۳ روش جدید ایمیل مارکتینگ

ترندهای جدید ایمیل مارکتینگ

انطباق با ترندهای جدید ایمیل مارکتینگ شما را از همه رقبا جلوتر خواهد برد.  استفاده از ایمیل به دلایل زیاد به روش مورد علاقه برای مردم تبدیل شده است تا همه مکاتبات خود را با آن انجام دهند. در این میان، بازاریابان ایمیلی بیشترین موفقیت و استفاده را از آن داشته‌اند.

استراتژی‌های ایمیل مارکتینگ همیشه در حال تغییر هستند. در سال گذشته ایمیل مارکتینگ شاهد تحولات بسیاری بود که برخی از آنها غیرمنتظره بودند. بیایید نگاهی به پنج تغییر مهم در آن یندازیم که باید قبل از شروع سال جدید برای استراتژی خود در نظر بگیریم. انطباق با این تغییرات و ترندها می‌تواند یک مسیر عالی برای کمپین‌های ایمیل مارکتینگ شما باشد.

با استفاده از پیام‌های ویدیویی، ایمیل مارکتینگ مرتبط‌تر خواهد شد

در بیشتر مناطق، عادت مصرف‌کنندگان در خرید حضوری از فروشگاه را کاهش داده است.  براساس آمار eBgroup ۷۵ درصد از مردم رفتارهای خرید جدیدی را در زمان محدودیت‌های کرونایی از خود بروز دادند. با محبوب‌تر شدن خرید آنلاین و تحویل در خانه، اعتماد بیشتری به ایمیل‌ها به وجود آمد.

تعداد ایمیل‌ها (ارسال و دریافت ) از سال ۲۰۱۷ به شکل چشم‌گیری هر سال افزایش یافته است. و پیش بینی می‌شود ایمیل‌هایی که روزانه در سال ۲۰۲۲ ارسال خواهد ‌شد، رقم ۳۳۳.۲ میلیارد را بگذراند.

این آمارها برای بازاریابان ایمیلی که می‌خواهند از کمپین‌های خود حداکثر استفاده را ببرند، بدان معناست که شما رقابت زیادی در صندوق ورودی ایمیل دارید. بنابراین، برای برجسته شدن چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

از نظر ما این به سادگی برنامه ریزی و ارسال ایمیل‌هایی است که مردم هر روز باز می‌کنند. مشتریان ایمیل‌هایی را باز می‌کنند که ارزش واقعی دارند.

برای کسانی که هنوز نتوانسته‌اند از ایمیل مارکتینگ استفاده کنند، ممکن است به نظر برسد که خیلی سخت است یا خیلی دیر است. اما اینطور نیست حتی برندهایی که در سال جدید خبرنامه خود را راه اندازی کنند، می‌توانند بازدهی فوق العاده‌ای داشته باشند، به شرط اینکه چیزهای درست را به مشتریان خود منتقل کنند.

ارسال ایمیل انبوه «پایان همه چیز» نیست

شرکت اپل حفاظت از حریم خصوصی ایمیل (MPP) را در سپتامبر ۲۰۲۱ اجرایی کرد. اپل با استناد به مسائل مربوط به حریم خصوصی، فرستندگان ایمیل را از ردیابی ایمیل‌های افراد با استفاده از پیکسل‌های نامرئی منع کرد. بنابراین، تکنیک ایمیل انبوه تقریباً مرده است. البته این بدان معنا نیست که آن‌ها معیارهای بی‌فایده‌ای هستند، اما به آن‌ها کمتر قابل اعتماد هستند، در عوض تمرکز بیشتری بر نرخ کلیک و تعامل کلی ایمیل خواهیم داشت.

در سال ۲۰۲۲، ارتباط بیشتر یک به یک با خوانندگان و مشتریان کلید طلایی خواهد بود. در سال آینده، سعی کنید این ذهنیت را که ایمیل مارکتینگ یک شکل ارتباطی یک طرفه است، اصلاح کنید. به جای آن سعی کنید پاسخ بیشتری دریافت کنید، و وقتی خواننده‌ای برای شما پیامی می‌فرستد، به هر طریقی جواب آن را بنویسید.

علاقه به نرخ تعامل مانند قبل تشدید می‌شود و شما می‌توانید با اتخاذ پیش از رقبای خود جلوتر از نمودار باشید.

تجزیه داده‌ها سریعتر شده است

به طور متوسط، حدود یک چهارم لیست ایمیل در طول سال افت می‌کند. در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، فهرست‌های ایمیل سریع‌تر در حال تغییر هستند. به عنوان مثال، در  eBgroup، متوجه شدیم که ۳۰ درصد از پایگاه داده ایمیل ما در سال گذشته منسوخ شده است، بنابراین مجبور شدیم آن مخاطبین را رها کنیم.

چرا این اتفاق افتاد؟

برای بسیاری از افراد، وضعیت شغلی آن‌ها تغییر کرده است. قرنطینه‌ها منجر به تعطیلی هزاران شرکت شد. برخی از افراد بیکار شدند و بسیاری تغییر شغل دادند. در چیزی که به «استعفای بزرگ» معروف شد، میلیون‌ها کارگر شغل خود را ترک کردند و برخی زودتر بازنشسته شدند. اینها نتیجه شتاب قابل توجهی در تحلیل داده‌ها است.

با وجود رقابت در صندوق ورودی ایمیل، بازاریابان نمی‌توانند به دلیل داده‌های بد، خطر فرود در پوشه هرزنامه را بپذیرند. پاک کردن دوره‌ای لیست ایمیل بهترین روش ایمیل مارکتینگ است که قبل از سال جدید باید انجام داد. مراقب کیفیت لیست خود باشید و با استفاده از تأیید کننده ایمیل، مخاطبین قدیمی را حذف کنید. اگر یک لیست پویا دارید و تعداد زیادی ثبت نام دریافت می‌کنید، ممکن است مجبور شوید ماهانه آن‌ها را بازنگری و تأیید کنید.

چند نکته مهم ایمیل مارکتینگ برای موفقیت در سال جدید

ایمیل در پنج سال گذشته به شدت تغییر کرد، اما سال گذشته تغییراتی واقعی رخ داد. بازاریاب ایمیل عاقل از روندها آگاه می‌ماند و با مقررات و شیوه‌ها سازگار می‌شود.

با طوفان فکری و آزمون و خطا، دلیلی وجود ندارد که نتوانید به جای یک دنبال کننده، یک ترندسند باشید. چه یک بازاریاب ایمیل مبتدی یا متخصص باشید، در اینجا چند نکته مهم برای شما وجود دارد:

  • روی نرخ کلیک و تبدیل تمرکز کنید. بالاخره اسم بازی همینه. چه محتوایی منجر به نرخ کلیک بالاتر و تبدیل بهتر می‌شود؟
  • شکایات هرزنامه را دور نگه دارید. برای هر ۱۰۰۰ ایمیلی که ارسال می‌کنید، نباید بیش از یک شکایت دریافت کنید. فوراً آن مخاطبین را حذف کنید.
  • ایمیل‌های متنی ساده را در مقابل HTML تست کنید. تغییر به متن ساده یا ارسال یک ایمیل HTML دقیق‌تر می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. برخی از مخاطبان بسیار بهتر پاسخ می‌دهند.
5/5 - (36 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟