofollow نیستند.
این کار حذف پیوندهای غیر ضروری است. آیا واقعاً به پیوند (صفحه تیم خود) در هر صفحه وب سایت خود نیاز دارید؟
آیا به پیوند فرم تماس خود در هر صفحه وب سایت خود نیاز دارید؟
اگر پیوندهای غیرضروری را حذف کنید ، میتوانید ارزش پیوند بیشتری را از طریق پیوندهایی که در واقع شمارش میشوند ، منتقل کنید و این پیوندها یک سیگنال مهم در رتبه بندی Google هستند.
-
رسیدگی به لینک موبایل
در سئو هوشمندانه شما نیاز به انجام یک رسیدگی برابری لینک تلفن همراه دارید.
رسیدگی به برابری لینک موبایل چیست؟
این رسیدگی به شما اطمینان میدهد که پیوندهای سایت برای تلفن همراه همان پیوندهای سایت دسک تاپ شما هستند.
چرا این مهم است؟
خوب ، در چند سال گذشته گوگل به یک فهرست اول موبایل منتقل شده است ، یعنی آنچه در سایت تلفن همراه شما مشاهده میکنند ، یعنی وب سایت شما همان است و این چیزی است که اهمیت دارد.
بنابراین بسیاری از سایت ها ، دارای یک سایت دسک تاپ هستند ، و سپس آن را به سایت تلفن همراه خود تقلیل میدهند و دیگر لینک ندارند.
آنها از ناوبری هدر ، پیوندهای پاورقی و مواردی از این دست خلاص میشوند.
یک مطالعه اخیر نشان داده است که متوسط صفحه دسک تاپ 61 پیوند و متوسط صفحه تلفن همراه 54 پیوند دارد.
این بدان معناست که در کل وب ، 7 پیوند کمتر در صفحات تلفن همراه نسبت به صفحات دسک تاپ وجود دارد ، به این معنی که ارزش بسیاری از پیوندها از بین می رود.
بنابراین در وب سایت خود مطالعه کنید. اطمینان حاصل کنید که بین دسک تاپ و سایت موبایل خود برابری پیوند تلفن همراه دارید تا این ارزش را از دست ندهید.
-
برای محتوای بلند بیشتر سرمایه گذاری کنید
شما نیاز به سرمایه گذاری در محتوای طولانی و بلند دارید. ما نمیگوئیم که طول محتوا یک عامل رتبه بندی است.
محتوای کوتاه هم میتواند رتبه خوب بگیرد. دلیل اینکه میخواهم شما در محتوای بلند سرمایه گذاری کنید این است که به طور مداوم و بارها و بارها ، محتوای بلند توانسته لینک و اشتراک بیشتری کسب کند.
همچنین به طور کلی در نتایج جستجوی Google محتوای بلند رتبه بالاتری دارد.
محتوای کوتاه را دوست داشته باشید. اما محتوای بلند از نظر پتانسیل رتبهبندی سئو به طور کلی به شما بیشتر کمک میکند.
21 نکته سئو هوشمندانه در سال 2021 ادامه دارد…
بخش اول 21 نکته سئو هوشمندانه در سال 2021