وفاداری مشتری

وفاداری مشتری
وفاداری مشتری

وفاداری مشتری چیست؟

وفاداری مشتری تمایل مشتری برای خرید دوباره و یا دوباره کارکردن با یک برند است و این نتیجه یک تجربه مثبت، رضایت مشتری و ارزش محصولات یا خدماتی است که مشتری از معامله با شما دریافت می کند.

آیا می دانید به دست آوردن مشتری جدید چندین برابر هزینه فروش به مشتری فعلی است؟ یعنی حدود 5-25 برابر بیشتر هزینه دارد.

نه تنها این ، بلکه مشتریان موجود 67٪ بیشتر از مشتریان جدید از شما خرید می‌کنند. به طور خلاصه، وفاداری مشتری واقعا سودآور است – و برنامه های وفاداری مشتری در نهایت هزینه خود را پرداخت برمی‌گردانند.

با توجه به آماری مانند این ، کسب و کارها باید در مورد آنچه انجام می دهند فکر کنند تا مشتریان خود را به سمت کار خود بازگرداند.

در این پست ما به همه چیزهایی که باید در مورد وفاداری مشتری بدانید را توضیح می‌دهیم.

به نظر می رسد، برندها می خواهند خدمات عالی به مشتری ارائه کنند تا مشتریان به اشتراک خود یا خرید ادامه دهند. اما وفاداری مشتری در موفقیت برندها بسیار اهمیت دارد- زیرا مشتریان وفادار می توانند سریعتر از بخش فروش برای شما بازاریابی کنند.

چرا وفاداری مشتری مهم است؟

وفاداری مشتری چیزی است که تمام شرکت‌ها باید آرزوی داشتن آنرا داشته باشند: هدف از راه اندازی یک شرکت جذب و نگه داشتن مشتری‌های خوشحال است ازمحصولات شما را برای راهبرد درآمدی‌تان استفاده می کنند. مشتریان وفادار بیشتر با برندهایی که به آنها وفادار هستند، وقت می گذرانند و در مورد این برندها به دوستان و همکارانشان توضیح می‌دهند، که این امر به سرازیر شدن رایگان مشتریان دیگر برای شما منجر می‌شود.

داده های زیادی برای حمایت از طرح ارزشمند پرورش وفاداری مشتری وجود دارد:

  • مشتریان وفادار بیشتر با برندهای مورد علاقه خود تبادل و برای آنها هزینه می کنند.
  • مشتریان وفادار بیشتر از دیگران هزینه می کنند.
  • مشتریان وفادار در مورد تجربیات مثبت شما با خانواده و دوستانشان سخن می گویند.

ازاریابی دهان به دهان بیشتر از محتوا و تبلیغات بزرگ در راهنمایی مشتریان جدید مؤثر است و به نوبه خود، این مشتریان ارجاع شده به مشتریانی وفادار تبدیل می شوند که احتمالاً بیشتر از حد متوسط ​​خرج می کنند.

در دنیایی که صدها گزینه مختلف برای تقریباً هر کالایی یا خدمتی که مشتری می تواند خریداری کند، وجود دارد واقعیت این است که بسیاری از افراد به عقب بازگشته و به همان برندهایی که واقعاً دوستشان دارند متعهد می‌مانند. این نشان می دهد که مشتری وقتی به یک برند تجاری اعتماد و علاقه دارد، بسیار ارزشمند است.

از آنجایی که می دانیم برای به دست آوردن مشتری جدید بیشتر از حفظ مشتری موجود هزینه باید کرد، چشم انداز متحد و فعال کردن مشتریان وفادار شما برای جذب افراد جدید باید اینگونه باشد که بازاریابان و فروشندگان موفقیت مشتری را چند برابر نمایند.

منبع: سایت هاب اسپات

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

فروش شخصی شده

فروش شخصی: راهنمای انسانی کردن تکنیک های فروش

فرآیند فروش شخصی (Personal Selling) و اینکه چگونه می تواند برای سازمان و مشتریان شما مفید باشد را با ما دنبال کنید. می دانیم کسب و کار برای موفقیت به فروش نیاز دارد. با این حال، به یاد داشته باشید که فروش به تنهایی کافی نیست. حالا ما می گوئیم

تحقیق درست کلمات کلیدی

چگونه با یک مقاله در 1830 کلمه کلیدی رتبه بگیریم؟

برای کسب رتبه متعدد SERP همیشه نیاز به تولید محتوای منحصر به فرد زیاد ندارید. گاهی اوقات، شما فقط به یک مقاله با کلمه کلیدی درست نیاز دارید. در اینجا با هم بررسی می کنیم که چگونه می شود. چند ماه پس از انتشار، مقاله “الگوهای نامه استعفا” یکی از

افلییت مارکتینگ

کاربرد افلییت مارکتینگ در فروشگاه های آنلاین

افلییت مارکتینگ یا بازاریابی وابسته (affiliate marketing) به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی در زمینه فروش آنلاین به شدت در حال رواج است. با استفاده از این روش، فروشندگان آنلاین می‌توانند با همکاری با بازاریابان و وب سایت‌های دیگر، فروش خود را افزایش دهند. در این مقاله به بررسی کاربرد

بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟